شروع به کار

کسب درآمد از ایردراپ

چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟

کسب درآمد دلاری

لطفا مطالب را کامل و تا انتها مطالعه بفرمایید.

برای شروع کار با استفاده از روشهای سایت دلاری ، شما نیاز به تخصص خاص و سرمایه اولیه ای ندارید. سرمایه شما یک گوشی موبایل هوشمند و یک کامپیوتر متصل به اینترنت و نهایتا وقتی است که برای این کار می گذارید. و مدیریت آن دست خودتان است. این یک شغل پاره وقت و کاملا قانونی و حلال با پتانسیل درآمدزایی بالایی می باشد.

این یک کار بازاریابی و فروش محصول و کالا نیست. 

ما در وبسایت دلاری به شما تعدادی برنامه و اپلیکیشن ، یا وبسایت ایرانی و خارجی معرفی می کنیم و شما با نصب و ثبت نام کاملا رایگان درآنها و انجام یک سری فعالیت ساده ، می توانید به درامدزایی بپردازید.

شما با انجام یک سری کارهای ساده مثل : دیدن و کلیک روی تبلیغات ، گذاشتن پست و کامنت و لایک ، حل مسائل ساده ریاضی ، نصب یک نرم افزار یا اپلیکیشن مفید و کاربردی و معرفی آن به دوستان خود ، پر کردن فرم نظرسنجی  و . . .  درآمد کسب می کنید.

می توانید روزانه از یک ساعت به بالا برای انجام کار وقت بگذارید و هر چه زمان بیشتری بگذارید به همان نسبت درآمدتان افزایش پیدا خواهد کرد.

میزان درآمد شما بستگی به مدت زمان و تعداد برنامه ها یا سایتهایی که کار می کنید و قیمت دلار و بیت کوین دارد. می توانید ماهیانه از چندصدهزار تومان تا چند میلیون تومان درآمد داشته باشید.

برای کار و کسب درآمد  اینترنتی ، در سایت دلاری تنها هزینه ای که باید از جیب خود بپردازید هزینه خط اینترنت خودتان است که معمولا همه در منزل دارند. در واقع هیچ هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهد شد. برای کار در بعضی از وبسایتهای خارجی نیاز به ف-ی-لتر ش-ک-ن می باشد که بهتر است یک اکانت وی پی ان خریداری نموده و از ف-ی-لتر ش-ک-ن های رایگان استفاده نکنید. با ماهیانه حدود ۵ هزار تومان می توانید اکانت v*p*n خریداری نمایید.

البته قابل ذکر است که در بعضی از سایتها و برنامه ها امکان سرمایه گذاری نیز وجود دارد که ما توصیه نمی کنیم. و بدون سرمایه گذاری نیز می توانید به درآمد خوبی برسید. در بعضی از موارد در صورت تمایل می توانید از همان درآمدی که کسب نمودید سرمایه گذاری کنید.

آشنایی مقدماتی برای کار با کامپیوتر و اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام و … کافی است. برای کار با سایتها و برنامه های خارجی آشنایی ابتدایی با زبان انگلیسی فقط در حد خواندن چند اصطلاح و کلمه انگلیسی کافی است. برای پر کردن فرمهای نظر سنجی در صورت نیاز می توانید از google translate استفاده نمایید.

همه آموزشهای لازم نیز به صورت مقاله ، فایلهای صوتی و تصویری و کاملا رایگان ارائه شده است. و هیچ نیازی به آموزش حضوری نیست.

قبل از شروع حتما قسمت سوالات متداول را مطالعه بفرمایید.

حتما بخوانید :

  سوالات متداول در مورد آموزش روشهای کسب درآمد اینترنتی با دلار در وبسایت دلاری   

اطلاعیه  بانک مرکزی در مورد رسمی و قانونی شدن خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین در ایران  

در صورتی که هیچگونه اطلاعاتی در مورد بیت کوین و ارزهای الکترونیکی ندارید اصلا نگران نباشید. به هیچ عنوان به دانستن مسائل فنی و جزییات روش کار ارزهای دیجیتال نیاز نیست. تنها موردی که نیاز است ( برای برداشت پول از سایتهای خارجی ) باز کردن یک حساب اینترنتی است که فقط نیاز به یک ایمیل دارد و در کمتر از ۳ دقیقه انجام می شود و آموزش روش کار با این حساب است. به هر حال برای داشتن اطلاعات کلی بهتر است ابتدا مقالات آموزشی را مطالعه نمایید :

بیت کوین چیست ؟

در منوی بالای سایت ، لیست وبسایتها ، برنامه ها و اپلیکیشنها به صورت دسته بندی شده و مجزا قرار دارند. که آموزشها و مطالب مرتبط با هر کدام در صفحه مربوطه ارائه شده است.

شما از سه طریق می توانید شروع به کار و کسب درآمد نمایید :

۱- کار با گوشی موبایل هوشمند خودتان از طریق اپلیکیشنها و سایتهایی که معرفی شده.

۲ کار با کامپیوتر و برنامه های مربوطه

۳- کار با هر دو ( کامپیوتر و موبایل )

لطفا قبل از ثبت نام در هر برنامه یا وبسایت و شروع کار ، آموزشهای مربوطه را یک دور تا انتها مطالعه بفرمایید. هر آموزش نهایتا یک ساعت بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت.

در هر برنامه یا وبسایت یک پنل کاربری منحصر به فرد به شما تعلق می گیرد که رمز و نام کاربری آن فقط دست خودتان است و درآمدتان مستقیما در پنل شما ثبت می شود و به محض رسیدن به حد نصاب می توانید آنرا برداشت کنید. برای برداشت ، در برنامه ها ، اپلیکیشنها یا سایتهای ایرانی کافیست شماره حساب یا شبای بانکی خود را ثبت نمایید. برای سایتها و برنامه های خارجی نیز همانطور که گفته شد نیاز به یک حساب بیت کوین است.

  • یک ایمیل مجزا (ترجیها gmail ) برای خودتان بسازید.
  • مرحله بعدی ساخت و افتتاح یک حساب بیت کوین می باشد که طبق آموزش زیر در کمتر از ۳ دقیقه می توانید آنرا ایجاد نمایید. حتما و حتما برای رعایت مسائل امنیتی از ایمیلی که برای حساب بیت کوین استفاده می کنید ، در جای دیگر استفاده ننمایید. یعنی برای وبسایتها و برنامه های دیگر یک ایمیل مجزا از حساب پولی تان بسازید.حساب بیتکوین شما دقیقا مانند یک حساب بانکی است که درآمدهای شما ابتدا به این حساب واریز خواهد شد. 

   آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

  • اپلکیشنها و برنامه ها را یکی یکی روی کامپیوتر یا موبایل خود نصب نموده و ثبت نام تان را طبق آموزشها تکمیل نمایید. نیازی نیست همزمان از همه برنامه ها و سایتها استفاده کنید. یکی یکی با برنامه ها و سایتها کار کرده و وقتی کامل مسلط شدید ، ثبت نام بعدی را انجام دهید.

نکته قابل ذکر اینکه :  در بعضی از وبسایتها مخصوصا سایتهای کلیکی ، فقط از طریق کامپیوتر می توانید کار کنید.

  • طبق آموزشها شروع به کار و کسب درآمد نمایید.
  • پولهایی که از هر سایت یا برنامه به دست می آورید ، پس از رسیدن به حد نصاب لازم ، به حساب اصلی ( کیف پول بیت کوین ) خودتان واریز نمایید.
  • پس از رسیدن به مبلغ دلخواه ، از طریق صرافی های آنلاین یا روشهایی که در سایت دلاری معرفی شده می توانید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال خود را به فروش رسانده و مبلغ تومان آنرا به قیمت روز در حساب بانکی تان دریافت نمایید.

نکات بسیار مهم :

اول : برای افزایش درآمدتان سعی نمایید از همه روشهای ارائه شده استفاده نمایید.

دوم : حتما و حتما قوانین و آموزشهای مربوط به سایتها و برنامه ها را مطالعه بفرمایید.

سوم : حتی المقدور سعی نمایید هر روز در سایتها و برنامه ها فعالیت نمایید.حتی اگر زیرمجموعه داشته باشید.

در بعضی از سایتها ، در صورت داشتن فعالیت منظم و روزانه ، به مرور زمان سطح درآمدی تان بالاتر خواهد رفت. برای مثال اگر با یک کلیک مبلغ ۵۰ تومان دریافت می کردید ، این مبلغ افزایش یافته و حتی تا چندین برابر خواهد شد.

طبق قوانین بعضی از سایتها ، حتی در صورتی که زیرمجموعه زیادی داشته باشید ولی خودتان فعالیت نداشته باشید ، درآمد و پورسانت شما از زیرمجموعه هایتان به حساب شما واریز نخوهد شد.

چهارم : شما به تنهایی نیز با استفاده از روشهای ارائه شده در سایت دلاری می توانید کار و درآمد داشته باشید ولی در صورتی که بتوانید زیرمجموعه بگیرید ، درامدتان بسیار بیشتر خواهد شد.

پنجم : حتما و حتما قوانین سایتهای کلیکی و سوالات مربوط  به سایتهای کلیکی را مطالعه بفرمایید.

ششم : روش کار سایتها یا برنامه ها اکثرا بسیار شبیه به هم می باشد. کافیست حدود یک هفته زمان بگذارید و با برنامه ها یا سایتهایی که آموزش کامل آنها ارائه شده است کار کنید. وقتی به کار مسلط شدید می توانید به راحتی با بقیه سایتها و برنامه هایی که آموزش ندارند کار نمایید.

هفتم : تست این روشها هیچ ریسکی برای شما ندارد. می توانید برای تست و شروع کار در سایتها ثبت نام کنید و خودتان نحوه کار و درآمدزایی آن را ببینید.

هشتم :  قبل از آنکه برنامه یا وبسایتی را معرفی کنیم ، ( مخصوصا سایتهای خارجی ) معتبر بودن آنرا تست و بررسی می نماییم. در صورتی که در موردی به مشکلی برخورد نماییم حتی الامکان سعی می کنیم سریعا اطلاع رسانی کنیم . پس حتما عضو کانال اطلاع رسانی سایت دلاری شوید:

@kasbe_bitcoin

تذکر بسیار مهم :

به هرحال چون ماهیت و نحوه فعالیت سایتها هر لحظه ممکن است تغییر کند وبسایت دلاری هیچکدام از سایتها و برنامه هایی را که معرفی می کند تضمین نمی کند. و مسئولیت استفاده از هر کدام از آنها بر عهده استفاده کننده است.

از شما کاربر گرامی هم درخواست داریم در صورت برخورد به موارد مشکوک ( اعم از عدم پرداختی یا مواردی که شائبه کلاهبرداری داشته باشد )در هر کدام از سایتها و برنامه های درآمدزا ی معرفی شده ، مراتب را هرچه سریعتر از قسمت ( تماس با ما ) اطلاع رسانی نمایید.

حتما بخوانید :

 قوانین سایت دلاری

نهم : به مرور زمان سعی می کنیم روشها و برنامه ها یا سایتهای جدید را معرفی کنیم. برای اطلاع از آخرین اخبار حتما عضو کانال آموزشی شده و سعی کنید چند روز یک بار به سایت مراجعه نمایید.

کانال تلگرام :  @kasbe_bitcoin

دهم : در صورتی که کامپیوتر یا لپ تاپ در منزل ندارید ناراحت نباشید. فقط کار در بعضی از سایتهای کلیکی  نیاز به کامپیوتر دارد. شما می توانید با گوشی هوشمند خود نیز از طریق اپلیکیشنهای درآمدزا که ، معرفی نموده ایم کار کرده و به درآمد خوبی برسید.

مخصوصا اپلیکیشن نودینو که به عنوان یک بیزینس مستقل محسوب شده و به تنهایی فرصتهای درآمدزایی بسیار بی نظیری را برای کاربران خود فراهم نموده است. 

یازدهم :  برای رسیدن به هرچیزی در دنیا انسان باید بهای آنرا پرداخت نماید. مطمئن باشید هیچ چیز را رایگان به کسی نمی دهند. از قدیم گفته اند پنیر مفت در تله موشه !

در سایت دلاری حتی الامکان سعی شده است روشهایی درامدزایی که نیاز به پول و سرمایه ندارند معرفی کنیم. البته در صورتی که روش معتبر سرمایه گذاری نیز باشد معرفی خواهیم کرد. ولی به هر حال در صورتی که فقط از روشهای رایگان استفاده می کنید و میخواهید به درآمد قابل قبولی برسید باید روی آن وقت و انرژی بگذارید . صادقانه می گوییم !! انتظار نداشته باشید با روزی یکی دو ساعت وقت به درآمد میلیونی برسید.

حتما بخوانید :

  امنیت در خرید و فروش اینترنتی

 سایت کلیکی یا PTC چیست؟

============================================

  می توانید به ترتیب زیر آموزشها را مطالعه و در سایتها ، اپلیکیشنها یا برنامه ها ثبت نام و شروع به کار و کسب درامد نمایید : 

برنامه ها و اپلیکیشنها :

  1. کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن کوین گرام  Coingram
  2. آموزش زبان انگلیسی همراه با کسب درآمد با اپلیکیشن بسیار جالب و جذاب مانامو
  3. کسب درآمد دلاری با اپلیکیشن COINNESS
  4.  کسب درآمد از اپلیکیشن پیوت Pivot
  5.   کسب بیت کوین رایگان با نرم افزار کریپتوتب Cryptotab
  6.   کسب درآمد از اپلیکیشن APPNANA
  7.   اپلیکیشن ۷۰۳۰
  8.   کسب درآمد از اپلیکیشن پیگام
  9.  کسب درآمد  دلاری با اپلیکیشن Bermi
  10.  کسب درآمد با رباتهای تلگرام
  11. کسب درآمد با دیدن تبلیغات از اپلیکیشن گردشگری آسرو
  12. کسب درآمد با اپلیکیشن  Pi Network و ارز دیجیتال پی ( پای )

وبسایتها :

۱-  کسب بیت کوین رایگان از Freebitcoin

۲- کسب بیت کوین رایگان از Cointiply

۳- سایتهای بیت کوین رایگان

۴- کسب درآمد دلاری از Coinpot (سایتهای زیرمجموعه کوین پات جزو بهترین سایتهای کسب بیت کوین رایگان هستند.)

۵- کسب بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از طریق سایتهای فاست

۶- وبسایت BTCCLICKS

۷-  کسب درآمد دلاری از Adbtc

۸- کسب درآمد از یوزبیت

در صورتی که نظر یا سوالی دارید از پایین صفحه ارسال بفرمایید.لطفا ابتدا همه آموزشها و مقالات را مطالعه بفرمایید. ما سعی نموده ایم حتی الامکان جواب همه سوالات را در قسمتها و آموزشهای مربوط به خود پاسخگو باشیم. به علت حجم بالای کاربران ، از پاسخگویی به سوالات تکراری معذوریم.

موفق و پیروز باشید

با تشکر

مدیریت وبسایت دلاری

=================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شوید.

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق بیت کوین : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari