کیف پول ارز کور (core dao)

کسب درآمد از ایردراپ

کیف پول ارز کور دائو (core dao)

کیف پول element اولین کیف پول رسمی بعد از والت متامسک است که مستقیما به بلاکچین ارز دیجیتال کور دائو متصل می شود.

بیایید خودمان را معرفی کنیم. Element پورتال شما برای آینده اینترنت است که به عنوان اولین و اصلی ترین رابط شبکه بلاک چین آغاز می شود. Element که در ابتدا برای شرکت کنندگان Core ساخته شده بود، یک رابط موبایلی ساده، ایمن و سرگرم کننده Web3 را برای همه فراهم می کند. Element با الهام از عناصر، بلوک‌های سازنده جهان ما، مؤلفه‌های پایه‌ای را ارائه می‌کند که برای ساختن دنیای دیجیتال خود به آن نیاز دارید.

اینترنت در حال تکامل است. شبکه‌های بلاک چین به افراد اجازه می‌دهند تا مستقیماً با پروتکل‌ها و یکدیگر بدون اتکا به اشخاص ثالثی که تجربه اینترنتی ما را قطع می‌کنند، ارتباط برقرار کنند. بدون نیاز به شخص ثالث انسانی، پروتکل ها در نهایت برنامه ریزی می شوند و با عملکردهای پیچیده تر و مهم تر مورد اعتماد قرار می گیرند. ماهیت اینترنت در حال تغییر است، اما تنها در صورتی می تواند اثرگذار باشد که افراد و پروتکل ها بتوانند آزادانه به یکدیگر متصل شوند.

تا کنون، پیمایش از طریق پروتکل های Web3 تقریبا غیرممکن بوده است. چشم انداز بیش از حد پیچیده است، مستعد هک است و دنبال کردن آن سخت است. زمان آن رسیده است که در نهایت تجربه Web3 را ساده، ایمن و مدیریت کنیم. به Element، راهنمای شما از طریق Web3 و خانه ای برای کیف پول دیجیتال، پاسپورت، حساب بانکی و تجربیات منحصر به فرد Web3 خوش آمدید.

تمرکززدایی، وب ۳، بلاک چین و کریپتو همگی می توانند پیچیده باشند، اما واقعا نباید اینطور باشند. با حذف موارد اضافی به نفع تجربه ضروری، Element نقاط لمسی با استفاده آسان و موارد جدید پیچیده را ادغام می کند. دیگر نیازی نیست به رابط‌های قدیمی، افزونه‌های دسکتاپ معیوب، و منظره پروتکل پراکنده تکیه کنیم. با Element، می‌توانید به راحتی به بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز دسترسی داشته باشید، مجموعه‌های دیجیتال ارزشمند بسازید، و آزادانه با پروتکل‌ها و افراد به طور یکسان از طریق یک تجربه آشنا، بصری و تلفن همراه ارتباط برقرار کنید.

اگر وضعیت فعلی کریپتو یک تصویر آبی و قرمز مبهم است، Element عینک های سه بعدی کلاسیک را ارائه می دهد که نه تنها آن منظره را در فوکوس ایجاد می کند، بلکه در واقع ظاهر می شود.

تحت رژیم قدیمی اینترنت، شرکت‌ها و سایر واسطه‌ها سلطنت می‌کنند. متأسفانه، دارایی های دیجیتال، هویت و حریم خصوصی شما به ندرت تحت کنترل خودتان است. و این مزخرف است Element پلتفرمی است که می توانید به آن اعتماد کنید. اما، صادقانه، این نیز می تواند مزخرف باشد. بنابراین، ما از شما انتظار نداریم که فقط به ما اعتماد کنید. ما آن را با ممیزی‌های مکرر و با اطمینان از اینکه دارایی‌های دیجیتال، داده‌ها و پیام‌های شما همگی توسط پروتکل‌های رمزگذاری‌شده به جای انسان نگهداری می‌شوند، ثابت می‌کنیم. با Element، کنترل را در دست دارید. کاری که با پروتکل‌های خود و همتایان خود انجام می‌دهید، کسب‌وکار شماست. ما به سادگی شما را قادر به اتصال می کنیم. و با ارائه مجموعه‌ای از پروتکل‌ها و برنامه‌های کاربردی، پیمایش در چشم‌انداز ارز دیجیتال بسیار ایمن‌تر می‌شود.

در حالی که سادگی و امنیت ضروری است، Element اساساً یک پلتفرم برای شما برای ساختن دنیای دیجیتال است. و این به عنوان f*** سرگرم کننده است. با Element خود اینترنت مثل یک بازی می شود. شما به عنوان یک تازه کار شروع می کنید، به سطح بالا می روید، ارزش خلق می کنید، مجموعه می سازید، جوایز به دست می آورید، با دوستان جدید ملاقات می کنید و دنیای دیجیتالی گسترده و جدید را کشف می کنید. عنصر مانند Web3 در حالت آسان است. وصل کنید و از تجربه‌های منحصربه‌فرد Web3 مانند airdrops، بازی‌های P2E، مالکیت دیجیتال و بسیاری موارد دیگر لذت ببرید.

Element به اینترنت آینده ایمن، غیرمتمرکز و مقیاس پذیر اختصاص داده شده است. به همین دلیل، ما مفتخریم که با Core، شبکه بلاک چین جدید که امنیت و تمرکززدایی بیت کوین را با مقیاس پذیری و ترکیب پذیری اتریوم ترکیب می کند، همکاری می کنیم.

با Core، جامعه حرف اول را می زند. بسیاری از توکن‌های Genesis CORE مستقیماً برای کاربران زنجیره ارسال می‌شوند تا بتوانند بلافاصله شبکه بلاک چین Core را بسازند و کاوش کنند. اما این کاربران چگونه با Core تعامل دارند؟ به عنوان اولین و اصلی ترین رابط برای دسترسی به شبکه Core، Element با قابلیت های کیف پول کریپتو شروع می شود و شرکت کنندگان Core را قادر می سازد علاوه بر بسیاری از ویژگی های دیگر، توکن های CORE را ارسال، دریافت و به اشتراک بگذارند. در نهایت، پروتکل های Core به راحتی از طریق Element قابل دسترسی خواهند بود، زیرا Core و Element به طور همزیستی رشد و گسترش می یابند.

عملکرد کیف پول اصلی تنها آغاز کار است. چشم انداز بلند مدت ما بسیار گسترده تر است. در نهایت، Element پلتفرمی برای ساده‌سازی تجربیات دیجیتال شما خواهد بود، آزادراهی که به مسیرهای بسیاری در سفر دیجیتالی شما منتهی می‌شود… یک پلت‌فرم، یک سیستم عامل، یک مرورگر، یک ترمینال – هر چه می‌خواهید آن را بنامید، عنصر مرکزی برای آن خواهد بود. زندگی دیجیتال خود را تقویت کنید

شروع به ساختن آینده ای بهتر در سراسر جهان دیجیتال، یک عنصر در یک زمان کنید. با ما به این سفر بیایید، ابتدا با دنبال کردن ما در توییتر.

 

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari