مهاجرت به شبکه اصلی پای

کسب درآمد از ایردراپ

تسریع سفر به ۱۰ میلیون مهاجرت اصلی

ما خوشحالیم که ارتقای فنی مهمی را در مکانیزم مهاجرت Mainnet اعلام می کنیم که منجر به بیش از دو برابر سرعت مهاجرت Pioneers به Mainnet شد!

در این ارتقا فنی، الگوریتم مدیریت فرآیند مهاجرت، صف‌های مهاجرت Pioneers، بررسی و بررسی اضافی و تعاملات آن با بلاک چین Mainnet را بهینه کردیم. چنین بهینه‌سازی بر اساس تلاش زیاد و دورهای متعدد تکرار و آزمایش، فرآیند مهاجرت را کارآمدتر می‌کند و به طور کلی منجر به افزایش سرعت مهاجرت می‌شود.
شبکه اصلی – ارتقا – تصویر

این ارتقا به قدری مؤثر بوده است که در واقع، ما اکنون می‌توانیم سریع‌تر از درخواست‌های مهاجرت جدید که هر روز از Pioneers دریافت می‌شود، Pioneers را مهاجرت کنیم! با توجه به این پیشرفت هیجان انگیز…

اکنون اقدام کنید: چک لیست Mainnet خود را تکمیل کنید و همین امروز مهاجرت کنید!

برای پیشگامانی که چک لیست های اصلی شبکه خود را تکمیل کرده اند، فوراً وضعیت مهاجرت خود را بررسی کنید! با توجه به این بهبود سرعت، ممکن است قبلاً به Mainnet منتقل شده باشید، یا به سرعت در صف حرکت خواهید کرد، به خصوص اگر به طور فعال ماینینگ کنید!

برای پیشگامانی که این کار را نکرده‌اند، اکنون بهترین زمان برای تکمیل چک لیست Mainnet است! امروز به چک لیست Mainnet در داشبورد Mainnet در برنامه استخراج Pi خود بروید تا در صورت نیاز مراحل باقیمانده را تکمیل کنید.

با توجه به ارتقاء سرعت بهبود یافته، ما در واقع به Pioneers بیشتری نیاز داریم تا چک لیست اصلی خود را تکمیل کنند و برای مهاجرت صف بندی کنند تا بتوانیم استفاده خود را از ظرفیت مهاجرت فعلی به حداکثر برسانیم.

به عبارت دیگر، برای افرادی که می توانند مهاجرت کنند، توپ اکنون در زمین شماست—اقدام کنید!

پیشبرد هدف انتقال اصلی شبکه باز

به طور کلی، کار تیم اصلی در توسعه این ارتقاء مهاجرت در راستای کمک به جامعه برای پیشبرد هدف شبکه مشترک از ۱۰ میلیون مهاجرت Mainnet به سمت شبکه باز است! تعداد مهاجرت Mainnet از ۴٫۶ میلیون در مارس گذشته به ۵٫۴۱ میلیون در حال حاضر افزایش یافته است – و از اینجا فقط سریعتر افزایش می یابد، زیرا پیشگامان بیشتری در مورد مهاجرت اقدام می کنند و از ظرفیت مهاجرت بهبود یافته استفاده می کنند.

تیم اصلی – در راستای اولویت‌های شبکه باز – زمان و منابع قابل‌توجهی را برای رسیدگی و بهبود فرآیندها و جنبه‌های مختلف که برای اهداف شبکه باز مهم هستند، صرف می‌کند و ادامه می‌دهد، اعم از KYC، مهاجرت، ایجاد ابزار، رشد، مشارکت جامعه و غیره که در وایت پیپر و اطلاعیه های قبلی شرح داده شده است. در حالی که این یک به‌روزرسانی در انتقال Mainnet (یک فرآیند خاص) است، چندین تیم اختصاصی در Core Team به طور همزمان برای بهبود فرآیندهای مختلف کار می‌کنند و به‌روزرسانی‌هایی را منتشر می‌کنند که لزوماً مانع یا مسدود کردن پیشرفت سایر فرآیندهای ضروری نمی‌شوند. نمونه‌های اخیر شامل یک ویژگی جدید بررسی حیات چندگانه است که به رفع انسداد فرآیند KYC کمک می‌کند و یک رویداد مشارکت اجتماعی مانند جشنواره هنری Fireside Forum.

همه تلاش‌ها و کارها در زمینه‌های مختلف مهم و برای کمک به جامعه ما در پیشرفت همه‌جانبه برای دستیابی به یک شبکه باز سالم است. مانند تیم اصلی، پیشگامان باید به تعامل و همکاری با یکدیگر در مشارکت در جنبه‌های مختلف شبکه کمک کنند تا ما را به شبکه باز نزدیک‌تر کند.

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که Pioneers بیشتری در ماه‌های آینده به بلاک چین Mainnet بپیوندند و با برنامه‌ها و ابزارهای کاربردی شبکه Pi با استفاده از Pi مهاجرت شده خود تعامل داشته باشند!

شبکه Pi قصد دارد در سال ۲۰۲۴ به شبکه باز منتقل شود، مشروط به تحقق شرایط خاص و اهداف استراتژیک که در اطلاعیه اینجا توضیح داده شده است. این انتقال به تلاش های جمعی جامعه ما و تأثیر عوامل خارجی بستگی دارد. برای درک کامل الزاماتی که بر پیشرفت ما به سمت نقطه عطف شبکه باز تأثیر می گذارد.

کانال روبیکا kanal-dolari