کسب بیت کوین رایگان از freebitcoin

کسب درآمد از ایردراپ

آموزش دریافت بیت کوین رایگان از سایت فری بیتکوین

سایت freebitcoin مدت زیادی است که فعال بوده و پرداختی های منظمی دارد. و بدون سرمایه گذاری و بسیار راحت با ثبت نام در آن می توانید بیتکوین رایگان بگیرید.

لطفا دقت نمایید که برای باز کردن ( freebitcoin ) باید از -ف-ی-ل-ت-ر شکن استفاده کنید.

مزایای این سایت

  • بدون نیاز به سرمایه گذاری
  • بدون نیاز به صرف وقت برای مشاهده آگهی
  • هر یک ساعت یک بار احتمال برنده شدن تا ۰٫۰۳۰۳۷۸۲۹ بیتکوین وجود دارد
  • ۱۰۰% هر ساعت به شما بیت کوین میدهد فقط مبلغ آن متغیر است

برای کسب درآمد از آن به هیچ تخصص خاصی نیاز نیست جز فشردن یک دکمه به نام !ROLL که با فشردن این دکمه در هر ساعت می توانید مقداری بیت کوین رایگان بسته به شانس خود دریافت کنید.

این مقدار از ۰٫۰۰۰۰۰۰۲۹ بیتکوین شروع شده و می تواند به حدود  ۰٫۰۳۰۳۷۸۲۹  bitcoin برسد . هرچه مدت زمان فعالیت شما در این سایت بیشتر باشد احتمال اینکه مقادیر دریافتی شما افزایش یابد بیشتر خواهد بود.

در زمان ارسال این مقاله ، قیمت هر بیتکوین حدود  ۷۰۰۰ دلار بوده که با محاسبه دلار ۱۴۰۰۰ تومان تقریبا معادل ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ یک صد میلیون تومان می باشد. ❤️❤️❤️❤️

??? یک بیت کوین = یک صد میلیون تومان !!!! ???

ابتدا از طریق لینک زیر ثبت نام نمایید : ( با -ف-ی-ل-ت-ر شکن باز نمایید )

⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

 ثبت نام در وبسایت freebitcoin   

پس از وروود به سایت در قسمت CREATE AN ACCOUNT با وارد کردن آدرس ایمیل خود و انتخاب یک پسوورد  و کلیک روی دکمه SIGN UP به راحتی می توانید ثبت نام نمایید.

پس از زدن دکمه SIGN UP در این مرحله یک ایمیل فعالسازی حساب براتون ارسال خواهد شد.حتما و حتما ایمیل خود را  باز کرده و بروی لینک داخل ایمیل کلیک کنید تا حسابتان فعال شود .(پوشه اسپم را نیز چک کنید)

پس از وارد شدن به سایت دقت کنید که در قسمت Free BTC باشید حال بعد از وارد کردن تست انسان شناسی و زدن دکمه ROLL به بیت کوین های خود در سایت اضافه کنید.

پس از زدن هر بار دکمه ROLL! به مدت زمان ۱ ساعت تایمر در سایت برای شما فعال خواهد شد  و هر موقع این تایم به اتمام رسید مجدد دکمه ROLL برای شما نمایش داده خواهد شد و شما میتوانید مجدد شانس خود را امتحان کنید.

همچنین در این روش در صورتی که بتونید برای خود زیر مجموعه جمع کنید با توجه به کار کردن و درامد زیر مجموعه های شما تا ۵۰ درصد از درآمد زیرمجموعه ها از طرف سایت به حساب شما واریز میشه.

سعی کنید هر ۱ ساعت یکبار حتما شانس خودتان را امتحان کنید تا با جمع شدن اندک اندک به یه مبلغ قابل توجهی برسید.

حداقل مبلغ برای برداشت ۳۰۰۰۰ ساتوشی یا ۰٫۰۰۰۳۰۰۰۰ BTC (بیتکوین ) می باشد.هر ۱۰۰ میلیون ساتوشی معادل با یک بیت کوین است.

برای فعالیت در این سایت می بایست ابتدا حساب بیت کوینی یا کیف پول داشته باشید اگر تا به حال اقدام به افتتاح این حساب نکرده اید می توانید ویدئوی آموزشی باز کردن حساب bitcoin را در کانال یا صفحه زیر ببینید.

آموزش ساختن کیف پول یا والت بیت کوین

کانال آموزشی کسب درآمد از طریق بیت کوین

برای برداشت باید ابتدا در قسمت PROFILE روی گزینه CHANGE WITHDRAWAL ADDRESS  کلیک کرده و آدرس کیف پول خودتون را وارد کنید.سپس در صفحه اصلی گزینه WITHDRAW  کلیک کرده و تیک گزینه AUTO WITHDRAW 

را بزنید تا به صورت اتوماتیک روزهای یکشنبه  پول به حسابتون واریز بشه.

مهم

همچنین مزیت دیگر این سایت قرعه کشی هفتگی لاتاری این سایت است . شرایط شرکت در قرعه کشی هفتگی به این شکل است که شما با هر بار زدن دکمه ROLL که هر ساعت یکبار است ۲عدد بلیط شرکت در این قرعه کشی را دریافت میکنید و بخاطر همین موضوع هرچه تعداد بیشتر دکمه ROLL را بزنید تعداد بلیط های شما برای شرکت در قرعه کشی هفتگی زیاد میشود و شانس برنده شدنتان هم بالا میرود.

همچنین میتوانید با موجودی که دارید از قسمت لاتاری سایت بلیط بخرید. این سایت به صورت هفتگی و با قرعه کشی به ۱۰ نفر تعدادی BTC جایزه میده که معمولا جایزه نفر اول حدودا ۰٫۵ BTC  است یعنی با پول ایران چیزی حدود ۷۰ میلیون تومان!!

البته ما خرید بلیط در این قسمت را توصیه نمی کنیم.

توضیح بعضی از گزینه های منوی بالای سایت :

MULTIPLY BTC

این قسمت مربوط به به شرط بندیست که پیشنهاد نمیشود و کاری با این قسمت نداشته باشید.

EARN BTC

در این قسمت در صورتی که بالای ۳۰۰۰۰ ساتوشی داشته باشید و در حساب نگه دارید سالانه ۴٫۰۸% سود دریافت میکنید(این قسمت هم زیاد مهم نیست)

LOTTERY

بخش جذاب سایت این قسمت هست که هر هفته تو قرعه کشی شرکت داده میشید و به ۱۰ نفر بیتکوین بالا داده میشه

REWARDS

در این صفحه امتیازات شما قرار داره(YOUR REWARD POINTS (RP)).شما با هر بار رولی که میزنید ۲ امتیاز هم دریافت میکنید و به مرور جمع میشه و وقتی به ۱۰۰ هزار رسید میتونید اون رو به بیت کوین تبدیل کنید.نرخ تبدیل برای هر ۱۰۰ هزار RP یک میلی بیت (۰٫۰۰۱) هست.

REFER

در این صفحه زیر مجموعه های شما قرار دارند .هر نفری که جذب کنید ۵۰% از هر بار رول زدن اون شخص به شما پاداش داده میشه(دقت کنید که از حساب شخص کم نمیشه بلکه خود سایت پاداش میدهد).اگه بتونید دوستانتون رو به این سایت دعوت کنید سود خوبی میتونید بدست بیارید. از طریق لینک شخصی خودتون که در این صفحه قرار داره می تونید زیرمجموعه بگیرید.

PROFILE

در این صفحه اطلاعات شخصیتون قرار گرفته و همچنین میبایست شماره حساب کیف پولتون رو در این قسمت وارد کنید.

===================================================================

اگر بخواهیم به روال عادی و مثل همیشه هر یک ساعت مقدار کمی بیت کوین به حسابمان در سایت ذکر شده اضافه کنیم رشد حساب خیلی کند خواهد بود، در ادامه روشی را مطرح می‌کنم که می‌توان با استفاده از آن میزان برداشت بیت‌کوین از هردفعه درخواست را تا ۱۰ برابر افزایش داد!

REWARD POINTS یا RP

در این سایت امتیازهایی به نام REWARD POINTS وجود دارد که به ازای هربار درخواست بیتکوین از سایت، ۲ امتیاز (RP) به شما داده می‌شود و از این امتیازها می‌توانید برای موارد زیر استفاده کنید

۱ – سفارش گوشی موبایل و گجت‌ها و سخت‌افزارهای مختلف از سایت!

۲ – سفارش گیفت کارت های ۲۵ تا ۲۰۰۰ دلاری

۳ – افزایش میزان دریافت بیت‌کوین تا ۱۰۰۰ درصد (۱۰ برابر) به مدت ۲۴ ساعت

۴ – افزایش میزان دریافت (RP) تا ۱۰۰ امتیاز به مدت ۲۴ ساعت

۵ – افزایش میزان دریافت بلیط قرعه کشی تا ۱۰۰ بلیط به مدت ۲۴ ساعت

مقادیر امتیازی که برای موارد فوق خرج می‌شود متغیر است. به طور مثال برای خرید یک گوشی آیفون ۷ پلاس از سایت به ۱۲,۹۲۰,۰۰۰ امتیاز (RP) نیاز است و به نظر نمی‌رسد شخصی عادی با منابع عادی بتواند در مدت کوتاهی به این میزان امتیاز برسد.

بهترین استفاده از امتیازهای (RP) به نظر من، خرج کردن آن برای گزینه ۳ یعنی افزایش میزان دریافت بیت‌کوین به میزان ۱۰ برابر است که برای اینکار فقط به ۳۲۰۰ امتیاز نیاز دارید تا برای ۲۴ ساعت، میزان دریافتی بیتکوین از هر درخواست را ۱۰ برابر افزایش دهید.

روش افزایش ۱۰ برابری دریافت بیت کوین

۱ – وارد سایت freebitcoin شوید.

۲ – روی منوی REWARDS در بالای صفحه کلیک کنید.

۳ – روی بخش FREE BTC BONUS کلیک کنید.

۴ – یکی از گزینه‌های مختلف که از ۱۰ درصد تا ۱۰۰۰ درصد میزان دریافت بیت‌کوین شما را افزایش می‌دهد انتخاب نمایید و روی عبارت REDEEM آن گزینه کلیک نمایید تا امتیاز از حساب شما کسر شده و برای ۲۴ ساعت آینده فعال شود.

پس از کلیک روی دکمه REDEEM در همان لحظه افزایش پرداخت بیتکوین برای شما به مدت ۲۴ ساعت فعال میشود و میتوانید در هر درخواست بیتکوین بیشتری بدست آورید.

پس از این فرصت استفاده کنید و ۲۴ ساعت آینده درخواست بیشتری برای دریافت بیت کوین ثبت کنید.

نکات بیشتر درباره افزایش میزان (RP) و bitcoin

نکته اول – روی منوی Profile در بالای صفحه کلیک کنید و در قسمت DISABLE LOTTERY تیک گزینه Disable را بزنید.

با اینکار با هربار درخواست بیتکوین، تعداد بلیط های قرعه کشی هفتگی به شما تعلق نمی‌گیرد و در عوض تعداد (RP) ها در هر مرتبه به ۴ افزایش می‌یابد.

نکته دوم – می‌توانید با خرج امتیاز در بخش REWARD POINT BONUS، میزان دریافت امتیاز در هر درخواست را نیز برای هر ۲۴ ساعت افزایش دهید.

با یک محاسبه ساده می‌توان پی برد که برای سود بردن از این بخش می‌بایست پس از خرید هر بسته افزایش امتیاز، حداقل ۱۲ بار در روز درخواست بیتکوین بدهید تا امتیازی که خرج کرده‌اید برگردانده شود و به اصطلاح یر به یر شوید. پس اگر توانایی درخواست بیش از ۱۲ بار در روز را ندارید بهتر است از مصرف امتیاز (RP) در این بخش خودداری کنید.

نکته سوم – با هر بار درخواست بیتکوین توسط زیرمجموعه شما، یک (RP) هم به شما می‌رسد پس زیرمجموعه‌گیری یکی از راه‌هایی است که می‌توانید از آن هم برای دریافت bitcoin بیشتر بصورت مستقیم و هم برای دریافت امتیاز بهره ببرید.

ویدئوی آموزش برداشت از حساب در سایت فری بیت کوین :

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari