استیک یا سپرده گذاری در شبکه core dao

کسب درآمد از ایردراپ

Everstake به عنوان Validator به اکوسیستم Core DAO می‌پیوندد

Everstake به اعتبارسنجی در Core mainnet تبدیل خواهد شد و به اکوسیستم امن و غیرمتمرکز پروتکل کمک خواهد کرد.

Everstake اکنون یک اعتبارسنجی در شبکه اصلی Core DAO است. اعتبار سنجی قابل اعتماد در سراسر زنجیره های بلاک متعدد، گره های ایمن و قابل اعتماد را برای اجماع ساتوشی پلاس اجرا می کند.

پلت فرم خدمات استیکینگ

Everstake یک اعتبارسنجی مسئول است که بیش از ۶۲۵ هزار کاربر در بیش از ۷۰ شبکه بلاک چین به آن اعتماد دارند.

در سال ۲۰۱۸ توسط مهندسان برای کل جامعه ایجاد شد. این یک تجارت سودآور و با سرمایه شخصی است که بیش از ۱۲۵ نفر را استخدام می کند و بیش از ۸۰۰۰ گره را برای بیش از ۷۰ پروتکل بلاک چین از جمله پل ها و اوراکل ها اجرا می کند.

ما محصولات استیکینگ مایع مانند Eversol را ایجاد می‌کنیم و از طریق Everstake Capital روی استارت‌آپ‌های امیدوارکننده بلاک چین در مراحل اولیه سرمایه‌گذاری می‌کنیم. در میان ۲۵+ داستان موفقیت چنین سرمایه گذاری هایی می توان به Solana، Wormhole، Metaplex، Pyth، The Graph و غیره اشاره کرد.

Everstake تیمی متشکل از توسعه دهندگان با تجربه، کارشناسان مالی و علاقه مندان به بلاک چین است. آنها گره های ایمن را برای پروتکل های Proof-of-Stake (PoS) اجرا می کنند و حداکثر کارایی و امنیت را تضمین می کنند. مشارکت اعلام شده در ۲۷ ژانویه باعث می شود که Everstake تراکنش ها را در شبکه اصلی Core تأیید، محاسبه و تأیید کند.

این مشارکت بیانگر بیانیه بزرگ دیگری از Core DAO برای دستیابی به یک اکوسیستم پایدار در صنعت است.

Core DAO چیست:
Core DAO سازمان غیرمتمرکز رسمی است که اکوسیستم ساتوشی پلاس را توسعه می دهد. این فرصتی را برای ماینرها برای دسترسی به جریان های درآمدی جدید با کمک قدرت هش به زنجیره نشان می دهد. Core با الهام از اصول هر دو بلاک چین، قدردانی عمیقی از تاریخچه اکوسیستم کریپتو به همراه هیجان بیشتر برای نقش Core در آینده خود نشان می دهد.

Everstake در توییتر نوشت :

ما یک اعتبارسنجی در Mainnet @Coredao_Org خواهیم بود، با $CORE که توکن اصلی بلاک چین است. راهنماها و سایر مطالب مفید در مورد Core در راه است. ما در مورد این همکاری بسیار هیجان‌زده هستیم و منتظر نتایج عالی برای همه درگیر هستیم!» 

وبسایت پروژه :

https://everstake.one/

کانال روبیکا kanal-dolari