کسب درآمد از پای نتورک

کسب درآمد از ایردراپ

کسب درآمد از برنامه پای نتورک 

یکی از روشهای اصلی کسب درآمد از طریق اپلیکیشن پای نتورک ، استخراج ارز پای با استفاده از برنامه موبایلی پای هست که در مقاله های قبلی در سایت دلاری در مورد آن کامل توضیح داده شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه زیر مراجعه بفرمایید :

 آموزش ثبت نام در پای نتورک

یکی دیگر از روشهای کسب درآمد از اپلیکیشن پای نتورک ، فعالیت در شبکه اجتماعی پای نتورک به نام  Fireside می باشد.

برای دسترسی به Fireside از طریق برنامه پای بروزر ، روی آیکن آن بزنید.سپس پیغام ورود از طریق حساب کاربری در پای ، نمایش داده می شود که باید آنرا تایید نمایید.

در صورتی که هنوز پای بروزر را نصب نکرده اید برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود آن به صفحه زیر مراجعه بفرمایید :

 آموزش ساخت کیف پول پای نتورک

طبق عکس زیر ابتدا روی گزینه MY TOKENS ( شماره ۱ ) بزنید ، سپس از طریق WATCH AD ( شماره ۲ ) هر یک ساعت می توانید با دیدن یک تبلیغ ویدوئی یک عدد توکن دریافت نمایید.

کاربرد توکنهای دریافتی در برنامه FIRESIDE :

در حال حاضر امکان تبدیل توکنهای دریافتی از طریق نمایش تبلیغات مستقیما به ارز پای وجود ندارد.با استفاده از این توکنها می توانید پست و مطلب در این شبکه بگذارید. در صورتی که پستهای شما از طریق سایر کاربران لایک یا امتیاز بگیرد ، این امتیازها را می توانید تبدیل به کوین پای نموده و در والت خود در برنامه ، دریافت کنید.

===================================

کسب درآمد برای برنامه نویسان در شبکه پای نتورک

همانطور که در یک وبلاگ قبلی توضیح داده شد، منابع جمعی منحصر به فرد شبکه Pi آن را برای ایجاد سودمندی ارز دیجیتال Pi در سطح پلتفرم مساعد می کند. این شبکه امروز اولین نمونه اولیه از یک چنین پیاده‌سازی ابزاری در سطح پلتفرم – شبکه تبلیغاتی Pi – را منتشر می‌کند – جایی که تبلیغ‌کنندگان در نهایت باید Pi را برای قرار دادن تبلیغات در اکوسیستم Pi و برنامه‌های Pi در مرورگر Pi خریداری کرده و از آن استفاده کنند. Pi Ad Network در اپلیکیشن Fireside Forum به صورت آزمایشی اجرا می شود و متعاقباً پس از آزمایش در Fireside Forum در قالب یک کیت توسعه نرم افزار (یا “SDK”) برای توسعه دهندگان جامعه منتشر می شود.

تصویر شبکه تبلیغاتی پای ، چشم انداز پشت شبکه تبلیغاتی Pi

پس از راه‌اندازی دوره شبکه باز، تبلیغ‌کنندگان یا طرف‌هایی که می‌خواهند تبلیغات را در مرورگر Pi و برنامه‌های Pi در اکوسیستم Pi («تبلیغ‌کنندگان») قرار دهند، باید Pi را خریداری کنند و از چنین Pi برای پرداخت به پلتفرم Pi برای نمایش تبلیغات استفاده کنند.

پس از آن، Pi به نوبه خود بین توسعه دهندگان Pi Apps که تبلیغات را روی پلتفرم نمایش می دهند، توزیع می شود. به این ترتیب، شبکه تبلیغاتی ابزار اضافی در سطح پلت فرم برای Pi ایجاد می کند و در نتیجه به نفع کل شبکه خواهد بود.

چشم انداز و طراحی شبکه تبلیغاتی پای مبتنی بر تئوری ها و منطقی است که در اطلاعیه قبلی ما در مورد ابزار سطح پلت فرم توضیح داده شد و از منابع جمعی شبکه با بیش از ۵۵ میلیون پیشگام درگیر استفاده می شود. لطفاً به آن اطلاعیه مراجعه کنید تا از نظر تئوری بفهمید که چرا طراحی شبکه تبلیغاتی Pi کار می‌کند و برای اکوسیستم و همه پیشگامان شبکه مفید است.

چگونه شبکه تبلیغات Pi به طور خاص برای توسعه دهندگان برنامه سود می برد
کسب درآمد برای برنامه نویسان

شبکه تبلیغاتی Pi به توسعه‌دهندگان برنامه‌های Pi اجازه می‌دهد تا از منابع توجهی که در مجموع توسط Pioneers ارائه می‌شود، کسب درآمد کنند که برنامه‌هایشان از پلتفرم Pi از طریق مرورگر Pi دریافت می‌کنند. منطقی است که همه توسعه دهندگان هزینه های عملیاتی پرسنل و سرورها برای توسعه و اجرای یک برنامه دارند. هرچه افراد بیشتری از برنامه های آنها بازدید کنند، هزینه های زیرساخت، نگهداری و منابع انسانی بیشتر می شود. حل مسئله کسب درآمد برای توسعه دهندگان Pi Apps که ارتباط مثبتی با افزایش هزینه ها دارد، می تواند به توسعه دهندگان Pi Apps بیشتری اجازه دهد تا فعالیت های خود را شروع کرده و حفظ کنند و آنها را تشویق کند تا برنامه های واقعاً مفیدی را ایجاد کنند که Pioneers را جذب کند، که به نوبه خود به نفع پیشرفت اکوسیستم پای خواهد بود.

نسخه نهایی شبکه تبلیغاتی Pi که برای قرار دادن تبلیغات نیاز به پرداخت به ارز دیجیتال Pi دارد، پس از شبکه باز و زمانی که تبلیغ‌کنندگان قادر به خرید Pi باشند، امکان‌پذیر خواهد بود. با این وجود، این مانع از راه‌اندازی نسخه‌های واسطه‌ای از شبکه Pi Ad شبکه نمی‌شود که به هر حال به توسعه، ادغام، گسترش و تکرار برای کل اکوسیستم اجازه می‌دهد. بنابراین، در دوره شبکه بسته، شبکه تبلیغاتی Pi USD یا معادل دلار آمریکا را بین توسعه‌دهندگان Pi Apps بر اساس مکان‌های تبلیغاتی و معیارهای استاندارد صنعت توزیع می‌کند تا آنها مشارکت کنند، ادغام شوند و شروع به بهره‌مندی از درآمدزایی در ترافیک ارائه شده توسط پلتفرم Pi کنند.

چارچوب تبلیغاتی یکپارچه برای بهبود تجربه برنامه

با توجه به نیازهای درآمدزایی توسعه دهندگان Pi Apps، این پلتفرم به توسعه دهندگان جامعه اجازه می دهد تا به طور مستقل تبلیغات را از شبکه های تبلیغاتی متفاوت تهیه کنند، تبلیغات را در برنامه های Pi خود قرار دهند و از تبلیغات شروع به کسب درآمد از طریق مرورگر Pi و Testnet اکوسیستم UI کنند. . با این حال، همانطور که بسیاری از پیشگامان تجربه کرده‌اند، کیفیت تبلیغات، انواع تبلیغات، و مکان‌ها و غیره در برخی از برنامه‌های Pi برای تجربه کلی کاربر شبکه ایده‌آل نیست یا با آن سازگار نیست، که بعداً منجر به بازدیدهای ارگانیک کمتر Pioneers شد. برنامه های آنها به عنوان مثال، نمایش یک تبلیغ مخرب که توجه را از عملکرد اصلی برنامه منحرف می کند یا محتوای کلاهبرداری در تبلیغات می تواند برای Pioneers که از برنامه آنها بازدید می کنند گیج کننده یا حتی ناامن باشد.

شبکه تبلیغاتی Pi به‌عنوان یک پلت‌فرم قوی، می‌تواند آگهی‌های بالقوه بهتری را از ارائه‌دهندگان آگهی‌های معتبری که توسط قوانین و مقرراتی مانند حریم خصوصی کاربر، داده‌ها و استانداردهای صنعت پاسخگو هستند، به جای آگهی‌هایی که از ارائه‌دهندگان مختلف تبلیغات تصادفی کوچک‌تر تهیه می‌شوند، تهیه کند. این به تبلیغات نمایش داده شده در برنامه های Pi و اکوسیستم کمک می کند حداقل استانداردهایی را برای تجربه و ایمنی کاربر داشته باشند. این به نوبه خود، Pi Apps را جذاب‌تر و ایمن‌تر می‌کند و به پذیرش بیشتر کاربر کمک می‌کند.

چگونه شبکه تبلیغات Pi به طور خاص برای کاربران پایونیر سود می برد
ابزار سطح پلت فرم توسط Pi Ad Network به نفع همه Pioneers است

همانطور که در اطلاعیه قبلی توضیح داده شد، ابزار سطح پلت فرم در حال تبدیل منابع جمعی شبکه به استفاده ارگانیک از Pi برای رفع نیازهای دنیای واقعی است. شبکه تبلیغاتی Pi به توسعه‌دهندگان انجمن کمک می‌کند تا از توجه جمعی که توسط همه Pioneers ارائه می‌شود درآمد کسب کنند، در حالی که اطمینان حاصل می‌کند که مزایای توسعه‌دهندگان با بقیه افراد جامعه هماهنگ است. با الزام استفاده از Pi در تراکنش های تبلیغاتی نمایش داده شده در اکوسیستم پس از شبکه باز، شبکه تبلیغاتی Pi تاکید می کند که دسترسی به منبع اکوسیستم – توجه جمعی در این مورد – به ارز دیجیتال Pi که هر پایونیر در اختیار دارد، متکی است.
تجربه کاربری بهتر و ایمن تر

مشابه بحث چارچوب تبلیغاتی یکپارچه در بالا، منبع یابی از ارائه دهندگان تبلیغات معتبر از طریق سطح پلت فرم Pi به بهبود و محافظت از تجربه کاربری Pioneers در Pi Apps به دلیل کیفیت و محتوای بهتر تبلیغات کمک می کند.
توسعه پایدار اکوسیستم به طور کلی به Pi کمک می کند.

حل کسب درآمد برای توسعه‌دهندگان Pi Apps نیز به نفع Pioneers است، زیرا توسعه‌دهندگان بیشتری می‌توانند برنامه‌های Pi بیشتری را بسازند و نوآوری کنند تا Pioneers بتوانند از Pi خود برای کالاها و خدمات استفاده کنند. در سطح شبکه، این باعث پیشرفت کل اکوسیستم و ایجاد ابزار می شود که در نهایت به نفع شبکه Pi به عنوان یک کل است.

تست در انجمن Fireside و امکانات خاص آن

Fireside Forum در می ۲۰۲۳ به عنوان یک برنامه اجتماعی Web3 راه اندازی شد که با ادغام توکنومیکس در هسته تعاملات اجتماعی، اصالت، مکالمات سازنده و تعاملات اجتماعی آنلاین سالم تر را تقویت می کند. راه اندازی این اپلیکیشن در صنعت بلاک چین قابل توجه بود. از طریق یک روش بهبود مستمر و تکراری، این برنامه در پلتفرم Pi ویژگی‌های مهمی مانند اشتراک‌گذاری تصویر را در ابتدا برای جشنواره هنری Pi2Day اضافه کرده است. به اشتراک گذاری وب لینک، و سپس برای تسهیل اشتراک گذاری اخبار. و تعدیل محتوای غیرمتمرکز مبتنی بر توکنومیکس. انجمن Fireside همچنین به برگزاری جشنواره انجمن Pi در ماه دسامبر برای جشن گرفتن ادغام ارز دیجیتال Pi در تجارت محلی کمک کرد.

شبکه تبلیغاتی Pi ابتدا یک پایلوت را در انجمن Fireside قرار می دهد زیرا

۱) این یک برنامه رسانه اجتماعی است که با زمینه نمایش تبلیغات مطابقت دارد زیرا تقریباً همه برنامه های رسانه اجتماعی تبلیغات را نشان می دهند.

۲) Fireside Forum از نظر فنی یک برنامه Pi است که با SDK پلتفرم Pi ادغام می شود، درست مانند هر برنامه دیگر جامعه Pi. و

۳) انجمن Fireside توسط تیم اصلی توسعه داده شده است، بنابراین آزمایش APIهای جدید شبکه تبلیغاتی Pi و تکرار در تیم اصلی بسیار آسانتر و سریعتر از هماهنگی با طرف دیگر است.

علاوه بر این، معرفی تبلیغات در آزمایشی Pi Ad Network نیز یک ویژگی اضافی را فراهم می کند که Fireside Forum را در مشارکت کاربران فراگیرتر می کند و مشارکت گسترده تر جامعه و حتی سازندگان محتوای خارجی را تشویق می کند. به عنوان یک برنامه Web3، Fireside Forum نیاز به استفاده از نشانه‌های Fireside Forum برای همه اقدامات دارد، به عنوان مثال، افراد باید برای پست کردن، نظر دادن، و افزودن یا حذف Fire برای پست‌های دیگران، توکن‌هایی را خرج کنند. قبلاً، چنین توکن‌های درون‌برنامه‌ای را فقط Pi در Mainnet می‌توانست خریداری کند.

