کسب درآمد از اپلیکیشن ۷۰۳۰

کسب درآمد از ایردراپ

معرفی روشهای کسب درآمد از اپلیکیشن ۷۰۳۰

یه شارژ۵۰۰۰تومانی پای من و شما۵۴۵۰تومان میوفته این۹درصدکه۴۵۰تومانه واریز برای سازمان مالیات و سود برای عاملین فروش میشه….

برای این که متوجه سود شوید  اپلیکیشن آپ رو مثال میزنیم که به ازای حاشیه سودش جایزه های بزرگی میده و در رسانه های ملی میلیاردی تبلیغ جوایزش رو میکنه.

خب من و تو چطور میتونیم از شارژ به درآمد برسیم!؟

اپلیکیشن ۷۰۳۰ که توسط بچه های دانشگاه شریف ساخته شده و شعارش اینه ۷۰درصد برای مشتری و۳۰درصد برای اپلیکیشن .

ودر کنارشارژ کردن گوشیتون و پرداخت قبوض اب وبرق و گاز و کارت به کارت و… میتونید درآمد هم داشته باشید!! به این نحوه که خودتون گوشیتونو شارژ۵۰۰۰هزارتومانی میکنید یا قبض پرداخت میکنیدتا۷۰درصد از سود خودش رو با شما تقسیم میکنه و به شما پرداخت می کنه.

آمارتراکنش ماهیانه برای خرید شارژ ۱۵۰میلیاردتومان میباشد درواقع بچه های دانشگاه شریف تصمیم گرفتن به جای پرداخت میلیاردی به صدا و سیما جهت تبلیغ برنامه۷۰۳۰ ،این پول رو به مردم بدن تا اونها براشون تبلیغ کنن و پورسانت مادام العمردریافت کنند.

باهر خرید دوستانتان  شما درآمد کسب خواهید کرد.

تازه جالبه بدونید این رقم واسه یکبار خرید شارژ۵۰۰۰تومانیه.که هر یک از  افراد ممکن است  چندین بار درماه خرید کنند.

همچنین می توانید خودتان هم کل کارهایتان را با این آپ انجام بدهید و سود تراکنش بیشتری نسبت به اعضا بگیرید.شما روی خرید کسانی که که از طریق شما با سایت و آپ۷۰۳۰ اشنا شده اند،سود مشخص خواهید داشت.

قابل ذکر است که این سامانه دارای مجوزهای لازم مانند نماد اعتماد از وزارت صنایع و معادن و نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال) از وزارت فرهنگ و ارشاد و مجوز از انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی را دارا می باشد که می توانید در وبسایت رسمی آن مشاهده بفرمایید.

کد معرف هنگام ثبت نام الزامی میباشد،اگر وارد نکنید ثبت نام شما انجام نمی شود.

می توانید در  کافه بازار ،اپلیکیشن ۷۰۳۰ را پیدا کرده و دانلود کنید و ثبت نام خودتان را از طریق اپ انجام دهید و در قسمت معرف این شماره  را وارد کنید.

برای ثبت  کد معرف ۷۰۳۰ می توانید از کد زیر استفاده نمایید :

شناسه معرف : irgoogle

لینک دانلود اپ ۷۰۳۰:

⇐  دانلود اپلیکیشن ۷۰۳۰  

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شوید.

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق بیت کوین : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari