برنامه های پای نتورک

کسب درآمد از ایردراپ

پروژه ها و برنامه های پای نتورک Pi network در Pi Apps

برنامه های پای نتورک

به Pi Brainstorm خوش آمدید


این نمونه اولیه برنامه جدیدی در پلتفرم Pi Apps است که در آن Pioneers می توانند ایده های Pi Apps را پیشنهاد دهند ، به پروژه ها بپیوندند و سایر Pioneers را برای پیوستن به پروژه ها درگیر کنند.

پیشگامان KYC  شده ( تایید هویت شده ) می توانند Pi را در حمایت از یک پروژه خاص منتشر شده اهدا کنند.

Pi اهدا شده تنها در صورت به ثمر رسیدن پروژه ها توزیع می شود. برنامه Brainstorm در ابتدا پیشنهادات پروژه را برای برنامه های اکوسیستم (نوع ۲) و بعداً برنامه های تجاری (نوع ۱) منتشر خواهد کرد.

هدف

هدف این برنامه شامل تمام پیشگامان در ساخت اکوسیستم برای Pi است. این برنامه امیدوار است که بتواند خلاقیت ، خرد جمعی ، استعدادها و پشتیبانی جامعه بزرگ ما با بیش از ۱۰ میلیون پیشگام را در تولید برنامه های واقعی ، ایجاد برنامه های کاربردی و ساخت اکوسیستم ، که برای موفقیت پای نتورک مهم است ، درگیر کند.


چگونه کار می کند؟


همه پیشگامان می توانند یک پیشنهاد پروژه جدید ارسال کنند. پروژه های ارسالی به طور خودکار منتشر نمی شوند.

ابتدا ، مجریان گفتگوی Pi پیشنهادات مربوط به حذف کیفیت و هرزنامه / تکثیر را بررسی می کنند.

دوم ، تیم مرکزی  زیرمجموعه کوچکی از طرح های پیشنهادی کاملاً مفصل را منتشر می کند که هم شامل یک ایده خوب و هم یک برنامه اجرایی اولیه با جزئیات کافی برای همسویی با اهداف اکوسیستم و امکان سنجی آن است.

اگرچه پیشگامان می توانند ایده های خوبی را بدون نیاز به ساختن آن ارائه دهند ، اما اولویت با پیشنهاداتی است که سازنده نیز به عنوان یکی از سازندگان پروژه متعهد شود. سپس ، همه پیشگامان قادر خواهند بود که تمام پیشنهادات منتشر شده پروژه را ببینند و در مورد اینکه آیا پروژه باید برای دستیابی به برنامه های تاسیساتی و اهداف اکوسیستم ما ساخته شود ، آنها را رأی و رأی می دهند.

پیشگامان کی وای سی شده  می توانند با اهدای Pi به عنوان مشوق به سازندگان ، پروژه را حتی بیشتر پشتیبانی کنند. پیشگامان با استعداد و با انگیزه می توانند برای پیوستن به پروژه های خاص درخواست کمک کنند تا آنها را به ثمر برسانند

به خاطر داشته باشید که این نمونه اولیه است که ما آن را به عنوان بتا منتشر می کنیم و انتظار داریم با شروع استفاده از انجمن ، تغییراتی ایجاد شود.

انواع پروژه های برنامه

دو نوع پروژه وجود دارد که پیشگامان می توانند پیشنهاد برنامه را برای آنها ارسال کنند:

نوع ۱: برنامه هایی با مدل تجاری.

این برنامه ها می توانند Pi را از معاملات تجاری درون برنامه های خود بدست آورند ، به عنوان مثال هزینه Pi برای تسهیل خرید کالا یا خدمات یا فروش مستقیم در Pi به Pioneers.

این برنامه ها محصول ، فناوری و تصمیمات تجاری مستقل خود را می گیرند ، به عنوان مثال چه ویژگی ها یا ویژگی هایی را باید در برنامه بگنجانید و چه مقدار شارژ می شود.

نوع ۲: برنامه های اکوسیستم.

برنامه های اکوسیستم برنامه هایی هستند که ممکن است مدل تجاری نداشته باشند اما برای زیرساخت های اکوسیستم Pi ضروری هستند.

هدف این برنامه ها تکمیل نارسایی ها ، تسهیل رشد اکوسیستم و بهره مندی از منافع مشترک شبکه است. این برنامه ها توسط Pioneers قابل توسعه هستند ، تحت پشتیبانی و هدایت تیم Core قرار دارند و ممکن است در زیرساخت های سرور Core Team اجرا شوند.

توسعه دهندگان چنین پروژه هایی اساساً توسط کمک های مردمی حمایت می شوند.

برنامه های نوع ۲: یک برنامه کیف پول جایگزین ، یک برنامه KYC و غیره


پیشگامان می توانند برنامه های نوع ۱ و ۲ را پیشنهاد دهند. بخاطر داشته باشید که تیم مرکزی پای نتورک در ابتدا به بررسی و انتشار برنامه های اکوسیستم پیشنهاد شده توسط افرادی که قصد ساخت آنها را دارند ، توجه خواهد کرد.

همچنین ، همانطور که قبلاً اعلام شد ، لطفاً از ارائه برنامه هایی که مطابق با قانون یا سیاست های Pi یا برنامه های منطبق با اهداف اکوسیستم ما نیستند ، جلوگیری کنید. برنامه ها از اجرای ، برنامه های قمار یا کازینوو . . . جلوگیری می کند.

نقش های پروژه

هر پروژه معمولاً دارای نقشهای زیر است:

سرپرستان: برای پیشنهادهای برنامه اکوسیستم ، سرپرستان می توانند اعضای تیم را تأیید کرده و شرح پروژه را ویرایش کنند. برای برنامه های تجاری ، رهبران پروژه نقش مدیران را بر عهده می گیرند.

تجارت: افرادی که مایلند در بخش تجاری پروژه مانند بازاریابی ، عملیات ، ارتباطات ، مشارکت و پشتیبانی از پیشگامان و غیره مشارکت کنند.

توسعه دهندگان: افرادی که می خواهند در ساخت پروژه مهارت های فنی داشته باشند ، مانند مهندسان ، طراحان و غیره.

کانال روبیکا kanal-dolari