کیف پول تراست والت Trust Wallet

کسب درآمد از ایردراپ

آموزش ساخت کیف پول تراست والت Trust Wallet ( ایردراپ تراست )

Trust wallet کیف پول

کیف پول تراست ( Trust Wallet ) یک کیف پول بسیار معتبر و (Multi coin) یا اصطلاحا چند ارزی است که متعلق به صرافی بزرگ بایننس است.

این کیف پول از نظر بایننس از زیرساخت مطمئنی بهره مند بوده و گزینه مناسبی برای صرافی غیرمتمرکز بایننس (Binance Dex) می باشد. این کیف پول از امنیت بسیار مناسبی برخوردار است و انتخاب آن توسط بایننس نیز بی دلیل نمی باشد.

در این مقاله چهار روش کسب درآمد از تراست والت معرفی می گردد :

روش اول : شرکت در ایردراپ trust wallet 

در صورتی که در مورد ایردراپ ( AIRDROP ) اطلاعاتی ندارید برای آموزش روشهای کسب درآمد از ایردراپها لطفا مقاله زیر را مطالعه بفرمایید :

 ⇐ ایردراپ Airdrop چیست ؟

روش دوم : خرید مستقیم توکن تراست TWT 

روش سوم :دریافت رایگان ارزهای ایردراپ شده توسط کیف پول تراست

روش چهارم : استیکینگ ارز دیجیتال 

این کیف پول به صورت یک اپلیکیشن موبایلی برای نسخه های (اندروید و iOS) طراحی شده است و برای کاربران خود امکان ذخیره، دریافت و پرداخت ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند.

شما می‌توانید نسخه موبایل این کیف پول را به صورت رایگان نصب و استفاده کنید. سادگی استفاده از این کیف پول را می‌توان یکی از نقاط قوت آن برشمرد.

کاربران اندروید آن می‌توانند به صورت مستقیم از صرافی‌های کوین‌بیس، شِیپ‌شیفت و یا چنجلی اتریوم خریداری کنند.

تراست والت برای جلوگیری از هک و سرقت دارایی کاربران خود اقدامات امنیتی مناسبی را انجام داده است. تراست یک کیف پول غیرامانی می باشد ، یعنی کلیدهای خصوصی کیف پول شما به صورت آنلاین و در سروری ذخیره نمی‌شود، این کلیدها فقط در گوشی موبایل کاربر ذخیره می‌شوند و شخص دیگری به آن دسترسی ندارد.

تراست امکان بازیابی کیف پول و دارایی‌های موجود در آن در صورت مفقودی موبایل فراهم کرده است.

همچنین از طریق صرافی غیرمتمرکز بایننس دکس (Binance Dex) از داخل این کیف پول به شما امکان تبادل یا ترید ارزها با یکدیگر را می‌دهد و علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق برنامه کیف پول تراست به طور مستقیم با برنامه‌های غیرمتمرکز ارتباط برقرار کنید.

Trust Wallet تا کنون بیش از یک میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است.

روش اول : ایردراپ تراست والت

راهنمای نصب کیف پول :

والت تراست مدتی است که توکن های trust به نام TWT که جزو توکنهای BEP2 و تحت شبکه بایننس می باشد را به صورت ایردراپ و رایگان بین کاربران خود تقسیم می کرد. با ثبت نام از طریق لینک زیر  ۱۰۰ عدد توکن TWT دریافت واریز می شد.

(زمان این ایردراپ به پایان رسیده )

ابتدا برای دانلود کیف پول تراست (Trust Wallet) روی لینک زیر کلیک یا لمس نمایید :

دانلود تراست ولت :

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓

 دانلود کیف پول تراست 

در این آموزش نسخه اندروید آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

پس از دانلود و نصب برنامه آن را اجرا کنید و برای ساخت کیف پولتان گزینه CREATE WALLET را انتخاب کنید.اگر از قبل کیف پول دارید، می توانید با کلیک بر روی I already have a wallet کیف پول قبلی خود را بازیابی کنید :

trust wallet کیف پول

در صفحه بعد تیک گزینه ...I Understand را فعال نموده و روی CONTINUE بزنید.

کیف پول تراست

در صفحه بعد ۱۲ کلمه رمز حساب شما نمایش داده میشود که باید آن را به ترتیب نوشته شده یادداشت و نگهداری کنید.این ۱۲ کلمه عبارات بک آپ کیف پول شما هستند و حتما آنها را در جای مطمئنی نگهداری نمایید.

سپس گزینه CONTINUE را انتخاب کنید.

ایردراپ تراست والت

در صفحه بعد ۱۲ کلمه نمایش داده شده در مرحله قبل را به همان ترتیب وارد کرده و روی گزینه DONE کلیک کنید.در نهایت کیف پول شما با موفقیت ایجاد میشود.

توکن تراست والت

برای مشاهده توکن های TWT و همچنین دریافت کد زیر مجموعه گیری خود مانند تصاویر زیر ابتدا از منوی پایین برنامه گزینه Settings  را انتخاب نموده و سپس قسمت Invite a Friend را انتخاب کنید.

ایردراپ تراست

در این قسمت شما موجودی توکن های TWT و همچنین لینک زیر مجموعه گیری خود را مشاهده خواهید کرد و با ارسال آن برای دوستان خود به ازای هر نفر که این برنامه را نصب کند ۱۰۰ عدد توکن trust به شما و ۱۰۰ عدد به شخص نصب کننده پرداخت می کند.

توکن تراست trust

روش دوم : خرید توکن تراست 

ارزش یا قیمت توکن trust چقدر است ؟

در زمان توزیع رایگان یا ایردراپ توکن TWT در صرافی ها لیست و قیمت گذاری نشده بود.

ولی در حال حاضر توکن تراست در چند صرافی از جمله بایننس دکس و هات بیت لیست شده و در این مدت افزایش قیمت چندصد درصدی داشته است و از قیمت حدود دو سنت به ۱۸ سنت نیز رسید.( نه برابر)

در زمان به روز رسانی این مقاله قیمتی حدود ۱۴ سنت (۰٫۱۴ دلار ) دارد.

با توجه به اینکه این کیف پول و توکن آن در واقع متعلق به صرافی بایننس می باشد قطعا ارزش بالایی دارد و در صرافی غیر متمرکز بایننس یا همان بایننس دکس لیست  شد و در صورتی که عملکرد مناسبی داشته باشد احتمال اینکه پس از آن در صرافی اصلی بایننس لیست شود وجود دارد و در این صورت افزایش قیمت شدیدی حتی بیش از یک دلار ممکن است داشته باشد. درنتیجه ارزش نگهداری دارد.

در صورت داشتن سوال یا درخواست راهنمایی و یا  تمایل  برای خرید توکن TWT می توانید به صفحه زیر مراجعه نمایید :

 خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق سایت دلاری

اضافه کردن رمزارزها به کیف پول :

برای اضافه کردن سایر ارزهای دیجیتالی کافی است روی علامت + در بالا سمت راست لمس کنید تا لیست سایر ارزهای دیجیتال برایتان نمایش داده شود.

آموزش کیف پول trust

نحوه ارسال و دریافت ارزها :

 برای دریافت یک ارز و اطلاع از آدرس عمومی توکن مورد نظرتان کافیست آن ارز دیجیتال را انتخاب نموده و گزینه Receive را لمس کنید تا آدرس عمومی‌تان به نمایش گذاشته شود:

آموزش والت تراست

برای انتقال دارایی های خود کافیست روی ارز دیجیتال مورد نظر لمس کنید و گزینه send را لمس کنید:

آموزش ساخت والت تراست

پس از آن می توانید آدرس مقصد و مقدار مورد نظر برای انتقال را به طور دستی وارد کنید.

از قسمت DEX می توانید به صرافی بایننس دکس متصل شوید.

تذکر  :

از قسمتی به نام DApps می توانید از طریق این کیف پول با اپلیکیشن های غیرمتمرکز ارتباط برقرار کنید.

همانطور که می دانید دو نوع PVT داریم. PVT هایی که تحت پروتکل ERC20 در بستر شبکه اتریوم می باشند و PVT هایی که تحت پروتکل BEP2 و در بستر شبکه بایننس هستند.

با توجه به تصویر بالا ? مشاهده می کنید این کیف پول  توکن PVT را در هر دو بستر ساپورت می کند. با جستجو PVT در قسمت سرچ این کیف پول می توانید این توکن را در هر دو بستر به آن اضافه کنید.

روش سوم : دریافت رایگان ارزهای ایردراپ شده توسط کیف پول تراست

این کیف پول معمولا هرچندوقت یک بار به کاربران خود مقداری از یک یا چند ارز جدید را به صورت ایردراپ و رایگان واریز می کند.

تا کنون ارزهای زیر برای کاربران واریز شده است.می توانید طبق آموزش ، نام آنها را به کیف پول خود اضافه کنید تا برای شما هم واریز شود.

کسب درآمد از تراست والت

روش چهارم : استیکینگ کوین در تراست ولت (Trust Wallet)

عبارت استیکینگ به معنی سپرده گذاری می باشد و استیکینگ ارز دیجیتال به طور خیلی ساده به معنی سپرده گذاری ارز مورد نظر در یک کیف پول به منظور دریافت سود می باشد. یک چیزی شبیه به نگهداری پول در حساب بانکی و دریافت سود از بانک است.

بحث فنی استیکینگ مفصل است که در این مقاله قصد وروود به جزئیات آنرا نداریم ولی تفاوتهایی با سیستم سود دهی بانکی دارد. می توان گفت استیکینگ در بعضی از رمزارزهایی که از پروتوکل گواه اثبات سهام (POS) استفاده می کنند یک جور ماینینگ محسوب می شود با این تفاوت نسبت به ارزهای الگوریتم اجماع گواه اثبات کار (POW) که در استیکینگ شما نیاز به تجهیزات سخت افزاری ندارید.

فقط کافیست ارز مورد نظر را برای مدت معینی استیک کنید.

مزیت بسیار مهمی که در سیستم استیکینگ وجود دارد این است که ارز مورد نظر را در کیف پول خود نگهداری می کنید و هر موقع بخواهید می توانید به آن دسترسی داشته باشید. از این جهت ریسکی متوجه دارایی شما نمی شود.

برای استیک کردن رمزارز مورد نظر طبق عکس بالا ، در منوی اصلی بالای صفحه کیف پول ، گزینه

(Finance) 

را انتخاب کنید. لیست ارزهای قابل stake نمایش داده می شود. باید مقدار حداقلی از ارز مورد نظر را در کیف پول خود داشته باشید.

پس از مشخص کردن ارز مورد نظر و مقدار آن ، برای انجام عملیات استیکینگ گزینه stake را بزنید.

پس از آن تراکنشی در شبکه انجام شده و با کسر کارمزد شبکه ، مابقی ارز مورد نظر استیک می گردد.

دقت کنید که پس از انجام عملیات سپرده گذاری ، ارز مورد نظر قفل می گردد و امکان برداشت را ندارید.

برای برداشت باید مجددا از طریق همین مسیر توکن یا کوینهای خود را از حالت stake خارج کنید.

بر روی More بزنید تا به منوی استیکینگ دسترسی پیدا کنید. در این صفحه، این گزینه‌ها را می‌بینید:

  • Stake Details: می‌توانید در اینجا اطلاعاتی درباره استیکینگ کوین انتخابی و میزان سود پرداختی و وضعیت فعلی استیکینگ خود را ببینید.
  • Stake: این گزینه شما را به صفحه اول انتقال می‌دهد.
  • Unstake: اگر می‌خواهید توکن‌های خود را از وضعیت استیکینگ در بیاورید و پاداش خود را قطع کنید، به این گزینه مراجعه کنید.
  • Claim Rewards: پاداش‌های خود را که از طریق استیکینگ به دست آورده اید را درخواست کنید.

نکته : سعی کنید حداقل مقداری از یک یا چند ارز مختلف ( مانند اتریوم – ترون – بی ان بی و … )  داخل کیف خود داشته باشید.(کیف پول شما فعال باشد.)

تذکر : در صورت واریز چنین ارزهایی در کانالهای اطلاع رسانی سایت دلاری اعلام می شود. سعی کنید حتما عضو کانال ما در تلگرام یا روبیکا شوید تا از آخرین واریزی های trust wallet آگاه شوید.

همچنین بخوانید :

آموزش ساخت کیف پول در صرافی بایننس دکس (Binance Dex)

⇐  کسب درآمد با اپلیکیشن  Pi Network و ارز دیجیتال پی ( پای )

⇐ کسب درآمد با برنامه و ارز دیجیتال تایم استاپ 

⇐ کسب درآمد با برنامه و ارز دیجیتال بی نتورک 

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

 چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari