همکاری core dao با Layer Zero

کسب درآمد از ایردراپ

ادغام  core dao با Layer Zero

core-zero

امروز، ما مشتاقیم که ادغام Core را با LayerZero، پروتکل قابلیت همکاری omnichain که توسط LayerZero Labs پیشگام است، اعلام کنیم.

با فعال کردن Core برای تعامل با سایر بلاک چین ها، LayerZero دری را برای پل زدن دارایی های دیجیتال موجود بر روی Core Network به طور یکپارچه و ایمن باز می کند.

قابلیت همکاری یکی از ابرقدرت های کلیدی فناوری بلاک چین است. قواعد بلاک چین تغییرناپذیر به پروتکل های قابل همکاری در برقراری ارتباط موثر، به اشتراک گذاری اطلاعات و توافق بر سر حقایق به روشی ساده و غیرقابل اعتماد کمک می کند. با گسترش دنیای بلاک چین، قابلیت همکاری باید با آن رشد کند. با این حال، تا این مرحله، بلاک‌چین‌ها در رسیدن به اجماع در داخل قوی بودند، اما در خارج محدود بودند. در نتیجه، بلاک‌چین‌های سلد، ارتباطات و قابلیت انتقال بین دارایی‌ها و اطلاعات روی زنجیره را محدود می‌کنند.

LayerZero چارچوبی را برای قابلیت همکاری متقابل زنجیره ای مقیاس پذیر، ایمن و غیرمتمرکز فراهم می کند. با اتصال زنجیره های مختلف به یک پلتفرم و رابط، برنامه های کاربردی چند زنجیره ای ممکن است بتوانند به راحتی ارتباط برقرار کنند، دارایی های دیجیتال را انتقال دهند و به اجماع برسند.

LayerZero به رفع دو چالش مهم پل های زنجیره ای کمک کرده است. ابتدا، طرح های پل، معماری خود را در معرض یک یا چند نقطه شکست قرار دادند که منجر به سوء استفاده های امنیتی متعددی شد. ثانیاً، پل‌ها فقط می‌توانند موارد استفاده خاص را ارائه دهند و نه قابلیت همکاری همه‌منظوره. LayerZero به هر دوی این نقاط درد می پردازد. پروتکل پیام‌رسانی با داشتن نهادهای مستقل اوراکل‌ها و رله‌ها، پیام‌ها را بین نقاط انتهایی زنجیره‌ای انتقال می‌دهد. با توجه به امنیت، رله ها به عنوان لایه دوم در بالای شبکه ای از اوراکل ها غیرمتمرکز و ایمن عمل می کنند. در مورد فعال سازی موارد استفاده، پروتکل ها می توانند از پیام های زنجیره ای متقاطع LayerZero برای اتصال قراردادهای هوشمند در زنجیره های مختلف استفاده کنند. ارتباطات متقابل زنجیره ای به طور قابل توجهی یکپارچه تر شده است!

ادغام Core با LayerZero یک فرصت اولیه برای مقیاس‌بندی سریع موارد استفاده و توسعه است. برایان پلگرینو، مدیر عامل LayerZero Labs اظهار داشت: “Core به سرعت یکی از مشتاق ترین جوامع را در حوزه رمزنگاری ایجاد کرد. ما هیجان‌زده هستیم که قابلیت همکاری Core را افزایش دهیم تا جامعه Core بتواند سریع‌تر، قوی‌تر و گسترده‌تر بسازد.” Core DAO با سرمایه گذاری بر روی یکپارچه سازی، قصد دارد یک پل بومی با نیروی LayerZero توسعه دهد. توسعه دهندگان می توانند به طور یکپارچه پل را در محصولات خود بگنجانند، که تجربه کاربر را ساده و بهبود می بخشد. برندون سدو، مشارکت‌کننده اولیه Core، تأیید کرد: «LayerZero یک محرک کلیدی در آینده چند زنجیره‌ای است که ما می‌خواهیم بخشی از آن در Core باشیم. آنها تیمی باورنکردنی هستند که امنیت و تمرکززدایی را جدی می گیرند.»

جزئیات بیشتر در راه است!

شرایط و جزئیات مندرج در اینجا ممکن است در هر زمان با یا بدون اطلاع قبلی تغییر کنند. نمی توان اطمینان داشت که شبکه همانطور که توضیح داده شد فعال می شود یا اصلاً فعال می شود یا اینکه هر یک از موارد مربوط به شبکه همانطور که توضیح داده شده رخ می دهد یا اصلاً رخ می دهد. به همین ترتیب، نمی توان اطمینان داشت که شبکه یا هر یک از موارد مرتبط با شبکه همانطور که توضیح داده شد، بدون خرابی های قابل توجه یا بدون عواقب نامطلوب کار می کند یا اصلاً کار می کند. Core و همه طرف های مرتبط و وابسته از هرگونه مسئولیت بالقوه در قبال چنین شکست ها، رویدادهای نامطلوب یا هر رویداد مرتبط دیگر خودداری می کنند. ایردراپ پیشنهادی برای فروش یا درخواست پیشنهاد برای خرید سرمایه گذاری نیست.

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari