اپلیکیشن آسرو

کسب درآمد از ایردراپ

کسب درآمد از اپلیکیشن گردشگری آسرو

اپلیکیشن آسرو

اپلیکیشن اسرو مخفف ( آسان رو ) که در زمینه گردشگری فعالیت می کند یک اپ جدید ایرانی و نسبتا جذاب است که به تازگی رونمایی شده است.

طبق گفته توسعه دهندگان این برنامه ، آسرو یک اپ تخصصی در زمینه گردشگری و ایرانگردی است که دارای ۲۰۲ مرحله و فاز اجرایی می باشد.

رونق و ایجاد بستر گردشگری، به کمک فن آوری اطلاعات ، فراهم نمودن رفاه گردشگران، بانک اطلاعات گردشگری تمام مناطق ایران ، ارائه خدمات گردشگری در جهت لذت بخش ساختن گردش و تفریح ، ایجاد زمینه کسب درآمد نامحدود برای کاربران و ایجاد پل ارتباطی بین اصناف و مردم از اهداف پروژه و برنامه آسرو است که در اینجا توضیحات مختصری از چند فاز پیاده سازی شده ارائه میگردد.

گردشگری الکترونیک چیست ؟

E-Tourism  در بر گیرنده اطلاعات و انجام بخش اعظم سفر در فضای مجازی و از طریق اینترنت می‌باشد.

گردشگری الکترونیک یا e-Tourism تلفیقی از تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک است؛

گردشگری الکترونیک در واقع با رونق بخشیدن به بازارهای رسمی و محلی کشورها و به مدد توسعه بازاریابی و تبلیغات، نیاز به تجارت الکترونیکی را بیش از پیش نموده، تجارت الکترونیک را در سطح داخلی و نیز بین المللی، افزایش میدهد.

از سوی دیگر، با اثر غیرمستقیم بر سایر کارکردهای جامعه و پیش برد آن به سمت استفاده بیشتر و بهینه تر از فناوری اطلاعات و ابزارهای الکترونیک، سبب پیشرفت اهداف دولت الکترونیک و تحقق آن در جامعه خواهد شد.

شرکت گردشگری آسرو با کمک برنامه و اپلیکیشن آسرو سعی می کند تا علاوه در پاسخ دادن و حل کردن دغدغه گردشگری هم میهنان عزیز با معرفی بکرترین نقاط گردشگری، به شما کمک کنیم تا مسافرتی مقرون به صرفه به بهترین اماکن گردشگری داشته و علاوه بر آن با ثبت خاطرات خود، سفرتان را ماندگار کنید، بهترین مسیرها را انتخاب کرده و با شناخت کامل از محل های گردشگری، قبل از شروع مسافرت یک برنامه سفر کامل و مهیج برای خود تنظیم کنید.

بعضی از خدمات اپ اسرو در زمینه توریست داخلی و ایرانگردی می توان موارد زیر را نام برد :

♦ همراه با تورهای آسرویی  به گردش برین

♦ خاطرات تون رو با دوستان تون به اشتراک بزارین

♦ آلبوم خاطراتتونو رو درست کنین

♦ از برنامه سفرهای ما استفاده کنین یا خودتون با سلیقه خودتون بسازین

♦ مکان های گردشگری بکر رو بشناسین

♦ با آداب و رسوم مناطق مختلف آشنا بشین

♦ دستور پخت غذاهای محلی رو یاد بگیرین

♦ موسیقی های محلی گوش بدین

♦ اخبار روزو ببینین

♦ وضعیت ترافیکی راه ها رو ببینین

♦ همیشه با تخفیف هتلتو نو رزرو کنین

در واقع آسرو به شما کمک میکند لذت یه سفر واقعی و خاطره انگیز را تجربه کنید و در کنار آن به کسب درآمد هم بپردازید.

برای استفاده از امکانات جالب و جذاب این برنامه ، می توانید آنرا از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

نکته بسیار مهم قبل از دانلود برنامه اسرو :

در صورت گرفتن پیام خطای نصب ( به دلیل اینکه برنامه از محلی غیر از گوگل پلی دانلود می شود ممکن است خطای امنیتی بدهد) ، باید در قسمت تنظیمات امنیتی گوشی اجازه نصب را به این اپ بدهید.

در صورتی که هنگام دانلود با نرم افزارهای دانلود منیجر پیغام خطا داد ، باید مستقیما از طریق مرورگر ( گوگل کروم  ) دانلود نمایید.دانلود نسخه آندروید :

⇐  دانلود اپلیکیشن آسرو  

لطفا در قسمت معرف کد زیر را وارد نمایید :

کد معرف اسرو : IR0011960

کسب درآمد از اپ آسرو

کسب درآمد در این برنامه از طریق دیدن تبلیغات بنری و کلیپهای تبلیغاتی چند ثانیه ای می باشد.پس از دانلود برنامه آسرو و تکمیل ثبت نام درآن می توانید از قسمت(درآمد کسب کن ) با دیدن تبلیغات به درامدزایی برسید. به ازای دیدن هر کلیپ مبلغ متغیری به حساب شما واریز می شود که برای برداشت باید حداقل مبلغ درآمدی ۲۰ هزار تومان باشد.

برای برداشت باید مشخصات پروفایل کاربری و حساب بانکی خودتان را تکمیل نمایید. پس از تکمیل ثبت نام در برنامه در پنل کاربری یک کد کاربری شبیه IR0011960 به شما تعلق می گیرد.

یکی دیگر از روشهای کسب درآمد در این برنامه معرفی آن به دوستانتان و دانلود و نصب برنامه آسرو با کد معرف خودتان است که در اینصورت درصدی از درآمد دوستان زیرمجموعه تان به شما تعلق خواهد گرفت.

طبق گفته توسعه دهندگان این برنامه روشهای درآمدی دیگری نیز مانند جایزه و قرعه کشی و تخفیف و . . . در این برنامه پیش بینی شده که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به پنل کاربری اسرو یا سایت رسمی آن مراجعه نمایید.

شرکت آسرو دارای مجوزهای رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد و نماد اعتماد از وزارت صنایع و معادن است که می توانید مجوزهای آنرا در سایت رسمی شرکت به آدرس www.asroapp.ir ببینید.

کاربر گرامی لطفا توجه فرمایید :

متاسفانه برنامه آسرو به مدت یک ماه است که پرداختی نداشته. به پشتیبانی هم که اعلام نموده ایم گفتند منتظریم پرداخت اتوماتیک درست بشه ولی معلوم نیست کی درست میشه !!!

درصورت تمایل می توانید از سایر برنامه های معرفی شده در سایت دلاری برای کسب درآمد استفاده کنید.

=================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال : @kasbe_bitcoin

کانال روبیکا kanal-dolari