ایردراپ ( airdrop ) چیست ؟

کسب درآمد از ایردراپ

ایردراپ airdrop چیست؟ بونتی چیست ؟

ایردراپ airdrop

میخوای کسب درآمد کنی و بدونی ایردراپ چیه ؟

در زمان جنگ، بلایای طبیعی و یا سایر بحران ها، ارسال غذا و اقلام ضروری به مناطق دورافتاده بسیار مشکل است. ایردراپ به روشی گفته می‌شود که اقلام ضروری از هواپیمایی برای مردم ساکن این مناطق رها می‌شود.

ایردراپ در کریپتو (ارزدیجیتال) به معنی توزیع ارز دیجیتال رایگان بین مردم جهان به عنوان پاداش است. در واقع ایردراپ نوعی تبلیغ برای یک ارز دیجیتال خاص است و از آن برای دادن پاداش به کاربران وفادار هم استفاده می‌شود ایردراپ در مدت زمان معین معمولاً یک الی دو هفته عرضه میشوند (بعضی مواقع ممکن است مدت زمان ایردراپها  تا چند ماه و حتی بیش از یک سال طول بکشد مانند ایردراپ پای نتورک . )

کسانی که در این مدت ثبت نام کنن ارز دیجیتال رایگان دریافت میکنن و وقتی که ارز مورد نظر در صرافی های اینترنتی لیست شد میتونن ارز رو بفروشن و به دلار یا ریال یا ارز دیجیتال بیت کوین تبدیل کنن و به درآمد خیلی خوبی برسن که قابل قیاس با هیچ کار دیگری نیست نمی خوام مبالغه کنم ولی خیلی درآمد بالایی میتونین داشته باشین .

البته این پاداش ها به صورت توکن ( token ) به افراد پرداخت می گردد. توکن در لغت به معنای هرگونه کالاهای تایید شده قابل مبادله از قبیل ارز، حواله طلا،و … گفته می شود. این توکن ها قابلیت تبدیل به کلیه ارزهای جهان را دارند. برای دریافت و خرید و فروش این توکن ها به یک کیف پول دیجیتالی نیازاحتیاج خواهید داشت. 
ایردراپ به معنای ساده تر: یه سیستمی تو دنیا پیاده شده که وقتی شرکتی یا حتی شخصی یه ارز دیجیتال جدید میسازه برای اینکه فراگیر بشه بخشی از ارز رو پاداش میده به کاربران و این کاربران هم میتونن به خاطر ثبت نام در سایت ارز پاداش بگیرن وهم اینکه اگه به کاربران دیگه معرفی کنن پاداش اضافه تری میگیرن
ایردراپ مثل این میمونه سهام یک کارخانه تو یک شهر تو یک کشور را خریده باشید البته بدون سرمایه گذاری و بدون هیچ هزینه کردی!حالا بزنه اون کارخونه اپل و مایکروسافت بشه برا خودش میلیونر میشید.
دیگه ساده تر از این نمیتونم بگم ایردراپ در ارز های دیجتال یعنی سوپسید یا کوپن یه پیر مردی به من میگفت دولت هرچی داد اول از همه بگیر هرچی گرفت آخر از همه بده.

انعام (Bounties)

❇️ انعام ها مانند Airdrop هستند که شرکت ها برای انگیزش به منظور محبوب کردن ارز دیجیتال خود ارائه می دهند. شرکت ها وظایف بازاریابی برای کاربران خود مانند به اشتراک گذاری در فیسبوک و توئیتر یا وبلاگ نویسی و ویدیو بلاگ سازی تعریف می نمایند و به آنانی که این وظایف را انجام دهند با رمزارز خود پاداش می دهند.

چند نکته مهم:

دقیقا مثل هر کار دیگری در این کار هم تقلب و کلاهبرداری وجود دارد. ایردراپ های تقلبی و رباتهای کلاهبردار با پیشنهادات وسوسه انگیز این روزها فراوان به چشم میخورند. در هیچ پروژه ای بدون مشورت وارد نشوید و جوانب احتیاط را رعایت کنید. اگر پروژه ای به شما پیشنهاد شد حتما در مورد آن تحقیق لازم را انجام دهید و چشم بسته وارد آن نشوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ICO به صفحه زیر مراجعه نمایید :

ICO چیست و چگونه می توان در آنها سرمایه گذاری کرد ؟

حال  چطور باید یک ICO و یا یک ایردراپ اسکم یا کلاهبردار را تشخیص دهیم؟

  • یکی از روشهای تشخیص کلاهبرداران این است که اول باید به بررسی وب سایت و تیم پروژه یا شرکت بپردازید زیرا افراد کلاهبردار معمولا از اطلاعات واقعی خود استفاده نمی کنند و بیشتر مواقع از عکس و اطلاعات دیگران استفاده می کنند و راحت با یک سرچ در اینترنت مشخص می شود که اطلاعات واقعی هستند یا خیر.
  • در مورد شرکت و مجوزهای آن تحقیق کنید. مشخصات کامل صاحب دامنه وبسایت را از whois بگیرید. دقت کنید که آدرس و شماره تلفنها واقعی باشند. سوابق قبلی شرکت را در اینترنت سرچ کنید.
  • راه دیگر این است که باید مدتی از زمان شروع پروژه گذشته باشد و مقداری از کار جلو رفته باشد . پروژه های معتبر بر اساس یک وایت پیپر Proof-of-concept یا تایم لاین و نقشه راه عمل می کنند. وایت پیپر یا اوراق سفید به منظور معرفی یک محصولِ مشخص، تکنولوژی، خدمات‌دهی، یا روش‌شناسی، برای تصمیم و آینده‌نگری مشتریان ارائه می‌شود.
  • نظرات سایر کاربران را در مورد آن در فرومها و وبلاگها جویا شوید.
  • یکی از بارزترین مشخصه های ایردراپها عرضه ارز دیجیتال به صورت رایگان هست. و معمولا پس از اینکه آن ارز در صرافیها ارائه و قیمت گذاری شد قابلیت خرید و فروش پیدا می کند. در صورتی که ایردراپی از همان ابتدا توکنهای خود را به فروش رساند باید به آن شک کنید !البته ناگفته نماند که بعضی از شرکتهای بزرگ و معتبر قبل از ارائه توکن خود ، آنرا می فروشند ( مانند تلگرام ). این کار در واقع شبیه فروش سهام آن شرکت است.
  • از طریق وبسایتهایی که به سایتهای مانیتورینگ معروف هستند و سایر وبسایتهای سرمایه گذاری را بررسی می کنند می توانید اطلاعات خوبی به دست بیاورید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله زیر را مطالعه بفرمایید:

معرفی وبسایتهای اسکم و کلاهبردار

هشدار!!

به هیچ عنوان کلید خصوصی (Private Key) کیف پول خودتون رو به هیچ کس و یا هیچ پروژه ای ندهید. به عنوان یک قاعده کلی هر پروژه ای که از شما کلید خصوصیتان را درخواست کرد قطعا کلاهبرداری (Scam) هست.

چگونه می توان از طریق ایردراپ بیش از ۱۰۰۰ دلار$ درآمد کسب نمود ؟

فرض کنید در مدت توزیع رایگان بتوانید حداقل ۱۰۰۰ عدد از ارز یا توکن مورد نظر را بدست آورید و پس از ارزش گذاری و یا گذشت مدتی قیمت هر عدد از این توکنها  فقط و فقط یک دلار $ شود.

در اینصورت می توانید ۱۰۰۰ دلار یا حتی خیلی بیشتر از این مقدار بدست آورید.

اگر به نمودار قیمتی ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر جهان ( به غیر از بیت کوین ) دقت کنید  می بینید که اکثر آنها قیمتی بیش از چند دلار دارند و خیلی از آنها روزی به صورت ایردراپ و کاملا رایگان به کاربران عرضه شده اند یا حتی در ابتدا قیمتی در حد چند سنت داشته اند و پس از مدتی ارزش آنها ده ها برابر شده است و در حال حاضر در اکثر صرافی های معتبر جهان در حال خرید و فروش می باشند.

این نشان دهنده پتانسیل درآمدی ایردراپ ها است. و بسیاری از کسانی که در ابتدا این ارزها را به دست آوردند به ثروتهای بسیار خوبی رسیدند.ایردراپهای معتبر یکی از بهترین روشهای کسب درآمد دلاری از اینترنت می باشند.

اگر واقعا می‌خواهید که در یک Airdrop وارد شده و شانس خودتان برای یک کسب درآمد دلاری عالی را امتحان کنید، حتما پروژه‌های بزرگ و قانونی و پروژه‌هایی که توسط صرافی‌های بزرگ پشتیبانی می‌شوند را مد نظر داشته باشید.

یک مثال بسیار ساده در مورد ایردراپ اینه که مثل ماهیگیری هستش. ممکنه وقت یا حتی سرمایه بگذارید و پس از مدتی یک ماهی بسیار بزرگ به تور شما بخوره و پولدار بشید ! ممکن هست ماهی کوچکی باشه یا حتی در نهایت هیچ چیزی گیر تون نیاد !

یک جورایی به شانس هم بستگی داره !

البته به نظر من مفهوم شانس چیزی خیلی فراتر از اون مفهوم عامیانه ای هست که اکثر مردم در مورد اون فکر می کنند!

این نکته را اشخاصی که راه و روش پول درآوردن واقعی (حلال و از راه درست ) را می دونند بهتر درک می کنند !!!

و مورد پایانی اینکه یکی از مهمترین فاکتورها برای موفقیت در ایردراپها و به یک درآمد خوب رسیدن داشتن صبر و صبر و صبر است.

معمولا افراد عجول و کم حوصله و کسانی که به دنبال پولدار شدن یک شبه هستند نمی توانند در این چنین سیستمهایی به موفقیت برسند.

در سایت دلاری و کانالهای ارتباطی آن ( تلگرام و روبیکا ) سعی می کنیم معتبرترین و به روز ترین ایردراپهای جهان را به شما معرفی نماییم. پس حتما عضو کانالهای ارتباطی ما شوید تا از این فرصتهای درآمدی بی نظیر عقب نمانید.

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

⇐  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال (روبیکا و تلگرام ) : @kasbe_bitcoin

همچنین بخوانید :

ضوابط بانک مرکزی برای ارزهای دیجیتال

تفاوت بین رمزارز، ارز دیجیتال، توکن و آلتکوین در چیست؟

۱۰ نکته خیلی مهم درباره ارزهای دیجیتال که همه باید بدانند !

۷ نکته بسیار مهم قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

هایپ چیست و سرمایه گذاری در آن چگونه است ؟

اصطلاحات رایج و تخصصی در تجارت و بازار ارزهای دیجیتال

ICO چیست و چگونه می توان در آنها سرمایه گذاری کرد ؟

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari