سوال و جواب های متداول در سایتهای کلیکی

کسب درآمد از ایردراپ

سوال و جواب های متداول در سایتهای کلیکی مربوط به تازه کارها :

برای ثبت نام اولیه در سایتهای کلیکی چه مقدار پول نیاز دارم ؟ 

ثبت نام در همه سایتهای کلیکی کاملا رایگان میباشد و شما به عنوان عضویت استاندارد میتونید ثبت نام کنید ولی اگر بخواهید بعد از مدتی عضویتتان را به بالاتر ارتقا دهید باید برای عضویتهای بالاتر مبلغی پول به سایت پرداخت کنید که معمولا میتونید از همان پولی که کار کرده اید استفاده کنید و عضویتتان را ارتقا دهید .

آیا برای کار در سایتهای کلیکی خارجی باید مبلغ مشخصی در سایت سرمایه گذاری کنیم ؟ 

برای ثبت نام و کار در سایتهای پی تی سی خارجی  نیاز به پرداخت هیچ مبلغی حتی یک تومان هم ندارید .

برای ثبت نام به چه مواردی نیاز دارم ؟

فقط یک کامپیوتر و یا لپتاپ ، یک ایمیل معتبر و یک خط اینترنت و روزی ۳۰ دقیقه الی یک ساعت زمان برای انجام این کار.

آیا میتوانم در هر سایت پی تی سی بیشتر از یک بار ثبت نام کنم ؟ 

خیر متاسفانه . در هر سایت پی تی سی شما فقط میتوانید یک بار حساب باز کنید و اگر در یک سایت ۲ بار حساب باز کنید ، همه حسابهایتان مسدود میشه .

من در یک سایت پی تی سی عضو هستم و برادرم هم تمایل دارد در همان سایت یک حساب برای خودش باز کند . آیا این اشکالی دارد؟ 

هر خط اینترنت معمولا یک آی پی آدرس دارد ، و با خط اینترنتی که شما عضو شدید دیگه کسی نمیتونه در اون سایت عضو بشه و اگه این کار رو انجام بده ، حساب دو نفرتون بسته میشه حتی اگر با وی پی ان آی پی آدرس اینترنت را تغییر دهید . در صورتی که در منزل برادر یا خواهرتان تمایل دارد که در سایت پی تی سی که شما عضو هستید کار کند، باید خودش یک خط اینترنت جدا داشته باشد .

آیا میتوانم در چندین سایت پی تی سی با هم عضو بشم و کار کنم؟

بله اشکالی ندارد، شما میتوانید در ۱۰۰۰ سایت پی تی سی عضو بشید و کار کنید ولی در هر سایت فقط یک حساب داشته باشید . تعداد سایتهایی که عضو میشید بستگی به زمانتون داره . مثلا اگر ۱۰ تا سایت عضو بشید، تقریبا روزی نیم ساعت باید برای کلیک کردن اگهی هاشون وقت بذارید . 

من ساکن ایران هستم ، آیا من مجاز به ثبت نام در سایتهایی کلیکی خارجی هستم ؟

 اکثر سایتهایی کلیکی خارجی که در سایت دلاری  ، در همه کشورها آنلاین هستند و همه کشورها میتونند عضو بشن . نکته اینکه در بین سایتهایی که من کار میکنم ، فقط سایت Clixsense در ایران آنلاین نیست ، یعنی کسی که در ایران باشه نمیتونه توی این سایت عضو بشه حتی با وی پی ان و هر چیز دیگه ای . ولی بقیه سایتها در ایران هیچ مشکلی ندارند. اونهایی هم که باز نمی شن می تونید از -ف-ی-ل-ت-ر شکن استفاده کنید.

اگر مدتی در یک سایت پی تی سی من غیر فعال باشم آیا حسابم حذف میشود ؟

 در صورتی که بعد از مدتی مشکلی برایتان پیش بیاید با به مسافرت برید و نتونید در سایتی فعال باشید معمولا تا ۳۰ روز اشکالی ندارد ولی اگر غیر فعال بودن شما در اون سایت ۳۱ روز بشه . حسابتان کلا حذف میشه و پولتون هم میپره .

موقع ثبت نام باید اطلاعات واقعی خودم را ثبت کنم ؟ 

بله ۱۰۰ درصد اطلاعات واقعی خودتان را ثبت کنید از قبیل اسم و سن و یا هر مورد دیگه ای ازتون خواستند که اگر روزی به مشکلی برخوردید به راحتی بتونید حلش کنید در این مورد .

بعد از ورود به هر سایت PTC باید از کدام قسمت سایت ثبت نام را انجام بدهم ؟

 بعد از اینکه به هر سایتی وارد شدید ، باید دنبال یکی از این کلمه ها و یا لینکها در سایت بگردید و روش کلیک کنید تا وارد صفحه ای شوید که فرم ثبت نام در آن هست .

Register

Register Now

Register your account

Sign UP

Sign up now

Join

Join Now

در فرم ثبت نام گزینه هست که از من حساب پیپال و یا پیزا میخواد چیکار کنم ؟

 اگر حساب پیپال و یا پیزا دارید وارد کنید و اگر ندارید این قسمت را خالی بذارید و بعد از ثبت نام و انجام بقیه کارها ، میتونید حساب پیپال یا پیزا باز کنید و در قسمت کاربری حسابتان در سایت های پی تی سی ، حساب پیپال و یا پیزاتون رو وارد کنید . در ضمن در اکثر وبسایتها امکان  واریز به حساب بیت کوین را دارند که درآموزشها ذکر شده.

درقسمت مراحل ثبت نام در سایتهای کلیکی خارجی ، به صورت تصویری چند مورد کامل ذکر شده به اونجا مراجعه کنید .

سوال و جوابهای مربوط به کلیک کردن آگهی ها 

چطوری میتونم اگهی ها را کلیک کنم و از کدام قسمت سایت باید این کار را انجام بدهم ؟

 بعد از اینکه در هر سایتی ثبت نام کردید باید بعد از ثبت نام روی گزینه Login کلیک کنید و یوز نیم و پسووردی را که در مرحله ثبت نام انتخاب کردید را وارد کنید و به حساب کاربریتان در اون سایت وارد بشید .

بعد از وارد شدن به حسابتان ف برای کلیک کردن روی آگهی ها باید دنبال گزینه های زیر بگردید :

View Ads

view advertisement

Paid to click

surf ads

Earn Money

اگر در سایتی ۴ تا گزینه اول را دیدید با کلیک کردن روی اون مستقیم وارد صفحه آگهی ها میشید ولی اگر گزینه آخری یعنی Earn Money  را دیدید باید روش کلیک کنید که خودش چند گزینه داره و یکی از گزینه های View Ads هست و روش کلیک میکنید و میرید به صفحه اگهی ها .

هر چند ساعت یکبار باید آگهی ها را کلیک کنم ؟ 

در همه سایتهای هر ۲۴ ساعت یکبار آگهی ها ریست میشن یعنی اینکه در هر ۲۴ ساعت شما میتونید فقط یکبار هر آگهی را کلیک کنید .

بعضی از سایتها بالغ بر ۱۰۰ تا آگهی دارند ، آیا باید همشون رو کلیک کنیم ؟

اجباری نیست. می تونید آگهی هایی که قیمت بیشتری دارند را کلیک نمایید.

و اکثر سایتها نوشته اند که در هر روز حداقل چند آگهی باید کلیک کنید تا فردا از زیرمجموعه هایتان سود ببرید .

آیا باید هر روز این کار را انجام بدیم ؟ 

اگر میخواهید در این کار به موفقیت برسید، سعی کنید هر روز فعال باشید. و اگر شما زیر مجموعه داشته باشید ، چنانچه یک روز روی اگهی ها کلیک نکنید ، روز بعدش هیچ سودی از زیر مجموعه هایتان نمیبرید .