این الزام، ضمن کمک به پیاده‌سازی طراحی توکنومیک اپلیکیشن اجتماعی، مشارکت و مشارکت را فقط برای پیشگامانی محدود می‌کند که Pi خود را KYC کرده و به Mainnet منتقل کرده‌اند و پیشگامانی را که هنوز به Mainnet مهاجرت نکرده‌اند، استثناء می‌کند، به غیر از تولیدکنندگان محتوا. جدید به شبکه Pi. تولید محتوا و تعامل فراگیر جنبه های مهم هر برنامه رسانه اجتماعی است.

شبکه Pi Ad Network اکنون Fireside Forum را فعال کرده است تا ویژگی جدیدی را معرفی کند که به پیشگامانی که به Mainnet مهاجرت نکرده‌اند یا سازندگان محتوایی که به تازگی به شبکه Pi پیوسته‌اند اجازه می‌دهد تا بتوانند با دریافت نوع جدیدی از توکن Forum Fireside با برنامه اجتماعی تعامل داشته باشند. از طریق تماشای تبلیغات محدود چنین توکن‌هایی به آن‌ها اجازه می‌دهند که پست کنند، نظر بدهند و سایر اقدامات مرتبط با تعامل را انجام دهند، اما نمی‌توان آنها را به Pi تبدیل کرد یا به دیگران انعام داد. این طراحی مشکل قبلی محدودیت در مشارکت و تولید محتوا را حل می کند، اما همچنین تضمین می کند که توکنومیک برنامه دست نخورده باقی می ماند. ارتباط متقابل خاص بین میزان تبلیغات و مقدار چنین توکن‌های مبتنی بر تعامل، فراوانی و میزان تبلیغات موجود برای تماشا برای دریافت چنین نشانه‌هایی نیز در دوره آزمایش کالیبره می‌شود. رویداد آینده Pi Day شامل فعالیت‌هایی در Fireside Forum خواهد بود و این بار همه پیشگامان، نه فقط آنهایی که مهاجرت کرده‌اند، واجد شرایط مشارکت و مشارکت خواهند بود.

طرح رونمایی

شبکه Pi Ad از امروز با اجرای آزمایشی خود در Fireside Forum، آزمایش و تکرار روی ادغام SDK و تجربه توسعه‌دهنده و غیره راه‌اندازی می‌شود. متعاقباً، SDK در دسترس توسعه‌دهندگان جامعه قرار می‌گیرد تا در برنامه‌هایشان در دوره شبکه محصور ادغام شوند. همراه با مستندات فنی و دستورالعمل های تبلیغات، زمانی که پرداخت برای تبلیغات به طور موقت به USD یا معادل USD خواهد بود. پس از شبکه باز، شبکه تبلیغاتی Pi از تبلیغ‌کنندگان می‌خواهد که Pi را خریداری کنند تا برای قرار دادن تبلیغات در Pi Apps در مرورگر Pi و رابط کاربری اکوسیستم Pi پرداخت کنند، و پرداخت تبلیغات Pi که بین توسعه‌دهندگان Pi Apps توزیع می‌شود نیز به ارز دیجیتال Pi خواهد بود که هر Pioneers آن را در اختیار دارد. .
نتیجه

اینگونه است که یک ابزار در سطح پلت فرم طراحی و ایجاد می شود که از منابع جمعی شبکه استفاده می کند و در نهایت برای همه افراد در اکوسیستم سود می برد. این یک تلاش بزرگ است که شامل احزاب مختلف و بسیاری از قطعات متحرک است، بنابراین برای موفقیت آن به همه ما تکیه می کنیم. امروز تنها راه‌اندازی آزمایشی Pi Ad Network است – اولین نمونه از یک ابزار در سطح پلت فرم. با این حال، اگر تلاش‌های ما موفقیت‌آمیز باشد، این امر در سطح پلت‌فرم، کاربرد واقعی و پایداری شبکه و توسعه اکوسیستم و توسعه اکوسیستم در مقیاس بزرگ را فراهم می‌کند که در نهایت به نفع شبکه و همه پیشگامان خواهد بود.

بیایید به برنامه مرورگر Pi برویم و برنامه Fireside Forum را برای خود امتحان کنیم که امکان مشارکت فراگیرتر را فراهم می کند. بیایید آینده اکوسیستم برنامه Pi را تجربه کنیم – هم اکنون!

کانال روبیکا kanal-dolari