سایت کوین پات coinpot

کسب درآمد از ایردراپ

کسب بیت کوین رایگان با آموزش سایت کوین پات (CoinPot)

مجموعه سایتهای کوین پات coinpot  از بهترین و معتبرترین سایتها و روشهای کسب بیت کوین رایگان و ارزهای دیجیتال معروف دیگری مثل ( دوج کوین – بیت کوین کش – لایت کوین – دش کوین ) هستند.

سایت coinpot یکی از معروف ترین و معتبر ترین کیف پول ارزهای دیجیتال است. که در ایران نیز از آن استقبال فراوانی شده.  کوین پات بر اساس رتبه بندی الکسا بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ سایت برتر در ایران از لحاظ بازدید کننده و رتبه حدود ۵۰۰۰ جهانی است.

از مزایای مجموعه سایتها و کیف پول کوین پات علاوه بر پتانسیل درآمد زایی بالای آن نسبت به سایر سایتهای کلیکی و ptc و دریافت بیت کوین رایگان  می توان موارد زیر را نام برد :

  •  امنیت و اعتبار بالا ( امکان اعتبار سنجی دو مرحله ای و همچنین برای تایید تراکنشها یک ایمیل تایید ارسال می کند )
  • تبدیل معروف ترین ارزهای دیجیتال به یکدیگر بدون کارمزد
  • واریز های منظم و کمتر از ۶ ساعت بدون کسر کارمزد ( البته رایگان بودن برداشت از آن بستگی به قیمت بیت کوین و میزان ترافیک شبکه نیز دارد ) به دلیل رایگان بودن کارمزد ، برداشت از کوین پات بعضی مواقع ممکن است تا ۲۴ ساعت طول بکشد.
  • مدت زمان بسیار کوتاه بین هر کلیک 
  • امکان کار و کسب درآمد با موبایل
  • سادگی کار با کیف پول coinpot  و سایر سایتهای مربوط به کوین پات
  • عدم تحریم کاربران ایرانی
کوین پات یک میکروالت یا کیف پول موقت است که برای نگهداری ارزهای دیجیتالی از آن استفاده می شود. در واقع ما در اینجا چند تا سایت داریم که هر کدام به ازای کار برای آنها مقداری ارز دیجیتالی به شما پرداخت می کنند. ارزهای دیجیتالی از قبیل بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش کوین و بیت کوین کش . 
اما برای دریافت هر کدام از این ارزها و واریز آن به والت اصلی یا همان کیف پولتان به یک واسطه نیاز است. در واقع مستقیما هر کدام از این ارزها می توانند به حساب اصلی شما واریز شوند ولی در اینصورت مدت زیادی طول خواهد کشید که موجودی تان به سقف برداشت مورد نظر برسد. اما با وجود یک واسطه مثل کوین پات این کار آسان خواهد شد، زیرا دریافتی شما از هر کدام از سایتها مستقیما به آن واریز می شوند و با جمع آنها زودتر به سقف برداشت می رسید. در تصویر زیر شما می توانید نمایی از عملکرد کوین پات و سایت هایی که با آن کار می کنند را ببینید.
همان طور که در تصویر بالا مشاهده کردید، در حال حاضر ۷ سایت کسب ارزهای دیجیتال با سایت کوین پات کار می کنند. این سایت ها عبارتند از:

Bonus Bicoin – Bit Fun – Moon Bitcoin – Moon Litecoin – Moon Dogecoin – Moon Dash – Moon Cash

در این بین، سایت های” بونوس بیت کوین، بیت فان، مون بیت کوین” ارز دیجیتال بیت کوین به شما پرداخت می کنند. سایت “مون لایت کوین” به شما ارز دیجیتال دیگری به نام لایت کوین می دهد. سایت “مون داژکوین” از ارز دیجیتال داژکوین برای پرداخت استفاده می کند. سایت “مون دش” از ارز دیجیتال دش استفاده می کند و در نهایت سایت “مون کش” ارزی به نام بیت کوین کش به شما پرداخت می کند.
روند کلی کار به این شکل است که برای کار با سایت کوین پات و سایت های وابسته به آن و کسب درآمد و جمع آوری ارزهای دیجیتال، باید به ترتیب در هر یک از سایتهای فوق، ثبت نام کنید. این سایت های هفت گانه به ازای هر بار کلیک بر روی Claim ، مقداری از ارز مورد استفاده خود را به حساب کوین پات شما به صورت لحظه ای و آنی واریز می کنند و شما در نهایت می توانید ارزهای دیجیتال خود را بعد از رسیدن به مینیمم برداشت در سایت  کوین پات، از سایت کوین پات به والت یا کیف پول اصلی خود که به مثابه حساب بانکی برای ارزهای دیجیتال به حساب می آید (مانند کیف پول بلاکچین)، منتقل کنید.

آموزش سایت coinpot

قبل از شروع به کار حتما و حتما قوانین مربوط به کار با سایتهای کلیکی را مطالعه بفرمایید :

قوانین سایتهای کلیکی

حال می پردازیم به کارهایی که شما باید برای کسب درآمد از کوین پات انجام دهید:
۱- اولین کاری که باید انجام دهید این است که در خود سایت کوین پات ثبت نام(رجیستر) کنید. برای کار با سایت کوین پات باید یک آدرس ایمیلی داشته باشید که به هنگام ثبت نام وارد کنید و این آدرس ایمیل به عنوان نام کاربری شما در سایت کوین پات و همچنین به منزله آدرس حساب شما در سایت کوین پات به عنوان میکرو والت است. نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که در تمام سایت هایی که در بالا معرفی شد، باید در همه آن ها از همین آدرس ایمیلی که در سایت کوین پات استفاده کرده اید، استفاده کنید.
۲- دومین کاری که باید انجام دهید این است که در سایت هایی که با سایت کوین پات کار می کنند و پرداختی های خود را به آن سایت واریز می کنند، ثبت نام کنید. همانطور که قبلا هم گفته شد این سایت ها در حال حاضر هفت سایت می باشند که برای ثبت نام در هریک ، می توانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید:
#نکته اول:
درصورتی که از فیلترشکن استفاده میکنید آن را ببندید و اینترنت سیستمتون رو خاموش و دوباره روشن کنید .اگر با مودم به اینترنت وصل میشوید مودمتان رو خاموش ، و مجدداً روشن کنید تا اثری از پروکسی نماند درغیر اینصورت ممکن هست در ثبت نام وبسایتها به مشکل برخورد نمایید.
مرحله اول : 
مرحله دوم : 
ثبت نام در وبسایتهای زیرمجموعه coinpot  :

۱-  ثبت نام در سایت Bonus Bicoin  

۲- ثبت نام در سایت Bit Fun 

در bitfun ،پس از  ثبت نام یک ایمیل فعال سازی برای شما ارسال خواهد شد که باید ایمیل خود را باز کرده و روی لینک آن کلیک نمایید تا حساب تان فعال گردد. برای ثبت نام در وبسایتهای زیر فقط کافیست در وسط صفحه قسمت signin ایمیل خود را وارد نموده و لاگین نمایید.

۳- ثبت نام در سایت Moon Bitcoin 

 ۴- ثبت نام در سایت Moon Litecoin 

۵- ثبت نام در سایت Moon Dogecoin  

۶- ثبت نام در سایت Moon Dash  

۷- ثبت نام در سایت Moon Cash   

>>> توجه !!!

پیشنهاد میکنیم حتما در همه سایتهای بالا ثبت نام کرده و همه ارزها رو جمع کنید و به کیف کوین پات انتقال بدید. حتی اگه فکر میکنید که مثلا لایت کوین نیاز ندارید اشتباه میکنید چون کیف کوین پات قابلیت تبدیل همه ی ارز هارو بهم داره و میتونید به بیت کوین یا هر چی که بخواین تبدیل کنید. پس هیچ کدام رو از دست ندید.

و از طرفی هر کدام از ارزهای ( دوج کوین – بیت کوین کش – لایت کوین – دش کوین ) دارای ارزش هستند و در بازار کریپتو خرید و فروش می شوند.

۳- در مرحله سوم باید در یک سایت معتبر، یک حساب کیف پول باز کنید. از این حساب برای  نگهداری ارزهای دیجیتال خود به صورت دائم می توانید استفاده کنید. باز کردن این حساب به منزله باز کردن یک حساب بانکی برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود در دنیای اینترنت است. از این حساب شما می توانید تمام مبادلات خود را انجام دهید و ارز دیجیتال دریافت یا پرداخت کنید یا اینکه از آن برای خرید از سایت های اینترنتی و یا فروش استفاده کنید.

پیشنهاد ما افتتاح حساب در سایت بسیار معتبر و مطمئن بلاک چین است که آموزش افتتاح حساب در آن را می توانید از لینک زیر دنبال کنید.

  آموزش افتتحاح حساب بیت کوین

۴- در مرحله آخر اگر خواهان آن بودید که ارزهای دیجیتال موجود در کیف پول اصلی خود را به دلار یا ریال تبدیل کنید، می توانید از طریق صرافی های معتبر اینترنتی یا روشهایی که در سایت دلاری معرفی می شود ، این کار را انجام دهید. در این خصوص پیشنهاد میکنم حتما مقاله خرید و فروش بیت کوین را مطالعه بفرمایید.

>>> مزایای استفاده از کیف پول کوین پات

۱- با واریز درآمد به کیف پول Coinpot در هریک از وب سایت های بالا (یعنی هربار Claim کردن یعنی کلیک روی  دکمه  claim Now در هریک از سایتهای هفتگانه) ، تعداد سه CoinpotToken نیز به عنوان پاداش به حساب شما واریز می شود و به ازای هربار Claim کردن اعضایی که شما معرفی کرده اید یک عدد CoinpotToken دریافت خواهید کرد.

مورد مصرف توکن های کوین پات در سه بخش است: ۱- تبدیل به سایر ارزها در کوین پات ۲- شرکت در قرعه کشی یا لاتاری (Lottery) 3- شرکت در بازی شانسی (Multiplier) (که اصلا توصیه نمیکنم)

۲- از جمله مزایای وب سایت کوین پات Coinpot قابلیت تبدیل انواع ارزهای رمزنگاری شده به یکدیگر است ، برای مثال برای انتقال درآمد به هر کیف پول دیگری می توان تمام درآمد ها از جمله CoinpotToken ها رو به یک ارز واحد تبدیل کرد و  سپس به کیف پول اصلی انتقال داد.

برای تبدیل ارز هیچ هزینه ای از شما در یافت نمیشه و برای انتقال ارز به کیف پول های رایگان دیگر هم هزینه ای پرداخت نمی کنید.

۳- خوبی کوین پات اینه که در اکثر سایتهای وابسته به اون ، شما هر ۵ دقیقه میتونید Claim کنید و ارزها اتوماتیک به کیف کوین پات تون منتقل میشن. حتی اگه شما تا چند ساعت هم نتونستین Claim کنین ، بازهم فرصت از دست نرفته و ارزها جمع میشن تا زمانی که شما بتونید دکمه Claim رو بزنید و این یه حسن خیلی بزرگه. فقط درنظر داشته باشید هرچه بیشتر و مکرر تر Claim کنید درصد برداشت تون در هر Claim بیشتر میشه و البته ۳ توکنی که به ازای هربار claim کردن گیرتون میآد بیشتر خواهد بود.

>>> شیوه برداشت از سایت کوین پات

پس از تجمیع درآمد حاصل از فعالیت در سایتهای هفتگانه فوق الذکر در حساب کوین پات شما ، مشروط به اینکه موجودی تان به سقف برداشت رسیده باشد ، می توانید درآمد خود را برداشت کرده و به والت یا کیف پول اصلی تان انتقال دهید.

برای اینکار ابتدا در صفحه اصلی (dashboard) حساب کوین پات خود مطابق شکل ، بر روی ارزی که می خواهید آن را برداشت کنید، کلیک کنید. پس از آن با ۴ گزینه روبرو می شوید که باید روی گزینه دوم یعنی Withdraw کلیک کنید. (در اینجا فرض گرفته ایم که شما برای برداشت بیت کوین کش اقدام کرده اید)

سپس با فرمی مانند شکل زیر روبرو می شوید که باید آن را مانند تصویر زیر پر کنید.

 شما همچنین می توانید برای تبدیل ارز خود به ارز دیجیتال دیگر ، بر روی گزینه سوم (Convert) کلیک نمایید. یعنی ازین طریق می توانید مثلا لایت کوین های بدست آمده تان را به بیت کوین یا … تبدیل کنید.
گزینه چهارم هم برای استخراج ارز با استفاده از CPU کامپیوتر شما طراحی شده است .
البته یکی از بهترین روشهای استخراج ارز دیجیتال با استفاده از قدرت کامپیوتر شما در آن توجیه پذیر است ، استفاده از افزونه کریپتوتب است. 
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک یا لمس نمایید :
سقف برداشت:
سقف برداشت در سایت کوین پات برای کوین های مختلف بدون کارمزد به صورت زیر است:

BITCOIN : ۰٫۰۰۰۲۰۰۰۰ btc

BITCOIN CASH : ۰٫۰۰۰۱۰۰۰۰ bch

DOGECOIN : ۵۰ doge

LITECOIN : ۰٫۰۰۲۰۰۰۰۰ ltc

DASH : ۰٫۰۰۰۲۰۰۰۰ dash

>>> نحوه واریز ارز به سایت کوین پات

برای تولید آدرس کیف پول برای هر کدوم از ارزهای دیجیتال در وب سایت Coinpot وارد قسمت Deposit (مانند تصویر زیر) بشید و روی دکمه Generate کلیک یا لمس نمایید تا آدرس کیف پول مخصوص آن رمزارز ساخته شود تا از طریق این آدرس بتوانید ارز دیجیتال از سایر سایت ها دریافت کنید و یا اگه کسی قصد داره براتون کوین واریز کنه این آدرس رو بهش میدید.

 : بسیار مهم 

.در صورتی که مبالغی کمتر از مقدار حداقلی به حساب خود واریز نمایید ، آن مقدار ارز به حساب شما واریز نمی شود

کسب درآمد از بیت کوین و سایر ارزها

حداقل میزان جهت واریز به کوین پات برای هریک از کوین ها به شرح زیر است:

BITCOIN : ۰٫۰۰۱ btc

BITCOIN CASH : ۰٫۰۰۱ bch

DOGECOIN : ۱ doge

LITECOIN : ۰٫۰۱ ltc

DASH : ۰٫۰۲ dash

در صورتی که بتوانید زیرمجموعه یا رفرال بگیرید ، بین ۲۵% درصد تا ۱۰۰% درصد از درآمد زیرمجموعه های شما ، بدون کسر از حساب آنها ، به حساب شما واریز خواهد شد. برای این کار کافیست در هر کدام از هفت وبسایت بالا ، در منوی بالای سایت روی گزینه refer یا referal کلیک نموده و لینک بازاریابی خود را کپی کرده و برای دوستان خود بفرستید تا از طریق آن ثبت نام نمایند.

برای آموزش روشهای رفرال گیری به صفحه زیر مراجعه نمایید.

رفرال ( Referral ) چیست و روش های جذب آن

>>> ترفند سایت های MOON

یک نکته مهم برای افزایش سرعت درآمد شما

همانطور که می دانید بعد از  زدن دکمه claim در سایتهای زیرمجموعه کوین پات ، (برای جلوگیری از فعالیت رباتها ) صفحه کپچا گوگل برای شما باز می شود که انتخاب عکس درست و حل آن زمان بر می باشد.

در صورتی که با جیمیل در coinpot ثبت نام کرده اید ، ابتدا در مرورگر خود با جیمیل لاگین نمایید . اگر هنگام زدن دکمه claim در جیمیل خودتان لاگین باشید ( عکس کپچا ) برای شما نمایش داده نمی شود و در نتیجه سرعت کارتان خیلی بیشتر خواهد شد.

>>> ترفند سایت BONUS BITCOIN

وبسایت بونوس بیت کوین با هر بار Claim کردن به شما از ۱ تا ۵۰۰۰ ساتوشی پرداخت می کند که در بیشتر موارد این عدد کمتر از مقدار متوسطی است که این سایت پرداخت می کند. برای اینکه با هر بار کلیم کردن مبلغ متوسط سایت را دریافت کنید باید در زیر دکمه Claim بر روی Change your claim settings کلیک کنید.

سپس پنجره جدیدی باز می شود که دو قسمت با نام های Claim alarm و Claim amount را خواهید دید. در اینجا باید تیک مربع جمله Always receive the average claim amount را بزنید. این گزینه به معنی آن است که شما خواهان آن هستید که با هر بار زدن دکمه Claim میزان متوسط مبلغ پرداختی سایت را دریافت کنید و از این بعد شما با هر بار Claim کردن مبلغ ثابتی را دریافت خواهید کرد که بیشتر از دفعات قبلی است.

در صورتی که سوالی دارید صفحه زیر را مطالعه بفرمایید : ( حتما بخوانید )

   سوالات متداول کسب درآمد از coinpot  

نکته مهم : 

رمز موفقیت در سایتهای قطره ای فعالیت مداوم روزانه در اونهاست. این سایتها هر کدام بنوعی پاداشهای تصاعدی دارند که با افزایش فعالیت روزانه افزایش پیدا میکنه مثل سایتهای خانواده moon که مرتبط با کیف پول کوین پوت هستند.

اگر هر ۲۴ ساعت حداقل یکبار رول بزنید به ازای هر روز یک درصد به دریافتی شما افزوده میشه یعنی اگر مثلا در آغاز فعالیت ۲۵ ساتوشی در هربار رول دریافت میکنید صد روز بعد دریافت شما صددرصد یعنی دوبرابر خواهد شد این پاداش رو در مورد تمام سایتهای خانواده moon حساب کنید و همچنین در کنار اون پاداشهای دیگه مثل توکن coinpot که جدیدا به کیف پول اضافه شده و با هر رول مقداری به تعداد اونها اضافه میشه که میتونید به بقیه ارزها چنج کنید.

البته می توانید توکن یا ارز کوین پات را در کیف پول coinpot نگه دارید. زیرا ممکن است به عنوان یک ارز دیجیتال مستقل به بازار عرضه شده و حتی در سایر صرافی ها لیست شود و در اینصورت قطعا ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد.

همچنین می توانید از طریق گزینه mine tokens ارز کوین پات را با استفاده از cpu سیستم خود استخراج نمایید.

در سایتهای زیرمجموعه کوین پات در منوی بالا قسمت offers ، با انجام کارهای لیست شده ( مانند شرکت در نظرسنجی ، ثبت نام در سایتها و یا نصب برنامه ها ، می توانید روزانه تا چندین هزار ساتوشی درامد داشته باشید.

در صورت داشتن مشکل با زبان انگلیسی می توانید از google translate استفاده نمایید.

ویدئوی آموزش برداشت از حساب در سایت کوین پات :

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari
62 نظرها

    بهاره پیله ورملکی

    سلام تو صفحه دوج کویین و …. با رنگ قرمز نوشته که کوین پات و پارتنرهاش در آینده بسته خواهد شد دلیلش چیه؟ تو کیف پول کوین پاتم هم همینو نوشته

      مدیر

      سلام و احترام.
      بله متاسفانه خود کوین پات اعلام کرده که تا مدتی دیگر این سایت بسته خواهد شد. ولی کاربران می توانند قبل از اتمام زمان دارایی خود را برداشت کنند.

        بهاره پیله ورملکی

        داراییمون کمتر از ۱۰ هزار ساتوشی باشه میشه برداشت کرد؟؟

          مدیر

          یکی از مزایای کوین پات این بود که میشه همه ارزها را به یک ارز تبدیل کرد و سریعتر برداشت نمود. البته متاسفانه این سایت اعلام کرده که به زودی بسته میشه.
          بهتره همه ارزها را تبدیل به دوج کوین نموده و سریعا برداشت کنید.

    بهرام کاوسی

    سلام . تبلیغات شما در مورد btcclick صحیح نیست دو بار موجودی من به میزان ۰٫۱ بیت کوین رسید اما فقط یک دلار به حساب بلاک چین من واریز شد هیچ کسی هم جواب گو نیست

      مدیر

      دوست من لطفا در خواندن اعداد دقت کنید. مقادیر در داخل این سایت btcclick بر حسب (mbtc)میلی بیت کوین هست. هر مقداری که به دست میاد بر اساس اعشار باید تقسیم بر هزار کنید.
      آخه شما با چه منطقی حساب کردید درآمدتون ۰٫۱ بیت کوین شده ؟ این مقدار معادل ۵۰ میلیون تومان میشه !!!

    ملکی

    سلام و عرض ادب
    ببخشید من با فیلتر شکن claim میکنم از هفت تا سایت کوین پات
    سوالم اینه که آیا بعد ها مشکلی پیش میاد؟ یه وقت اکانتمو مسدود نکنن؟؟؟؟
    بدون فیتر شکن میشه claim کرد ولی با فیلترشکن دوبرابر برداشت میشه

      مدیر

      سلام و احترام.مشکلی نداره.
      فقط نباید یک اکانت دیگه زیرمجوعه خودتان درست کنید.

    rayan

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید اگر در این سایت های مربوطه رفرال جذب کنیم و اون رفرال قوانین سایت رعایت نکنه و حسابش مسدود شود برای اکانت ما مشکلی بوجود میاد.

      مدیر

      با سلام.
      خیر برای اکانت شما مشکلی پیش نمیاد.

        علیرضا

        سلام وخسته نباشی عرض میکنم خدمت شمادوست عزیزکه زحمت میکشیدوراهنمایی میکنید.داداش من تازه بااین نوع ازکسب درامداشناشدم دلیلشم اینه که به خاطرشغل قبلیم تغریباازکارافتاده شدم.من توی چنتاسایت هم فعالیت کردم وبه حدبرداشت رسوندم که قلابی دراومدن اگه میشه میخواستم برای چنتاسوال ومشورت کنم باشمالطفاایدیتون روبدین ممنون.

          مدیر

          سلام و احترام.
          آیدی در تلگرام : @pvt_trader

    علی6666666

    سلام. این کوین پات هنوز پرداختی داره من امروز دارم ازش استفاده میکنم حدود یک هفته س از ثبت نامم گذشته الان تاریخ ۲۰۲۰/۹/۱۶ میخاستم بدونم الان برداشتی بزنم کوین پات برداشتی داره؟بعد اینکه از ارز بیت کوین میخاستم برداشتی بزنم به کیف پول تراست والت م واریز بشه. چه میزان باید برداشت بزنم که هم کارمز خود کوین پات کم بشه ازم و هم اینکه برداشتیم مثل قبل هدر نره.چوت یکبار برداشتی داشتم ماکسیمون زدم و کل مبلغ را برداشتم و به کیف پول پاییر انقال دادم. ولی متسفانه از پشتیبانی پاییر که سوال کردم گفتن که باید حداعقل شما ۰٫۰۰۵ میفرستادید کمترازاین رد میشه.بعد هیچی الانم ناامید شدم حدود ۳۱ هزار تومان دوباره بیت کوین بدست اوردم الان به پول ایران حساب کردم. الان بفرستم باز پرداخت میشه یامثل قبل هرچی فرستادم از بین میره

      مدیر

      سلام.برای واریز به کیف پولها هیچ محدودیتی نیست و هر مبلغی برداشت بشه به حساب کیف پول شما مثل (تراست والت – اینفینیتو – کوینومی – اتمیک و . . . ) واریز می شود.
      درضمن در حال حاضر برای برداشت از کوین پات کارمزدی کسر نمی گردد و وقتی به حداقل برداشت برسید می توانید درخواست بدید.

    رضا

    سلام به نظر میاد دیگه کوین پات مثل قبل واریزی نداره و کار از ۴۸ ساعت و چند روز و هفته هم گذشته هر دفعه برداشت زدم واریز نشده اگه دلیلی برای ادامه فعالیت میبینید بفرمایید لطفا

      مدیر

      با سلام و احترام
      ما که با کوین پات مشکلی نداریم و تا امروز که تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ هست هر برداشتی زدیم واریز شده.
      البته بعضی مواقع مشکلاتی برای سایت coinpot پیش اومده که همیشه هم خودش درست شده.
      البته یک نکته مهم هست. بعضی مواقع که ترافیک و کارمزدهای شبکه بلاکچین بیت کوین یا سایر ارزها زیاد می شود طبیعتا مدت زمان واریز هم طول می کشد.آخرین واریزی نا حدود یک هفته طول کشید.
      اگر هیچ واربزی نداشته اید شاید به دلیلی اکانت شما را ساسپند کرده باشد.
      درصورت امکان یک اکانت جدید درست کنید و مجددا تست کنید.

    امید

    با سلام
    اقا این سایت کوین پات فیلتره
    چه کنیم؟

      مدیر

      خیر coinpot فیلتر نیست.ما داریم باهاش کار می کنیم!
      لطفا در صورت امکان اینترنت تون را عوض کنید و مجددا تست کنید.

    محمد نعمتی

    سلام درود
    خسته نباشید بزرگوار من دقیقا طبق اموزش های شما ثبت نام کردم و هیچ گونه مشکلی برام بیش نیامده اما تنها مشکلی که واقعا انگیزه ام را کم کرده همه ارزها را به بیت کوین کرا تبدیل کردم سرجمع ۳۰۰۰۰ شدندبرداشت را زدم و در ایمیل تاییدش کردم اما الان بیش از ۴۸ساعت هست در خواست من در حال انتظار است و چیزی واریز نشده لطفا بگید چیکار کنم

      مدیر

      چون برداشت کوین ها از کیف پول کوین پات رایگان است (خود وبسایت مقدار بسیار کمی کارمزد برای آن پرداخت می کند )بسته به سرعت و ترافیک و میزان کارمزد شبکه بلاکچین بعضی وقتها ممکن است حتی تا چند روز هم طول بکشد.نگران نباشید.در صورتی که مراحل را به درستی انجام داده باشید و آدرس کیف پول را نیز درست وارد کرده باشید حتما به والت شما واریز می شود.

    مازیار

    سلام دوست عزیز
    همونجور که گفه بودی من سایت بونوس بیت کوین را با ایمیل دیگر تونستم نصب کنم ولی ساتوشیهای جمع شده را توی کویین پات نشون نمی ده چون همانطور که قبلاً گفته بودی نشانی ایمیلها یکی نیست حالا موندم بعدها که ساتوشیها به حد نصاب برداشت رسید چه باید بکنم؟

      مدیر

      اگر ایمیلهاتون یکی نیست و میزان ساتوشی درآمدتون به کیف پول کوین پات واریز نمی شود با اون حساب دیگر کار نکنید .
      اگر در حساب کوین پات موجودی شما اضافه می شود که مشکلی ندارد و می توانید برداشت کنید.

    بهاره پیله ورملکی

    سلام
    من از سایت فری لایت کویین قبلا ۴۰۰ هزار لیتوشی به کیف پول کوین پاتم واریز کردم ولی واریز نشده
    الان یک میلیون لیتوشی جمع کردم و میخام واریز کنم ولی نگرانم مثل دفعه های پیش واریز نشه لطفا راهنماییم کنین

      مدیر

      با سلام و احترام
      یک کیف پول دیگر مثل کوینومی یا اینفینیتو یا تراست نصب کنید و به اون کیف پول واریز کنید :
      روی لینکهای زیر کلیک کنید :
      آموزش کیف پول کوینومی
      آموزش کیف پول اینفینیتو
      آموزش کیف پول تراست والت

    مازیار

    سلام من تازه واردم توی همشون ثبت نام کردم بغیر از Bonus Bitcoin که اونم میگه ایمیل فعالسازی می فرستم که هرچی منتظر موندم نفرستاد

      مدیر

      بعضی وقتها ایمیل دیر به دستتون میرسه.حتما پوشه اسپم را هم چک کنید.
      اگر بعد از ۲۴ ساعت به دست تون نرسید با یک ایمیل جدید ثبت نام کنید.

    امیر حسین

    سلام به مدیر عزیز من سه تا سوال داشتم
    یک اینکه من هر کاری میکنم نمی تونم کسی رو قانع کنم زیر مجموعه من بشه

    دو نمیشه کسب در امد از این سایت ها بیشتر بشه چون من هر روز ۷ ساعت کلیم میزنم

    سه اینکه کسی به جای یک بیت کوین کامل یک ساتوشی هم میخره

      مدیر

      با سلام و احترام.هدف ما پشتیبانی و آموزش کاربران محترمی است که در سایت دلاری واقعا وقت می گذارند و زحمت می کشند و کار می کنند.
      در صورتی که فعال هستید طبق توضیحاتی که در صفحه زیر داده شده در سایتها و برنامه هایی که فعالیت می کنید اطلاعات مورد نیاز را ارسال نمایید تا پس از بررسی پکیج آموزش روشهای تبلیغ در اینترنت به صورت رایگان در اختیار شما قرار گیرد. روی لینک زیر کلیک کنید :
      آموزش کسب درآمد از اینترنت با تبلیغات

    omid

    سوال دارم کسی میتونه کمک کنه؟دو تا از سایتها میگه تبلیغات بستی دوتای دیگه هم کد کپچا نمیاره بتونم وارد شم

      مدیر

      سلام.جواب سوال شما در جواب سوال آقای هومهر پاسخ داده شده.در ضمن عدم نمایش کپچا ممکن است به خاطر سرعت پایین اینترنت نیز باشد.

    هومهر

    سلام من در هر هفت سایت با ایمیل کوین پاتم ثبت نام کردم ولی در سایت moonbitcoin و moonlitecoin و moon dogecoin وقتی روی claim کلیک میکنم این پیام میاد:moondogecoin despends on the revenue from displaying a small number of adverts that may interest you so that we can continue to pay out
    we respectfully ask you to disable your adblocking browser plugin software or add this page to exception list and then refresh the page
    لطفا راهنمایی کنید‌.

      مدیر

      با سلام.
      شما روی مرورگرتون افزونه ای نصب کردید که تبلیغات را بلاک می کند.چون منبع اصلی سایتهای زیرمجموعه کوین پات از تبلیغات است باید افزونه را برای این وبسایتها غیرفعال کنید.

    Reza

    سلام مدتیه که سایتهای MoonBitcoin و Dash و Moon Litcoin فیلتر شده آیا دلیل خاصی داره ؟

      مدیر

      دلیلش سیستم فیلترینگ مسخره ایران هست که بدون دلیل بعضی از سایتها را فیلتر می کنه.با vpn کار کنید.
      ولی با خود سایت اصلی coinpot بدون vpn وارد بشید.به هیچ عنوان همزمان هم وارد سایت کوین پات و سایتهای زیرمجموعه اون نشوید.

    Afshin

    سایت های moon lit وdash فیلترشدن باز نمیشه؟

      مدیر

      این سایتها را با فیلتر شکن باز کنید. ولی سایت اصلی coinpot را بدون فیلتر شکن باز کنید.

    فرهاد احراری

    برادرم از اینکه باعث اذیت تان میشم عذر میخوام.
    اما من یک ایمیل آدرس دارم، با تمامی شان توسط یک ایمیل log in و log out میشم. چندین مرتبه بعد از log in بعد log out شدم گفتم کاش جور شود اما نشد. این سه حساب خیلی اذیتم میکنه هرچی داخل گوگل و یوتیوب سرچ کردم نتونستم مشکل را پیدا کنم Moon Bitcoin،Moon Litecoin،Moon Dogecoin نمیدانم چی کنم یک هفته است مصروفم اما کارم ناقص است. اگر زودتر جوابم را دهید خیلی خوشحال میشم
    تشکر.

      مدیر

      احتمال دارد به خاطر عدم رعایت قوانین حساب شما را مسدود نموده باشد.فعلا بهتره مدتی باهاش کار نکنید و در صورت امکان یک حساب جدید (با یک ایمیل جدید)بسازید.
      شاید بعد از یک هفته حساب شما از حالت بلاک خارج شود.

    فرهاد احراری

    سلام معلومات را کاملا خواندم اما این مشکلات را نتوانستم حل کنم.
    از Moon Bitcoin
    Moon Litecoin
    و Moon Dogecoin امتیازهای خود را نمیتوانم به CoinPot انتقال دهم لطفا رهنمایی ام کنید. تشکر

      مدیر

      سلام و احترام.
      ببینید دوست عزیز متاسفانه آموزشها را با دقت مطالعه نمی کنید.
      شما حتما باید با همان ایمیلی که در حساب کوین پات ثبت نام کردید در بقیه سایتها ثبت نام کنید تا ارزهایی که بدست میارید اتوماتیک به حساب کوین پات شما منتقل شود.

    فرهاد احراری

    سلام
    من تازه به این کار شروع کردم، هفت سایت را که گفتی رجستر کردم اما نمیدانم حساب در CoinPot هنوز صفر است. چی باید بکنم؟ ممنون

      مدیر

      سلام و احترام
      خب دوست عزیز لطفا یک بار دیگر آموزشها را مطالعه کنید و طبق موارد گفته شده شروع به کار کنید.

    zahra

    سلام
    در این مقاله فرمودین که اگر در جیمیل log in باشیم، لازم نیست برای هربار claim کردن کد کپچا نمیاد و می تونیم با سرعت بیشتری claim کنیم.
    اما برای من هر بار کئ کپچا میاد که خیلی کار رو وقت گیر و خسته کننده می کنه.
    باید چیکار کرد؟

      مدیر

      هر روز در سایتها فعال باشید و claim بزنید. و در جیمیل خودتان هم لاگین باشید. بعد از مدتی دیگه براتون کپچا نمیاد.

    محمود

    سلام
    چه فیلتر شکنی را توصیه میکنید ؟

      مدیر

      برای کار با سایت کوین پات نیازی به فیلتر شکن نیست. ولی برای کار با بعضی از سایتها و برنامه ها نیاز دارید که می توانید از اکانتهای ماهیانه که در اینترنت به وفور به فروش می رسد استفاده نمایید.

    بهاره پیله ورملکی

    سلام من تا حالا دوبار و هربار ۲۰۰ هزار لیتوشی از فری لایت کویین به کیف پول کوین پاتم واریز کردم تمام مراحل رو هم درست انجام دادم ولی تو هیچکدوم چیزی به کیف پولم واریز نشده میشه راهنماییم کنین؟ هر بار ۳۰۰ هزار لیتوشی جمع کردم بعد ۲۰۰ هزارتاشو واریز کردم چون سایت فری لایت کویین ۱۰۰ هزار لیتوشی کارمزد کم میکنه

      مدیر

      با سلام و احترام. این مشکل بارها برای کاربران اتفاق افتاده. همش هم به این دلیل هست که متاسفانه با دقت آموزشها را مطالعه نمی فرمایید.هنگام برداشت یا واریز هم پیغامهای داده شده در سایتها را با دقت نمی خونید. در آموزشها اعلام کردیم که اگر مبلغ واریزی از حداقل مقدار مشخص شده در کوین پات کمتر باشه به حساب تون واریز نمیشه.
      جواب راه حل مشکل تون در پایین صفحه داده شده. در ضمن برای واریزی هم از کیف پولهای کوینومی یا اینفینیتو که آموزشش دز سایت کسب درآمد دلاری هست استفاده کنید.
      آموزش ساخت کیف پول کوینومی (Coinomi Wallet)
      آموزش کیف پول Infinito

    امیر

    سلام خسته نباشید.ببخشید من وقتی میرم توی سایت کوین پات میرم مینویسه خطای۵۲۲ولی وقتی با فیلترشکن میزنم میره داخل سایت مشکل از کجاستممنون میشم جواب بدید.

      مدیر

      با سلام و احترام. بله متاسفانه چنین مشکلاتی بعضی مواقع پیش می آید.دلیل آن هم سیستم فیلترینگ مذخرف ایران هست که بعضی وقتها به دلیل ترافیک زیاد کاربران ایرانی روی بعضی از سایتها یا آی پی های خارجی باعث اختلال در اتصال یا حتی فیلتر آنها می شود. در حال حاضر هم باز شدن coinpot در ایران با اختلال مواجه شده.البته در بیشتر مواقع چنین اختلالهایی موقتی هستند و پس از مدتی رفع می شوند. فعلا باید با vpn متصل شد.(اتصال با پروکسی سرور هم مشکل دارد.)
      البته بعضی مواقع هم خود سایت کوین پات به دلیل ترافیک زیاد کاربران خطا می دهد که آن هم موقتی هستش و خودش درست میشه. چند ساعت دیگه مجددا تست کنید.

    سجاد

    سلام
    هر ساتوشی معادل چند ریال یا چند تومان است

      مدیر

      برای دست آوردن قیمت یک ساتوشی کافیست قیمت یک بیت کوین را به تومان حساب کرده و تقسیم بر یک صد میلیون کنید.الان هر بیتکوین حدود ۱۴۰ میلیون تومان هست در نتیجه قیمت هر ساتوشی ۱٫۴ تومان میشه.

    منتظر

    سلام با تشکر از مدیر عزیز یه سوال داشتم اونم اینه که متوسط درآمد روزانه در این هفت سایت چقدر هست ؟؟؟

      مدیر

      ببینید رقم دقیقی نمیشه گفت. اگر به تنهایی کار کنید که اولا بستگی به میزان وقتی که می گذارید و سرعت کارکرد تون و تعداد رولی که می زنید داره.بعدش هم به قیمت دلار و بیت کوین.
      همچنین هرچه روزهایی که پشت سرهم با سایتهای زیرمجموعه کوین پات کار می کنید بیشتر بشه به مرور میزان درامد تون افزایش پیدا می کنه.
      و در صورت گرفتن زیرمجموعه هم بستگی به تعداد زیرمجموعه های شما و میزان فعالیت اونها دارد. از روزی هزار تومان میشه در آوورد تا چند ده هزار تومان . . .
      بهترین کار اینه که خودتون حداقل یک هفته وقت بگذارید و تست کنید.

    ملکی

    سلام من میخواستم از کیف پول کوین پات ۵۰ هزار ساتوشی به کیف پول بلاک چین انتقال بدم به جای ادرس کیف پول از من ایمیل خواست منم ایمیلم رو دادم و ۵۰ هزار ساتوشی از حسابم کم شد. حالا این ساتوشی ها کجا میره و چی میشه؟ میتونم برگردونم به کیف پول کوین پات؟؟؟ چون من ادرس کیف پول بلاک چینم رو ندادم

      مدیر

      دوست من یک جایی دارید اشتباه می کنید.اولا که coinpot آدرس ایمیل را در قسمت آدرس بیت کوین قبول نمی کند و خطا می دهد.در نتیجه از حساب شما کسر نمی گردد.
      دوما اینکه هنگامی که آدرس درست ثبت کنید و برداشت بزنید ، کوین پات یک ایمیل تاییدیه برای شما ارسال می کند و تا شما لینک داخل ایمیل تون را تایید نکنید مبلغ از حساب شما کسر نمی گردد.
      شما مطمئن هستید که این مقدار در حساب داشتید؟در قسمت RECENT TRANSACTIONS چک کنید ببینید برداشتی ثبت شده است یا خیر!

    بهاره پیله ورملکی

    سلام من دیروز از سایت فری لایت کویین ۲۰۰ هزار لیتوشی واریز کردم به کیف پول کوین پاتم . توی سایت با رنگ سبز نوشت که واریز شد تو قسمت تاریخچه هم ساعت وتاریخ واریز وجود داره ولی چیزی به کیف پولم اضافه نشده
    ادرس کیف پولم رو هم درست ثبت کردم در سایت فری لایت کویین
    لطفا راهنماییم کنین

      مدیر

      با سلام.
      برای واریز ارزهای مختلف به حساب کوین پات باید از حداقلی که مشخص کرده بیشتر باشه در غیر اینصورت به حساب واریز نمی شود.
      برای واریز لایت کوین حداقل باید ۰٫۰۱ باشد.
      باید یک بار دیگه مجددا از همون حساب مقدار حداقل را واریز کنید تا واریزی قبلی نیز به حساب تون اضافه بشه.

    ماهان

    سلام چند روزی میشه که با استفاده از رهنماییهای شما دارم از سایت هفت گانه استفاده میکنم فقط یه سوال دارم این سایت هایی که اینا معرفی میکنن برای ثبت نام امن هستش اگه امنه باید با همون جیمیل ثبت شده در کویین پات ثبت نام کنیم یا فرقی نمیکنه؟

      مدیر

      خود سایتهای زیرمجموعه کوین پات امن هستند و مشکلی ندارند و می تونید باهاشون کار کنید. و برای ثبت نام هم حتما باید با همان ایمیلی که ابتدا در سایت اصلی کوین پات ثبت نام کردید ، وارد بشید تا کوینهایی که بدست میارید به والت تون واریز بشه.
      ولی ثبت نام در سایتهای تبلیغاتی که بهتون معرفی میشه را توصیه نمی کنیم چون نمیشه به همشون اعتماد کرد.

    Donya

    سلام من چند روزه دارم تو این سایتا فعالیت میکنم اول اینکه داج کوین و لایت کوین بهم نمیده نمیدونم چرا، بعدم اینکه میگن سایت دیگه پرداختی نداره درسته؟ و میشه لطفا راهنمایی کنید حدودا تو یک ماه با فعالیت هر روزه چند دلار میشه کسب کرد

      مدیر

      سایت کوین پات و سایتهای زیرمجموعه آن چند ساله که داره کار می کنه و تا حالا هم پرداختی داشته و ما هم هر هفته ازش برداشت داشتیم.
      برای دریافت باید حتما با همان ایمیلی که در خود کوین پات ثبت نام کردید در سایتهای بعدی وارد بشید.
      اگر خطای خاصی میده لطفا اون خطا را همینجا مجددا ارسال کنید.
      در مورد میزان درامد واقعا نمیشه عدد خاصی گفت چون بستگی به میزان ساعتی که وقت میگذارید ، سرعت دست تون در زدن کلیم ، و تعداد اون و تعداد زیرمجموعه ای که دارید ، قیمت ارزها به دلار ( چون قیمتها متغیر هست و مرتب بالا و پایین میرن)، و تعداد روزهایی که پشت سرهم کار می کنید و سابقه کار شما دارد.چون هرچه روزهای بیشتر در این سایتها کار کنید مقدار ارزی که به شما پرداخت می کند بیشتر و بیشتر می شود.
      بهترین کار این است که خودتون تست کنید. حداقل یک هفته پشت سرهم هرروز وارد سایتها شده و فعالیت کنید. و خودتون می تونید میزان درامدتون را محاسبه کنید.
      البته این نکته را هم خدمت تون بگم که برای رسیدن به یک درآمد قابل قبول بهتره از همه روشهایی که در سایت کسب درامد دلاری از اینترنت توضیح داده شده استفاده کنید و صرفا با روزی یکی دو ساعت کار نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*