کیف پول چند امضایی پای نتورک

کسب درآمد از ایردراپ

کیف پول چند امضایی پای نتورک

والت پای

PiNetwork از طرح‌هایی برای کیف پول چند امضایی برای افزایش امنیت و ساده‌سازی تراکنش‌ها در برنامه اصلی Pi رونمایی کرد.

شبکه Pi برنامه‌هایی را برای کیف پول چند امضایی امن برای افزایش امنیت و ساده‌سازی تراکنش‌ها در برنامه‌های اصلی شبکه Pi رونمایی کرده است. انتظار می‌رود این پیشرفت حفاظت از دارایی‌ها و امکانات جدیدی را برای توسعه‌دهندگان و کاربران برنامه Pi فراهم کند.


دورنمای ادغام کیف پول چند امضایی را بررسی کنید:

همانطور که دنیای برنامه های غیرمتمرکز (DApps) به تکامل خود ادامه می دهد، توسعه دهندگان همچنان به دنبال راه حل هایی برای بهبود امنیت و تعامل کاربر هستند.

برای برآورده کردن این نیازها، Pi اعلام کرد که قصد دارد یک سیستم کیف پول امن (چند امضایی) را برای برنامه های اصلی Pi منتشر کند. این کیف پول‌ها امنیت بی‌سابقه‌ای را برای دارایی‌های Pi فراهم می‌کنند و تراکنش‌های بین پایونیر و اپلیکیشن‌ها را ساده‌تر می‌کنند.

تیم Pi Core در ۲۸ ژوئن نوشت: “یک کیف پول چند امضایی برای برنامه های اصلی Pi به زودی منتشر خواهد شد که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا امنیت Pi دریافت شده و نگهداری شده توسط برنامه های خود را افزایش دهند.”

کیف پول دوگانه: دریافت و ارسال

سیستم جدید Mainnet Pi App دو کیف پول را حفظ خواهد کرد. اولی یک کیف پول دریافتی است که شبیه به یک حساب پس انداز است و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که Pi را از طریق پرداخت Pioneer-to-App از کاربران برنامه جمع آوری کنند. دومی یک کیف پول ارسالی است، شبیه به یک حساب جاری، که برای پرداخت به Vanguard استفاده می شود.


کیف پول دریافتی: کیف پول سرد چند امضایی

کیف پول دریافت کننده به عنوان یک کیف پول سرد چند امضایی طراحی شده است و اکثر ذخایر Pi برنامه را به صورت ایمن ذخیره می کند. کیف پول به صورت آفلاین اجرا می شود و برای تراکنش ها به چند امضا نیاز دارد که حفاظت از دارایی های Pi را افزایش می دهد. این مکانیسم امنیت را بهبود می‌بخشد و به طور خاص به مدیریت گروهی کمک می‌کند، زیرا چندین عضو را مجبور می‌کنند قبل از ارسال هر Pi، امضا کنند.

برای افزایش بیشتر امنیت، توسعه‌دهندگان نیازی به وارد کردن رمزهای عبور آنلاین ندارند، اقدامی که تضمین می‌کند مزاحمان نمی‌توانند به ذخیره اصلی Pi برنامه دسترسی داشته باشند، حتی اگر سرور در معرض خطر باشد.


ارسال کیف پول: برنامه خودکار به پرداخت پایونیر

از سوی دیگر، ارسال کیف پول به خودکارسازی پرداخت‌ها از برنامه‌ها به پایونیر کمک می‌کند و به عنوان یک کیف پول استاندارد بدون نیاز به عملکرد چند امضایی اجرا می‌شود. برخلاف کیف‌پول‌های سرد، این کیف پول می‌تواند روی یک سرور برنامه قرار گیرد و کد برنامه می‌تواند از هسته مخفی آن برای ساده‌سازی تراکنش‌ها استفاده کند.

توسعه دهندگان به صورت دستی Pi را به کیف پول ارسالی ارائه می کنند تا از امنیت پرداخت به کیف پول دریافت کننده اطمینان حاصل کنند. از آنجایی که کیف پول تراکنش‌های خودکار را تسهیل می‌کند، توسعه‌دهندگان تشویق می‌شوند تا موجودی‌های Pi را برای رفع نیازهای پرداخت روزانه محدود کنند و در صورت نیاز، این مقدار را به‌صورت دوره‌ای ارزیابی کنند.

پای والت

انقلابی در اکوسیستم اپلیکیشن Pi

با ادغام این دو کیف پول، اپلیکیشن Mainnet Pi دستخوش تحول خواهد شد. کیف پول دریافت و ارسال نیازهای پرداخت Pioneer to App و App to Pioneer را برآورده می کند و بسیاری از ویژگی ها و مدل های تجاری را برای توسعه دهندگان برنامه Pi باز می کند.

با افزایش امنیت و انعطاف پذیری تراکنش Pi Reserves، این کیف پول ها باعث رشد اکوسیستم برنامه Pi می شوند و توسعه موارد استفاده متنوع را برای ارز دیجیتال Pi تسهیل می کنند. توسعه دهندگان و پیشگامان باید مراقب دستورالعمل های آتی در مورد درخواست و راه اندازی این کیف پول های توسعه دهندگان باشند.

معرفی این نوآوری یک نقطه عطف مهم برای Pi است و نشان دهنده تعهد آن به ایمنی کاربر و پرورش یک اکوسیستم DApp پر رونق است. با توجه به اینکه جهان مشتاقانه منتظر آن است، واضح است که این پیشرفت‌ها مسیرهای جدیدی را برای آینده برنامه Pi باز می‌کنند که شبکه اصلی باز آنلاین شود.


کیف پول چند امضایی چیست؟ کیف پول چند امضایی به چه معناست؟

کیف پول چند امضایی نوع خاصی از کیف پول رمزنگاری است که برای انجام تراکنش ها نیاز به مجوز چند کلید خصوصی دارد.

در حالی که کیف پول‌های رمزنگاری سنتی معمولاً تنها به یک کلید خصوصی برای امضا و تأیید تراکنش‌ها نیاز دارند، کیف پول‌های چند امضایی مفهوم کلیدهای خصوصی متعدد را برای امنیت و کنترل بیشتر معرفی می‌کنند. کیف پول‌های چند امضایی را می‌توان توسط چندین کاربر، چندین دستگاه یا چندین دارنده کلید مدیریت کرد.


در اینجا نحوه عملکرد یک کیف پول چند امضایی اساساً آمده است:

۱٫ تنظیم الزامات چند امضایی: هنگام ایجاد یک کیف پول چند امضایی، باید تعداد امضاهای مورد نیاز را مشخص کنید. برای مثال، می‌توانید تنظیم کنید که حداقل به ۲ کلید خصوصی از ۲ کلید برای تأیید تراکنش نیاز داشته باشد.

۲٫ ایجاد چندین کلید خصوصی: کیف پول چند امضایی چندین کلید خصوصی تولید می کند که هر کلید خصوصی مربوط به یک کاربر یا دستگاه مجاز است.

۳٫ امضای معاملات: هنگام انجام تراکنش ها، الزامات چند امضایی باید رعایت شود، یعنی تعداد کافی کلید خصوصی برای امضای تراکنش مورد نیاز است. هر دارنده کلید خصوصی می تواند تراکنش ها را با استفاده از کلید خصوصی خود امضا کند.

۴٫ تأیید تراکنش: پس از پخش تراکنش در شبکه، سایر شرکت کنندگان می توانند اعتبار تراکنش را تأیید کنند. راستی‌آزمایی حداقل به تعداد امضاهای لازم برای چند امضا نیاز دارد. تنها زمانی که تعداد کافی کلید خصوصی تراکنش را امضا کنند، تراکنش تایید و اجرا می شود.


مزایای کیف پول های چند امضایی افزایش امنیت و کنترل است. حتی اگر یک کلید خصوصی به بیرون درز کند یا گم شود، تراکنش‌ها تنها در صورتی انجام می‌شوند که الزامات چند امضایی برآورده شوند و خطرات احتمالی کاهش یابد. علاوه بر این، کیف پول‌های چند امضایی نیز می‌توانند برای مدیریت وجوه بین سازمان‌ها و تیم‌ها استفاده شوند که نیاز به مجوز مشترک چند عضو برای انجام معاملات دارد.

یکی از مهمترین کاربردهای کیف پول چند امضایی پای نتورک برای معاملات سنگین مانند خرید خانه است که به دو طرف برای افزایش امنیت و اعتماد معامله بسیار کمک خواهد کرد.

توجه به این نکته مهم است که پلتفرم‌های مختلف ارزهای دیجیتال و ارائه‌دهندگان کیف پول ممکن است پیاده‌سازی و الزامات کیف پول چند امضایی متفاوتی داشته باشند. هنگام استفاده از کیف پول چند امضایی، توصیه می شود در مورد قوانین خاص و اقدامات امنیتی پلتفرمی که استفاده می کنید بیشتر بدانید.

کانال روبیکا kanal-dolari