میشه در یک سایت روی ۴ تا اگهی به طور همزمان کلیک کنیم ؟

 خیر . شما باید اگهی ها را یکی یکی کلیک کنید و هر آگهی معمولا کانتر و یا شمارهنده داره و بعد از اینکه اون اگهی کامل لود شد و شمارنده اش تمام شد باید ببندیدش و برید اگهی بعدی رو کلیک کنید . با کلیک بر بروی یک اگهی، اون اگهی در صفحه جدید باز میشه و بعد از چند ثانیه از شما میخواد روی یک شماره یا یک شکل کلیک کنید تا مطمئن بشه شما نرمافزار نیستید .

باید این همه سایت رو یکی یکی باز کنیم و این همه اگهی رو یکی یکی کلیک کنیم ؟

 برای سرعت دادن به کارتان میتونید ۵ تا سایت رو با هم باز کنید و اگهی ۵ تا رو با هم کلیک کنید، اگهی اولی را کلیک کنید و سریع برید بعدی را کلیک کنید و تا به سایت  پنجم برسید در واقع سایت اول اگهیش لود شده و میرید میبندیدش و آگهی بعدیش رو میزنید . من معمولا ۱۰ تا سایت رو با هم باز میکنم و تقریبا هر ۱۰ تا سایت رو ۱۵ دقیقه کارش رو انجام میدم .

موقع دیدن یک آگهی اون سایت Error میده باید چیکار کنیم ؟

 یک بار همون صفحه ای که اگهی درش باز شده را رفرش کنید و اگه لود نشد ببندینش و برید یک اگهی دیگه را باز کنید .

گاهی اوقا که روی یک آگهی کلیک میکنم پیغام میده که در ۲۴ ساعت گذشته این اگهی دیده شده در صورتی که من این اگهی را ندیده ام ، دلیل این پیغام چیست ؟

 این به دلیل این هست که آی پی اینترنت شما شخصی نیست .

سوال و جوابهای مربوط به میزان درامد در این کار و نحوه برداشت : 

برای کلیک روی این همه آگهی با این هزینه کم مثلا هر آگهی ۰٫۰۰۱ دلار یا ۰٫۰۱ دلار  من چطوری میتونم به درامد میلیونی برسم ؟ مگه امکان داره ؟ 

بله ۱۰۰% امکان داره . به عنوان نمونه یک وبسایت را برای شما مثال می زنیم :

در صورتی که در سایت نئوباکس عضویت طلائی باشید و  ۲۰۰ تا زیر مجموعه مستقیم و فعال داشته باشید  و هر کدام روزی ۴ تا کلیک بزنند که از هر کلیک این زیرمجموعه ها  ۰٫۰۰۵ دلار سود میکنید.

خوب حالا حساب کنیم :

۲۰۰ تا زیر مجموعه × ۴ کلیک هر روز هر کدام میزنند = ۸۰۰ کلیک هر روز میزنند

۸۰۰ کلیک × ۰٫۰۰۵ سود  از هر کلیک = روزی ۴ دلار فقط از کلیک زیر مجموعه ها سود میکنید

یعنی هر ماه ۱۲۰ دلار فقط از کلیک زیرمجموعه ها در یک سایت سود میکنید.

تقریبا هر ماهی هم ۴ دلار از کلیک های خودتان سود می کنید.

و همچنین هر ماه بین ۲۰ الی ۳۰ دلار از آفر های زیر مجموعه ها و افر های خودتان  و کمیسیون خرید های زیرمجموعه ها می توانید درآمد کسب نمایید.

به طور تقریبی  هر ماه ۱۴۰ الی ۱۵۰ دلار فقط و فقط از سایت نئوباکس سود خالص . در بدترین حالت فرض کنید از این سایت ماهیانه ۲۰ دلار درآمد داشته باشید. درصورتی که با ۲۰ وبسایت کار کنید و از هر سایت فقط و فقط حدود ۱۰ دلار درآمد داشه باشید ماهیانه حدود ۲۰۰ دلار درآمد خواهید داشت که با دلاری ۱۵۰۰۰ تومان مبلغ سه میلیون تومان می شود . ( و این فقط درآمد شما از وبسایتهای کلیکی که در سایت دلاری معرفی شده است می باشد.)

درآمد از سایر روشها را نیز می توانید به این درآمدتان اضافه نمایید.

آیا میشه بیشتر از اینها هم در این کار درآمد داشت ؟

 بله به راحتی ولی به شرطی که تلاش کنید و زیر مجموعه بگیرید، هر چی زیر مجموعه بیشتر باشه ، درامد بیشتر میشه . 

چطوری میتونم درامدم را برداشت کنم ؟

 به آموزش مربوط به مراحل برداشت پول از سایتهای کلیکی مراجعه کنید

چطوری میتونم درامدم را به حساب بانکی ام در ایران و یا هر کشور دیگری انتقال بدهم ؟

ابتدا باید یک حساب بیت کوین باز نمایید.باز کردن این حساب کاملا رایگان و در کمتر از ۳ دقیقه انجام می شود.

پولهایی که از هر برنامه یا وبسایت به دست می آورید به این حساب واریز می کنید.سپس می توانید توسط صرافی های آنلاین  این مبلغ را به فروش رسانده و به حساب بانکی خودتان منتقل کنید.

آموزش تصویری ساخت کیف پول را می توانید در  صفحه زیر مشاهده نمایید :

⇐  آموزش ساختن کیف پول یا والت بیت کوین ⇒

سوال و جوابهای مربوط به زیرمجموعه ها 

زیر مجموعه چیست و چطوری باید بگیریم ؟ 

بعد از ثبت نام در هر سایت پی تی سی ، در قسمت حسابتان که وارد میشید یک قسمت وجود داره که یک لینک در اون قسمت سایت برای شما گذاشته شده که شامل ادرس همون سایت پی تی سی و در اخرش هم یوزرنیم شما هست . و هر کسی روی این لینک کلیک کنه و وارد اون سایت پی تی سی بشه و در اون سایت پی تی سی ثبت نام کنه ، به طور اتوماتیک میاد زیرمجموعه شما میشه، همه سایتها هم یک بنر به طور اتوماتیک برای حساب شما طراحی میکنند در همون لحظه ای که در اون سایت پی تی سی ثبت نام میکنید و شما این بنر رو هر جایی که بذارید و کسی روی این بنر کلیک کنه و بیاد توی اون سایت پی تی سی عضو بشه ، مستقیم میاد و زیر مجموعه شما میشه .

زیر مجموعه هایی را که اینطوری بدست میارید بهش میگن زیر مجموعه مستقیم . برای دسترسی به تکنیک ها زیرمجموعه گیری در سایتهای پی تی سی به لینک مربود به تکنیک های زیرمجموعه گیری  مراجعه کنید.

چند نوع زیر مجموعه دارم ؟

 ۲ نوع ، مستقیم و اجاره ای 

زیر مجموعه مستقیم در سایتهای خارجی یعنی Direct referral

زیر مجموعه اجاره ای در سایتهای خارجی یعنی Rented referral

زیر مجموعه مستقیم را باید به روشی که در بالا گفتم بگیرید و زیرمجموعه اجاره ای میتونید از خود سایت پی تی سی که درش عضو هستید اجاره کنید و هر ماه مبلغی برای اجاره اونها پرداخت کنید یعنی مبلغی از سود زیر مجموعه ها را باید برای اجارشون بدید و الباقی اون در حساب خودتان میماند .

سوال و جوابهای دیگر 

آیا سایتهای کلیکی هرمی هستند ؟ 

نه به هیچ عنوان، چون شما فقط از زیر مجموعه خودتان سود میبرید ولی در کارهای هرمی شما از زیر مجموع زیر مجموعه هم سود میبرید یعنی تا چند طبقه شما سود میبرید .در سیستمهای هرمی ، سرمایه گذاری همه افراد اجباری می باشد و در صورتی که شما سرمایه گذاری نکنید سودی هم نخواهید داشت. ولی در سایتهای کلیکی و وبسایتها یا برنامه هایی که ما به شما معرفی می کنیم می توانیدبدون سرمایه گذاری هم درآمد کسب نمایید.

آیا این کار قانونی هست ؟ 

بله این کار کاملا قانونی هست و در کل دنیا رواج دارد و در ایران هم کاملا قانونی هست .

اطلاعات بیشتر را از کجا بدست بیاریم ؟ 

تقریبا اکثر اطلاعات مهم و ضروری را در وبسایت دلاری  ما میتوانید پیدا کنید و بعد از ثبت نام در هر سایت پی تی سی میتوانید اطلاعات ریز تر را در همان سایت بخوانید.

اطلاعات همه به زبان انگلیسی هستند ، دوستانی که زبانشون خوبه که مشکلی ندارند ولی دوستانی که زبانشون خوب نیست میتونند اطلاعات را کپی کنند و در Googletranslate وارد کنند و ترجمه فارسی اون رو ببینند.

همچنین بخوانید :

  رفرال ( Referral ) چیست و روش های جذب آن  

نکته بسیار مهم : برای کار در بعضی از سایتهای خارجی  نیاز به اکانت وی -پی – ان یا ف-ی-ل-تر ش-ک-ن دارید. به هیچ عنوان از نرم افزارهای ف-ی-ل-تر ش-کن رایگان استفاده نکنید. درصورتی که واقعا تصمیم به کار و کسب درآمد از این کار دارید بهتر است یک vps یا سرور مجازی بخرید. با مبلغ ماهیانه ۵۰ هزار تومان می توان یک سرور مجازی مناسب اروپا تهیه کرد.سروری با مشخصات یک گیگا بایت رم و یک هسته cpu برای کار شما کافیست.

برای خرید vps می توانید با یک سرچ ساده اقدام نمایید.

حسن داشتن سرور مجازی این است که  یک آی پی مختص به خودتان دارید و مطمئن خواهید بود که شخص دیگری از آی پی شما استفاده نمی کند. 

در واقع مانند این است که شما یک کامپیوتر اختصاصی در خارج از ایران دارید.در غیر اینصورت باید  اکانت وی – پی -ان خریداری نمایید.

اصطلاحات انگلیسی پر کاربرد :

survey = نظرسنجی  – Surveys= بخش کسب درآمد از نظرسنجی و پر کردن فرمها 

Direct referral = زیرمجموعه مستقیم

Rented referral= زیر مجموعه اجاره ای

withdraw = برداشت از حساب ، تسویه حساب 

deposit= سپرده ، سرمایه گذاری ( واریز پول به حساب وبسایت موردنظر)

claim = به دست آوردن

satoshi = ساتوشی واحد کوچکتر بیت کوین می باشد. هر یک عدد بیت کوین برابر با یک صد میلیون ساتوشی است.

PTC = مخفف PAID TO CLICK می باشد. به معنای پرداخت در ازای کلیک.

mini jobs = کارها و فعالیت های کوچکی که شما با انجام آن میتوانید درآمدها و امتیازات اضافه دیگری کسب کنید.

Banners = بنرها تبلیغاتی هستند که در گوشه و کنار سایت ها دیده میشوند(بخش بنرها حاوی لینک معارفه و بنرها میباشند)

Direct Referrals = زیرمجموعه های مستقیمی که بواسطه لینک معارفه شما در سایت ثبت نام کرده اند.

Rented Referrals = زیرمجموعه های آزادی هستند که با پرداخت مبلغ از سایت اجاره شده اند.

Forum = بخش انجمن و اتاق های گفتگوی هر سایت برای تبادل دیدگاه

Upgrade = ارتقا دادن عضویت از این بخش انجام میشود.

History = تاریخچه فعالیت های شما را نشان میدهد.

Add Funds = اضافه کردن و واریز پول به تعادل خرید از این بخش انجام میشود.

Advertiser = بخش سپردن تبلیغ شخصی همانند تبلیغاتی که کلیک میکنید.

Purchase Balance = تعادل خرید حسابی است که از مبلغ درون آن برای اجاره زیر مجموعه استفاده میشود

Payments = مبالغ پرداختی سایت ها

Earn Money = ( به دست آوردن پول ) بخش های مختلف کسب درآمد در این گزینه گنجانده میشود.

Received = دریافت شده(مبالغ دریافتی در کنار این عبارت نشان داده میشوند)

Points = امتیازاتی که بواسطه فعالیت در سایت کسب میشوند.

Pending = وقتی درخواستی در انتظار تایید قرار بگیرد به این صورت مشخص میشود.

Offers = پیشنهادات مختلفی که سایت ها برای کسب درآمد و امتیازات بیشتر در نظر گرفته اند.

Membership = نوع عضویت شما در کنار این عبارت قابل رویت است.

FAQ = سوالات متداول را در این بخش میتوانید مشاهده کنید.

Referral Market = بعضی از سایت ها بخش خرید و فروش زیرمجموعه دارند (با بخش اجاره فرق دارد)

Profit = منظور از پروفیت سودی است که کسب میشود.

Bonus = جوایز و هدایا

Commission = منظور همان پورسانت میباشد.

Recycle = این عبارت در سایت های کلیکی برای تعویض کردن زیرمجموعه های اجاره ای به کار میرود.

Scam = اسکم به معنی کلاهبردار میباشد به سایت های متقلبی گفته میشود که پرداختی ندارند.

Legit = (قانونی ) به سایت های معتبر گفته میشود که پرداختی دارند.

Promising = به سایت های امید بخش و در حال رشد گفته میشود.

Illegal = به سایت های متقلبی گفته میشود که از پلن های ماتریکسی و پونزی استفاده می کنند.

Average referral = میانگین کلیک کردن زیرمجموعه ها

Payout = حد نصاب برداشت درآمد میباشد.

Autopay = تمدید خودکار اجاره ریفرال ها و اضافه کردن یک روز به مدت آنها میباشد.

AutoRenew = تمدید خودکار اجاره ماهانه ریفرال ها میباشد.

AutoRecycle = تعویض خودکار ریفرال های غیر فعال میباشد.

Extend Membership = همان ارتقا عضویت و آپگرید میباشد.

RR = مخفف زیر مجموعه اجاره ای یا رنت ریفرال

DR = مخفف زیر مجموعه مستقیم یا دایرکت ریفرال

PTSU = پرداخت به ازای ثبت نام میباشد.

Revenue shares = به سپرده گذاری مالی در سایت ها گفته میشود.

profit calculator = ماشین حساب محاسبه گر سود در شرایط و بازه های زمانی مختلف میباشد.

Summary = صفحه اصلی حساب کاربری را نشان میدهد.

Primary Password = رمز عبور اولیه

Advertiser Panel = پنل مدیریت تبلیغات

Contest = مسابقات هفتگی یا ماهانه مربوط به عملکرد کاربران

Crowd fund = بخش تامین سرمایه با جمع آوری تعداد زیادی پول کم از تعداد زیادی از مردم برای راه اندازی پروژه های بزرگ.

Promotional Tools = ابزارهای تبلیغاتی موجود جهت تبلیغ کردن سایت توسط کاربران (همان بخش بنر ها و لینک معارفه میباشد)

Cashuot = همان بخش withdraw  می باشد. درخواست برداشت درآمد از حساب از این بخش انجام میشود.

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شوید.

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق بیت کوین : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari