شبکه بلاکچین pi network

کسب درآمد از ایردراپ

راه اندازی شبکه بلاکچین pi network

شبکه بلاکچین pi network در سالروز شروع به کار pi network یا اصطلاحا (روز جهانی پای ) در تاریخ  (۲۰۲۰ / ۰۳ / ۱۴) راه اندازی می گردد.

پای نتورک مارکت بعنوان اولین بازار یا مارکت پلیس (market place )  رسمی جهت تبادلات کالا بر اساس ارز دیجیتال پای تقدیم می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کارکرد بلاکچین pi به صفحه زیر مراجعه نمایید :

بلاکچین pi network

شروع به کار  فاز ۲ – نودها( گره های) پای در شبکه پای

(این مقاله ترجمه آخرین ویدوئی رسمی تیم پای نتوورک در رابطه با شروع فاز ۲ پروژه PI می باشد.)

مامعتقدیم که روز به روز صدای اعضا باید بیشتر و بیشتر شنیده شوند و سهم بیشتری از ارزش ایجاد شده در جامعه را به دست آورند.

ما معتقدیم که بهترین راه برای دستیابی به این هدف ، ایجاد ارز و اقتصاد غیر متمرکز است. ارز غیر متمرکز به جای اینکه توسط یک نهاد واحد متمرکز کنترل شود ، در نهایت توسط یک شبکه توزیع جهانی متشکل از پایونرها تأمین می شود.

شبکه جهانی پای در نهایت خودگردان خواهد بود ، به این معنی که این جانعه پایونرها (کاربران شبکه pi network ) می تواند نحوه تکامل پای را با گذشت زمان شکل دهد.

از آنجائیکه که پای کاملاً غیرمتمرکز است ، پایونیرها نیز حاکمیت و کنترل کامل بر منابع رمزنگاری شده خود را در اختیار دارند.

پیشرفت در تمرکززدایی ، پای را به مرحله ای نزدیک می کند که پایونرها بتواند بدون دخالت متمرکز ، دقیقاً مانند بیت کوین و اتریوم ، مبادله پای را انجام دهد.

به عبارت دیگر ، حرکت به فاز ۲ ، مرحله تست نت، ما را یک قدم به Mainnet نزدیکتر می کند ، و این زمانی است که Pi می تواند علاوه بر تجارت کالا و خدمات ، آزادانه با سایر ارزها نیز مبادله شود.

پیشگامانی که می خواهند به امنیت پول Pi کمک کنند ، می توانند یک گره را انتخاب کنند. گره ها نقش چهارم در اکوسیستم Pi هستند و به جای تلفن های همراه روی لپ تاپ و دسک تاپ اجرا می شوند.

مانند سایر بلاکچین ها ، پی گره ها مسئولیت اعتبارسنجی معاملات بر روی یک دفتر کل حسابرسی مجازی توزیع شده را بر عهده خواهند گرفت و چالش های مربوط به حفظ ارز توزیع شده را با داشتن همه گره ها به ترتیب “اجماع” در مورد ثبت معاملات جدید برطرف می کنند.

برخلاف گره هایی که از مدرک مبتنی بر معاملات انجام شده مانند بیت کوین یا اتریوم استفاده می کنند ، پی نود از یک الگوریتم اجماع متفاوت بر اساس پروتکل اجماع ستاره ای استفاده می کند ، که در آن گره ها گروه های قابل اعتماد (سستی کوئوروم) را تشکیل می دهند و فقط با معاملاتی موافقت می کنند که آن گره های مورد اعتماد با انجام آنها موافق هستند.

محافل امنیتی از یوزر های پای بر روی موبایل در یک نمودار اعتماد جهانی جمع می شوند که گره های Pi را قادر می سازد تا یه حد نصاب را تعیین کنند تا مشخص شود چه کسی می تواند و نمی تواند اعتبارات مربوط به حساب کاربری مشترک را تأیید کند.

همچنین برخلاف سایر پروژه های رمزنگاری ، Pi Node همچنان از فلسفه طراحی کاربر محور حمایت می کند. به جای نیاز به دانش فنی زیادی برای راه اندازی گره ، مردم می توانند با نصب یک برنامه دسک تاپ روی رایانه های خود ، درست مانند نصب هر برنامه رایانه ای دیگر ، این کار را انجام دهند.

از طریق این برنامه دسک تاپ ، پیشگامان می توانند دستگاههای خود را روشن یا خاموش کنند تا دستگاه های خود را برای خدمت به عنوان یک گره در دسترس یا غیرقابل دسترسی قرار دهند.

تا ۳۱ مارس ۲۰۲۰ ، نسخه اولیه برنامه Pi Node را برای بارگیری و نصب در دسترس قرار خواهیم داد. این نسخه اولیه Node شامل دو رابط خواهد بود:

رابط گره و رابط Pi دسکتاپ. رابط کاربری Pi شبیه به رابط برنامه موبایل است و به افراد امکان می دهد تعادل Pi خود را بررسی کنند و از رایانه های شخصی Pi در رایانه شخصی خود استفاده کنند.

با این حال ، تنها تعداد ی از اعضا ، که توسط تیم اصلی انتخاب می شوند به عنوان گره آزمایشی خدمت می کنند ، رابط گره برای آنها به طور کامل فعال می شوند. ملزومات تفصیلی و روند انتخاب به همراه راه اندازی نرم افزار اعلام می شود.

تست نت است ، که تیم اصلی را قادر می سازد الگوریتم اجماع و مقیاس پذیری آن را آزمایش کند ، تنظیمات را کالیبره کند ، و الگوریتم اجماع را تطبیق دهد.

پیشگامانی که این نسخه از گره را اجرا می کنند ، دیگر نگرانی با چنین فرآیندهایی نخواهند داشت. تنها کاری که باید انجام دهند این است که اگر به عنوان یک گره انتخاب شده باشند تصمیم بگیرند که آیا دستگاههایشان در دسترس به عنوان یک گره در تست شبکه Pi باشد یا نه. ، .

گره های Testnet Pi پس از ۳/۳۱/۲۰۲۰ راه اندازی و برای استفاده باز می شوند. به منظور انتخاب شدن برای اجرای نسخه های خاصی از گره در Testnet Pi ، پایونرها باید تحت KYC ( تایید هویت ) قرار گیرند.

تعداد بیشتری اسلات KYC برای پشتیبانی از ثبت نام گره و پیشرفت Testnet باز خواهد شد. معیارهای انتخاب دقیق تر Pi Node به همراه راه اندازی نرم افزار منتشر خواهد شد. اما در کل ، اصول انتخاب گره قابلیت اطمینان در شبکه و در دسترس بودن و قابلیت اطمینان دستگاه خواهد بود.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز دیجیتال pi به مقاله های زیر مراجعه نمایید :

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari