Tap swap تپ سواپ چیست؟

کسب درآمد از ایردراپ

آموزش کامل بازی TapSwap

تپ سواپ چیست

استخراج ارز دیجیتال در تلگرام و بازی‌های تلگرامی بعد از گذشت چند ماه همچنان ترند بازار کریپتو هستند. پس از ایردراپ نات کوین، بسیاری دنبال درآمدزایی از ربات تلگرامی بعدی هستند. قبلا بهترین جایگزین‌های نات کوین را معرفی کرده‌ایم و یکی دیگر از پرطرفدارترین آن‌ها بازی TapSwap است. این بازی که بیش از ۱۷ میلیون کاربر دارد و قرار است در سال ۲۰۲۴ ایردراپ بدهد. در این مطلب به معرفی و آموزش استخراج رایگان ارز تپ سواپ می‌پردازیم. 

ربات تلگرامی تپ سواپ (Tapswap) یک بازی موبایلی مشابه نات کوین است. این بازی توسط صرافی غیرمتمرکز تپ سواپ توسعه یافته است و در بستر بلاکچین ارز دیجیتال سولانا قرار دارد. البته این دکس هنوز راه‌اندازی نشده است. به نظر می‌رسد که به نظر توسعه‌دهندگان این پروژه جذب کاربر با ایجاد یک ربات تلگرامی مشابه نات کوین، بازاریابی موفقیت‌آمیزتری محسوب می‌شود.  

بازی تپ سواپ کاملا مشابه Notcoin یک گیم Tap to Earn است؛ یعنی با کلیک کردن روی یک دکمه و انجام یک سری تسک‌ها می‌توانید امتیاز بگیرید و در پایان دوره در نظر گرفته شده، این امتیازات به صورت توکن TAPS به شما ایردراپ می‌شوند. Taps توکن بومی اکوسیستم تپ سواپ است. طبق اطلاعات وایت پیپر تپ سواپ ۵۰ درصد از عرضه توکن (۵۰۰ میلیون) بین کاربران فعال کامیونیتی توزیع خواهد شد. 

زمان ایردراپ تپ سواپ هنوز مشخص نیست.

اخبار تپ سواپ را می‌توانید از توییتر تپ سواپ پیگیری کنید. 

آموزش استخراج تپ سواپ

برای شروع بازی تپ سواپ، وارد ربات تلگرامی Tapswap شوید و روی گزینه Start بزنید. 

ثبت نام در tapswap : (فی-ل-تر شکن روشن باشد )

https://t.me/tapswap_bot?start=r_356922364

 استخراج تپ سواپ

در میان گزینه‌هایی که نمایش داده می‌شوند، Start now را انتخاب کنید. 

 استخراج تپ سواپ

در بخش Tap برای دریافت امتیاز روی تصویر رمزارز بزنید. همانطور که مشاهده می‌کنید برای ضربه زدن به انرژی نیاز دارید. در ابتدای بازی به شما روزانه ۵۰۰ واحد انرژی داده می‌شود که با انجام تسک‌های مختلف می‌توانید آن را افزایش دهید. 

آموزش تپ سواپ

برای دیدن جایگاه خود در میان سایر کاربران روی Bronze بزنید. 

 بازی تپ سواپ

دعوت دیگران به بازی تپ سواپ

از طریق بخش Ref و دعوت از دوستان می‌توانید امتیازات بیشتری دریافت کنید. روی Invite a friend بزنید و کد ریفرال خود را برای دوستانتان بفرستید. 

رفرال در تپ سواپ

دریافت تپ سواپ بیشتر در بخش Task

سپس وارد بخش Task شوید. در این قسمت در ازای هر تسکی که انجام می‌دهید مقدار مشخصی توکن دریافت می‌کنید. مثلا تسک اول عضویت در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی تپ سواپ است. در ازای این کار به شما ۲۰۰ هزار توکن داده می‌شود. روزانه این تسک‌ها را انجام دهید. این‌ها تسک‌های بخش Special هستند. 

ارز دیجیتال تپ سواپ

وصل کردن کیف پول به تپ سواپ

برای اتصال کیف پول به تپ سواپ باید تسک Connect Solana Wallet را انجام دهید. روی این گزینه بزنید و برای اتصال کیف پول گزینه GO را انتخاب کنید. 

اتصال کیف پول به تپ سواپ

در صفحه بعدی Connect را انتخاب کنید. 

جایگزین نات کوین

در ادامه باید یکی از کیف پول‌های سولانا را نصب و راه‌اندازی کنید. ما مراحل بعدی را با کیف پول فانتوم انجام می‌دهیم. 

وصل کردن تپ سواپ به کیف پول

اگر کیف پول فانتوم ندارید آن را دانلود و نصب کنید. وارد برنامه شوید و از گزینه Create a new wallet ولت جدید بسازید.

اتصال کیف پول به تپ سواپ

سپس به تپ سواپ برگردید. مجددا وارد صفحه تسک اتصال کیف پول شوید و یک بار دیگر Connect را انتخاب کنید. برنامه مستقیما شما را به کیف پول فانتوم هدایت می‌کند. روی کانکت بزنید. در مرحله بعد کیف پول شما را به بازی هدایت می‌کند. برای تایید آدرس خود روی دکمه Sign message بزنید. 

اتصال کیف پول به تپ سواپ

سپس در کیف پول گزینه Connect را انتخاب کنید. در این مرحله اتصال کیف پول و بازی انجام می‌شود. 

وصل کردن تپ سواپ به کیف پول

بخش Leagues در تپ سواپ

صفحه بعدی در بخش تسک‌ها Leagues است. در اینجا متناسب با جایگاهی که در بازی دارید می‌توانید توکن دریافت کنید. 

انتخاب لیگ بازی تپ سواپ

بخش Ref Tasks در تپ سواپ

صفحه بعد Ref Tasks مختص تسک‌های دعوت از دوستان است. در ازای دعوت از یک نفر از دوستانتان ۲۵۰۰ توکن و در ازای ۳ نفر ۵۰ هزار توکن و در ازای ۱۰ نفر ۱۰ هزار توکن و الی آخر داده می‌شود. 

بخش Ref Tasks در تپ سواپ

بخش Boost در تپ سواپ

بخش بعدی Boost است. با فیچرهایی که در این بخش وجود دارد می‌توانید فرآیند استخراج تپ سواپ را ارتقا بدهید. 

بخش Boost در تپ سواپ

روی Taping Guru بزنید. این گزینه درآمد شما از استخراج را چند برابر می‌کند. مثلا اینجا برای ۲۰ ثانیه سرعت ضربه زدن و درآمد شما ۵ برابر می‌شود.

ارز دیجیتال تپ سواپ

 روی Get it بزنید و برای ۲۰ ثانیه با سرعت ۵ برابری تپ سواپ استخراج کنید. ۳ بار در روز می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. 

تپ سواپ چیست

مورد بعدی Full Tank است. با انتخاب این گزینه سطح انرژی شما به حداکثر می‌رسد. 

full tank در تپ سواپ

فیچر بعدی Multitap است. با انتخاب این گزینه و پرداخت ۲۰۰ عدد توکن می‌توانید مقدار توکن‌هایی که با هر ضربه دریافت می‌کنید را افزایش دهید. 

ارز دیجیتال تپ سواپ

گزینه بعدی Energy Limit است. در این مرحله با پرداخت ۲۰۰ توکن سطح انرژی خود را افزایش می‌دهید. 

آموزش استخراج تپ سواپ

فیچر بعدی Recharging Speed است. با انتخاب این گزینه و پرداخت ۲۰۰۰ توکن سرعت شارژ انرژی خود را افزایش می‌دهید. 

ارز دیجیتال تپ سواپ

گزینه آخر Tap Bot است که در ازای پرداخت ۲۰۰ هزار واحد توکن می‌توانید آن را فعال کنید. ربات ضربه‌زدن به مدت ۱۲ ساعت به جای شما استخراج می‌شود. 

ارز دیجیتال تپ سواپ

در بخش آخر می‌توانید آمارهای بازی نظیر تعداد توکن‌هایی که قرار است توزیع شوند، تعداد بازیکن‌ها، کاربران روزانه و کاربران آنلاین را مشاهده کنید. 

تپ سواپ چیست

جمع‌بندی

تپ سواپ یکی از جایگزین‌های محبوب نات کوین است که قرار است توکن TAPS را میان کاربران خود ایردراپ کند. برای مشمول شدن در این ایردراپ کافی است تا پایان زمان استخراج وارد ربات بازی Tapswap شوید و با ضربه زدن و انجام یک سری تسک ارز دیجیتال تپ سواپ ماین کنید. 

پرسش و پاسخ (FAQ)

تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ یک صرافی غیرمتمرکز در بستر سولانا است که برای جذب کاربر سیستم درآمدزایی از طریق بازی مشابه نات کوین را راه‌اندازی کرده است. 

ایردراپ تپ سواپ کی است؟

زمان ایردراپ و لیست شدن تپ سواپ هنوز مشخص نیست.

چطور تپ سواپ را به کیف پول خود متصل کنیم؟

برای وصل کردن تپ سواپ به کیف پول باید از قسمت تسک گزینه Connect Solana Wallet را انتخاب کنید و ولت مد نظر خود را به بازی اضافه کنید. 

معرفی یک فرصت درآمدی بسیار عالی 

یکی از پروژه های بسیار موفق در سطح دنیا که از طریق بازاریابی ارجاعی رشد و پیشرفت سریع و چشمگیری داشته و تا کنون بیش از ۵۵ میلیون کاربر جذب نموده و از طریق ارزهای دیجیتال امکان کسب درآمد بی نظیری را برای کاربران خود فراهم نموده است پروژه پای نتوورک می باشد.

در این برنامه کاربران با نصب یک اپلیکیشن بسیار ساده و صرف روزانه چند دقیقه وقت می توانند ارز دیجیتال به صورت رایگان دریافت نمایند.

در ابتدای وروود این برنامه به ایران متاسفانه بسیاری از وبسایتها نا آگاهانه یا مغرضانه و بدون دلیل منطقی صحبت از کلاهبرداری آن می کردند ، ولی بعد از گذشت حدود ۵ سال و تکمیل مراحل پروژه ،هم اکنون  فاز سوم پای نتورک با موفقیت راه اندازی شده و بلاکچین آن تست و تکمیل شده است و به زودی در صرافی ها لیست و قیمت گذاری می گردد. نام پای نتورک در بسیاری از سایتهای معتبر کریپتو مانند کوین مارکت کپ و همچنین بزرگترین صرافی رمزارزی دنیا به نام بایننس درج شده است.

در صورتی که تا کنون اپلیکیشن pi network را نصب نکرده اید لطفا برای اطلاع از نحوه کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال پای به صفحه زیر مراجعه نمایید :

 آموزش استخراج ارز دیجیتال پای نتورک 

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعتبار پروژه پای و همچنین لیست شدن ارز پای در صرافی بایننس به مقاله زیر مراجعه نمایید :

 اعتبار ارز دیجیتال پای نتورک

منبع

کانال روبیکا kanal-dolari