کسب درآمد از اپلیکیشن هاپو Hapo

آموزش کسب بیت کوین رایگان از برنامه هاپو Hapo

کسب درآمد از برنامه هاپو

تذکر : 

این برنامه اسکم شده است.

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟ 

همانطور که در آموزشهای قبلی بیان شد سرمایه گذاران اپلیکیشن pivot و Hapo ( که یکی از آنها صرافی بایننس ، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان است ) از تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ تا ۶ فروردین ۱۳۹۸ مبلغ یک میلیون دلار به صورت بیت کوین به کاربران  اپ hapo پاداش پرداخت کردند.

کاربران بسیاری از طریق این اپلیکیشن ، بیت کوین رایگان دریافت کردند . می توانید یکی از ویدئوهای اثبات درآمد و برداشت ما از این اپ را در همین صفحه مشاهده بفرمایید.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که به چه دلیلی سرمایه گذاران این دو اپلیکیشن چنین مبلغ هنگفتی بین کاربران خود تقسیم می کنند ؟

جوابش به  همان  دلیلی است که اپلیکیشن روبیکا حدود یک ساله داره برای نصب رایگانش تبلیغات و هزینه های میلیاردی در تلویزیون  ایران می کنه !!! 

این یک مدل جدید سرمایه گذاری برای تبلیغ و نصب بیشتر اپلیکیشنها است. در واقع سرمایه گذاران هزینه های تبلیغات را به خود کاربران اپ ها پرداخت می کنند و کاربران ، با معرفی این اپ ها به سایر دوستان خود می توانند درآمد کسب نمایند. در واقع برنامه هاپو یک نمونه از اپلیکیشنهای درآمدزا است.

البته در نظر داشته باشید که این مبلغ به صورت بیت کوین به کاربران پرداخت می شود.

در صورتی که برنامه Hapo  را نصب نکرده اید یا اولین بار است که با این برنامه کار می کنید ابتدا توضیحات کلی در مورد این اپ را در صفحه زیر مطالعه بفرمایید :

  آموزش کسب بیت کوین رایگان از اپلیکیشن Hapo

جهت نصب اپ هاپو لطفا روی لینک زیر کلیک یا لمس نمایید :

⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

   لینک نصب و دانلود Hapo   

طبق آماری که در گوگل پلی قابل مشاهده است در مدت کمتر از یک ماه Hapo بیش از یک میلیون نصب داشته که این نشان دهنده موفقیت این برنامه در جذب کاربران از سراسر دنیا می باشد.

پس از اتمام تاریخ مرحله اول ، وقتی کاربران برنامه را برای اولین بار باز کردند با پیغامی شبیه زیر روبرو شدند :

hapo app

طبق گفته توسعه دهندگان این اپلیکیشن ، از تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ۱۳۹۸ ) به مدت یک ماه ، کاربران می توانند همچنان به جمع آوری امتیاز یا Gems بپردازند ولی مانند قبل این امتیازها به صورت روزانه تبدیل به بیت کوین نمی شود . بلکه در کیف پول هر کاربر جمع آوری می شود.

و پس از یک ماه مجددا یک میلیون دلار دیگر پاداش به کاربران تعلق خواهد گرفت. فعلا سعی کنید از روشهایی که در اپ معرفی کرده امتیاز بیشتری کسب نمایید : 

کسب درآمد از برنامه هاپو

در حال حاضر چهار روش برای کسب درآمد از برنامه Hapo وجود دارد :

۱- دعوت از دوستان 

۲- چالش صندوق شانس  Lucky chest challenge ( روش جدید )

۳- به اشتراک گذاشتن پستها

۴- انجام فعالیتهای روزانه ( فعال بودن در برنامه )

در این قسمت روش جدید Lucky chest challenge توضیح داده می شود :

این یک بازی شانسی است . برای ورود به آن باید در صفحه اصلی برنامه گزینه Lucky chest challenge را انتخاب نموده و در صفحه ، روی گزینه JOIN IN بزنید.

هاپو -۱

در صفحه بازی طبق عکس زیر می توانید با پرداخت ۱۰۰۰۰ جم ( در صورتی که حداقل ۱۰۰۰۰ امتیاز داشته باشید از امتیازات شما کسر می گردد ) و انتخاب گزینه CONFIRM یک عدد شانس ( عددی چهار رقمی بین ۱ تا ۹۹۹۹ ) به شما تعلق می گیرد.

سپس هر روز سیستم یک عدد تصادفی ( عددی چهار رقمی بین ۱ تا ۹۹۹۹ ) تولید می کند. در صورتی که عدد شانس شما با عدد تولید شده توسط اپلیکیشن یکی شود شما مبلغی بین ۲۵ تا ۱۰۰ دلار به صورت رندوم  به علاوه ۱۰۰۰۰ جم برنده خواهید شد. 

البته احتمال برنده شدن در این بازی بسیار پایین است. و به ازای هر عدد شانس ۱۰۰۰۰ امتیاز Gems از شما کسر می گردد. بهتر است برای دریافت امتیازات بیشتر از سایر روشها نیز استفاده نمایید . نتیجه بازی را می توانید در قسمت Mine مشاهده کنید. با زدن روی گزینه SHARE می توانید لینک صفحه بازی برنامه را برای دوستان خود ارسال کنید. در صورتی که شخصی با لینک شما وارد برنامه شده و در بازی Lucky chest challenge شرکت نماید به شما ۱۰۰۰۰ جم پاداش می دهد.

هاپو -۲

برای توضیحات در مورد سایر روشهای کسب امتیاز در برنامه می توانید به مقالات زیر مراجعه نمایید :

  آموزش کسب بیت کوین رایگان از اپلیکیشن Hapo

 آموزش روش جدید افزایش درآمد در برنامه هاپو Hapo

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شوید.

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق بیت کوین : @kasbe_bitcoin

در صورتی که سوال یا اشکالی در استفاده از اپلیکیشن هاپو دارید از قسمت زیر ارسال نمایید :

6 نظرها

    مهدی کناررودی

    سلام دوست عزیز اگر در برنامه هاپو بیشتراز صد نفر زیرمجموعه فعال داشته باشم حداقل درآمد من چقدر هست؟

      مدیر

      با سلام و احترام
      ببینید در حال حاضر رقم دقیقی نمیشه بیان کرد. زیرا شما به ازای فعالیت امتیاز یا جم بدست می آورید و این امتیازها فعلا مقدار معادل بیت کوین ندارد.

    Ali

    سلام من هرچی پست میزارم و کسی هم لایک می‌کنه ولی اون قسمتی ک ب تعداد کسایی ک پست شما رو دیدن و طبق اون جایزه میده میزنه ۰ بازدید اصلا از روز اول زیاد نشده و این که اصلا ویدیو نمیتونم او کنم فقط عکس میشه

      مدیر

      برنامه هاپو با گوشی هایی با ورژن اندروید پایین مشکل داره.احتمالا به خاطر این باشه.
      می تونید آنرا روی گوشی یکی از افراد خانواده نصب کنید .
      جواب قسمت دوم سوالاتون در پستهای پایینی بیان شده.

    بشیر

    سلام.
    وقتتون بخیر.
    من هر روز تعدادی پست میزارم و حداقل بالای بیست تا لایک میشه.
    ولی هنوز هیچ کدوم از صندوق هام باز نشده.
    لطفا من رو یاری کنید.
    تشکر

      مدیر

      با سلام و احترام.
      Hapo تا سه هفته پیش بیت کوین رایگان پرداخت می کرد که کلیپ های برداشتی ما از آن در سایت دلاری موجود است.
      فعلا مرحله اول پرداخت یک میلیون دلار به اتمام رسیده است.در اپ هاپو Hapo قسمتی به عنوان فعالیت های روزانه (Daily activites ) برای کسب درآمد وجود داره که در حال حاضر فعال نشده. فعلا فقط می تونید از ارسال لینک نصب برای سایر دوستان تون یا به اشتراک گذاشتن لینک پستها یا ویدئوهای خود امتیاز یا جم Gems جمع آوری نمایید. ( به ازای هر نفری که روی لینک شما کلیک کنه یک امتیاز بهتون تعلق می گیره ) این امتیازها طبق گفته توسعه دهندگان برنامه hapo از تاریخ از ۲۸ آوریل ۲۰۱۹ ( ۸ اردیبهشت ۹۸ ) که مرحله دوم و پرداخت یک میلیون دلار دیگر آغاز خواهد شد تبدیل به بیت کوین شده و کاربران می توانند برداشت نمایند.
      از قسمت باز کردن صندوق شانس می توانید مستقیما درآمد دلاری داشته باشید ( پول نقد به صورت بیت کوین ) . که بستگی به شانس شما دارد و توصیه نمی کنیم. چون به ازای هر عدد شانسی که به شما می دهد ۱۰ هزار جم از شما کسر می کند و احتمال برنده شدن نیز در آن پایین است.
      فعلا سعی کنید با فعالیتهایی که گفته شد الماس Gems بیشتری دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش روش جدید کار با اپ هاپو به صفحه زیر مراجعه نمایید :
      https://dolari.ir/1506
      https://dolari.ir/1453

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*