قوانین سایت دلاری

کسب درآمد از ایردراپ

قوانین سایت دلاری

قوانین و خط مشی سایت دلاری و سلب مسئولیت

سایت کسب درآمد از اینترنت دلاری با تکیه بر تجربه سالها فعالیت در زمینه های مختلف کسب درآمد اینترنتی و کسب درآمد از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال و در جهت جلوگیری از سو استفاده های احتمالی و آموزش عمومی کسب و کارهای اینترنتی ایجاد شده است ، مطالب آموزشی عمومی این سایت به رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد.

لطفا برای استفاده از مطالب این وبگاه موارد زیر را با دقت مطالعه نموده و رعایت کنید. در صورت بروز مشکلات احتمالی مسئولیتی بر عهده ما نمی باشد.

سلب مسئولیت در قبال سایت ها و  برنامه های  معرفی شده در وبسایت دلاری

هرچند که بیشتر سعی می کنیم روشهای رایگان درآمدزایی از اینترنت را معرفی کنیم ولی در صورتی که سایت یا برنامه ای امکان سرمایه گذاری داشته باشد را اعلام می نماییم.

ما دنباله رو و طرفدار هیچ سایت ، برنامه یا اپلیکیشنی نیستیم و هیچ قراردادی با هیچکدام از سایتها یا برنامه های معرفی شده نداریم.

معرفی هر یک از این موارد دال بر عملکرد صحیح و صادقانه همیشگی آن ها نیست. ما وظیفه خود می دانیم که تا حد توان در کمال صداقت ، نحوه عملکرد هریک را  از طریق سایت و کانال آموزشی کسب بیت کوین در اختیار کاربران گرامی قرار دهیم.

به دلیل ماهیت تغییر پذیری سایتها و برنامه ها، ما نیز همانند شما امکان پیشگویی نداریم و اطلاعی از نیت واقعی طراحان این سایتها و برنامه ها نداریم و از آنجایی که هیچگونه مالکیت ، قرارداد و یا کنترلی بر هیچکدام از سایتها و موارد گفته شده نداریم  در قبال عدم تعهد به وظایف و گفته ها و کلاهبرداری های احتمالی سایتها و اپ های معرفی شده مسئولیتی را نخواهیم پذیرفت.

بنابراین در انتخاب هر سایت یا اپلیکیشن برای فعالیت به دقت راجع به آن تحقیق و بررسی نمایید و با قبول کلیه مسئولیت های ناشی از آن به فعالیت یا عدم فعالیت اقدام کنید.

هرچند که سعی می کنیم روشهای کلاهبرداری را در کنار موارد معتبر و کسب درآمد واقعی اینترنتی ، به شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

از کاربران محترم تقاضا داریم در صورت برخورد به موارد مشکوک از طریق فرم تماس با ما سریعا اطلاع دهند.

سلب مسئولیت در قبال سرمایه گذاری کاربران

با توجه به اینکه به طور کلی سرمایه گذاری در هر زمینه ای ریسک های مخصوص به خودش را دارد ، تجارت ارزهای دیجیتال نیز از این قائده مستثنی نیست. هرچند که ممکن است چنین سرمایه گذاری ریسک بیشتری نسبت به سایر بازارها داشته باشد ولی یک قانون نانوشته در تجارت می گوید که معمولا هرچه ریسک یک سرمایه گذاری بیشتر باشد به همان نسبت احتمال سود آوری آن نیز بیشتر است و بالعکس.

به هر حال :

در مورد سایتها و برنامه ها یا اپلیکیشنها و کلیه مواردی که امکان سرمایه گذاری دارند ، سایت کسب درآمد از اینترنت دلاری هیچ گونه توصیه و اجباری به سرمایه گذاری های خورد و کلان در هیچ یک از موارد گفته شده را ندارد.

پس در اینگونه موارد در صورت هرگونه واریز وجه به حساب هر سایتی جهت سرمایه گذاری ، ارتقا حساب و هر مورد دیگر ، مسئولیت سود و ضرر و عواقب و نتایج ناشی از  آن چه خوب و چه بد با خود کاربر و شخص سرمایه گذار است .

با خواندن مطالب فوق شما قوانین و شرایط استفاده از وبسایت دلاری را پذیرفته اید و از ما بابت موارد مطرح شده سلب مسئولیت شده است ، قوانین فوق ممکن است به مرور بروز رسانی شوند .

موفق و پیروز باشید .

مدیریت وبسایت دلاری

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

   چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari