خرید و فروش کالا و خدمات با ارز پای نتورک

کسب درآمد از ایردراپ

اعلام PiFest ( فستیوال پای نتورک ) : یک رویداد تجاری مبتنی بر Pi

خرید و فروش کالا و خدمات با ارز پای نتورک در کسب و کارهای محلی در سراسر جهان

به لطف کمک‌های خلاقانه اعضای انجمن Pi از سراسر جهان، با بیش از ۲۵۰۰۰ ارسال، PiFest به عنوان نام رسمی رویداد تجاری Pi-Powered آینده انتخاب شده است. این رویداد کسب و کارهای محلی و بازرگانانی را که Pi را از سراسر جهان ادغام می کنند، نشان می دهد و گامی مهم در نشان دادن ابزار و قدرت شبکه Pi است.

هدف اصلی PiFest:

هدف اصلی PiFest تقویت کاربرد Pi و نشان دادن قدرت جامعه Pi از طریق تجارت محلی است. اول، این برنامه با هدف توانمندسازی مشاغل محلی و بازرگانانی که Pi را در عملیات خود ادغام کرده‌اند، قادر می‌سازد تا با جامعه گسترده پیشگامان ارتباط برقرار کنند – همه اینها در حالی که با نمایش قوی و کاربردی این فناوری، پذیرش بیشتر را تشویق می‌کند. دوم، این برنامه می‌تواند به Pioneers کمک کند تا کسب‌وکارهای محلی در مناطق خود را که Pi را می‌پذیرند یا ترکیب می‌کنند، کشف کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشند و از این طریق کاربردهای عملی Pi را در تجارت روزمره برجسته کند.

این رویداد نیز با در نظر گرفتن نظرات شما طراحی شده است. بیش از ۸۰۰۰۰ پیشگام بازخورد خود را در یک پنجره ۲۴ ساعته به نظرسنجی تجارت Pi ما ارسال کردند. در میان سایر بینش‌ها، پایونرز تمایل خود را برای انجام تراکنش‌های همتا به همتای مستقیم ابراز کرد و درخواست‌هایی برای ویژگی‌های جدید برای کمک به آن تراکنش‌ها اعلام کرد. با معرفی ویژگی کد QR Pi، پیشگامان و بازرگانان می توانند تراکنش های همتا به همتای ساده و ایمن انجام دهند. جامعه همچنین گزارش داد که قابلیت کشف مشاغل محلی که Pi را می پذیرند یک چالش است. این رویداد اولین گام برای بهبود قابلیت کشف محلی، و اتصال پیشگامان در جوامع محلی آنها است.

روی هم رفته، این رویداد برای شروع Pi Commerce و ایجاد طرحی تکراری برای آینده Pi و تقاطع Web3 و تجارت طراحی شده است.

ساختن Utility یکی از اهداف کلیدی فاز Mainnet محصور در شبکه است و پیشگامان و بازرگانان به طور یکسان در طول این رویداد گرد هم می آیند تا به این تلاش کمک کنند.

خلاصه و نکات برجسته PiFest:

چه چیزی: کسب‌وکارهای محلی که Pi را یکپارچه کرده‌اند یا می‌خواهند Pi را ادغام کنند، یک بروشور ویژه PiFest «Pay with Pi» را در فروشگاه خود و در سراسر کانال‌های اجتماعی خود نمایش می‌دهند، و از Pioneers دعوت می‌شود در طول PiFest از این فروشگاه‌ها بازدید و خرید کنند.
زمان: ۶ تا ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳٫
چه کسی: از همه پیشگامان برای شرکت دعوت می شود. حتی اگر خرید نمی‌کنید، یک نظرسنجی وجود خواهد داشت که در آن می‌توانید عکس‌هایی از تمام پرداخت‌های Pay با بروشور Pi که پیدا کرده‌اید ارسال کنید، و Pioneers می‌توانند برای اینکه ببینند کدام کشور یا منطقه بیشترین تجارت پی را در جهان دارد، رقابت کنند!
جزئیات بیشتر:
در ۴ دسامبر، یک بروشور ویژه PiFest “Pay with Pi” از طریق یک اعلامیه در صفحه اصلی در برنامه اصلی برای بازرگانان منتشر می شود تا در فروشگاه های خود نمایش دهند.
به بازرگانیانی که Pi را می‌پذیرند یا به‌طور دیگری در عملیات خود ادغام می‌کنند، تشویق می‌شوند عکس‌های این آگهی‌ها را در ویترین فروشگاه‌های خود در کانال #PiCommerce در انجمن Fireside، که در ۵ دسامبر پخش می‌شود، و در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خودشان برای افزایش دسترسی خود پست کنند.
از ۶ تا ۱۱ دسامبر از پایونیر در سراسر جهان دعوت می شود تا از این فروشگاه ها بازدید کنند. این دوره فقط خرید نیست. این فرصتی برای تعامل با پیشگامان دیگر، گرفتن عکس با PiFest Flier و به اشتراک گذاری این لحظات به صورت آنلاین است.
جست و جو برای منطقه ای با بیشترین قدرت Pi: یکی از جنبه های جالب این رویداد، نظرسنجی است برای تعیین اینکه کدام منطقه جهانی بالاترین ادغام و تعامل تجاری Pi را نشان می دهد.

دستورالعمل برای مشارکت:
برای پیشگامان:

قبل از PiFest

Event Flier: در ۴ دسامبر، مراقب یک اعلامیه در صفحه اصلی باشید که حاوی پیوندی به بروشور رسمی رویداد Pay with Pi باشد.
فروشگاه‌های محلی را بیابید: به فروشگاه‌هایی نگاه کنید که Pi ارسال آگهی بالا را در جامعه محلی خود می‌پذیرند. همچنین می توانید به دنبال مشاغلی باشید که این بروشور را به صورت آنلاین ارسال می کنند.
نکته انجمن Fireside: به دنبال کسب‌وکارهایی باشید که در انجمن Fireside در کانال #PiCommerce پست می‌کنند، که از ۵ دسامبر در دسترس خواهد بود، یا آن‌هایی که پیوند انجمن Fireside را از طریق PiNet به سایر کانال‌های اجتماعی خود ارسال می‌کنند.
اجتناب از کلاهبرداری: هنگامی که کسب و کارهایی را پیدا کردید که Pi را می پذیرند، حتماً در مورد آنها تحقیق کنید تا مطمئن شوید که آنها یک تجارت واقعی هستند و قبلاً حضور آنلاین داشته اند. علاوه بر این، تمرکز این رویداد بر روی کسب و کارهای حضوری، محلی و بازرگانان است، بنابراین با خرده‌فروشان آنلاین بسیار محتاط باشید. اینها می تواند کلاهبرداری باشد
کدهای QR: با نحوه عملکرد کد QR Pi در کیف پول Pi آشنا شوید، به این ترتیب می توانید به راحتی با بازرگانان در Pi معامله کنید!
از قبل برنامه ریزی کنید: برنامه ریزی کنید که برای رفتن به کدام فروشگاه ها هیجان زده هستید و یک دوست بیاورید!

در طول PiFest

خرید در اطراف: تا آنجا که ممکن است به فروشگاه‌های Pi-Powered Commerce در جامعه خود بروید!
فراتر از خرید: می‌توانید این مشاغل محلی را کاوش کنید، خریدهای عالی انجام دهید، یا حتی فقط برای بررسی یک فروشگاه جدید بروید و با آگهی تجاری Pi از فروشگاه عکس بگیرید.
عکس های خود را ارسال کنید: مطمئن شوید که هر فروشگاهی را که قرار می دهید در رسانه های اجتماعی پست کنید. یک نظرسنجی در صفحه اصلی وجود خواهد داشت که از Pioneers دعوت می کند تا پیوندهایی را به پست های اجتماعی خود در تمام فروشگاه هایی که در آن حضور داشته اند ارسال کنند.
پست‌های خود را برای منطقه خود ارسال کنید: منطقه‌ای که بیشترین پست را داشته باشد، منطقه‌ای با بیشترین انرژی Pi در جهان خواهد بود. کجا خواهد بود؟!

برای بازرگانان:

قبل از PiFest

بروشور رویداد: در ۴ دسامبر، مراقب اعلامیه صفحه اصلی باشید که شامل پیوندی به بروشور رسمی PiFest “Pay with Pi” است.
به اشتراک گذاری بروشور: اگر فروشگاه فیزیکی دارید، این بروشور را دانلود کنید، آن را پرینت بگیرید و در جلوی فروشگاه خود قرار دهید. این به Pioneers اجازه می دهد تا فروشگاه شما را به عنوان فروشگاهی که Pi را ادغام می کند شناسایی کند!
تالار گفتمان Fireside: از فلایر در ویترین فروشگاه خود عکس بگیرید و آن را در کانال #PiCommerce در انجمن Fireside ارسال کنید! این کانال در تاریخ ۵ دی ماه به صورت زنده پخش می شود. حتی می توانید پیوندی به این پست از طریق PiNet در سایر کانال های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این به Pioneers کمک می کند تا بدانند که شما یک پایونیر تأیید شده هستید که کیف پول Mainnet دارید.
فروشگاه خود را تبلیغ کنید: همچنین می‌توانید آگهی را در سایر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود برای انتشار این خبر ارسال کنید.
کد Pi QR را آماده کنید: با نحوه عملکرد کد QR Pi آشنا شوید تا بتوانید تراکنش‌های سریع و یکپارچه Pi را در فروشگاه انجام دهید. وقتی به کد Pi QR خود در کیف پول Pi خود دسترسی پیدا می کنید، می توانید به سادگی از آن یک اسکرین شات بگیرید و آن را چاپ کنید تا مشتریان شما به راحتی اسکن کنند.

در طول PiFest

زمان خرید: از ۶ تا ۱۱ دسامبر، Pioneers تشویق می‌شوند که به فروشگاه شما بیایند و با استفاده از Pi خرید کنند، به علاوه عکس‌های سرگرم‌کننده بگیرند تا به تبلیغ فروشگاه شما و گسترش آگاهی کمک کنند.
تراکنش‌های ایمن: در صورت انجام این کار، با استفاده از کد Pi QR خود در کیف پول Pi، آماده انجام معاملات در Pi باشید (دستورالعمل‌ها در اینجا). مطمئن شوید که Pi واقعی را در Pi Mainnet برای هر کالا یا خدمات فروخته شده دریافت می‌کنید، نه Test-Pi برای هدف آزمایش.
اجتناب از کلاهبرداری: برای جلوگیری از هر نوع کلاهبرداری، مطمئن شوید که هر تراکنش Pi که انجام می دهید قبل از تکمیل مبادله کامل شده باشد.
پروازها را بالا نگه دارید: مطمئن شوید که پروازهای شما قابل مشاهده هستند و همه پیشگامانی را که می شناسید تشویق کنید تا شرکت کنند!

PiFest جنبشی است که ارز دیجیتال Pi را برای استفاده در تجارت محلی قرار می دهد و ابزار و قدرت عمومی Pi را به نمایش می گذارد. برای شرکت در این رویداد پیشگامانه آماده شوید!

کانال روبیکا kanal-dolari