دات کوین Dotcoin چیست ؟

کسب درآمد از ایردراپ

ارز دات کوین  Dotcoin  تلگرام چیست ؟ 

dotcoin

📣همانطور که اطلاع دارید ارز نات کوین چند وقت پیش وارد تلگرام شد و بسیار سریع پیشرفت کرد و هم اکنون با اینکه هنوز در صرافی ها لیست نشده ارزش پیدا کرده خرید و فروش میشه.
چند روزی هست که توکن جدیدی به نام دات کوین در تلگرام معرفی شده که شبیه به نات کوین بوده و در عرض یک هفته بیش از ۲۰۰ هزار کاربر پیدا کرده است.

دات کوین چیست؟

Dotcoin
یک بازی تلگرامی است که در آن با کلیک روی یک DOT، دات کوین دریافت می کنید.
بازیکنان می توانند به گروه ها (کانال های تلگرام و چت ها) بپیوندند، وظایف را تکمیل کنند، دوستان خود را دعوت کنند و سطوح را افزایش دهند.

چگونه بازی کنیم؟
فقط باید روی DOT ضربه بزنید.
DOT
دارای ۴ “منطقه” است:
x1/x2/x3/x4.

شما برای هر دور ۲۵ ثانیه فرصت دارید تا جایی که می توانید توکن کسب کنید. چالش اصلی تکمیل دایره از x1 به x4 در یک دور در عرض ۲۵ ثانیه است.
و هدف اصلی این است که تا آنجا که ممکن است در “منطقه x4” بمانید تا در طول ۲۵ ثانیه سکه های بیشتری به دست آورید.

✅با ثبت نام از لینک زیر ۱۵۰۰ عدد توکن هدیه دریافت کنید
لینک ثبت نام 👇 ( با فی-لتر شکن روشن باز کنید)

https://t.me/dotcoin_bot?start=r_356922364

چرا دات کوین استخراج کنیم؟
۱. همه چیز از یک نقطه شروع می شود.
۲. دات کوین توکن بازی ما و اکوسیستمی است که پس از آن می‌توان با توکن اصلی ما در بلاک چین TON مبادله کرد (به زودی این توکن را اعلام خواهیم کرد).
۴. این رایگان و سرگرم کننده است.
🔋 تلاش های روزانه – تعداد تلاش های روزانه را افزایش دهید.
☝️ Multitap – تعداد نشانه هایی را که با یک ضربه به دست می آورید افزایش دهید.
بازی ای که به شما امکان می دهد ۳۰ درصد از توکن های به دست آمده خود را فوراً دو برابر کنید. احتمال دو برابر شدن: ۶۵ درصد. این بازی به شما این امکان را می دهد که به سرعت تعداد Dotcoin ها را افزایش دهید و سریعتر سطح خود را بالا ببرید. شما می توانید “بازی X2” را هر ۱۲ ساعت انجام دهید.

Clan گروهی از بازیکنان و جوامع در بازی است. هر کانال عمومی یا چت در تلگرام می تواند یک قبیله باشد.
کلن ها کانال ها و چت های عمومی در تلگرام هستند که در بازی ایجاد می شوند. هر کاربری که ۵۰۰۰۰۰ دات کوین در حساب خود دارد می تواند قبیله خود را ایجاد کند.
۱. در بازی، روی دکمه “Join Clan” در بالای صفحه ضربه بزنید.
۳. اگر بتوانید ۵۰۰۰۰۰ دات کوین بپردازید به یک ربات هدایت خواهید شد.
۴. نام مستعار کانال عمومی یا چتی را که می خواهید ایجاد کنید ارسال کنید.
برای پیوستن به یک قبیله، باید:
۱. در بازی، روی دکمه “Join Clan” در بالای صفحه ضربه بزنید.
۲. لیستی از قبیله ها ظاهر می شود، می توانید یکی را انتخاب کنید.

چگونه می توانید مقدار زیادی دات کوین به دست آورید؟
در صفحه اصلی در زیر DOT، روی «دوستان» کلیک کنید، سپس روی دکمه «دعوت از دوستان» کلیک کنید، انتخاب کنید برای چه کسی دعوت نامه تلگرام ارسال شود، یا پیوند دعوت را کپی کرده و در شبکه های اجتماعی خود پست کنید.
هر بار که دوستان شما به lvl دیگری می‌رسند، پاداش دریافت می‌کنید (به ازای هر ۲۰ lvls که دوستانتان به دست می‌آورند، سکه‌های اضافی دریافت می‌کنید).

چگونه تن TON واقعی بدست آوریم؟
هر روز به طور تصادفی ۱۰ برنده را از بین کاربران فعال Dotcoin انتخاب می کنیم و به هر یک از آنها ۱ تن به کیف پول TON خود می دهیم.
شما با استفاده از نام مستعار (ID) خود در تلگرام، ارز TON در موجودی خود در کیف پول @ دریافت می کنید.
گوش به زنگ باشید.

معرفی یک فرصت درآمدی بسیار عالی 

یکی از پروژه های بسیار موفق در سطح دنیا که از طریق بازاریابی ارجاعی رشد و پیشرفت سریع و چشمگیری داشته و تا کنون بیش از ۵۵ میلیون کاربر جذب نموده و از طریق ارزهای دیجیتال امکان کسب درآمد بی نظیری را برای کاربران خود فراهم نموده است پروژه پای نتوورک می باشد.

در این برنامه کاربران با نصب یک اپلیکیشن بسیار ساده و صرف روزانه چند دقیقه وقت می توانند ارز دیجیتال به صورت رایگان دریافت نمایند.

در ابتدای وروود این برنامه به ایران متاسفانه بسیاری از وبسایتها نا آگاهانه یا مغرضانه و بدون دلیل منطقی صحبت از کلاهبرداری آن می کردند ، ولی بعد از گذشت حدود ۴ سال و تکمیل مراحل پروژه ،هم اکنون  فاز سوم پای نتورک با موفقیت راه اندازی شده و بلاکچین آن تست و تکمیل شده است و به زودی در صرافی ها لیست و قیمت گذاری می گردد. نام پای نتورک در بسیاری از سایتهای معتبر کریپتو مانند کوین مارکت کپ و همچنین بزرگترین صرافی رمزارزی دنیا به نام بایننس درج شده است.

در صورتی که تا کنون اپلیکیشن pi network را نصب نکرده اید لطفا برای اطلاع از نحوه کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال پای به صفحه زیر مراجعه نمایید :

 آموزش استخراج ارز دیجیتال پای نتورک 

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعتبار پروژه پای و همچنین لیست شدن ارز پای در صرافی بایننس به مقاله زیر مراجعه نمایید :

 اعتبار ارز دیجیتال پای نتورک

کانال روبیکا kanal-dolari