آینده پای نتورک

کسب درآمد از ایردراپ

بررسی و تحلیل آینده ارز دیجیتال پای نتورک Pi network

آینده از پای نتورک

در این مقاله به تحلیل آینده ارز دیجیتال پای نتورک با توجه به فلسفه و اهداف به وجود آمدن این رمز ارز خواهیم پرداخت.

همانطور که در مقاله های قبلی در سایت دلاری توضیح داده شده رمزارز پای اولین ارز دیجیتال جهان با امکان استخراج از طریق یک اپلیکیشن کاربردی بسیار ساده قابل نصب روی گوشی موبایل بدون نیاز به صرف هزینه و مصرف انرژی می باشد.

به گفته­ ی توسعه دهندگان این پروژه یکی از اهداف اصلی آن دسترسی آسان عموم مردم جامعه به ارز دیجیتال بدون انحصار و شرایط خاص و استفاده از ارز پای جهت خرید و فروش کالا و خدمات و انجام امور روزمره می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید :

 pi network چیست ؟

رمزارزها و تکنولوژی بلاکچین تاثیر بسیار شگرفی در نظام مالی جهان به وجود آورده اند و باعث خلق پول و ثروت  شده اند.

پولی که توسط مردم ایجاد و ارزش گذاری می گردد. سیستمی غیر متمرکز که قابل کنترل و دست کاری توسط هیچ شخص ، نهاد ، یا دولتی نمی باشد. به نقل قول یکی از دوستان که مثال و مقایسه جالبی در مورد پول الکترونیکی یا همان رمزارزها داشت و می گفت :

طلا پول خداوند است ، اسکناس پول دولتهاست و ارزهای دیجیتال پول مردم است.

تکنولوژی تولید و نقل و انتقال ارزهای مجازی مانند بیت کوین که به تکنولوژی بلاکچین معروف است را می توان یکی از اختراعات جدید بشر نامید.

آینده جهان متعلق به ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاکچین است. روز به روز افراد بیشتری وارد این تجارت می شوند مخصوصا در این شرایط و بحران اقتصادی دنیا که در اثر ویروس کرونا به وجود آمده است و روز به روز رکود اقتصادی و بیکاری در سراسر جهان در حال افزایش است.

در کشور ایران نیز که هیچ نیازی به توضیح ندارد!!! روز به روز ارزش پول ایران کمتر و کمتر می شود!!!

و با شرایط کنونی ، سایر کشورها (مخصوصا آمریکا ) نیز  برای مقابله با اثرات رکود اقتصادی مجبور به چاپ بیشتر اسکناس هستند که این خود باعث کاهش ارزش پولهای فیات خواهد شد.

به هیچ وجه پتانسیل این بحران اقتصادی را در روانه کردن مردم به سمت خرید رمزارزها و کسب و کارها و محصولات بر پایه رمزارزها دست کم نگیرید.

مردم میتوانند آن‌چنان خشمگین شوند که راه خروجی غیر از بانک‌ها، دولت‌ها و شرکت‌ها بیابند؛  ارزهای دیجیتال  دقیقا این جای خالی را پر میکنن!

و قطعا آینده pi network  نیز وابسته به شرایط کلی  تکنولوژی بلاکچین و بیت کوین و سایر رمزارزها خواهد بود.

همانگونه که الان کارتهای اعتباری به جای پول کاغذی استفاده می شوند ، به زودی روزی خواهد رسید که تراکنشهای دیجیتالی کاملا جای اسکناس و پول سنتی را خواهند گرفت.

ارز پای در سال ۲۰۱۹  معرفی شد و درحال حاضر به صورت رایگان و تحت ایردراپ بین مردم در حال تقسیم می باشد و در زمان ارائه این مقاله (در کمتر از دو سال ) بیش از ده میلیون کاربر از سراسر جهان جذب این پروژه شده اند. 

در صورتی که در مورد ایردراپ ( AIRDROP ) اطلاعاتی ندارید لطفا مقاله زیر را مطالعه بفرمایید :

 ایردراپ Airdrop چیست ؟

سرمایه گذاری در ICO های معتبر و رمزارزهای جدید وهمچنین  شرکت در ایردراپهای رایگان هرچند که با ریسکهایی همراه است ولی به هرحال جزو یکی از بهترین روشهای کسب درامد دلاری از اینترنت می باشد.

در چند سال اخیر بسیاری از افراد از این طریق به ثروتهای کلان و حتی میلیاردی رسیدند.

(بدیهی است که موفقیت در هر کاری و رسیدن به پول و ثروت از چنین روشهایی یک شبه اتفاق نمی افتد و نیاز به صبر و حوصله فراوان دارد !!!)

البته همانطور که می دانید ثبت نام و نصب برنامه و بدست آوردن رمزارز پای نتورک به صورت کاملا رایگان بوده و در مقاله ( پای نتورک چیست ؟ ) در وبسایت دلاری  گفته شد که هیچ ریسکی برای کاربران ندارد. 

در حال حاضر در دنیا بیش از ۵۰۰۰ کریپتوکارنسی وجود دارد.اگر نگاهی به قیمت سایر رمزارزها داشته باشید می بینید که قیمت بعضی از آنها ( به غیر از بیت کوین ) به چند ده دلار و حتی بیش از ۱۰۰ دلار هم میرسد.

در نظر داشته باشید که اکثر این ارزها روزی به صورت ایردراپ و رایگان ارائه شدند و یا در ابتدای عرضه، قیمتی نداشتند.و کسانی که در ابتدای وروود این ارزها به بازار ، آنها را بدست آوردند سودهای بسیار خوبی کردند. البته نه یک شبه !!!

فرض کنید شما الان ارزی را به صورت رایگان ( ایردراپ ) بدست می آورید یا اینکه آنرا به قیمت ۰٫۰۰۱ دلار $ خریداری می کنید و دو یا سه سال دیگر قیمت آن فقط یک دلار $ شود. یعنی ۱۰۰۰ برابر!

چه تجارتی را سراغ دارید که بعد از یکی دو سال به شما هزار برابر(یکصدهزار درصد) سود بدهد !

سوالی که بسیار در مورد پروژه و ارز پای نتورک مطرح می شود و به جرعت می توان گفت که آنرا از بسیاری از ارزهای دیجیتال متمایز و برجسته کرده و باعث پیشرفت روزافزون آن شده ، این است که :

فلسفه ارز pi چیست ؟ و قرار است چه مشکلی را حل کند ؟

برای جوابگویی به این سوال ابتدا باید برگردیم به جواب این سوال که هدف از خلق پول الکترونیکی که بیت کوین به عنوان اولین آنها شناخته می شود چه بود ؟

فلسفه دنیای ارزهای دیجیتال که بیت کوین بنیانگذار آن بود ، خلق پول ، ارزش گذاری و نگهداری آن توسط خود مردم است. ارز pi network  هم از این قائده مستثنی نیست. پس در واقع خود ما هستیم که به آن ارزش می دهیم.

بیت کوین آمد که معایب ارزهای فیات یا همان اسکناس و پول دولتها را برطرف کند. که یکی از مهمترین آنها خلق پول نامحدود توسط دولتها و درنتیجه ایجاد تورم و کاهش ارزش واقعی پول در دست مردم است که در نهایت منجر به ثروتمندتر شدن عده ای بسیار محدود و فقیر تر شدن اکثریت مردم می شود.

 استخراج بیت کوین که به عنوان اولین ارز دیجیتال در جهان شناخته شده است،نیاز به تجهیزات و سخت افزار های بسیار گران قیمت و سرمایه زیادی دارد که عملا افراد عادی و عموم جامعه امکان چنین کاری را ندارند و از طرفی در حال حاضر، تعداد زیادی از بیت کوین ها در اختیار افراد معدودی قرار دارد و میتوان گفت یک جور انحصار ایجاد شده است.

و عملا افرادی که ثروتمندتر هستند یا امکانات خاص دارند مقدار بیشتری از آن را میتوانند داشته باشند. و این مساله بیت کوین را از شعار و فلسفه­ اولیه­ آن که پول مردم بود کمی دور کرده است.

به دلیل نوسان زیاد قیمتی و ایجاد انحصاری که به آن اشاره شد بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال به جای اینکه به عنوان یک پول در دست مردم استفاده شوند بیشتر تبدیل به یک کالای سرمایه ای شده اند و هدف بسیاری از افراد از خرید وفروش رمزارزها نگهداری و کسب سود کوتاه مدت یا بلند مدت می باشد.

مورد دیگر اینکه استخراج سایر رمز ارزهای دیجیتال هم از نظر فنی و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری برای عموم مردم خیلی آسان و به صرفه نیست.

همانطور که گفته شد در حال حاضر بیش از پنج هزار ارز دیجیتال در جهان وجود دارد و جالبه بدانید که تا چند سال آینده اکثر این رمز ارزها از بین خواهند رفت.

یک از مهمترین پارامترهای ماندگاری رمز ارز ها کاربرد پذیری آنهاست.یعنی اینکه یک رمز ارز بتواند به عنوان یک پول و با ارزش مشخص در تبادلات مالی مردم و خرید و فروش کالا یا خدمات استفاده شود.

میتوان گفت رمز ارز هایی که تاکنون منتشر شده اند، هنوز نتوانسته اند چنین کاربرد عملی به معنی واقعی پیدا کنند.

طبق گفته­ برنامه های اعلام شده توسعه دهندگان pi network هدف این پروژه حل کردن موارد یاد شده هستش.

پروژه پای با راه اندازی PI APPS (فروشگاه اپلیکیشنهای پای ) قدم بسیار مهمی در کاربردی نمودن استفاده از رمزارزها در امور روزمره مردم که همان خرید و فروش کالا و خدمات می باشد ، برداشته است و به جرعت می توان گفت تا کنون هیچکدام از پروژه های بلاکچینی به صورت عملی به این هدف نرسیده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد PI APPS مقاله زیر را مطالعه بفرمایید :

  PI APPS چیست ؟

در بعضی از وبسایتها یا شبکه های اجتماعی افراد از طریق ارز pi در حال خرید و فروش کالا یا خدمات هستند که این خود نشان دهنده کاربردی شدن این رمزارز است.

نمونه ای از این وبسایتها در کانال سایت دلاری معرفی شده است :

@kasbe_bitcoin

جمع بندی :

طبق آمار منتشر شده کل کاربران بازار کریپتو در سال ۲۰۲۰  در سراسر جهان کمی بیش از ۱۰۰ میلیون نفر بوده است. این در حالی است که  پروژه پاینتورک به تنهایی بیش از ۱۰ درصد از کاربران این بازار را به خود جذب نموده و این مسئله خود نشان دهنده احتمال موفقیت بسیار بالای چنین پروژه ای در سطح جهان می باشد.

با توجه به تیم فنی قوی و معتبر این پروژه که از اساتید دانشگاه استانفورد آمریکا هستند و همچنین فلسفه به وجود آمدن این ارز و موفقیتی که تا کنون در مدت کمتر از دو سال در پیشبرد اهداف خود داشته و همچنین استقبال فراوان مردم از سراسر جهان از این پروژه و کاربردی شدن و استفاده عملی توسط افراد به عنوان یک پول از آن ، می توان گفت که آینده ارز دیجیتال پای نتورک PI NETWORK روشن بوده و افرادی که تا کنون و زودتر از دیگران وارد آن شده اند می توانند انتظار یک کسب درآمد دلاری عالی از این رمزارز را داشته باشند.

البته به شرط اینکه صبر داشته باشید و در برنامه فعال بوده و سعی کنید تعداد رفرال یا زیر مجموعه بیشتری کسب کنید. برای آموزش روشهای  حرفه ای نحوه کسب رفرال رایگان به مقاله های زیر مراجعه نمایید :

 رفرال ( Referral ) چیست و روش های جذب آن

⇐ ⇐ آموزش کسب درآمد از اینترنت همراه با تبلیغات حرفه ای برای افزایش درآمد 

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز pi به مقاله های زیر مراجعه نمایید :

  کسب درآمد با اپلیکیشن  Pi Network و ارز دیجیتال پی ( پای )

 سوالات متداول در مورد رمزارز پای و نحوه افزایش درآمد

 ترجمه سند رسمی یا وایت پیپر ارز PI

 معرفی اجمالی اپلیکیشن و ارز دیجیتال PI NETWORK و نکات مهم در رابطه با آن

 پای نتوورک مارکت (Pi network market) یا فروشگاه پای چیست ؟

 آیا ارز دیجیتال پای نتوورک کلاهبرداری هست ؟

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار ارز PI NETWORK و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari
9 نظرها

    علی

    سلام میتونم ارز پای بخرم چون نمتونم عضو برای خودم جمع کنم وقتشو ندارم بلد هم نیستم ممنون از شما تشکر

      مدیر

      با سلام و احترام
      لطفا عضو کانال اطلاع رسانی سایت دلاری در تلگرام یا اپلیکیشن روبیکا شوید.
      به محض فعال شدن امکان خرید و فروش پای نتورک در کانالهای اطلاع رسانی اعلام می کنیم.آدرس کانالهای ما :
      @kasbe_bitcoin

    Majid

    شدیم بیش از سیزده میلیون. تا پایان سال میلادی حداقل بین بیست تا سی میلیون میشیم. به تنهایی همین جمعیت عظیم موفقیت پای رو تضمین میکنه

      محمد

      دمه هممون گرم…ایشاله یکی دوسال دیگه قیمت عالی پیداکنه..و ماهم طعم خوشبختی رو بچشیم..منکه خیلی امیدوارم..

        مدیر

        یکی دو سال دیگه نمیشه داداش. ان شالله تا چند ماه دیگه و تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ میلادی قیمتگذاری میشه.
        اندکی صبر . . . سحر نزدیک است

    مبین

    pi network تبدیل به بزرگترین کریپتو کرونسی جهان (فعلا از نظر تعداد اعضا ) شده. درسته هنوز قیمتگذاری نشده ولی تعداد اعضا اون از ده میلیون نفر گذشته. بلاکچینش تکمیل شده و داره مراحل آخر تستش را می گذرونه.
    کیف پول مخصوصش هم آماده شده و به زودی عرضه میشه.
    کاملا مشخصه که یک تیم حرفه ای دارند روی اون کار می کنند و قطعا آینده ارز دیجیتال پای روشن خواهد بود

    محسن معاصری

    در ابتدای ظهور پای نتورک مقالاتی مبنی بر کلاهبرداری و جمع آوری اطلاعات شخصی مردم دنیا در فضاهای مجازی منتشر میشد که با گذشت زمان مشخصا این پروژه شبیه یک کلاهبرداری نیست و در کشورهای توسعه یافته ای مثل چین مارکتهای بسیاری با فروش کالا و خدمات با ارز پای با قیمت متغیر بین ۱۰ الی ۸۵ دلار با نوسانات تکنیکالی ارائه کردند . بنظر میرسه آینده خوبی در انتظار پای نتورک خواهد بود ?

      Shayan

      وقتی کیف پولی نباشه واسه نقل واتفال چجوری باهاش معامله میکنن یه چیزی بگوک مردم باور کنن

        مدیر

        کیف پول پای نتورک الان آماده شده و می تونید نصب کنید و باهاش کار کنید.
        البته فعلا در مرحله تست نت هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*