کسب بیت کوین با نرم افزار کریپتوتب cryptotab

کسب درآمد از ایردراپ

آموزش کسب بیت کوین رایگان از نرم افزار cryptotab

فقط با داشتن یک کامپیوتر و با کمک این نرم افزار و روش بسیار ساده ای که در ادامه این مقاله به شما معرفی می کنیم ، بدون تخصص  و بدون سرمایه گذاری و رایگان می توانید از طریق استخراج ( ماینینگ ) واقعی بیتکوین به دلار درآمد کسب نمایید.

?کسب بیتکوین رایگان ?

?  بیت کوین چگونه بدست میاد ؟؟

راه اول : خرید بیت کوین به قیمت روز ، که بسیار گران است ، مخصوصا با ارزش پول ایران !!!

راه دوم :  استخراج بیت کوین یا ماین کردن بیتکوین هست

راه سوم : دریافت بیت کوین در ازای انجام دادن کاری خاص ، مانند سایتهای کسب بیت کوین

استخراج بیت‌کوین در حال حاضر غالبا توسط شرکت‌ها یا افراد خصوصی دارای استخر‌های ماینینگ بزرگ مجهز به جدید‌ترین سخت‌افزار‌های ماینینگ، صورت می‌گیرد. این فرایند به منابع محاسباتی عظیم و همچنین برق مصرفی زیادی نیاز دارد.

ما در این مقاله  یک راه بی دردسر و بدون هزینه و رایگان برای دریافت بیتکوین به شما آموزش خواهیم داد . با این روش با استفاده از کامپیوتر شخصی و استفاده از cpu کامپیوتر شما عملیات استخراج انجام میشه و هر چند دقیقه تعدادی ساتوشی ( واحد کوچکتر بیتکوین ) دریافت خواهید کرد .

و می توانید درآمد خودتان را از طریق صرافی های آنلاین که به شما معرفی می کنیم،  در حساب خودتان دریافت نمایید.

 حالا این سوال پیش می آید که با یک کامپیوتر خانگی مگر میشود بیتکوین استخراج کرد ؟؟

خب مسلما سرعت استخراج ساتوشی توسط کامپیوتر شما با یک سیستم ۱۰۰ میلیون تومانی بسیار تفاوت دارد اما با این روش شما میتونید با جمع آوری زیر مجموعه سرعت و توان استخراج خود را چند برابر کرده و همچنین از درآمد زیر مجموعه های خود نیز درصد دریافت کنید.

استخراج بیت‌کوین در حال حاضر عمدتا توسط شرکت‌ها یا افراد خصوصی دارای استخر‌های ماینینگ بزرگ مجهز به جدید‌ترین سخت‌افزار‌های ماینینگ، صورت می‌گیرد. این فرایند به منابع محاسباتی عظیم و همچنین برق مصرفی زیادی نیاز دارد.

در اینجا شاید با این پرسش مواجه شده‌اید که این نرم افزار چطور با استفاده از منابع محدود رایانه‌های شخصی بیت‌کوین استخراج می‌کند؟

جواب ساده است، این نرم افزار اصلا فرایند ماین بیت‌کوین انجام نمی‌دهد، بلکه درآمد حاصله را توسط بیت‌کوین به کاربران پرداخت می‌کند.

بنابراین پرسش جدیدی که بوجود می‌آید این است که نرم افزار چگونه این کار را انجام می‌دهد و به وسیله‌ی ماینینگ به کاربران سود پرداخت می‌کند؟

این نرم افزار یا افزونه در اصل با استفاده از یک سیستم هوشمند اقدام به استخراج دیگر رمزارزهایی که دارای سختی شبکه‌ی پایین هستند، می‌کند. این افزونه به جای استخراج یک رمزارز خاص، به صورت پویا بین چندین رمزارز جابجا می‌شود تا میزان درآمد حاصل از این فرایند را تا ۴ برابر افزایش دهد. الگوریتم این افزونه به گونه‌ای توسعه یافته که به آن اجازه می‌دهد به رمزارزی روی آورد که در همان لحظه بیشترین سود‌دهی را برای کاربر دارد. در نهایت تمام رمزارزهای استخراج شده توسط بیت‌کوین به کاربر پرداخت می‌شوند.

▪️این سیستم توسط یک مرورگر و نرم افزار ساده انجام میشود و هیچ هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است . فقط کافیست شما هنگامی که از کامپیوتر خود استفاده میکنید عملیات استخراج بیتکوین رو فعال کنید.

در حال حاضر این تنها روش رایگان استخراج بیتکوین هستش ، به این نکته توجه کنید که پیشبینی شده قیمیت بیتکوین به ۶۰ هزار دلار در سال جاری خواهد رسید و با توجه به ارزش دلار در کشور ما چه رقم بزرگی خواهد شد.شما با فعالیت خودتون و زیر مجموعه هاتون میتونید سرمایه خوبی برای خودتون پس انداز کنید.

ر پایین این مطلب  صفحه آموزش  و لینک دانلود نرم افزار استخراج بیتکوین را قرار دادیم.

هر چقدر CPU شما قویتر باشه ، سرعت استخراج بیشتره و درآمد شما هم بیشتر …?
پیشنهاد استفاده از سیستم های با CPU های چند هسته ای هست.

💰  آموزش نصب نرم افزار و کسب بیت کوین رایگان  Ã°ÂŸÂ’°

تذکر : این برنامه  یک نرم افزار جهانی بوده و در کل جهان میلیونها کاربر برای کسب bitcoin درحال استفاده از آن می باشند.همچنین یک اپلیکیشن موبایل و یک افزونه برای مرورگر گوگل کروم  هم دارد. ولی ما اکیدا توصیه می کنیم نرم افزار آنرا روی کامپیوتر  نصب نموده و از طریق آن ماینینگ را انجام دهید. زیرا این کار با گوشی اصلا به صرفه نیست.و سرعت استخراج از طریق نصب برنامه تا ۸ برابر بیشتر از سرعت افزونه می باشد.

نکته مهم : 

در صورتی که هنگام نصب ، نرم افزار پیغام خطای عدم اتصال به اینترنت داد ، باید در  فایروال آنتی ویروس و فایروال ویندوز اجازه اتصال برنامه  به اینترنت  را   قرار دهید. در صورتی که از تنظیمات فایروال آگاهی ندارید ، به طور موقت هنگام نصب ، آنتی ویروس و فایروال ویندوز را غیر فعال نمایید.

مرحله اول : درصورتی که gmail ندارید ابتدا یک حساب gmail در گوگل بسازید.اگر از طریق گوشی این سایت را مطالعه می فرمائید لینک این صفحه یا سایت را کپی نموده و به gmail خودتون ارسال کنید. سپس از طریق کامپیوتر، این صفحه یا   ایمیل تون را باز نموده و  این نرم‌افزار را با کلیک روی لینک زیر دانلود نمایید. ( در صورت باز نشدن این لینک ، باید با -ف-ی-ل-ت-ر شکن آنرا باز نمایید.)

⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

  دانلود نرم افزار کسب بیتکوین 

⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑ ⇑

مرحله دوم : روی گزینه آبی رنگ کلیک کنید:

 

مرحله سوم : ابتدا گزینه ۱ را انتخاب کرده و س‍پس گزینه ۲ را انتخاب کنید تا نرم افزار مورد نظر دانلود شود.

 

مرحله چهارم :  پس از دانلود و نصب نرم افزار صفحه ای به این شکل باز می شود.

 

مرحله پنجم : روی آیکن برنامه در دسکتاپ کلیک کرده و به قسمت tab cryptotab بروید.


در اینجا مهم ترین قسمت های افزونه را برایتان شرح دادیم تا راحت تر با محیط آن آشنا شوید :

 

مرحله ششم : روی گزینه گفته شده (منوی کشویی سمت راست بالا)  کلیک کرده تا نوار مورد نظر باز شود.

 

مرحله هفتم : (بسیار مهم ) گزینه login را کلیک کرده و با استفاده از یک حساب جی میل وارد حساب شوید.

 

پس از وارد شدن کار تمام می شود. و هر زمان که نرم افزار مورد نظر حذف و یا ویندوز شما عوض شود.
می توانید با استفاده از حساب جیمیل دوباره وارد حساب خود شوید.

 

تبریک میگم شما آماده استخراج بیت کوین شدین حالا کافیست روی آیکن برنامه کلیک کرده و آنرا باز نگه دارید تا سیستم به صورت اتوماتیک شروع به استخراج بیتکوین نماید.می توانید سرعت استخراج را توسط اشاره گر آبی رنگ که سمت چپ پایین صفحه هست تنظیم نمایید.در صورتی که تا آخر آنرا انتخاب کنید از ۱۰۰ درصد قدرت cpu سیستم شما استفاده خواهد شد.اگر با باز کردن پنجره برنامه ، استخراج شروع نشد باید روی آیکن علامت زیر که در گوشه بالا سمت راست پنجره قرار دارد ، کلیک نمایید.

از این قسمت ( WITHDRAW ) شما می توانید بیت کوین استخراج شده خود را با استفاده از  کیف پول خود برداشت نماید.

موارد و نکات مهم در استفاده از نرم افزار کریپتو تب و استخراج بیتکوین از آن :

قبل از شروع کار حتما تمام مطالب کانال و آموزش ها رو مطالعه بفرمایید :

۱- این نرم افزار در واقع یک مرورگر می باشد که می توانید از آن به جای سایر مرورگرها مثل فایرفاکس یا کروم استفاده نمایید.یعنی هنگام استفاده از اینترنت همزمان ، درآمد نیز کسب می نمایید.

۲- یک افزونه برای مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس نیز دارد که از طریق آن نیز می توانید به استخراج بیت کوین و کسب درآمد بپردازید. توصیه ما استفاده و نصب نرم افزار اختصاصی می باشد زیرا سرعت استخراج آن تا چند برابر بیشتر از افزونه ها است.

۳- هنگام فعال کردن  این نرم افزار و انجام عملیات استخراج سرعت کامپیوتر شما پایین می آید و این طبیعی است زیرا cpu سیستم شما مشغول است. برای افزایش سرعت سیستم می توانید سرعت استخراج را با استفاده از نشانگر آبی رنگی که در سمت چپ گوشه پایین پنجره برنامه قرار دارد ، کاهش دهید. و هنگامی که از کامپیوتر استفاده نمی کنید می توانید سرعت را در حداکثر قرار دهید.

۴ – پیشنهاد می کنیم در کنار نرم افزار استخراج بیت کوین نرم افزار MSI Afterburner رو هم که برای مانیتورینگ میزان گرمای تولید شده سیستم تان در طی فرآیند استخراج و یا سایر کارهای سنگین هست رو روی ویندوزتون نصب نمایید تا با نصب این نرم افزار کاربردی از گرم شدن بیش از اندازه سخت افزار لپ تاپ تون در صورت وجود اشکال در فن های خنگ کننده جلوگیری به عمل آید. لینک دانلود :  نرم افزار MSI Afterburner

۵- در مواقعی که از کامپیوتر خود استفاده نمی کنید ( مثلا شب تا صبح ) می توانید این نرم افزار را فعال کنید تا به صورت اتوماتیک برای شما ایجاد درآمد نماید.نیازی به روشن گذاشتن مانیتور نیست. کافیست که سیستمتان روشن باشد.برای جلوگیری از فشار روی cpu بهتر است سرعت استخراج را روی حدود ۹۰ درصد قرار دهید.

۶ – هر چقدر CPU شما قویتر باشه ، سرعت استخراج بیشتره و درآمد شما هم بیشتر …?
پیشنهاد استفاده از سیستم های با CPU های چند هسته ای هست.

۷-  تبدیل بیتکوین از کیف پول به ریال توسط چند سایت داخل ایران صورت میگیره و به سرعت برای شما تبدیل میکنن ، پس نگرانی از این بابت نداشته باشید.روش تبدیل بیتکوین به ریال و برداشت و واریز به حساب شخصی شما در آموزشهای کانال ارائه شده است.

۸ – در این سیستم برخلاف خیلی از سیستم های دیگه به هیچ عنوان و در هیچ مرحله نیاز به پرداخت وجهی نیست . پس شما با سرمایه ۰ هم به راحتی میتونید کار کنید .سرمایه شما فقط یک کامپیوتر می باشد.حتی نیاز به گذاشتن وقت نیز نمی باشد.کافیست بعد از نصب نرم افزار روی سیستم ، آنرا روشن بگذارید تا به صورت اتوماتیک شروع به استخراج و کسب درآمد نمایید.درضمن استفاده از این نرم افزار مصرف اینترنت بسیار پایینی دارد.(درحد یک خط دایال آپ قدیمی ) ولی هنگام انجام عملیات ماینینگ یا استخراج کامپیوتر شما باید به اینترنت متصل باشد.

۹- استفاده از این نرم افزار و تست آن هیچ ریسکی ندارد. می توانید خودتان آنرا تست کرده و تجربه شیرین پول درآووردن حتی در هنگام خواب را به دست بیاورید.

۱۰ – با استفاده از زیرمجموعه گیری می توانید درآمد خودتان را به صورت تصاعدی افزایش دهید.بعضی از دوستان از این طریق در مدت سه ماه بیش از یک بیتکوین (بیش از یکصد میلیون تومان ) درآمد کسب نمودند که فیلم آن در کانال موجود می باشد.

۱۱- سعی کنید در شبانه روز حداقل ۱۰ ساعت نرم افزار را فعال نمایید تا درآمدتون بیشتر بشه.بهتر است بین هر ۵ تا ۶ ساعت عملیات را متوقف کرده و ۵ تا ده دقیقه به کامپیوتر استراحت دهید.

۱۲- بیشترین سهم شما از درآمد و ماینینگ زیرمجموعه و تیم شما هستش . پس سریعا شروع به جذب زیرمجموعه کنید تا درآمد خودتون رو چند برابر کنید.شما تا ۱۰ Level میتونید زیر مجموعه بگیرید که از عضوای هر مرحله درصد خاصی بیتکوین دریافت خواهید کرد.آموزش نحوه گرفتن زیرمجموعه در کانال تلگرام زیر قرار دارد.

۱۳-  بعد از رسیدن به یک حد نصاب خاص میتونید بیتکوین رو به کیف پول شخصیتون انتقال بدید. آموزش تصویری نحوه باز کردن کیف پول در کانال موجود است.

۱۴- هر چه مرورگر یا نرم افزار کمتری داخل سیستم شما باز باشه فشار بر روی cpu کمتر بوده و استخراج بیشتری انجام میشه.

۱۵ – میتونید از خود مرورگر استخراج برای کارهای روزانتون ( وبگردی ) استفاده کنید که بیتکوین بیشتری بدست میارید.

۱۶ – بسیار مهم : حتما و حتما بلافاصله بعد از نصب و قبل از شروع استخراج ، وارد حساب اکانت گوگل شوید. تا بیتکوینهای استخراج شده در حساب شما ذخیره گردد. در غیر اینصورت ، اگر نرم افزار به هر دلیلی پاک شده یا ویندوز شما خراب و عوض شود کل مبلغ درآمدی خود را از دست خواهید داد.

۱۷- میزان بیتکوین استخراج شده هر ۱۰ دقیقه یک بار بروزرسانی شده و نمایش داده می شود.

۱۸ – آموزش نحوه جذب زیر مجموعه و افزایش تصاعدی درآمد در کانال تلگرام زیر هستش.

سوالات متداول در مورد نحوه کار و کسب درآمد :

۱- حداقل برداشت چقدر هستش ؟

در حال حاضر حداقل برداشت ۰٫۰۰۰۰۱ BTC هستش (از طریق نرم افزار) 

۲- چقدر طول میکشه تا به کیف پول انتقال داده بشه ?

حداکثر ۴۸ ساعت به کیف پول واریز میشه

۳- میزان درآمد ماهیانه من چقدر است ؟

اصلا قابل محاسبه نیست.!!!بستگی به تعداد زیر مجموعه های فعال ، میزان کارکردشون در روز ، قدرت سیستم کامپیوترشون و میزان کارکرد کامپیوتر شما ، قیمت جهانی بیتکوین و قیمت روز دلار در ایران متفاوت هستش. از چند ده هزار تومان به بالا …

طبق کلیپ که در کانال تلگرام زیر موجوده یکی از کاربران در عرض ۳ ماه بیش از یک بیت کوین (حدود ۹۹۰۰ دلار با قیمت هر دلار حدود ۱۴۰۰۰)  حدود ۱۴۰ میلیون تومان بدست آوورده!!!

البته قابل ذکر است که در صورتی که به تنهایی و با یک سیستم از این طریق شروع به استخراج بیت کوین نمایید ، درآمد بالایی نخواهید داشت ولی برای شروع کار و آشنایی با سیستم کارکرد بیت کوین و ارزهای دیجیتال خوب است. برای افزایش درآمد خود می توانید همزمان از سایر روشهایی که در سایت دلاری معرفی شده است استفاده نمایید.

۴- چطور می تونم به این نرم افزار اعتماد کنم؟

اولا که نصب نرم افزار و شروع به این کار هیچ ریسکی نداره! نه نیاز به سرمایه داره و نه نیاز به وقت گذاشتن!

نهایتش اینه که یک نرم افزار را روی سیستم خودتون نصبش می کنید .

دوما این نرم افزار یک افزونه داره که روی گوگل کروم نصب میشه! اگه شما به شرکت گوگل اعتماد دارید ، به این افزونه هم می توانید اعتماد نمایید.

۵- آیا با هر کامپیوتری میشه استخراج کرد ؟

بله . با هر کامپیوتر با هر قدرتی میشه شروع کرد و با جذب زیرمجموعه های فعال به درآمد خوب رسید.

۶- چطور مقدار درآمدم را به تومان حساب کنم؟

کافیست مقدار عدد بدست آمده را ضربدر قیمت دلار.ضربدر قیمت بیتکوین به دلار نمایید. برای مثال : اگر قیمت هر بیتکوین ۷۰۰۰ دلار و قیمت هر دلار ۱۴۰۰۰ تومان باشد و مقدار ارز ماین شده شما ۰٫۰۱۱۱۲۰۰ BTC باشد ، میزان درآمد شما : ۱,۰۸۹,۷۶۰ تومان می شود.

۷- چطور می تونم درآمدم را به تومان در حساب بانکی خودم دریافت کنم ؟

شما باید ابتدا نرم افزار را نصب کرده و شروع به کار نمایید.سپس یک کیف پول برای خودتان در سایت بلاکچین بسازید.پس از رسیدن میزان بیت کوین شما به حد نصاب لازم می توانید درخواست واریز به کیف پول خودتان بدهید.سپس از طریق یکی از صرافی هایی که معرفی کردیم می توانید بیت کوین خود را به فروش برسانید. آموزش ساخت کیف پول و لیست صرافی ها در کانال زیر قرار دارد.

۸ – علامت H/S که در کنار نشانگر محاسبه بیتکوین است به چه معنی می باشد؟

H/S به معنی ( هش بر ثانیه ) می باشد و سرعت پردازش یا استخراج سیستم شما را نشان می دهد. هرچقدر این عدد بزرگتر باشد سرعت استخراج و در نتیجه میزان درآمد شما بیشتر خواهد شد.

۹-  ساتوشی چیست ؟

ساتوشی واحد کوچکتر بیتکوین هست.یک بیت کوین برابر با یکصد میلیون ساتوشی می باشد.

کانال آموزشی کسب درآمد از طریق بیتکوین : 

سوالی دارید ؟ آیدی پشتیبان در تلگرام : @nodinooir

چگونه برای خود زیرمجموعه کسب کنم؟

  1. ساخت کانال تلگرمی
  2. ساخت گروه تلگرامی
  3. آگهی در اپلیکیشن های دیوار و شیپور
  4. آگهی در سایت های آگهی
  5. ارسال پیامک
  6. ثبت لینک در سایت های اشتراک گذاری لینک
  7. فعالیت در شبکه های اجتماعی
  8. ساخت وبلاگ

توجه : برای آموزش استخراج و نحوه زیرمجموعه گیری به زیرمجموعه های خودتان یک کانال تلگرامی یا یک وبلاگ بسازید و آدرس اونها را در آگهی ها و شبکه های اجتماعی منتشر کنید/ از آموزش به زیرمجموعه های خود پرهیز نکنید زیرا با فعالیت اونها درآمد شما بالاتر خواهد رفت.

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari