اپلیکیشن و ارز دیجیتال PI NETWORK

کسب درآمد از ایردراپ

معرفی اجمالی اپلیکیشن و ارز دیجیتال PI NETWORK و نکات مهم در رابطه با آن

همانطور که در مقاله قبلی توضیح داده شد  ایردراپ PI NETWORK یک ایردراپ نسبتا جدید است که شعار آن استخراج ارز دیجیتال  از طریق گوشی موبایل بدون نیاز به سخت افزار خاص و پردازشهای سنگین است.

با دانلود برنامه PI NETWORK و نصب آن روی گوشی موبایل خود ، این اپلیکیشن بدون نیاز به فعال بودن و حتی روشن بودن گوشی به صورت اتوماتیک ارز PI را استخراج یا اصطلاحا ماین می کند.

در صورتی که هنوز برنامه پای نتوورک را نصب نکرده اید لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه به صفحه زیر مراجعه نمایید :

   کسب درآمد با اپلیکیشن  Pi Network و ارز دیجیتال پی ( پای )

این ارز در حال حاضر به صورت ایردراپ و رایگان بین کاربران تقسیم می گردد. و همانطور که قبلا در وبسایت دلاری گفته شد شرکت در ایردراپها یکی از بهترین روشهای کسب درامد دلاری از اینترنت می باشد.

در صورتی که در مورد ایردراپ ( AIRDROP ) اطلاعاتی ندارید لطفا مقاله زیر را مطالعه بفرمایید :

   ایردراپ Airdrop چیست ؟

در این مقاله به ذکر نکاتی در مورد این برنامه می پردازیم  :

نکته بسیار مهم : برای دانلود برنامه پی نتوورک اندروید ۵ به بالا پیش نیاز است.

برای کسب ارز بیشتر از ساختن بیش از یک اکانت بر روی تلفن همراه یا تبلت جدا خودداری کنید.چون این کار تقلب محسوب شده و دیر یا زود اکانت شما بلاک خواهد شد.

بهترین راه برای افزایش سرعت استخراج، دعوت از دوستان و ساخت حلقه‌ی امنیتی است.

برای آموزش نحوه جذب زیرمجموعه و ریفرال مقاله زیر را مطالعه بفرمایید :

    رفرال ( Referral ) چیست و روش های جذب آن

در ابتدای شروع به کار پای نتورک بابت هر کاربری که در زیر مجموعه شما بود مبلغ ۳.۲ پای در ساعت به شما تعلق می‌گرفت.

پس از اولین هالوینگ (نصف شدن پاداش) این مبلغ به ۱.۶ پای در ساعت بابت هر زیر مجموعه رسید.

در هالوینگ دوم که از ۱۰۰ هزار کاربر تا یک میلیون را شامل می‌شود و مقطع فعلی است بابت هر کاربر ۰.۸ پای در ساعت تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است پس از سومین هالوینگ ( رسیدن کاربران به بیش از یک میلیون ) این پاداش به نصف رسیده و به ساعتی ۰.۴ PI بابت هر کاربر کاهش پیدا می‌کند.

بسیار مهم :

* نحوه وریفای (تایید) کردن شماره همراه *

پس از وارد شدن به برنامه، بر روی سه خط بالا سمت چپ تپ کنید و به قسمت Profile بروید.

بعد از آن در بخش Account verification بر روی Verify کلیک کنید. برای تایید شماره همراهتان در این صفحه بر روی دکمه Start تپ کرده و با ارسال کد چهار رقمی باز شده در قسمت پیامک‌ها نسبت به ارسال آن به سرشماره مربوطه اقدام کنید.

ارسال پیامک شامل هزینه ای بین هزار تا هزار و پانصد تومان می‌شود.

توجه کنید در صورت عدم وریفای کردن شماره تلفن امکان از دست رفتن کلیه ارز ماین شده وجود دارد و در صورت بروز مشکل برای برنامه یا موبایل امکان بازگردانی وجود نخواهد داشت.

تنها به این نکات توجه کنید که برای وریفای شماره همراهتان اگر موبایل شما دو سیم کارت می‌باشد، کد ۴ رقمی را حتما با خطی که ثبت نام کرده‌اید ارسال کنید.

همچنین اگر سیم کارت شما اعتباری‌ست حداقل ۲۰۰۰ تومان شارژ داشته باشید.

pi network

?نکته مهم در مورد وریفای کردن?

بعضی از کاربران در وریفای کردن با شماره تلفن مشکل دارند.

علت این است که سرور وریفای (سرور دریافت کننده پیامکها) خارج از سرورهای پای نتورک است و لذا گاها آن زمانی که شما پیام ارسال میکنید حجم بسیاری از افراد در حال ارسال پیام هستند و سرور احتمالا جوابگوی این حجم از پیام نیست.

لذا پیشنهاد میشود در ساعات دیگر امتحان کنید و یااینکه اگر فیسبوک دارید با آن عملیات وریفای را انجام دهید.

درضمن اگر نتوانستید وریفای کنید سعی کنید پسورد را جایی یادداشت کنید تا یادتان نرود تا زمان کی وای سی (تایید هویت )برسد و شما احراز هویت شوید.
مجددا تکرار میشود اگر امروز نتوانستید وریفای کنید در ساعات و روزهای آینده امتحان کنید.

برای آموزش وریفای پای نتوورک از طریق اکانت فیسبوک فایل آموزشی PDF زیر را دانلود نمایید :

⇐ دانلود PDF آموزش وریفای با فیسبوک

* نحوه ایجاد چت گروهی با زیر مجموعه‌ها *

پیش نیاز: حداقل یک نفر زیر مجموعه

برای ارتباط با زیر مجموعه‌های خود درون برنامه پای نتورک می‌توانید نسبت به ایجاد یک گروه اقدام کنید تا به راحتی در برنامه با زیر مجموعه‌های خود پیام رد و بدل کنید.

به این منظور در صفحه‌ی اصلی بر روی آیکون زیر مجموعه (آدمک‌ها) تپ کنید. سپس از پایین صفحه بر روی عبارت Create Earning Team Chat بزنید

به این صورت در صفحه چت یک گروه جدید با نام کاربری شما ایجاد می‌شود که برای تمام اعضایی که در حال حاضر زیر مجموعه شما هستند و یا در آینده معرفی می‌کنید و در قسمت چت آنها نمایش داده می‌شود.

از این طریق به راحتی می‌توانید با زیر مجموعه‌ی خود در ارتباط باشید و به بررسی و رفع مشکلات و سوالات آنها بپردازید.برای ایجاد این گروه حداقل یک نفر با کد معرف شما بایستی در برنامه ثبت نام کرده باشد.

حلقه امنیتی (Security Circle) یا دایره های امنیتی در pi network

* حلقه امنیتی (Security Circle) در نرم افزار پای نتورک چیست، چگونه می‌توان آنرا فعال کرد و چه تاثیری بر سرعت دریافت ارز دیجیتال پای دارد؟ *

شبکه پای برای شناسایی کاربران فیک و همچنین جلوگیری از تراکنش‌های تقلبی از حلقه امنیتی استفاده می‌کند. این حلقه امنیتی از ۳-۵ نفر تشکیل می‌شود.

بیت کوین برای نگه‌داری تراکنش‌ها، معاملات و انجام آنها نیاز به صرف انرژی زیاد از طریق ماینرها دارد، در صورتی که سازندگان پای ادعا می‌کنند از طریق Security Circle اینکار آسان تر شده و نیاز به اتلاف انرژی زیاد ندارد.

در واقع به زبان ساده می‌توان گفت با اضافه کردن افرادی که به آنها اعتماد دارید در لیست Security Circle به ایجاد بلاکچین، شناسایی کاربران فیک و همچنین تراکنش‌های جعلی کمک می‌کنید.

اکانت‌های جعلی در شبکه‌ی پای در حلقه‌های امنیتی محدودی ارجاع داده شده‌اند و به راحتی از طریق الگوریتم‌های مربوطه قابل شناسایی می‌باشند.

حلقه امنیتی را می‌توانید با یک کاربر تشکیل دهید و حتی تعدادی بیشتر از ۵ نفر را به لیست خود اضافه کنید اما در حال حاضر اعضای بیشتر تاثیری در دریافتی شما نخواهد داشت.

در اینجا به نحوه ایجاد Security Circle و تاثیر آن بر سرعت دریافت ارز پای می‌پردازیم.

برای ایجاد Security Circle بایستی سه بار از تپ کردن شما بر روی علامت صاعقه گذشته باشد.

اگر به تازگی عضو این شبکه شده‌اید باید ۳ نشست را پشت سر گذاشته باشید. هر نشست (Session) شامل یک دوره‌ی ۲۴ ساعته می‌شود (که پس از آن شما می‌توانید بر روی علامت صاعقه کلیک کنید).

پس فراموش نکنید لازمه‌ی فعالسازی حلقه امنیتی پشت سر گذاشتن سه نشست ( حداقل ۳ روز ) می‌باشد.

هر کاربر می‌تواند بین ۳ تا ۵ عضو شبکه پای را در لیست Security Circle خود قرار دهد. همانطور که  ذکر شد این تعداد می‌تواند یک نفر یا بیشتر از ۵ نفر هم باشد اما بیشتر از ۵ کاربر تاثیری در فرمول دریافتی شما نخواهد داشت.

هرچند شما قادر به اضافه کردن یک نفر هم هستید اما در توضیحات برنامه حداقل ۳ کاربر ذکر شده‌است. در صورتی که زیر مجموعه کافی ندارید در ادامه توضیح می‌دهیم چگونه افرادی خارج از زیرمجموعه خود را به Security Circle اضافه کنید.
فعالسازی حلقه امنیتی تاثیر زیادی بر سرعت دریافت ارز دیجیتال شما خواهد داشت. فرض کنید شما دارای ۵ زیر مجموعه هستید، قبل از ایجاد حلقه امنیتی فرمول دریافتی شما در ساعت به صورت زیر خواهد بود:

۵ * ۲۵% * [(۰٫۳۹) ] = ۰٫۴۸

بابت هر کاربری که در حلقه امنیتی خود اضافه می‌کنید ۰٫۰۸ پای به فرمول دریافتی خود اضافه خواهید کرد. اگر هر ۵ نفر زیر مجموعه خود را به Security Circle اضافه کنید فرمول دریافت شما در ساعت بصورت زیر محاسبه می‌شود:

۵ * ۲۵% *[ (۰٫۳۹ + ۰٫۳۹)] = ۰٫۹۷۵

همانطور که مشاهده میکنید میزان دریافتی شما در ساعت تقریبا دو برابر مرحله قبل خواهد بود.

هرچه تعداد نفراتی که زیرمجموعه شما هستند بیشتر و بیشتر شود به همان نسبت سرعت ماین پی بیشتر خواهد شد.

به منظور تکمیل حلقه امنیتی در صورتی که زیر مجموعه کافی برای اضافه کردن ندارید، می‌توانید شماره تلفن کاربر عضو شبکه پای را همراه با کد کشور در مخاطبین موبایل خود ذخیره کنید. سپس در قسمت Edit Security Circle بر روی Add From Contacts تپ نموده و کاربر مد نظر را پیدا و اضافه نمایید.

نکات مهم در رابطه با Security Circle

برای تشکیل حلقه امنیتی حتما باید حداقل سه دوره کامل استخراج (سه روز ) گذشته باشد
?برای تشکیل آن از زیر مجموعه استفاده کنید
?اگر زیر مجموعه ندارید شماره کسی رو که از او مطمئن هستید و میدانید پای نتورک را نصب کرده حتما با کد ۹۸+در گوشی خود ذخیره وشماره خود را نیز برای اطمینان بیشتر درگوشی طرف ذخیره کنید.
?پس از ذخیره شماره ،تلفن رو خاموش روشن کنید و پس از حدودا یکی دوساعت از داخل برنامه و قسمت Add contact فردی که جلوی اسم اون پای سبز رنگ است را اضافه کنید.
? سرعت تشکیل دایره امنیتی در مرحله بعدی استخراج به شما اضافه خواهد شد.
?اگر جدیدا زیر مجموعه گرفتید اما در دایره امنیتی نمیتوانید بیارید یا اینکه کسی را از دایره حذف کردید و مجددا نمیتوانید عضو کنید نگران نباشید چون  پای نتورک در مرحله رفتن به بلاکچین میباشد و این مشکلات طبیعیه و با توجه به اهمیتی که دایره امنیتی برای پای نتورک داره و اینکه امنیت شبکه را از همین طریق داره تامین میکنه ، به زودی این مشکل رفع خواهد شد پس صبور باشید.

* نحوه ارسال نوتیفیکیشن به کاربران غیر فعال *

در این قسمت به نحوه ارسال پوش نوتیفیکشن یا همان اعلان به کاربران غیر فعال می‌پردازیم.

به این منظور در صفحه‌ی اصلی برنامه بر روی آیکون زیر مجموعه تپ کنید.

در صفحه باز شده همانند تصویر ضمیمه شده بر روی گزینه Ping Inactive تپ کنید. به این طریق یک اعلان به کاربران غیر فعال ارسال می‌شود و به آنها یادآوری می‌کند که برنامه را باز کنند و با فشردن صاعقه به ادامه دریافت ارز پای بپردازند.

هر ۱۶ ساعت یکبار می‌توانید از این طریق نسبت به فرستادن اعلان به زیر مجموعه خود اقدام نمایید.

طبق گفته یکی از ادمین‌های اتاق گفتگوی انگلیسی، نرم افزار مربوط به ماینینگ ارز پای از طریق کامپیوتر، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.
در این صورت پروژه پای نتورک وارد فاز ۲ و شبکه بلاکچین پای راه اندازی خواهد شد.

در حال حاضر ارز دیجیتال پای PI ارزش کمی دارد، همانند بیت کوین در سال ۲۰۰۹

هرچند میان شرایط آن روزها و حال حاضر تفاوت بسیاری وجود دارد و بیت کوین اولین ارز دیجیتال و نوظهور در آنروزها به حساب می‌آمد، اما با خواندن وایت پیپر و نقشه راه ارز پای، در میابیم در صورت موفقیت آمیز بودن پروژه، در چند سال آینده پای یک رقیب سرسخت برای اکثر ارزهای دیجیتال خواهد بود.

یک مثال ساده برای درک بهتر ارزش دریافت پای در این روزها:

فرض کنید در طول مدت عرضه رایگان پای شما موفق به دریافت ۱۵۰۰ پای می‌شوید. بعد از مدتی این ارز با قیمت بسیار اندک وارد لیست ترید می‌شود. فرض کنید در شرایطی بسیار ناامیدانه ۱ سال زمان ببرد تا هر پای به ارزش یک دلار برسد، در این حالت بدون انجام فعالیت خاصی ارزش ارز دیجیتال شما به ۱۵۰۰ دلار می‌رسد!

این مثال بدترین حالت رشد ارز پای بود، فرض کنید قیمت هر پای به ۱۰ – ۲۰ – ۳۰ یا ۱۰۰ دلار بعد از چند سال برسد، که با توجه به روند رو به رشد

استفاده از ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری و انجام تراکنش‌های مالی، رسیدن ارزش پای به مبالغ فوق و بالاتر از آن در آینده‌ای نه چندان دور، دور از انتظار نیست!

در اینصورت ارزش دارایی شما بصورت تصاعدی و فزاینده‌ای رشد خواهد. همانند بیت کوین که ۱۱ سال پیش به راحتی قابل استخراج و البته فاقد ارزش مالی بود، با کمترین وقت و هزینه استخراج کنندگان به پاداش ۵۰ بیت کوین می‌رسیدند و در حال حاضر هر بیت کوین ارزشی معادل ۸۵۰۰ دلار دارد.

بهترین پیشنهاد عدم از دست دادن این فرصت مناسب و رایگان برای سرمایه گذاری در آینده می‌باشد.

پست وب‌سایت دانشگاه استنفورد در ارتباط با ارز دیجیتال نوظهور پای و تیم توسعه دهنده آن :

تیم توسعه دهنده پروژه ارز PI NETWORK

نکته آخر اینکه ارز پای و شبکه پای نتورک ،  ارز دیجیتال (PCHAIN) (PI) که در سایت کوین مارکت کپ ثبت  و قیمت گذاری شده نیست.

این دو ارز هیچ ربطی به یکدیگر ندارند.

برای مشاهده قیمت لحظه ای ارز دیجیتال Pi روی عکس زیر کلیک یا لمس نمایید :

قیمت pi network

قیمت ارز دیجیتال پای Pi

لطفا و حتما بخوانید :

  سوالات متداول در مورد رمزارز پای و نحوه افزایش درآمد

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه زیر مراجعه نمایید :

ترجمه سند رسمی یا وایت پیپر ارز PI

در این ویدئو به صورت خلاصه به معرفی ایردراپ و ارز دیجیتال  PI می پردازیم.

همچنین بخوانید :

   کسب درآمد دلاری با اپلیکیشن COINNESS

کسب درآمد دلاری با ایردراپ BCX و توکن cocos

تفاوت بین رمزارز، ارز دیجیتال، توکن و آلتکوین در چیست؟

ICO چیست و چگونه می توان در آنها سرمایه گذاری کرد ؟

۱۰ نکته خیلی مهم درباره ارزهای دیجیتال که همه باید بدانند !

۷ نکته بسیار مهم قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

چگونگی تغییرات قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال

اصطلاحات رایج و تخصصی در تجارت و بازار ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال تتر USDT چیست ؟ بهترین کیف پول تتر کدام است ؟

کسب درآمد با ترید کردن در ارزهای دیجیتال

در صورتی که سوالی دارید از قسمت زیر می توانید ارسال نمایید :

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari