تایید هویت یا کی وای سی (kyc) در pi network

کسب درآمد از ایردراپ

آموزش تایید هویت یا کی وای سی (kyc) در pi network

KYC یا احراز هویت در پای نتورک چیست ؟

KYC مخفف (know your customer) است.

به طور کلی KYC در تجارت ارزهای دیجیتال به معنای احراز هویت یا هویت سنجی می باشد.معمولا اکثر صرافی های رمزارزی برای جلوگیری از پول شویی و عملیات مالی غیر قانونی از کاربران خود هویت سنجی به عمل می آورند.

در پای نتوورک برای مشخص نمودن افراد حقیقی از رباتها و نرم افزارها و یا کسانی که با تقلب اکانتهای فیک درست می کنند عملیات احراز هویت انجام می گردد. در حال حاضر احراز هویت با کارت شناسایی ( پاسپورت و یا کارت ملی ) انجام می گیرد.

تذکر بسیار مهم :

برای اطلاع از آموزشها و آخرین اخبار کی وای سی پای نتورک به کانال آموزشی سایت دلاری در تلگرام به آدرس مراجعه نمایید :

@kasbe_bitcoin

همانطور که در در سایت دلاری و کانالهای اطلاع رسانی اعلام نمودیم ، طبق نقشه راه پروژه ،فاز ۳ پای نتورک از اول سال ۲۰۲۲ شروع شده و ارز پای وارد Mainnet شده است.

کی وای سی در فاز سوم با روش جدید در حال انجام می باشد.لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه جدید انجام kyc به صفحه زیر مراجعه نمایید :

آموزش انجام کی وای سی (KYC) در پای نتورک (به روز رسانی ۲۰۲۲  میلادی )

==================================

عملیات kyc در این پروژه به مرور زمان و در مرحله فاز ۲ پروژه برای همه کاربران پای نتوورک تکمیل می شود.برای انجام احراز هویت پیغامی از طرف برنامه برای شما ارسال شده و درخواست می گردد که مدارک خود را ارسال نمایید.

در منوی اصلی برنامه پای نتورک گزینه‌ی انتقال (Transfer)  پس از تایید حساب کاربری فعال می‌شود و کاربران واقعی (اکانتهای غیر ربات یا تقلبی ) پس از طی فرآیند احراز هویت قادر به انتقال رمزارز پای استخراج شده هستند.

برای ارسال درخواست KYC از داخل منوی اصلی گزینه‌ی پای اپز(Pi Apps) را انتخاب کنید.

کاربران پیش از احراز هویت ملزم به وارد کردن اطلاعات مربوط به بیماری کرونا هستند در نتیجه انتخاب گزینه‌ی Fever IQ در مرحله‌ی بعدی اطلاعات مربوط به علائم بیماری کرونا از کاربر درخواست می‌شود. کاربران پس از وارد کردن اطلاعات مکانی و علائم بیماری کرونا که بر اساس ادعای سازندگان برای تحقیقات در رابطه با شیوع این بیماری در سطح جهان استفاده خواهد شد، قادر به احراز هویت خواهند بود.

کاربران پس از طی مرحله‌ی اعلام علائم بیماری کرونا به قسمت تایید هویت هدایت می‌شوند. در این قسمت ، اطلاعات شخصی همانند کشور، دارا بودن پاسپورت یا کارت ملی و سوالاتی در رابطه با حوزه‌های فعالیتشان در PI NETRWORK پرسیده می‌ شود.

پس از تکمیل اطلاعات و بازگشت در صفحه‌ی اصلی ملزم به تایید قوانین نقل و انتقال ارز پای هستند. پس از تایید این قوانین و یک بار بستن و باز کردن مجدد اپلیکیشن پای ، گزینه‌ی انتقال (Transfer) در منوی اصلی فعال می‌گردد و کاربران قادر به ارسال پای به سایر کاربران ( فعلا با استفاده از نام کاربری )  خواهند بود.

برای انتقال دارایی از منوی اصلی برنامه گزینه‌ی Transfer را انتخاب نموده و در صفحه‌ی نمایش داده شده تعداد ارز پای و نام کاربری گیرنده درخواست می‌شود. توجه داشته باشید که امکان ارسال توکن‌های پای به محیط خارج از اپلیکیشن ( سایر والتها یا کیف پولها ) پیش از راه‌اندازی شبکه‌ی اصلی وجود ندارد.

مراحل درخواست انجام KYC در ویدئوی زیر که توسط تیم پای نتورک مارکت تهیه و ترجمه شده است آموزش داده می شود :

در صورت تایید شدن مرحله تایید هویت در پای نتورک توسط تیم اصلی ، در قسمت ترنسفر گزینه ی yoti برای شما فعال می شود و پس از آن باید نسبت به احراز هویت اقدام کنید.

فعلا مرحله kyc از طریق یک اپلیکیشن مخصوص این کار به نام Yoti انجام می گیرد. که باید آنرا از گوگل پلی دانلود نمایید.

