کیف پول پای نتورک (pi network)

کسب درآمد از ایردراپ

توضیحات مدیر تیم پای در مورد کیف پول پای نتورک (pi network)

کیف پول pi network

کیف پول پای رویداد مهمی برای ورود به فاز سوم پای نتورک یا (مین نت) خواهد بود.

لینک آموزش دانلود و نصب کیف پول pi در انتهای مقاله قرار دارد.

طبق اعلامیه اخیر ما به جای به تعویق انداختن راه اندازی مین نت تا زمان ساخت کامل برنامه پای و ساخت کل اکوسیستم برنامه ها ، ما تصمیم گرفتیم که در اسرع وقت به صورت مستقل مین نت را راه اندازی کنیم و همزمان با آن بر روی ابزار پای و اکوسیستم کار کنیم تا دو مورد مانع هم نشده و تداخل ایجاد نکنند.

طبق نقشه راه پای نتورک ، فاز سوم قرار بود در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی راه اندازی شود که خوشبختانه با تلاش تیم پروژه طبق نقشه راه هم اکنون فاز سوم pi شروع شده و مین نت برای کاربران از طریق والت پای در دسترس است.

برای رفتن به فاز سوم pi network چند مورد نیاز است.

در اینجا ۴ مورد مهم وجود دارد جدا از سایر موارد :

۱-  تشکیل تست نت پایدار، زیرا ندهای آن به مین نت منتقل خواهند شد.
تیم اصلی به همراه فعالین ند بر روی این موضوع کار می کنند.
۲- تیم اصلی در حال کار بر روی تکرار و بهبود الگوریتم بلاکچین pi است.

۳-  تشکیل کیف پول پای به این منظور که پایونیرها پای های معتبر خود را در مین نت دریافت کنند.

ما همچنین روی این مورد کار می کنیم و امروز می خواهیم در مورد طراحی آن بازخوردی از شما بخواهیم.

۴- کی وای سی: بر اساس دلایل منطقی و قاعده مند و به دلیل حذف کردن اکانت های فیک که از الگوریتم ما مخفی مانده اند مورد نیاز است.

متن زیر موضوع اعلامیه جدید خواهد بود :

هدف ما این است که هیچ پایونیر حقیقی از مسیر پروژه جا نماند.

بنابراین بیایید در مورد کیف پول پای و سوال روزمره خود صحبت کنیم. کیف پول پای، یک کیف پول رمزنگاری است. اجازه دهید کمی بیشتر در مورد کیف پول های رمزنگاری شده به شما بگویم.

کیف پول رمزنگاری یک نرم افزار است که به افراد اجازه می دهد به دارایی های خود دسترسی پیدا کنند و بتوانند آن ها را به افراد دیگر انتقال دهند.
تیم اصلی پای به پایونیر ها کمک می کند تا مدرک و اعتبارنامه بلاکچین پای را بسازند تا بر همین اساس بتوانند پای هایشان را به مین نت منتقل کنند و کیف پول های خود را راه اندازی کنند.

با توجه به نوع بلاکچین پای، شما مجبور نیستید از کیف پول ما استفاده کنید ولی ما باید یک مورد را برای شما ایجاد کنیم تا pi هایی را که استخراج کرده اید به آن کیف پول منتقل کنید.

همچنین قصد داریم اوایل سال آینده (۲۰۲۲ ) در فاز سوم پروژه پای یا مین نت ، کاربران یا پایونییرها بتوانند از طریق شبکه اصلی و کیف پول پای تراکنشهای شبکه را انجام داده و از طریق برنامه ها و سایتهایی که به mainnet متصل شده اند و فروش خدمات یا کالا دارند در سراسر جهان بتوانند کالا یا خدمات دریافت کنند.

این در واقع هدف نهایی پروژه pi network می باشد تا کوین پای به عنوان یک سکه ارزشمند کاملا کاربردی شود و کلیه برنامه نویسان در سراسر جهان بتوانند اپلیکیشنها و یا وبسایتهای خود را به شبکه pi متصل نمایند و از آن در فروش کالا یا خدمات استفاده کنند.

شما می توانید آن را قبل از وروود به  مین نت تنظیم کنید و مطمئن شوید که مطابق انتظار کار می کند.
ند ها به همراه بسیاری دیگر از پایونیرها می توانند زودتر از موعد این کیف پول را در برابر تست نت نیز آزمایش کنند.

خوشبختانه آزمایشات شبکه تست نت با موفقیت تکمیل شدند و وارد مین نت شدیم.

اما بگذارید برایتان در ادامه پاسخ به پرسش امروز، مطالبی را توصیف کنم.
به طور کلی نه فقط کیف پول رمزنگاری شده بلکه دو نوع کیف پول وجود دارد:

مواردی که خودتان دارایی خود را در آن نگهداری می کنید (غیر نظارتی) و مواردی که دارایی خود را به آنها سپرده اید به شخص دیگری (نظارتی).

بیایید این دو را با یک مثال روزمره درک کنیم. کیف پولی که در جیب خود دارید غیر نظارتی است زیرا شما خود قبض پول فیزیکی دارید و از آنها حضانت مطلق دارید.
کیف پول در جیب شما هر چند حاوی یک اشاره به کیف پول نظارتی که ممکن است اینگونه نظر برسد مانند یک حساب بانکی برای شماست زیرا حق نظارت خود را واگذار کرده و آن ها را به بانک سپرده اید تا برایتان حفظ کنند. به همین دلیل بانک ها سعی می کنند بسیار ایمن باشند و از هک شدن سرورهای خود جلوگیری کنند.

زیرا اگر کسی سرورهای آنها را هک کند پول خود را از دست میدهید
یکی دیگر از نمونه های کیف پول نظارتی این است که پول خود را (ارز رمزنگاری شده) را در صرافی ارز رمزنگاری می کنید و روش کار به این صورت است که شما حق دارایی خود را به آنها می دهید و آنها نیز کمک می کنند تا معاملات داخلی را انجام دهید.
اگر وبسایت صرافی هک شود ممکن است دارایی خود را از دست دهید چیزی که در گذشته اتفاق افتاده است.
به شیوه سنتی، مردم مقدار زیادی پول را در کیف پول های خود نگه می دارند (به عنوان مثال حساب های بانکی) و مبالغ اندک پول در کیف پول های غیر نظارتی .

به دلیل اینکه (تا زمان ورود ارزهای رمزپایه) گزینه دیگری وجود نداشت. برای فرد سخت بود که مقدار زیادی پول را به روش غیر نظارتی حفظ کند زیرا آنها مجبور بودند قطعات زیادی از اسکناسها را در خانه های خود پنهان کنند. اکنون با ارزهای رمزپایه این اولین بار در تاریخ است که فردی می تواند مقدار زیادی پول به تنهایی نگه دارد بدون اینکه حق وجه خود را به هیچ واسطه ای بدهد.

نحوه کار اینگونه است: کیف پول رمزنگاری با استفاده از رمز عبور مخفی به نام کلید خصوصی ساخته می شود ( PK). این PK برای انجام هرگونه انتقال کیف پول ضروری است. بنابراین اگر کاربری PK مربوط به خود را نزد خود نگه دارد هیچ کس نمی تواند به دارای او دسترسی داشته باشد.

اما این موضوع اشکالی که دارد این است؛ هیچ خط پشتیبانی مشتری بانکی وجود ندارد که مشتری بتواند برای درخواست تنظیم مجدد رمز عبور خود به همراه دو نوع شناسه درخواست کند و ثابت کند که باید به دارایی ها دسترسی داشته باشند.

بنابراین سوالی که اکنون از شما داریم این است که چه نوع کیف پولی را مورد نظر دارید تا تیم اصلی در مین نت برای دریافت پای های شما ایجاد کند؟

نظرات شما به ما کمک می کند تا کیف پول متناسب با نیازهای بیشتر پایونیرها را طراحی کنیم.
در هر صورت به خاطر داشته باشید که یکی از اهداف اصلی کیف پول پای این است که نرم افزار به راحتی قابل دسترس و استفاده آسان باشد.ما نظرات شما را در مورد این سوال می خواهیم و ترجیح می دهیم پایونیرها گزینه غیر نظارتی داشته باشند این بدان منظور است که شما بتوانید ۱۰۰٪ دارایی خود را کنترل کنید.

با گفتن این موضوع متوجه میشویم که بعضی از افراد ممکن است این گزینه را پیچیده بدانند یا ممکن است ترس از دست دادن کلیدهای خصوصی داشته باشند.
ما می خواهیم نظر شما را در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهیم بشنویم. در هر صورت سعی خواهیم کرد رابط کیف پول را بصورت شهودی و ساده ترین شکل ممکن برای درک مردم و قابل استفاده برای همه طراحی کنیم.

تذکر بسیار مهم :

در حال حاضر کیف پول pi که در برنامه pi browser یا مرورگر پای به عنوان کیف پول رسمی پای ارائه شده است یک والت (غیر نظارتی) است یعنی اینکه کلید خصوصی یا رمزهای والت فقط دست خود شماست و درصورتی که رمزهای خود را گم کنید و از آنها نسخه بک آپ نداشته باشید برای همیشه دارایی خود را از دست خواهید داد.

لطفا جهت آموزش کامل دانلود و نصب کیف پول پای نتورک روی عکس زیر کلیک نمایید :

⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

کیف پول pi

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز pi و نحوه کسب درآمد از آن به مقاله های زیر مراجعه نمایید :

⇐ خرید و فروش ارز پای

⇐ قیمت ارز دیجیتال پای Pi

برای آموزش نحوه افزایش سرعت استخراج pi  با جذب زیرمجموعه و ریفرال مقاله های زیر را مطالعه بفرمایید :

⇐ رفرال ( Referral ) چیست و روش های جذب آن

(آموزش روشهای حرفه ای جذب رفرال) :

⇐ آموزش کسب درآمد از اینترنت همراه با تبلیغات حرفه ای برای افزایش درآمد 

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار ارز PI NETWORK و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

⇐  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال (تلگرام – روبیکا ): @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari