کی وای سی پای نتورک kyc

کسب درآمد از ایردراپ

آموزش کی وای سی در پای نتورک ( pi  network kyc ) در فاز سوم

آخرین به روز رسانی درژانویه ۲۰۲۲

کی وای سی پای نتورک

KYC یا احراز هویت در پای نتورک چیست ؟

KYC مخفف (know your customer) است.

به طور کلی KYC  به معنای احراز هویت یا هویت سنجی می باشد.معمولا اکثر صرافی های رمزارزی برای جلوگیری از پول شویی و عملیات مالی غیر قانونی از کاربران خود هویت سنجی به عمل می آورند.

در پای نتوورک برای مشخص نمودن افراد حقیقی از رباتها و نرم افزارها و یا کسانی که با تقلب اکانتهای فیک درست می کنند عملیات احراز هویت انجام می گردد. در حال حاضر احراز هویت با کارت شناسایی ( پاسپورت و یا کارت ملی ) انجام می گیرد.

تذکر بسیار مهم :

برای اطلاع از آموزشها و آخرین اخبار کی وای سی پای نتورک به کانال آموزشی سایت دلاری در تلگرام به آدرس مراجعه نمایید :

@kasbe_bitcoin

برای اینکه بتوانید از pi هایی که در برنامه pi network بدست آورده اید استفاده کنید (بفروشید یا برای خرید کالا و خدمات خرج نموده یا برای دیگران بفرستید ) باید ابتدا آنها را از داخل برنامه به کیف پول اصلی خود در برنامه pi browser یا همان (Mainnet) منتقل کنید.

بعد از تکمیل کی وای سی pi های استخراج شده شما از اپلیکیشن پای به صورت اتوماتیک به کیف پول اصلی منتقل خواهد شد.

عملیات kyc در این پروژه به مرور زمان و در مرحله فاز ۳ پای نتورک  پروژه برای همه کاربران پای تکمیل می شود.

گزارش تیم اصلی پای (کی وای سی) :

◽️ یک دسته جدید از ۵۰ اسلات دیگر را در روزهای گذشته منتشر کردیم. ما در روزهای آینده تعداد بیشتری و دوباره تعداد بیشتری را منتشر خواهیم کرد ۵۰ عدد در هر کشور.

◽️ هدف این است که یک راه حل کی وای سی داشته باشیم که برای همه کشورها مناسب باشد. به همین دلیل است که هنگام آزمایش، راهکارهای متفاوت را برای هر کشور منتشر می‌کنیم.(بسته به مدارک آن منطقه)

◽️ صفحه سفید به معنی مشکل فنی مانند بارگذاری بیش از حد سرور است. پس از تکمیل آزمایشات اولیه، سرورها را بسیار بیشتر افزایش خواهیم داد.

◽️ هر یک از تست هایی که این روزها انجام می دهیم در مدت کوتاهی می تواند چراغ سبز را دوباره روشن کند. کی وای سی چندین مرحله دارد، مانند تشخیص زنده بودن، که قبل از اینکه عمومی کنیم، به همه مراحل نیاز دارند تا به خوبی کار کنند. همچنین، تایید انسانی ، ما در حال کار بر روی شناسه افراد برای امنیت هستیم.

در ضمن
▫️ – اسلات‌های کی وای سی در دسته‌های بیشتری اضافه می‌شوند، کسانی که قبول و موفق می‌شوند و بعضی دیگر که موفق نشده اند و یا مردود شده اند در دسته‌های بعدی مجدداً میتوانند دوباره انجام دهند، زیرا کی وای سی هنوز در مرحله آزمایش و بررسی بسیار دقیق است.

▫️ -کی وای سی به هر کشوری بستگی دارد که راه حل مناسب تری دارد.
– سرور تیم اصلی در ظرفیت کامل قرار نگرفته است، بنابراین اضافه بار سرور رخ خواهد داد.
▫️- امنیت شناسه کاربران برای همه مطرح است و در درجه اول قرار می گیرد، همه چیز باید “عالی” باشد نه خوب.

آموزش نحوه انجام کی وای سی در pi network

نکته بسیار مهم :

برای انجام کی وای سی حتما باید اطلاعات کاربری ( نام و نام خانوادگی ) در پروفایل برنامه به صورت صحیح و منطبق بر مدارک شناسایی شما ( کارت ملی – یا گذرنامه ) باشد.

در صورتی که هنگام ثبت نام ، مشخصات صحیح خود را در برنامه وارد نکرده اید باید ابتدا آنرا تصحیح نمایید.

برای این کار از منوی اصلی در اپلیکیشن پای گزینه PROFILE (حساب کاربری ) را انتخاب کنید.

سپس طبق شکل زیر از وسط صفحه در قسمت (برای تغییر نام درخواست دهید) روی دکمه زیر بزنید :

(چگونگی آنرا ببینید)

تغییرنام در pi

در صفحه بعدی نام و نام خانوادگی شما به انگلیسی و فارسی نمایش داده می شود. در پایین صفحه گزینه

(درخواست تغییر نام)

را انتخاب نموده و مشخصات صحیح را (به فارسی و انگلیسی ) وارد و ارسال نمایید.

مراحل ارسال درخواست تایید هویت در پای نتورک :

مرحله اول :

ابتدا باید برنامه پای بروزر (pi browser) را دانلود و نصب نمایید. برای آموزش نحوه دانلود برنامه پای بروزر به صفحه زیر مراجعه نمایید :

 آموزش ساخت کیف پول پای نتورک

مرحله دوم :

اتصال کیف پول یا والت به اکانت خود . برای آموزش چگونگی آن به مقاله زیر مراجعه نمایید :

⇐ آموزش اتصال کیف پول پای نتورک به شبکه اصلی یا مین نت (Main net) 

مرحله سوم :

انجام تنظیمات Lockup یا سپرده گذاری :

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه افزایش سرعت استخراج ارز پای در فاز سوم با استفاده از سپرده گذاری یا Lockup به مقاله زیر مراجعه نمایید :

 افزایش سرعت استخراج ارز پای با استفاده از قابلیت استیک (Locked up)

مرحله چهارم :

پس از نصب برنامه پای بروزر طبق توضیحات زیر می توانید درخواست انجام کی وای سی را برای برنامه بفرستید.(لطفا فایل pdf زیر را دانلود و مطالعه نمایید ):

 pi-network-kyc

تذکر : فعلا تایید هویت در برنامه pi browser به صورت روزانه در دسته های ۵۰ تایی برای هر کشور انجام می شود.

به مرور این مقدار افزایش پیدا می کند. پس از تکمیل و تایید کی وای سی شما ، مقدار کوین های pi که در برنامه پای نتورک استخراج کرده اید به والت شما منتقل می گردد.توجه نمایید که هنگام انتقال پای ها به کیف پول pi تنضیمات Lockup یا استیک اعمال می شود.

برای اینکه pi هایی که در ازای دعوت زیرمجموعه های خودتان پاداش گرفتید به والت شما منتقل شود حتما باید آنها هم عملیات کی وای سی را با موفقیت تکمیل نمایند.

سوال و جواب های مربوط به کی وای سی پای نتورک

سوال: آیا یک KYC انبوه وجود خواهد داشت یا به صورت دسته‌ای به عرضه ادامه خواهد داد؟

پاسخ:

در ابتدا دسته های کوچک و به زودی KYC انبوه، به منظور بهبود سیستم به مقیاس برای KYC انبوه. اخیراً، ما دسته‌های کوچکی از اسلات‌ها را در برنامه kyc.pi در مرورگر Pi برای آپلود اسناد KYC برای آزمایش، اهداف اشکال‌زدایی، الگوریتم و بهبود عملکرد منتشر کرده‌ایم. به عنوان مثال، ما نسخه جدیدی از برنامه KYC را منتشر کردیم که شامل بررسی های زنده بودن و پیش نمایش ویرایش اسناد برای ۵۰ نفر دیگر در هر کشور است. تا زمانی که KYC انبوه شروع شود، دسته های بیشتری به زودی منتشر خواهند شد. احتیاط و تکرارهای بیشتری برای توسعه برنامه KYC اعمال می شود، زیرا با فرآیند مهم شبکه و داده های مهم پایونیر سروکار دارد. پس از تکمیل بهبودها و مقیاس‌پذیری، پایونیرها می‌توانند برای ارسال اسناد KYC خود به برنامه kyc.pi مراجعه کنند.


سوال: آیا Pioneers هنگامی که KYC به طور گسترده در دسترس است مطلع می شود؟

پاسخ:

بله. آنها در اطلاعیه ما مطلع خواهند شد و همچنین می توانند توسط اعضای تیم ارجاع خود مطلع شوند. Pioneers می‌توانند اعلان‌هایی را برای تیم ارجاع و اعضای حلقه امنیتی ارسال کنند تا از آنها بخواهد KYC را انجام دهند. تیم اصلی همچنین اعلامیه هایی را ارسال می کند که به کاربران یادآوری می کند اسناد KYC خود را بارگذاری کنند.


سوال: چه زمانی موجودی های Pi به کیف پول Mainnet آنها برای Pioneers که اسناد KYC را ارسال کرده اند منتقل می شود؟

پاسخ:

فقط ارسال مدارک (مثلاً شرکت کنندگان اولیه KYC) یا حتی احراز هویت به عنوان شخص در اسناد ارسالی (مثلاً Yoti KYC’ed)، تنها بخشی از فرآیند Pi KYC است. بررسی‌های اضافی مانند تطابق نام، نقض قبلی شرایط خدمات و خط‌مشی‌های Pi و تأیید انطباق با مقررات باید انجام شود، که همگی به منزله مجوز Pi KYC هستند. به طور کلی، پس از اینکه پایونیر اسناد KYC خود را ارسال کرد، باید یک فرآیند تأیید را طی کند، که شامل تأیید هویت فرد و مطابقت با شرایط خدمات شبکه Pi است. برای پیشگامانی که این فرآیند تأیید را پشت سر می گذارند، موجودی Pi آنها قابل انتقال می شود و در دسته های معمولی به کیف پول Mainnet آنها منتقل می شود.


سؤال: پایونیرها پس از ارائه مدارک KYC خود، چه مدت باید منتظر تأیید باشند؟

پاسخ:

زمان پردازش بسته به چند عامل می تواند متفاوت باشد. پیشگامانی که در برنامه آزمایشی KYC از طریق مرورگر Pi شرکت کردند، اولین کسانی خواهند بود که پس از برقراری عملکرد تأیید کننده انسانی، که به زودی منتشر می شود، پردازش می شوند. هدف از داشتن KYC آزمایشی فقط برای Pioneers نیست که تأییدیه دریافت کند، بلکه همچنین بهبود خود برنامه KYC است. هنگامی که اعتبارسنجی‌ها بتوانند برنامه‌های کاربردی را در برنامه KYC تأیید کنند، پیشرفت برنامه به در دسترس بودن اعتبارسنجی‌های قابل اعتماد در هر کشور بستگی دارد، از چند روز تا چند هفته. نیروی کار و کمک به تأیید پایونیر در کشورشان پس از باز شدن پورتال اعتبارسنجی. اگر پایونیر درخواست تجدیدنظر به‌روزرسانی نام را ارسال کرده باشد، ممکن است به زمان بیشتری نیاز باشد.

نتایج KYC همچنین به مطابقت نام شما با حساب Pi، غربالگری علیه AML دولتی و لیست تحریم های ضد تروریسم و ​​اینکه آیا حساب دارای سابقه اسکریپت یا نقض خط مشی است بستگی دارد.

نکته مهم : تیم اصلی پروژه از ابتدا اعلام کرده اند که همه کاربران حقیقی و پایونییرها کی وای سی خواهند شد و تا کنون افرادی زیادی از ایران در برنامه تایید هویت شده اند و از لحاظ تحریم ها مشکلی برای ایرانی ها نبوده است.


سوال: اگر کاربران KYC را گذرانده باشند یا خیر، چگونه مطلع خواهند شد؟

پاسخ:

یک پایونیر می‌تواند وضعیت KYC خود را در برنامه Pi KYC از طریق مرورگر Pi بررسی کند، جایی که اسناد را ارسال کرده است.


سوال: برای کسانی که KYC را قبول نمی کنند چه اتفاقی می افتد؟ آیا اکانت آنها بلافاصله سوزانده می شود؟

پاسخ:

شکست در KYC می تواند به دلایل متعددی ایجاد شود. دلایل مختلف ممکن است به نتایج متفاوتی منجر شود، به عنوان مثال. فرصتی دیگر برای ارسال مجدد درخواست KYC، درخواست تجدیدنظر یا رد دائم. حساب های Pi فورا رایت نمی شوند. به احتمال زیاد برای هرگونه ارسال مجدد و تجدیدنظر مهلت داده خواهد شد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز pi به مقاله های زیر مراجعه نمایید :

⇐ خرید و فروش ارز پای

⇐ قیمت ارز دیجیتال پای Pi

 آموزش کیف پول پای نتورک

برای آموزش نحوه افزایش سرعت استخراج pi  با جذب زیرمجموعه و ریفرال مقاله های زیر را مطالعه بفرمایید :

⇐ رفرال ( Referral ) چیست و روش های جذب آن

(آموزش روشهای حرفه ای جذب رفرال) :

⇐ آموزش کسب درآمد از اینترنت همراه با تبلیغات حرفه ای برای افزایش درآمد 

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار ارز PI NETWORK و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

⇐  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال (تلگرام – روبیکا ): @kasbe_bitcoin

کانال روبیکا kanal-dolari