متاسفانه دسترسی به یوتی در پلی استور برای ایرانیان غیرفعال شده، برای دانلود بایستی یکبار به تنظیمات تلفن همراتان برید، گزینه اپلیکیشین منیجر یا برنامه ها را انتخاب کنید، برنامه گوگل پلی استور را پیدا کنید، و یکبار کلیر دیتا کنید (Clear Data) ، بعد از اون به فیلترشکن وصل شده، و مجددا پلی استور رو باز نمایید و به دنبال Yoti بگردید، این کارها را زمانی انجام بدید که گزینه ی احراز هویت از طریق یوتی براتون فعال شده باشد ، در غیر اینصورت فعلا نیازی نیست کاری انجام بدید.

جهت آموزش استفاده از برنامه YOTI روی لینک زیر کلیک نمایید :

 آموزش برنامه تایید هویت یوتی

در حال حاضر kyc از طریق پاسپورت انجام می شود ولی در حال رایزنی با تیم اصلی هستیم تا برای کاربران ایرانی تایید هویت از طریق کارت شناسایی ملی نیز انجام بگیرد.به محض عملی شدن این درخواست از طریق کانالهای ارتباطی اطلاع رسانی خواهد شد.

تیم اصلی قول داده است برای همه کاربران واقعی pi network تایید هویت انجام گیرد.

نمونه اکانت کی وای سی شده در پای نتورک :

کی وای سی در پای نتورک

سوالات متداول در مورد kyc در pi network :

⭐️آیا این فرمی که تحت عنوان کی وای سی در پای اپس پرکردیم کی وای سی اصلی بوده است؟
? جواب:خیر.آنجا چون قرار بر انتقال یک هزارم پای به حساب شما بوده لذا باید یک فرمی را تهیه می‌کردند تا هم اطلاعاتی در مورد مدارک موجود هر فرد دریافت کنند هم شرایط انتقال آن پای را طبق پرکردن فرمی مهیا میکردند.پس آن کی وای سی اصلی نبوده و نخواهد بود

⭐️چرا خیلی‌ها دوست دارند که کی وای سی شوند؟
?جواب:چون پس از راه اندازی پای اپس و برنامه های داخل آن به کسانی که کی وای سی شده اند قابلیت انتقال پای را میدهند و می‌توانند در فاز کنونی که فاز دوم هست با آن از فروشگاه های مختلف کالا خریداری کنند

⭐️آیا کی وای سی تنها با پاسپورت انجام میشود؟
?جواب:خیر.طبق قول دکتر نیکلاس از اعضای تیم اصلی راه جایگزین برای آن پیدا خواهند کرد و تمامی پایونرهای واقعی تا پایان فاز دوم کی وای سی خواهند شد

⭐️اگر گزینه کی وای سی برای من آمد تا چه زمان فرصت دارم؟
?جواب:شما تا پایان فاز دوم برای انجام کی وای سی مهلت دارید

⭐️حالا چرا باید کی وای سی بشیم؟
جواب:چون پای های خالص که از حسابهای پاک به دست می آیند خیلی با ارزش هستند و اگر قرار بود کسی کی وای سی نشود همه اکانت فیک درست می‌کردند و هرکسی برای خودش میلیون ها پای داشت که این یعنی پای بی ارزش خواهد شد.

⭐️اگر زیر مجموعه من کی وای سی نشود آیا از تعداد پای من کم می شود؟
?جواب:بله کم خواهد شد.چرا که وقتی زیر مجموعه شما کی وای سی نشود یعنی اینکه آن زیر مجموعه فیک بوده و یا اینکه مدتی پای را نصب کرده و بعد پاک کرده است و از نظر تیم اصلی این اکانت یک اکانت غیرفعال شناخته شده و در نتیجه تعداد پایی که شما از سرعت او بدست آوردید حذف خواهد شد و این عین عدالت هست

⭐️اولویت کی وای سی در حال حاضر با چه کسانی است؟
?جواب:با توجه به اهمیت بالای تشکیل و تست شبکه بلاکچین اولویت در حال حاضر با سوپرندها و ندها است و آنها فعلا برای کی وای سی دعوت می‌شوند.ذکر این نکته واجب است که این کی وای سی سوپرندها و ندها بدون قابلیت انتقال است و چون شبکه بلاکچین برای تیم اصلی از اهمیت بالایی برخوردار است باید از حقیقی بودن کاربر مطلع شوند

⭐️چه زمانی نوبت افراد عادی برای کی وای سی خواهد شد؟
?جواب:پس از کی وای سی شدن ندها و سوپر ند ها و راه اندازی کامل و بدون ایراد پای اپس و پیدا کردن راه ساده و جایگزین برای احراز هویت مطمئن باشید در حجم وسیع این کی وای سی ها آغاز خواهد شد.چرا که ما کاربرها هستیم که به پای نتورک ارزش میدیم و اگر احراز هویت نشویم عملا پای نتورک وجود نخواهد داشت.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز pi به مقاله های زیر مراجعه نمایید :

  کسب درآمد با اپلیکیشن  Pi Network و ارز دیجیتال پی ( پای )

 سوالات متداول در مورد رمزارز پای و نحوه افزایش درآمد

 ترجمه سند رسمی یا وایت پیپر ارز PI

 معرفی اجمالی اپلیکیشن و ارز دیجیتال PI NETWORK و نکات مهم در رابطه با آن

 پای نتوورک مارکت (Pi network market) یا فروشگاه پای چیست ؟

 آیا ارز دیجیتال پای نتوورک کلاهبرداری هست ؟

=================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار پای نتورک و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari