کسب درآمد از زبان انگلیسی

کسب درآمد با زبان انگلیسی در برنامه مانامو

کسب درامد با زبان انگلیسی

 

همانطور که می دانید روشهای مختلفی برای درآمدزایی از طریق زبان انگلیسی وجود دارد. مانند : تدریس خصوصی ، تدریس در آموزشگاههای زبان ، ترجمه متون تخصصی زبان ، مترجمی زبان و . . .

یکی از روشهای جالب و جذاب و جدید ، استفاده از اپلیکیشنی به نام manamo می باشد که توسط شرکت همراه سامانه پردیس (با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان صنایع و معادن) طراحی و توسعه داده شده است.

در این مقاله قصد داریم در مورد امکان کسب درآمد از زبان انگلیسی با سایت و اپلیکیشن مانامو  به صورت مفصل صحبت کنیم.

یادگیری زبان انگلیسی:

در برنامه مانامو از ویدئو های آموزشی به صورت طبقه بندی شده و موضوعی برای آموزش زبان انگلیسی استفاده شده است. لازم به ذکر است که تمامی محتوا های آموزشی زبان به صورت سطح بندی شده هستند و شما با توجه به سطح خود از مقدماتی تا پیشرفته می توانید به تقویت زبان خود بپردازید.

از جمله موضوعات مختلفی که برای آموزش زبان به صورت محتوای ویدئویی، صوتی و یا عکس بر اساس موقعیت ها و شرایط مختلف برای شما در نظر گرفته شده است، شامل موارد زیر می شود:

  1. انیمیشن، فیلم، موزیک، اخبار و داستان های انگلیسی.
  2. طریقه معرفی و احوالپرسی، مباحث مربوط به گردش و سفر، طریقه سفارش در رستوران و کافی شاپ، نحوه خرید لباس و پوشاک، طریقه صحبت در مورد شغل و سبک زندگی، صحبت در مورد علاقه مندی ها، مباحث مربوط به ورزش و تفریح، چگونگی توصیف افراد و وقایع، صحبت درمورد حوزه سلامت و بهداشت، صحبت در مورد تکنولوژی، بیان صحیح زمان و ساعت و اصلاحات روزمره از جمله موضاعاتی هستند که در زبان انگلیسی به شما آموزش داده می شوند.
  3. برای آموزش لغات زبان و گرامر انگلیسی دسته بندی جداگانه ای را در نظر گرفته ایم.
  4. همچنین برای یادگیری انگلیسی و یادگیری فرانسوی توسط استاد نیز می توانید به صفحه مربوط به آن ها مراجعه کنید و زبان فرانسه و انگلیسی را به کمک استاد های ما فرا گیرید.

تمامی موضوعات عمومی زبان انگلیسی و دیگر موضوعات که در بخش بالا برای شما نام برده شد را می توانید با استفاده از شیوه های جدید و به روزی که مانامو به کار گرفته است به خوبی فرا گیرید و با امکانات آموزشی برنامه مانند جعبه لاینتر و مانند این ها هر چه سریع تر زبان خود را به سطح عالی و پیشرفته برسانید.

درآمد زایی با اپلیکیشن مانامو از طریق یادگیری زبان

پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن اینترنت، موقعیت بسیار خوبی را فراهم کرده است که بتوانیم منابع آموزشی متعدد و جامعی را در اختیار داشته باشیم و بسیاری دیگر از کار های روزمره خود را نیز انجام دهیم. اما در کنار این مزایایی که وجود اینترنت برای ما دارد می توان به امکان کسب درآمد از اینترنت اشاره کرد که با روش های مختلفی می توان این هدف را به نتیجه رساند.

به عنوان مثال می توان به امکان دریافت درآمد از یادگیری زبان انگلیسی اشاره کرد. شاید این گفته کمی برای شما عجیب باشد اما باید بگوییم که بهترین روشی است که توسط آن می توانید هم زبان خود را تقویت کنید و هم درآمدی در کنار آن برای خود داشته باشید، بدون آن که نیاز به سرمایه ایخاص داشته باشید.

manamo برای افرادی که قصد دارند درآمدی از طریق یادگیری زبان داشته باشند، سایت و اپلیکیشنی را طراحی و راه اندازی کرده است که در کنار آموزش هایی که برای زبان خارجی در نظر گرفته است، بخشی به نام درآمد در اپلیکیشن نیز قرار داده است که امکانات جدید و جالبی را در اختیار شما قرار می دهد که امکان کسب درآمد یکی از چندین ویژگی های منحصر به فرد این برنامه است.

توضیحات بخش (درآمد) مانامو

در این بخش امکانات زیادی قرار داده شده است مانند بهره مندی از جوایز غیر نقدی، شرکت در قرعه کشی های دوره ای و کسب در آمد که در این نوشته قصد داریم تنها بخش کسب امتیاز و طریقه کسب درآمد را به شما توضیح دهیم که چگونه می توانید درآمد داشته باشید و چگونه می توانید درآمد خود را از طریق روش های مختلف افزایش دهید.

طریقه کسب امتیاز با انجام فعالیت های روزانه:

در این بخش انجام فعالیت های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است که به صورت روزانه و تعداد دار هستند که با انجام این فعالیت ها امتیاز هایی برای شما منظور می شود کهبا تبدیل این امتیاز ها می توانید درآمد کسب کنید: (در ادامه برخی از روش های دریافت امتیاز را برای شما بیان خواهیم کرد)

  1. روزانه می توانید ۱۰ ویدئو آموزشی را مشاهده کنید و به ازای هر یک ۳۵ امتیاز دریافت کنید.
  2. در صورتی که ۵ مورد از مطالب آموزشی را از طریق سایت مانامو مشاهده کنید، به ازای هر یک ۳۰ امتیاز دریافت خواهید کرد.
  3. به ازای انجام ۵ تمرین و آزمون،۵۵ امتیاز به مجموع امتیازات شما اضافه خواهد کرد.
  4. در زیر هر مطلب آموزشی می توانید روزانه ۶ کامنت را به ثبت برسانید و به ازای هر یک ۳۰ امتیاز دریافت کنید.
  5. با حمایت و دادن ۵ ستاره به ما در مارکتی که برنامه را نصب کرده اید، ۱۰۰ امتیار به شما اضافه خواهد شد.
  6. شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید و به ازای هر یک امتیاز ۱۲۰ را دریافت کنید.
  7. هر مطلبی را که می پسندید، روزانه به تعداد ۸ مطلب، آن ها را لایک کنید و به ازای هر یک ۲۰ امتیاز به مجموع امتیازات خود اضافه کنید.
  8. با مشاهده روزانه ۱۰ فیلم تبلیغاتی در کنار فیلم های آموزشی، می توانید به ازای هر یک ۴۰ امتیاز دریافت کنید.
  9. و غیره.

مواردی که با رنگ پس زمینه سبز به نمایش در آیند، بیانگر آن است که شما تعداد مجاز از آن فعالیت ها را انجام داده اید و امتیاز آن روز برای شما به ثبت رسیده است.

امکان تغییر در روش های کسب امتیازیا کم و زیاد شدن ارزش هر کدام وجود دارد و هر چند مدت یک بار امکان جدیدی برای دریافت امتیاز برای کاربران در نظر گرفته می شود، بنابراین پیشنهاد می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کسب امتیاز با انجام فعالیت روزانه در مانامو مرتبا به برنامه سر بزنید تا از تغییرات جدید آن آگاهی یابید.

اولویت بندی کاربران و برداشت وجه:

با مجموع امتیازاتی که شما و کاربران دیگر با انجام فعالیت های مختلف روزانه خود کسب می کنید، به صورت روزانه و هفتگی به شما رتبه هایی اختصاص می یابد که در بخش (رتبه بندی)قابل مشاهده است.

افرادی که شرایط زیر را داشته باشند می توانند درآمد خود را برداشت کنند:

  • مجموع امتیازات می بایست از ده هزار بیشتر باشد.
  • در رتبه بندی هفتگی می بایست جز ۹۳ نفر اول و یا در رتبه بندی روزانه نفر برتر باشید.

هر کاربر با توجه به رتبه خود می تواند درصد مشخصی از درآمد خود را برداشت کند.

شرایط دریافت وجه برای نفرات برتر هفتگی:

  • نفرات ۱ تا ۲۵، ۱۰۰ درصد درآمد.
  • نفرات ۲۶ تا ۴۰، ۷۵ درصد درآمد.
  • نفرات ۴۱ تا ۶۰، ۵۰ درصد درآمد.
  • و نفرات ۶۱ تا ۹۳، ۲۵ درصد آمد خود را می توانند برداشت کنند.

شرایط دریافت وجه برای نفر برتر روزانه:

نفر برتر در رتبه بندی روزانه، در پایان روز می تواند ۱۰۰ درصد درآمد خود را برداشت کند.

در صورت داشتن شرایط بالا به مدت ۱۵ روز فرصت دارید تا به تکمیل فرماطلاعات خود بپردازید و منتظر واریز وجه نقد خود باشید.

راه های افزایش درآمد کسب شده خود در اپ مانامو

کسب درآمد از زبان انگلیسی در مانامو بسیار راحت استو نیاز به هیچ سرمایه ای نخواهید داشت. تنها کافیست راه آن را به خوبی بدانید تا بتوانید درآمد زایی بسیار بالایی را در کنار یادگیری داشته باشید.

همان طور که در بالا نیز به آن ها اشاره شد بر اساس مجموع امتیازاتی که کسب می کنید، می توانید کسب درآمد داشته باشید. اما شرایط درآمد زایی تنها به نکات بالا ختم نمی شود و شما با انجام کار های دیگری نیز می توانید امتیاز بیشتری کسب کنید که شانس خود را بالا تر ببرید و درآمد خود را افزایش دهید.

اما چگونه می توانید مجموع امتیازات خود را بالا تر ببریدکه جز نفرات برتر شویدو بتوانید ۱۰۰ درصد درآمد خود را برداشت کنید؟

برای پاسخ به این سوال لازم است شما را با برخی از امکانات جالب دیگر این برنامه آشنا کنیم که بالا بردن سریع مجموع امتیازات شما بسیار کمک می کند.

۱- امکان دعوت دوستان:

برای دعوت دوستان از دو روش می توانید اقدام کنید:

  1. استفاده از کد معرف.
  2. استفاده از لینک اختصاصی.

برای ارسال لینک اختصاصی و کد دعوت دوستان به مانامو می بایست مراحلی را در داخل اپلیکیشن طی کنید.با استفاده از این دو روش می توانید اطرافیان خود را به برنامه manamo دعوت کنید و علاوه بر آن که به دوستان خود کمک می کنید که بتوانند معلومات و دانش زبان انگلیسی خود را تقویت کنند و صاحب درآمد شوند، به کسب امتیاز و کسب درآمد بیشتر خود نیز کمک بسیار زیادی می کنید.

مزیت دعوت دوستان:

افرادی که با کد دعوت یا لینک اختصاصی شما وارد برنامه و یا سایت می شوند، در صورتی که ۱۰۰۰ امتیاز کسب کنند، به هر دو نفر شما ۳۵۰ امتیاز تعلق می گیرد و پس از آن نیز هر ۱۰۰۰ امتیاز ما بین ۵۰ تا ۲۰۰ امتیاز را برای شخص معرف در نظر می گیرد. بنابراین به هر میزان که افراد بیشتری را دعوت کرده باشید، می توانید از طریق فعالیت هایی که در برنامه انجام می دهند، امتیاز های بسیار بیشتری را کسب کنید تا درآمد شما افزایش یابد.

به عنوان مزیتی دیگر باید بگوییم که اگر فرد دعوت شده به برنامه از سمت شما، گردش مالی را در فروشگاه انجام دهد، درصدی به عنوان کمیسیون یا همان پورسانت به شما تعلق می گیرد.

اما منظور از گردش مالی چیست؟

در فروشگاه مانامو امکان خرید اشتراک وجود دارد. افرادی که اشتراک های مدت دار را خریداری می کنند، می توانند به تمامی محتوا های آموزشی دسترسی داشته باشند و به سادگی مهارت های زبان انگلیسی خود را افزایش دهند.

اما خرید اشتراک مزیت های دیگری نیز دارد، شخصی که اشتراک زمان دار مد نظر خود را خریداری می کند، با توجه به پکیجی که انتخاب کرده است امتیاز ۲۰۰ تا ۴۰۰۰ را دریافت می کند. در صورتی که با کد معرف یا لینک اختصاصی دیگران ثبت نام کرده باشد، سبب می شود که درصدی از خرید وی به عنوان کمیسیون به شخص معرف تعلق گیرد که درصد این پورسانت بین ۶ تا ۸ درصد است که در سیستم affiliate marketing مانامو برای اشخاصی که در فروش همکاریکرده اند و manamo را به دیگران معرفی کرده اند، در نظر گرفته می شود.

بنابراین گردش مالی امتیازی را برای خود شخص و درصدی را به عنوان کمیسیون برای شخص معرف در نظر می گیرد.

پس فرصت را از دست ندهید و مانامو را به تمام دوستان و آشنایان خود معرفی کنید تا بتوانید امتیاز و درآمد بیشتری از یادگیری زبان انگلیسی و فعالیت های زیر گروه های خود کسب کنید.

۲- امکان خرید پکیج افزایش فعالیت:

همان طور که در بخش های ابتدایی این نوشته در مورد روش های مختلف کسب امتیاز برای شما صحبت کردیم، به این نکته اشاره کردیم که تمامی فعالیت هایی که با انجام آن ها می توانید امتیاز خود را افزایش دهید، تعداد دار هستند و روزانه تعداد مشخصی از آن ها را می توانید انجام دهید.

اما در صورتی که پکیج های افزایش فعالیت بخش درآمد مانامو را از فروشگاه دریافت کنید، می توانید روزانه فعالیت های بیشتری را انجام دهید که مجموع امتیازات شما سریع تر رشد کند و بتوانید هر چه زود تر به شرایط دریافت وجه برسید. برای تهیه این پکیج ها می بایست مبلغی را پرداخت کنید که در برابر درآمدی که می توانید از این برنامه کسب کنید بسیار نا چیز است و چند برابر آن به حساب شما باز خواهد گشت.

نتیجه گیری:

در این مقاله به صورت مفصل در مورد کسب درآمد در برنامه مانامو صحبت کردیم که در کنار یادگیری زبان به صورت موضوعی و سطح بندی شده برای شما فراهم شده است.

در صورتی که قصد دارید هم زبان یاد بگیرید و هم درآمدی برای خود داشته باشید، اپلیکیشن مانامو را نصب کنید و به جمع زبان آموزان مانامو بپوندید. این برنامه از جمله بهترین برنامه هایی است که افراد به سادگی می توانند لذت افزایش درآمد خود را در خانه تجربه کنند و سطح دانش خود را نیز در زمینه  زبان های خارجی افزایش دهند.

برنامه های جذاب و جالب دیگری نیز برای شما در نظر گرفته شده است که با پیوستن به مانامو می توانید از تمامی امکانات آموزشی و کسب درآمد در آن بهره مند شوید.

مجوزهای این برنامه را می توانید در سایت اصلی آن به آدرس ذیل مشاهده بفرمایید.

www.manamo.ir

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دانلود برنامه manamo به صفحه زیر مراجعه نمایید :

 آموزش زبان انگلیسی همراه با کسب درآمد با اپلیکیشن بسیار جالب و جذاب مانامو