کسب بیت کوین رایگان از cointiply

کسب درآمد از ایردراپ

این وبسایت نیز شبیه freebitcoin بوده و  رتبه بسیار خوبی در اکثر سایت های مانیتورینگ جهانی را داراست و به چند روش متنوع می توانید در آن به جمع آوری ساتوشی یا بیتکوین رایگان بپردازید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت .

در سایت خارجی cointiply به روش های زیر می توانید به کسب درآمد بپردازید و بعد از رسیدن به ۱۰۰۰۰۰ کوین مبلغ خود را مستقیما به حساب بیتکوین اصلی خود انتقال دهید .

 این سایت در ازای کارهایی که انجام میدهید به شما کوین(Coin) میدهد که امتیاز مخصوص خود سایت می باشد که حدودا هر کوین ۱٫۲۵ ساتوشی میباشد.این سایت موجودی شما در این سایت را به سه واحد کوین (امتیاز خود سایت)، دلاری و بیتکوین در بالای صفحه به شما نشان میدهد.

فعالیت در این سایت مشابه سایت معتبر فری بیتکوین است که قبلا معرفی شده تنها کافی است بعد از ثبت نام  و فعالسازی حساب خود از قسمت FAUCET  هر یک ساعت یکبار با فشردن دکمه Roll & Win و گذراندن تست انسان شناسی ، شانس خود را برای دریافت بیتکوین رایگان امتحان کنید . به همین راحتی !

یک نکته مهم : هنگام ثبت نام و در پنل کاربری برای ثبت دکمه  Roll & Win 

دز قسمت کد کپچا طبق عکس زیر گزینه دوم ( recaptcha ) را انتخاب نمایید تا کد کپچا ساده تری برای شما نمایش داده شود.

سایت cointiply ، منوها و قسمت های دیگری از جمله PTC ADS  را داراست که مشابه سایت های کلیکی برای کسب درآمد بیشتر طراحی شده که می توانید تبلیغات کلیکی را در این قسمت مشاهده نمایید و اگر مایل به فعالیت بیشتر در این سایت باشید می توانید از طریق دیدن ویدیو ، انجام دادن بازی های آنلاین و  آفر های پیشنهادی هم به کوین های رایگان خود بیافزایید .

نکته مهم : برای اینکه آفرهای پیشنهادی و سایر روشهای درآمدی سایت  cointiply برای شما فعال شود باید آنرا با آی پی غیر ایرانی یعنی v*p*n باز نمایید.

جهت دریافت bitcoin رایگان طبق عکس زیر عمل کنید : ( ابتدا گزینه ۱ FAUCET و سپس گزینه ۲ Roll & Win  را بزنید )

⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

    ثبت نام در سایت cointiply  

پس از زدن دکمه CREATE YOUR ACCOUNT  یک ایمیل فعالسازی حساب براتون ارسال خواهد شد.حتما و حتما ایمیل خود را  باز کرده و بروی لینک داخل ایمیل کلیک کنید تا حسابتان فعال شود .(پوشه اسپم را نیز چک کنید)

برای برداشت طبق عکس زیر ، از قسمت داشبورد روی گزینه WITHDRAW کلیک نموده و در قسمت

 WITHDRAW to your bitcoin wallet  شماره حساب خودتون را وارد کنید.

می توانید ویدئوی آموزشی باز کردن حساب bitcoin را در کانال زیر ببینید.

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شوید.

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق بیت کوین : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari