تکامل شبکه Pi، Core DAO و سایر ارزهای دیجیتال؛

کسب درآمد از ایردراپ

تکامل شبکه Pi، Core DAO و سایر ارزهای دیجیتال؛ چگونه رمزارزها برای کار طراحی شده اند

وقتی جامعه در مرحله تاریک بود، هیچ چیز مانند پول نبود. شما باید به سراغ کسی بروید و بگویید: “هی، من واقعاً از اسبت خوشم می آید، سگم را با تو عوض می کنم” (این مبادله ای است) اما مشکل با چنین سیستمی این است، حتی اگر شما کاملاً عالی باشید. خوشحال هستید که اسب خود را رها می کنید، ممکن است گربه نخواهید و این تجارت هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

مرحله ۲

آنجا بود که سکه (فیات) وارد شد، زیرا آنها از طلا و نقره گرانبها ساخته شده بودند و همه آنها را پذیرفتند و معتقد بودند که ارزش چیزی دارند. (پوند بریتانیا) دلیل اینکه آنها را پوند می نامند این است که واقعاً قبلاً حوض های نقره بوده است … و ناگهان در یک معامله مهم نیست که گربه من را تا زمانی که من سکه دارم نمی خواهید. ما هنوز هم می‌توانیم برای اسب شما معامله کنیم و حتی اگر در آن لحظه اصلاً از آن نقره استفاده نکنید، این یک ماده گرانبها است و اطمینان خاطر وجود دارد که از آن سکه برای معامله برای چیزی که ممکن است بعداً نیاز داشته باشید استفاده کنید. راحت درسته؟

مرحله ۳

با تأسیس بانک‌ها و کنترل دولت، متوجه شدیم که تا زمانی که به سیستم اعتماد وجود داشته باشد، می‌توانیم از حمل‌ونقل سنگین نقره به یک سیستم راحت‌تر (پول کاغذی یا اسکناس) برویم. سکه اما حالا پول ارزش ندارد چون کاغذ است. این فقط به این دلیل ارزش دارد که دولت می گوید ارزش دارد و با همه آن کلمات چاپ شده روی پول درست مانند رسید یا ثابت کردن پول است. همانطور که Technoogy حتی بیشتر پیشرفت کرد، ما راه راحت تری برای ذخیره و تجارت مواد خود پیدا کردیم.

مرحله ۴

مردم بیشتر از همیشه شروع به خرید آنلاین با کارت های اعتباری کردند و در این مرحله دیگر پول خود را نمی بینیم. این در مورد سکه یا اسکناس یا گربه و بانک نیست، بلکه فقط “ورود یک برگه” است. آنها پول را از حساب بانکی شما بدهکار می کنند و به حساب آنها واریز می شود و شما کالاهای خود را دریافت می کنید.

ارزهای دیجیتال به عنوان راحت‌ترین دوران در بین برخی افراد شناخته می‌شوند.

مرحله ۵

ارز دیجیتال ۱۰۰% مجازی است. با کریپتو نه طلا، نه نقره و نه کاغذ وجود دارد. این انتقال “دارایی دیجیتال” به جای نگهداری چندین بانک در سوابق جداگانه است. در کریپتو، از هر تراکنش انجام شده با آن ارز، فقط یک برگه اسپری عظیم وجود دارد که به آن دفتر کل می گویند.

عملکرد و جذابیت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اساساً به فناوری بلاک چین وابسته است. بلاک چین در اصل شبکه ای از بلوک های به هم پیوسته یا یک دفتر کل الکترونیکی است، همانطور که از نامش پیداست. گروهی از تراکنش ها در هر بلوک وجود دارد و همه آنها به طور مستقل توسط هر کاربر در شبکه تأیید شده است.

ساختن تاریخچه تراکنش تقریباً غیرممکن است زیرا هر گره باید ابتدا هر بلوک جدید ایجاد شده را قبل از تأیید تأیید کند.

شبکه هر کامپیوتر یا گره جداگانه ای که یک نسخه از دفتر کل آنلاین را نگه می دارد باید در مورد محتوای دفتر به توافق برسد.

کانال روبیکا kanal-dolari