به روزرسانی پای نتورک ۲۰۲۲

کسب درآمد از ایردراپ

آخرین به روزرسانی پای نتورک در سال ۲۰۲۲

پای نتورک ۲۰۲۲۲

سال ۲۰۲۲ برای همه در پای نتورک عالی بود!

در این اطلاعیه به‌روزرسانی فناوری و محصول پایان سال ما را بررسی کنید، جایی که ما بسیاری از مهم‌ترین (و نه همه) استقرارها و پیشرفت‌های در حال انجام خود را از Pi2Day گذشته شرح می‌دهیم.

به‌روزرسانی‌های پایان سال Pi 2022
به به روز رسانی فناوری و محصول شبکه Pi برای نیمه دوم سال ۲۰۲۲ خوش آمدید!
از Pi2Day (28 ژوئن ۲۰۲۲)، تیم Pi Core پیشرفت چشمگیری در ساخت زیرساخت‌ها و اجزای مورد نیاز برای مهاجرت Mainnet، KYC انبوه، ساخت اکوسیستم و در نهایت آماده‌سازی برای دوره بعدی Mainnet داشته است.
شبکه Pi در یک نقطه مهم در توسعه شبکه اصلی قرار دارد، که در آن Pi می‌تواند روی دو اولویت کلیدی تمرکز کند: فعال کردن KYC انبوه و توانمندسازی ساخت ابزارهای اکوسیستم. هر دو گام های اساسی به سوی هدف ما برای ساختن یک اکوسیستم پایدار برای آماده شدن برای Open Mainnet هستند.
به‌روزرسانی امروز بر روی کارهایی که انجام دادیم تمرکز دارد که برای پایونیر مرتبط و جالب است و ممکن است تلاش‌ها و استقرارهای بی‌شمار شبکه Pi مربوط به رابط‌ها، باطن، انطباق، موفقیت انجمن و رفع اشکال را حذف کند.
بهبود پروژه های خاص.

مهاجرت شبکه اصلی

مهاجرت انبوه Mainnet از Pi2Day (28 ژوئن) آغاز شده است. پایونیرهای کاملاً مهاجرت شده اکنون بر روی بلاک چین اصلی Pi کار می کنند و از Pi در اکوسیستم Pi بر اساس دستورالعمل های شبکه محصور شده استفاده می کنند (فصول Whitepaper را در اینجا بخوانید (https://pinetwork-official.medium.com/pi-whitepaper-chapters-mainnet -token-model-mining-and-roadmap-19f4a6774e71))، و کسانی که چک لیست Mainnet را تکمیل کرده اند، می توانند موجودی قابل انتقال خود را از برنامه تلفن همراه به آدرس کیف پول خود در بلاک چین Mainnet منتقل کنند.
کارهای انجام شده برای Mainnet Migration سه مورد بود:
مهاجرت انبوه را بر اساس داده‌های همگام‌سازی شده از منابع مختلف مانند استخراج موبایل، KYC، چک لیست اصلی، انطباق و غیره فعال و مقیاس‌بندی کنید.
صحت و دقت مهاجرت را در همه زمینه‌ها از جمله (اما نه محدود به) توازن، انطباق و نقض خط‌مشی تأیید کنید. در صورت لزوم با توجه به بدعت مهاجرت، آن را برگردانید. مشکلات مربوط به مهاجرت را حل کنید، و بازیابی کنید و پس از مکث از سر بگیرید.
با اطمینان از اینکه هر مؤلفه ضروری به طور منسجمی مانند چک لیست، کیف پول، بلاک چین اصلی و غیره در کنار هم قرار گرفته است، تجربه کاربری مهاجرت را ساده کنید.
چند جزئیات در مورد کار در زیر ذکر شده است.
بهبودهای پس از مهاجرت در بررسی های اعتبارسنجی در طول دوره معلق مهاجرت
بررسی کنید که موجودی قابل انتقال Pioneers Pioneers صحیح است
پس از تأیید، موجودی ها می توانند با موفقیت به بلاک چین Mainnet منتقل شوند
ویژگی‌های تأیید بیشتر همچنین می‌تواند مهاجرت را برای هر کسی که قبل از انتقال کامل نیاز به تأییدیه‌های اضافی دارد، بازگرداند
تنظیمات کیف پول برای تسهیل انتقال شبکه اصلی
برای فعال کردن Pi برای درخواست پس از دوره معلق مهاجرت
برای اجازه دادن به Pioneers برای دسترسی و مدیریت فرآیند Mainnet Migration
کل رابط کاربری Wallet به روز شد
Mainnet چک لیست بهبود تجربه کاربر و رفع اشکال برای اطمینان از روانترین انتقال ممکن به Mainnet
چندین ویژگی واسط کاربری و رفع اشکالات فهرست اصلی Mainnet، به عنوان مثال. بهبودهایی در داشبورد Mainnet Balance، همگام‌سازی داده‌ها در قسمت پشتیبان و نمایشگر، افزودن و اصلاح مراحل در چک لیست و غیره.
قفل های پس از مهاجرت توسعه یافته اند و به زودی منتشر خواهند شد
برای اجازه قفل کردن Pi که منتقل شده است.

راه حل KYC

به عنوان یک گام پیش نیاز برای مهاجرت Mainnet برای هر پایونیر، کار بر روی KYC در درجه اول بر ۱) بهبود اثربخشی، کارایی و ایمنی برنامه KYC، ۲) گسترش KYC به تعداد فزاینده ای از Pioneer، و ۳) تجزیه و تحلیل و کار بر روی راه حل هایی برای پیشگامان واقعی که درخواست های خود را ارسال کرده اند و نتایج KYC را دریافت نکرده اند. لطفاً برای پیشرفت و مراحل بعدی به به‌روزرسانی دقیق اخیر در KYC در اینجا (https://minepi.com/blog-kyc-update-december/) مراجعه کنید.
پلتفرم Pi و اکوسیستم + انجمن
ما تلاش های قابل توجهی را برای تقویت رشد اکوسیستم Pi (یکی از دو هدف اصلی شبکه محصور) انجام داده ایم تا ابزارهای کاربردی و موارد استفاده بیشتری را به تجربه Pi بیاوریم. در حالی که چندین ویژگی زیرساختی جدید به کار گرفته شده اند یا در حال توسعه هستند، تیم اصلی در حال پرورش اکوسیستم سازی در میان جامعه و توسعه دهندگان جدید از طریق مشارکت در هکاتون ها، پشتیبانی توسعه جامعه، مشارکت های تجاری خارجی و برنامه های داخلی ایجاد شده توسط تیم هسته است.
کار فنی و محصول خاصی برای این منظور بود

https://pinetwork-official.medium.com/pi-whitepaper-chapters-mainnet-token-model-mining-and-roadmap-19f4a6774e71

SDK را فعال کنید تا به Pi Mainnet متصل شود و قابلیت‌های بیشتری را به Pi SDK اضافه کند، که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های Pi کامل‌تر و کاربرپسندتر را روی Mainnet بسازند.
مشارکت توسعه دهندگان را تشویق کنید و درگیر کنید و تجربه توسعه دهندگان را با پلتفرم Pi به روشی هدایت شده و آموزش دیده بهبود بخشید.
ارائه پشتیبانی زیرساختی و مشاوره ای برای توسعه دهندگان.
چند جزئیات در مورد ویژگی های اصلی در زیر ذکر شده است.
هکاتون‌های اصلی در دانشگاه‌های برتر (https://minepi.com/blog/university-hackathon-winners) و هکاتون‌های بیشتری برای اوایل ژانویه ۲۰۲۳ با برنامه‌های بعد از هکاتون برنامه‌ریزی شده است.
بازسازی تلاش‌های توسعه Hackathon برای ساخت ابزارها و موارد استفاده اکوسیستم Pi
هکاتون‌های ادامه‌دار بیشتر برنامه‌ریزی‌شده، از ۹ ژانویه شروع می‌شود
برنامه های بیشتر مرتبط با توسعه دهندگان را برای حمایت از توسعه دهندگان Hackathon برای توسعه مداوم توسعه دهید
API اضافی برای App-to-Pioneers در حال توسعه است و قبل از پایان سال یا اوایل ژانویه منتشر خواهد شد.

Mainnet Pi SDK راه اندازی و بهبود یافته است

به‌روزرسانی بزرگ که به برنامه‌های Pi اجازه می‌دهد به Mainnet مهاجرت کنند
اسناد دقیق تر و واضح تر – پیوند به اسناد

Github (https://github.com/pi-apps/pi-platform-docs)
راهنمای کامل ورود به برنامه‌نویس در اینجا

(https://pi-apps.github.io/community-developer-guide/)

(کار در حال انجام است)

به روز رسانی پورتال توسعه دهندگان

«ایجاد فهرست بررسی برنامه» جدید منتشر شد تا توسعه دهندگان را در فرآیند ایجاد برنامه خود به صورت گام به گام راهنمایی کند
رابط داشبورد جدید برای توسعه دهندگان برای مدیریت بهتر برنامه های Pi خود
برنامه آزمایشی مستقر شده است تا توسعه دهندگان را قادر سازد تا برنامه های Pi خود را به سرعت راه اندازی کنند
توسعه دهندگان را فعال کنید تا برای برنامه های Mainnet ثبت نام کنند.

Pi App Engine V2 مستقر شده است

راه‌اندازی ساده‌تر برای توسعه‌دهندگانی که از Pi App Engine استفاده می‌کنند تا برنامه‌های خود را به راحتی روی زیرساخت سرور مقیاس‌پذیر اجرا کنند و در عین حال بر ساخت محصول و ویژگی‌های ظاهری خود تمرکز کنند.
بازخورد بیشتری در مورد استقرار به توسعه دهندگان اجازه می دهد
به طور کلی فرآیند توسعه برنامه های Pi در اکوسیستم را بهبود می بخشد، به ویژه برای تیم های منتخبی که به اکوسیستم کمک می کنند و منابع کمتر و دانش کمتری در مورد زیرساخت های فنی مقیاس پذیر دارند.

نسخه MVP Developer Wallets به زودی منتشر خواهد شد

توسعه‌دهندگان به زودی می‌توانند کیف‌پول‌های مخصوص برنامه را ایجاد کنند که به‌جای استفاده از کیف پول شخصی مرتبط با حساب فردی پایونیر، برای پشتیبانی از برنامه‌های Pi طراحی شده است.
این ویژگی قرار است در ژانویه برای توسعه دهندگان در دسترس قرار گیرد.

تغییر زیرساخت Pi Chats در دست توسعه است

زیرساخت پشتیبان Pi Chats تغییر بزرگی برای تبدیل شدن به یک برنامه مستقل تر خواهد داشت که امکان توسعه سریعتر و استقرار ویژگی های آینده را فراهم می کند.
فشار و تأثیر Chat بر سایر خدمات را کاهش می دهد (که باعث قطع استفاده در گذشته می شد)
امکان ادغام آسان‌تر ویژگی‌های Pi Chats در اکوسیستم را در آینده فراهم می‌کند
علاوه بر تلاش‌های فناوری و محصول فوق، کارهای زیادی در بخش اجتماعی و تجاری برای پرورش فرهنگ اکوسیستم‌سازی، معرفی و آموزش توسعه‌دهندگان در مورد پلتفرم Pi، ایجاد انگیزه و مشارکت توسعه‌دهندگان برای ساخت بر روی Pi، و تسهیل و پشتیبانی از توسعه دهندگان برای استقرار برنامه های Pi. این یک کار اساسی برای ایجاد یک اکوسیستم مبتنی بر ابزار مفید است – یک آمادگی ضروری برای شبکه باز.

نگاه به سال ۲۰۲۳

این شبکه شاهد رویدادهای بزرگ و پیشرفت بزرگی در سال ۲۰۲۲ بوده است، از جمله آغاز مهاجرت انبوه KYC و Mainnet و کار اساسی برای ساخت اکوسیستم. به خصوص در زمینه تحولات بزرگتر صنعت در سال جاری، Pi مزایای استراتژی های منحصر به فرد و بدون اجماع خود را نشان داده است – چشم انداز بلندمدت Pi و تمرکز بر ساخت گام به گام مواد و ابزارها. شبکه پای نتورک نه تنها قادر است در میان سر و صداهای محیط بزرگتر صنعت ثابت بماند، بلکه پیشرفت و رشد ثابتی را به سمت اهداف خود با هدایت چشم‌انداز خود انجام داده است: «ساخت فراگیرترین اکوسیستم همتا به همتا و آنلاین در جهان». تجربه ای که توسط پی، پرکاربردترین ارز رمزنگاری شده در جهان تقویت شده است.
ما برای آنچه در سال ۲۰۲۳ در پیش است بسیار هیجان‌زده هستیم—سالی دیگر برای رسیدن به هدف مشترکمان برای رسیدن به دوره بعدی Mainnet. تلاش های غیرمتمرکز برای ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز ضروری است که شامل بلاک چین، جامعه و اکوسیستم با زیرساخت کامل تر و طیف گسترده ای از خدمات است. این تلاش فقط بر یک گروه کوچک نیست، بلکه بر روی همه پیشگامان با هم استوار است.
در سال ۲۰۲۳، ارتباطات و راهنمایی های بیشتری در مورد مکان و چگونگی پیوستن پیشگامان به نیروها برای توسعه و رشد بیشتر شبکه در مرحله ای که بخش های عمده زیرساخت اکوسیستم در محل قرار دارند و برای اتفاقات و اکوسیستم هماهنگ هستند، ارائه خواهد شد. شکوفا شدن. ما می دانیم که شما مشتاق هستید، و ما هم همینطور.
به سلامتی، و ما برای شما سال نو مبارکی، پر از کارهای جدید، نوآوری های جدید و فرصت های جدید Pi برای جامعه Pi آرزو می کنیم.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز pi به مقاله های زیر مراجعه نمایید :

⇐ خرید و فروش ارز پای

⇐ قیمت ارز دیجیتال پای Pi

⇐ آموزش کیف پول پای نتورک

برای آموزش نحوه افزایش سرعت استخراج pi  با جذب زیرمجموعه و ریفرال مقاله های زیر را مطالعه بفرمایید :

⇐ رفرال ( Referral ) چیست و روش های جذب آن

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار ارز PI NETWORK و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شوید :

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال (تلگرام – روبیکا ): @kasbe_bitcoin

 

کانال روبیکا kanal-dolari