اپلیکیشن رسنو

کسب درآمد از ایردراپ

کسب درآمد از اپلیکیشن رسنو

رسنو ، اپلیکیشن یا رسانه تبلیغاتی کاربر محور در ایران

اپلیکیشن رسنو

رسنو یکی از اپلکیشنهای درآمدزای ایرانی است که در سایت دلاری به معرفی آن می پردازیم . قبل از هر چیز باید این نکته را به یاد داشته باشید که سایت دلاری  صرفا یک معرفی کننده این برنامه ها است و هیچ مسئولیتی در قبال ارائه خدمات یا عدم عمل به تعهدات هیچ شرکتی  از جمله رسنو را نخواهیم داشت.

یکی از روشهای کسب درآمد از اینترنت ، کسب درآمد از تبلیغات است.

کاربران در  اپ resno با انجام فعالیتهایی مثل دیدن و کلیک روی تبلیغات و دعوت از دوستان و نصب اپلکیشنهای معرفی شده در آن و . . . می توانند به کسب درآمد بپردازند.

رسنو  مخفف رسانه ای نو در واقع یک  فضای تعاملی و درآمد زایی از طریق تبلیغات در ایران است که به قرارداد بین تبلیغ گیرنده و تبلیغ دهنده طرف سومی به نام تبلیغ بیننده را به عنوان کاربران خود اضافه کرده است.

رسنو از طریق شراکت با کاربران خود می تواند اثرگذاری تبلیغ و فراگیری اش را بیشتر کند.

رسنو یک رسانه هوشمند است که محتوای آن را محصولات تبلیغی صاحبان کالا و خدمات تشکیل می دهند.

این محتوا می تواند یک اپلیکیشن باشد، یک فیلم تبلیغاتی و یا یک عکس به عبارتی ساده کاربران رسنو با دیدن تبلیغات و معرفی آن ها به دیگران می توانند به راحتی کسب درآمد کنند.

همچنین در رسنو شما می توانید به عنوان ناشر آگهی و همچنین جذب کننده آگهی به یک درآمد خوب دست پیدا کنید. resno این امکان را به شما می دهد که بتوانید موارد مورد نیاز اعم از کالا یا خدمات را به راحتی در دسترس داشته باشید.

طبق گفته توسعه دهندگان آن ، تمامی خدمات اپلیکیشن رسنو رایگان است.

این محتوا می‌تواند یک اپلیکیشن موبایل، یک فیلم تبلیغاتی و یا یک تصویر ساده باشد.

رسنو با توجه به گستردگی مخاطبان و کاربران خود و شکل منحصر به فرد فعالیتش، می تواند کالا یا خدمات شما را به شکلی مطلوب به جامعه مخاطبین معرفی کند.

اگر شما برای کسب و کار خود یک  اپلیکشن موبایل طراحی کرده اید، می توانید آن را به رسنو بسپارید تا با قرار گیری در ویترین رسنو، پیشنهاد نصب آن به کاربران داده شود.

شما در زمان کوتاهی شاهد این خواهید بود که کاربران بسیاری اپلیکیشن شما را نصب و مشغول به استفاده از آن هستند. ویترین رسنو همچنین به شما این امکان را می دهد تا اگر تیزر ویدیویی یا آگهی تبلیغاتی از کالا یا خدمات خود دارید آن را در معرض دید سایر کاربران قرار دهید تا آنها نیز بتوانند با امکانات پیش بینی شده در نرم افزار، دیدن آن را به دیگران پیشنهاد دهند.

اگر برای معرفی کسب و کار خود هیچ محتوایی ندارید؛ کارشناسان رسنو به شما کمک خواهند کرد تا بهترین و مناسب ترین محتوای تبلیغ را در اختیار داشته باشید. اگر  قصد تولید و توسعه اپلیکیشن دارید می توانید آن را به دپارتمان فنی رسنو و اگر قصد تولید ویدیو یا بنرهای تبلیغاتی دارید آن را به دپارتمان رسانه رسنو بسپارید.

تیم رسنو با بهره گیری از افراد متخصص و با تجربه و ابزار و امکانات فنی حرفه ای، برای گسترش سهم بازار و معرفی کالا و خدمات شما به دیگران، مشاور و همراه خوبی برای شما است.

درآمد کاربران در رسنو :

۱- ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد هر تبلیغ که توسط شما معرفی و بارگزاری شود.

۲- در تبلیغات نصب اپلیکیشن ، به ازای نصب اپلیکیشن معرفی شده در رسنو توسط خودت ۱۵۰ تومان و به ازای نصب توسط هر زیرمجموعه شما ۳۰۰ تومان

۳- در تبلیغات سرویسهای ارزش افزوده ، بابت خودتان ۱۲۰۰ تومان و به ازای هر زیرمجموعه ۶۰۰ تومان

۴- در تبلیغات تیزر و پوستر ، بابت مشاهده توسط شما ۴۰ تومان و مشاهده توسط هر زیرمجموعه ۸۰ تومان

۵- درصدی از مبلغ هر خرید توسط زیرمجموعه شما ، در سرویس تک به قیمت عمده بخر ، متعلق به شماست.

۶- بهره مندی از جوایز قرعه کشی های روزانه و دوره ای

البته ممکن است این مبالغ و درصدها تغییر کنند که می توانید آخرین تغییرات و یا روشهای درآمدزایی جدید را در سایت رسمی و برنامه رسنو مشاهده نمایید.

برای ثبت نام و نصب اپ رسنو نیاز به یک کد معرف دارد که یک عدد ۷ رقمی است.

کد معرف رسنو : ۲۸۵۰۸۸۸

پس از دانلود برنامه رسنو و ثبت نام در آن به شما نیز یک کد معرف رسنو تعلق می گیرد که از طریق آن می توانید این اپ را به سایر دوستان و کاربران معرفی نموده و از این طریق نیز به درآمدزایی برسید.

برنامه رسنو هم دارای نسخه اندروید و هم نسخه ios است که می توانید آنرا از طریق لینکهای زیر دانلود نمایید :

  لینک دانلود اپلیکیشن رسنو برای اندروید

  لینک دانلود اپلیکیشن رسنو برای ios

همچنین از طریق سایت رسنو قسمت ثبت نام نیز می توانید با وارد کردن شماره موبایل و کد معرف ۲۸۵۰۸۸۸ ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

پس از تکمیل کردن پروفایل کاربری و وارد کردن اطلاعات حساب خود می توانید درآمدتان را مستقیما در حساب بانکی تان برداشت نمایید.

resno رسنو متعلق به شرکت پازاندیش بوده که  مجوزهای آن از سازمان صنایع و معادن و وزارت فرهنگ و ارشاد را می توانید در سایت رسمی آن به آدرس www.resno.ir مشاهده نمایید.

طبق اطلاعاتی که در سایت آن درج شده در حال اعطای نمایندگی در کل استانهای کشور می باشد .

اپلیکیشن رسنو

کسب درامد از اپلیکیشن رسنو

برنامه رسنو

دانلود اپ رسنو

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

⇐  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari