آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

کسب درآمد از ایردراپ

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین BITCOIN WALLET

برای کسب درآمد دلاری از طریق روشهایی که در سایت دلاری به شما معرفی می کنیم ، اولین کاری که باید انجام دهید ساختن یک حساب بیت کوین می باشد.این کار دقیقا مثل باز کردن یک حساب بانکی است. با این تفاوت که  کاملا رایگان بوده و نهایتا ۳ دقیقه زمان برده و  فقط نیاز به یک ایمیل دارد.

وبسایتهای بسیاری امکان ساختن والت بیت کوین را به شما می دهند ، حتی کیف پولهای کاغذی و سخت افزاری نیز وجود دارد ، ولی مهمترین مسئله ای که وجود دارد امنیت این حسابها است. زیرا دقیقا مثل حساب بانکی شما می باشد و درصورتی که پول درآن داشته باشید به همان میزان ارزش داشته و باید از آن محافظت کنید.

وب‌سایت بلاک چین یکی از امن‌ترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های خرید بیت کوین و نگهداری آن را دارد. امنیت و در عین حال سادگی آن، باعث می‌شود تا هم افراد تازه کار به دلیل ساده بودن محیط کاربری و هم افراد حرفه‌ای به دلیل امنیت بالا، برای داشتن یک کیف پول امن برای بیت کوین ، از این وب سایت استفاده نمایند.

این والت ارزهای بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش ، و استلار و USD PAX را نیز پشتیبانی می کند.

ثبت‌نام آسان و رایگان در بلاک چین و همچنین نظم و سادگی محیط کاربری آن برای دارنده‌های بیت کوین بسیار جذاب و کار‌آمد است. آدرس این وبسایت blockchain.com  و blockchain.info می باشد. دقت نمایید که این دو آدرس در واقع یکی هستند.

این کیف پول از انواع کیف‌پول‌های آنلاین بیت کوین به حساب می‌آید، اما جدیدا امکان پرینت و استفاده از کیف پول کاغذی بلاک چین هم برای کاربران فراهم شده است. همین‌طور نسخه موبایل و دسکتاپ بلاک چین هم در دسترس کاربران قرار دارد.

قبل از شروع افتتاح حساب حتما روی سیستم یا گوشی خود آنتی ویروس بروز شده نصب نمایید و با اسکن کامل ، از عدم وجود نرم افزارها یا ویروسهای مخرب ، روی موبایل یا کامپیوتر خود مطمئن شوید.

دقت نمایید که محافظت از رمز کیف پول به عهده خود شماست و اگر کسی رمز شما را بداند مانند این است که رمز کارت بانکی حساب شما را دارد و می تواند از آن برداشت نماید.

در رمز از حروف های بزرگ مثل M و کوچک مثل m و از عدد و از شکلهایی امثال !@#$ استفاده کنین که قابل هک نباشه.و باید جایی نگهش دارید که خودتون فراموشش نکنید.البته درصورت فراموش کردن نگران نباشید چون از طریق ایمیل تان می توانید رمز را عوض نمایید.

تذکر : برای ورود با سایت بلاکچین باید از -ف-ی-ل-تر شکن استفاده نمایید. جهت ثبت نام ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید.

⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

 ⇐   افتتاح حساب بیتکوین  

در قسمت Create your Wallet ایمیل خودتون و پسوورد مورد نظر را وارد کرده  و پس از انتخاب تیک توافق نامه گزینه

continue را کلیک می نمایید تا کیف پول برای شما ساخته شود و به صورت اتوماتیک وارد پنل کاربری خواهید شد.

بعد از ساخت کیف پول یا همان والت ، یک ایمیل فعال سازی برای شما ارسال میشه که باید با کلیک روی لینک داخل ایمیل حساب خودتون را فعال نمایید.

داخل ایمیل شما یک شناسه عددی و حرفی شبیه زیر هست که به اون Wallet ID گفته میشه و در رواقع یوزرنیم username شما برای ورود دوباره به کیف پول تان می باشد.

Your Wallet ID:  ۹۶a26ccc-ea6a-423b-8488-c893d66c8409

این شناسه تنها برای ورودهای بعدی به کیف پول شما اعتبار دارد و نباید برای انجام نقل و انتقال بیتکوین آن را در اختیار فرد فرستنده یا گیرنده قرار بدهید. برای دریافت بیت کوین باید آدرس بیت کوین که از داخل کیف پول شما در دسترس قرار دارد را در اختیار افراد قرار بدهید.

آشنایی با محیط داشبورد وبسایت بلاک چین

طبق عکس زیر با وارد کردن والت آیدی و پسوورد خودتون می توانید وارد پنل کاربری شوید :

 

پس از اولین ورود به حساب کاربری خود در داشبود بلاک چین، با صفحه‌ ساده ای مثل شکل زیر مواجه می شوید. توضیحات هر قسمت در عکس بیان شده است. در قسمت بالا سمت راست صفحه میزان موجودی حساب شما بر اساس دلار و بیت کوین نمایش داده می شود.بدیهی است در ابتدا که حساب را باز می کنید این موجودی صفر است.

برای دریافت بیت کوین باید روی گزینه Request کلیک نمایید.پس از آن صفحه ای مطابق شکل زیر باز می گردد :

همانطور که مشاهده می فرمایید شماره حساب شما چیزی شبیه عبارت زیر می باشد. (تقریبا مثل شماره شبای حساب بانکی ) کافیست آنرا کپی کرده و به برنامه یا سایت یا شخص ارسال کننده بیت کوین بدهید.برای تایید تراکنشها معمولا مقداری کارمزد از فرستنده کسر می گردد.

۱۸JxuJsfnFAYawEBYgGU6VErUdTcuGUbvY

دقت نمایید که این آدرس همیشه ثابت نبوده و ممکن است تغییر کند.(برای امنیت بیشتر). نکته قابل ذکر این است که هردفعه که شماره حساب شما تغییر کرد ، باز هم می توانید به شماره حسابهای قبلی بیت کوین واریز کنید و این بیت کوین وارد حساب شما خواهد شد. پس نگران تغییر این شماره نباشید.

البته برای یک بار نیز می توانید شماره حساب خود را در جایی ذخیره نموده و دفعات بعدی آنرا برای دریافت ارز دیجیتال خود کپی نمایید.

برای ارسال به حساب دیگران باید روی گزینه Send طبق عکس زیر کلیک نمایید.در کادر اول شماره حساب دریافت کننده و در کادر دوم مبلغ ارسالی را وارد می کنید. در کادر سوم می توانید مقدار کارمزد ارسال را خودتان تعیین نمایید.دقت کنید که هرچه کارمزد کمتری تعیین نمایید زمان تراکنش و واریز به حساب دریافت کننده بیشتر می شود.در این قسمت بهتر است گزینه پیش فرض را انتخاب کنید.

در منوی سمت چپ داشبورد کیف پول ، ۶ امکان برای شما فراهم شده است. از منوی transactions می‌توانید گزارش ارسال و دریافت ( صورت حساب ) بیت کوین‌های خود را مشاهده کنید. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از بخش Security، حتما ایمنی کیف پول بلاک چین خود را تا حد امکان افزایش دهید. در این قسمت حتما باید ایمیل خود را تایید نمایید.

کیف پول بلاکچین ارزهای دیجیتال اتریوم  ، بیت کوین کش و استلار را نیز پشتیبانی می کند. روش کار و دریافت و برداشت سایر ارزهای دیجیتال نیز همانند کار با بیت کوین است. برای دریافت یا ارسال ارز دیجیتال مورد نظر باید از منوی داشبورد روی نام آن ارز کلیک یا لمس کنید و سپس همانند ارسال و دریافت بیت کوین آدرس کیف پول ارز مورد نظر را کپی نمایید.

لطفا دقت نمایید که : هر ارز دیجیتال آدرس مخصوص به خود را دارد و برای مثال نمی توانید از آدرس بیت کوین برای ارسال یا دریافت ارز اتریوم استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari
29 نظرها

    فاطی

    ببخشید من که پاسپورت ندارم …باید چکار کنم

      مدیر

      با سلام و احترام.
      برای کار کردن با کیف پول بلاکچین یا سایر کیف پولها هیچ نیازی به پاسپورت و یا حتی کارت شناسایی ندارید.

    Maryaaam

    سلام
    چجوری میشه بیت کوین هارو به اسکناس تبدیل کرد؟
    باید به صرافی مراجعه کنیم؟

      مدیر

      ما خودمون ازتون می خریم.
      لطفا به قسمت خرید و فروش ارز دیجیتال در سایت کسب درامد دلاری مراجعه نمایید.

    محمدحسن مداح

    سلتم. ببخشید میخاستم ببینم ما که ایران هستیم اگه پاسپورت نداشته باشیم نمیتونیم از حساب بلاکچین برداشت کنیم؟

      مدیر

      سلام و احترام.
      برای کار کردن با سایت بلاکچین نیازی به پاسپورت نداره. فقط باید با فیلترشکن واردش بشید.
      البته ایردراپی داخل سایت هست که در صورت تکمیل هویت با پاسپورت غیر از ایرانی بهتون توکن رایگان میده.
      در صورت تمایل می تونید با کیف پول کوینومی هم کار کنید.
      لینک آموزشش در انتهای مقاله قرار داده شده.

    صادق

    سلام من کیف بول بیت کوین تو سایت بلاک چین دارم امروز اومدم بازش کنم هر کاری میکنم نمیشه مشکلش چیه؟

      مدیر

      با سلام و احترام
      لطفا دقیقا بفرمایید چه خطایی میده ؟

        صادق

        سلام هیچ بیامی نمیده فقط لاگین که میزنم یکمی میچرخه بعد دوباره لاگین فعال میشه بدون هیچ فعالیتی. من ی مقدار بول توی این کیف بول دارم چطور باید بردارمشون؟

          مدیر

          یک نکته هست و اینکه باید برای وروود به سایت بلاکچین از وی پی ان استفاده کنید.
          اگر آی پی وی پی ان شما ثابت هست از یک وی پی ان دیگه استفاده کنید. چون بعضی مواقع ممکنه آی پی ها توسط سیستم امنیتی سایتها بلاک بشه.

    محمدحسن مداح

    سلام. ببخشید من چند روزه هرچی تلاش میکنم تا کیف پول برای خودم ایجاد کنم موفق نمیشم. حتی از فیلتر شکن هم استفاده میکنم ولی بی فایدس. علت چیه؟

      مدیر

      با سلام و احترام
      می توانید از کیف پول کوینومی استفاده کنید . آموزشش در صفحه زیر ارائه شده است :
      آموزش ساخت کیف پول کوینومی (Coinomi Wallet)

    محمد

    سلام خسته نباشید بخاطر سایت خوبتون
    ممنون میشم راهنمایی کنید! من چند روز میخام کیف پول بیت کوین بسازم تو سایت بلاک چین درست نمیشه مشکل از کجاست؟؟

      مدیر

      سلام و احترام.
      ببینید برای سایت بلاکچین باید از فیلتر شکن استفاده کنید.
      در صورتی که در ساخت والت بیت کوین در این سایت مشکل دارید عکس از صفحه خطا در تلگرام به این آیدی ارسال کنید : @pvt_trader

    صادق

    خیلی از باسخگویهاتون ممنونم

    صادق

    سلام میخواستم نظرتون رو در مورد سایت fremoney.icu بدونم که آیا واقعی هست یا خیر؟ میگه باید یرا آزاد کردن درآمدتون باید referral بخرید

      مدیر

      این سابت و سایتهای مشابه اسکم و کلاهبردار هستند.لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید :
      معرفی وبسایتهای اسکم و کلاهبردار

    صادق

    سلام من چند روزی هست توی سایت star clicks دارم کار میکنم ۳ تا زیر مجموعه هم دارم ولی فقط برا عضویت و ثبت نامشون به من ۰٫۰۸ دلار داد ولی برا کلیک کردن اونها چیزی به من نمیده کار خاصی باید انجام بشه؟ چطور میشه سرعت گرفتن پول بیشتر بشه تو این سایت؟

      مدیر

      با سلام و احترام.
      ببینید سایتهای کلیکی هر کدام قوانین خودشان را دارند البته معمولا بیش از ۸۰ درصد قوانین آنها مشابه است.یکی از مهمترین قوانین این سایتها فعال بودن کاربران است.یعنی حتما باید کاربر هر روز در سایت فعال باشد تا درآمد زیرمجموعه خود را دریافت کند.از طرفی خیلی از مواقع زیرمجموعه ها فعال نیستند و طبیعتا درآمدی هم از طریق آنها نخواهید داشت.
      جهت افزایش درآمدتان پلنهای سایت star clicks را ببینید :
      پلن هاى درآمدزایى
      اول : حساب silver که رایگانه و درآمدى در حدود ۱۰ سنت روزانه به شما درامد میده
      دوم : حساب gold که براى ارتقا نیازمند ۱۹٫۹۵$ دلار هست و درآمدى روزانه بین ۳$ تا ۵$ دلار دارد
      سوم : اکانت platiniom که برای ارتقا نیازمند ۴۹٫۹۵$ دلار هست و درآمدی بین ۷ تا ۸ دلار در روز دارد اما این قسمت براى کاربران ایرانى غیرفعال است.
      همچنین صفحه زیر را مطالعه بفرمایید :
      قوانین سایتهای کلیکی

    صادق

    سلام من توی سایت بلاکچین حساب بیت کوین باز کردم اما موجودی نداره چطوری باید این حساب موجودی داشته باشه تا بشه به دیگران انتقال داد؟

      مدیر

      سلام و احترام
      ببینید دوست عزیز این کار مثل باز کردن یک حساب بانکی هستش.(با این تفاوت که شما برای باز کردن حساب بانکی حداقل ۱۰ هزار تومان باید پول بریزید توش ولی حساب بیت کوین رایگان هستش.شما باید خودتون توی حساب تون پول بریزید تا موجودی داشته باشه. حالا به هر طریقی که می تونید ( بیت کوین بخرید یا کاری انجام دهید که در ازای دستمزد خود بیت کوین دریافت کنید یا . . . ) دقیقا مثل به دست آووردن پول واقعی !
      برای خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال به صفحه زیر مراجعه نمایید :
      سرمایه گذاری و خرید و فروش ارز دیجیتال
      برای آموزش روشهای کسب بیت کوین رایگان به صفحه زیر مراجعه کنید :
      چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟

    معین

    سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون
    ی سوالی داشتم
    فرض بگیرید که ما حساب بیت کوین درست کردیم والان قراره شخصی به حساب ما بول واریز کنه. شماره ای که ما به شخص میدیم فقط همین شماره حساب میتونه باشه یا اینکه شماره کارت یا چیز دیگه ای هم در اختیار داریم؟ و اینکه با این شماره حساب همه میتونند انتقال انجام بدند؟

    ی سوال کوچیک دیگه
    شخص فرضا ۱۰۰ دلار به حساب ما اتنقال داد. موجودی حساب ما به دلار میمونه یا خود به خود به بیت کوین تبدیل میشه؟ و برای فروش اون به صرافی حتما باید تبدیل به بیت کوین بشه؟

      مدیر

      سلام و احترام
      ببینید دوست عزیز سوال تون را با یک مثال جواب میدم. شما بیت کوین را مانند یک ارز خارجی فرض کنید مثلا دلار .شما اگر بخواهید از شخصی که پول اون فقط دلار هست ( در یک بانک خارجی ) و دسترسی بهش ندارید پول به دلار بگیرید باید یک حساب ارزی دلاری باز کنید (برفرض عدم تحریم ) تا بتونه به حساب شما مبلغ دلار را واریز کنه.
      حالا فرض کنید شخصی در ایران هست و میخواهید دلار بخرید ( منظور اسکناس دلار نیست ). به شخص شماره حساب دلاری خود را اعلام می کنید و اون شخص هم شماره کارت بانکی خود را به شما می دهد. شما در ازای دریافت مبلغ دلاری ، معادل تومان را به او به صورت کارت به کارت پرداخت می کنید.
      خرید و فروش بیت کوین هم همینطور هست. با این تفاوت که اسکناس ندارد و شما فقط یک حساب بیت کوین باز می کنید و با طرف معامله بر مبلغ قیمت توافق می کنید.
      حالا فروشنده بیت کوین را به حساب شما واریز می کنه و شما معادل ریالی اون مبلغ را به کارت طرف میریزید.
      ۱۰۰ دلاری که گفتید در واقع ارزش اون مقدار بیت کوین هست. یعنی مقدار بیت کوینی که شخص فروشنده به حساب شما واریز می کنه معادل ۱۰۰ دلار هستش.

    محمد

    سلام‌ من پاسپورت خارجی جور کردم فقط میشه یکم توضیح بدین چجوری اطلاعاتو بفرستم
    تشکر

      مدیر

      در گوگل سرچ کنید ( آموزش تایید هویت در سایت بلاکچین )

    سعید

    سلام من حساب باز کردم ولی ایمیل تایید برام نمیفرسته چی کار کنم

      مدیر

      سایت بلاکچین از لحاظ امنیت خیلی بالاست. بهتره از جیمیل استفاده کنید. اگر ایمیل ارسال نشد مجددا امتحان کنید. در غیر اینصورت از یک ایمیل دیگه استفاده کنید.
      حساب در blockchain دقیقا مانند حساب بانکی شماست و در صورتی که بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگه ای در آن واریز کنید مانند یک پول واقعی ارزشمند است.
      پس باید امنیت آنرا رعایت کرده و حتی المقدور یک ایمیل خاص فقط برای این کار در نظر بگیرید.

    علی

    با سلام.
    از طرف سایت بلاکچین پیامی ارسال شده که به شما ۲۵ دلار ارز دیجیتال به صورت ایردراپ ارسال میشه !
    این جریانش چیه ؟!!
    ممنون از مدیریت سایت دلاری و مطالب مفیدی که در زمینه ارزهای دیجیتال قرار میدید .

      مدیر

      با سلام و احترام و تشکر از لطف شما.
      وبسایت بلاکچین مدتیه به کاربرانی که پروفایل خودشون را تکمیل کنند مبلغ ۲۵ دلار ارز دیجیتال استلار XLM پرداخت می کند که مستقیما قابل تبدیل به بیت کوین بوده و می توان برداشت نمود.
      برای تکمیل پروفایل نیاز به تایید هویت دارد .
      یعنی یک اسکن پاسپورت خود را باید بفرستید. تنها عیبی که دارد این است که کشور ایران را قبول نمی کند.
      در نتیجه فقط کسانی که پاسپورت با اقامت غیر از ایران دارند می توانند تایید هویت شوند. و ۲۵ دلار را رایگان دریافت نمایند.
      اگه شما آشنایی خارج از کشور دارید که می توانید اسکن پاسپورتش را بگیرید این فرصت را از دست ندید.
      برای آشنایی بیشتر با ایردراپ و روشهای کسب درآمد از آن می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید :
      ایردراپ airdrop چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*