مقایسه ارز CORE DAO با ارز Pi

کسب درآمد از ایردراپ

CORE DAO در مقابل شبکه Pi. سه تفاوت عمده و چهار شباهت

pi-core

پس از راه اندازی CORE Mainnet و لیست شدن PiCoin اخیراً در صرافی ها، پروژه های ارزهای دیجیتال Core DAO و Pi Network هر دو به طور غیرمنتظره ای به ترندهای برتر در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، به ویژه توییتر تبدیل شده اند.

پس از اینکه تیم توسعه پروژه چهار روز پیش از استقرار Mainnet باز خود خبر داد، CORE DAO در حال حاضر از فهرست قانونی توکن بومی خود (CORE) لذت می برد.

با این حال، شبکه Pi همچنان در شبکه اصلی محصور خود با این گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه Mainnet ممکن است در روز Pi (14 مارس ۲۰۲۳) راه‌اندازی شود، کار می‌کند.

برای مزایای تازه کارها، شباهت ها و تفاوت های عمده بین Pi Network و CORE DAO را به شرح زیر برجسته کرده ایم:

شباهت ها

۱٫ هم شبکه Pi و هم CORE DAO را می توان در گوشی های هوشمند استخراج کرد.

۲٫ از آنجایی که می توان آنها را در گوشی های هوشمند استخراج کرد، برای استخراج به انرژی زیادی نیاز ندارند.

۳٫ ماینینگ در هر دو پلتفرم برخلاف بیت کوین و اتریوم نیازی به هیچ هزینه ای ندارد.

۴٫ هر دو پروژه هنوز در مرحله توسعه هستند، به خصوص شبکه Pi.

تفاوتها

۱٫ شبکه Pi جامعه بزرگتری از کاربران (بیش از ۴۰ میلیون) نسبت به Core DAO دارد که حدود ۱۴ میلیون کاربر دارد هرچند هنوز امیدوارکننده است.

۲٫ Core DAO از اجماع ساتوشی پلاس استفاده می‌کند که اثبات کار (PoW) و اثبات سهام واگذار شده (DPoS) را با هم ترکیب می‌کند تا از نقاط قوت هر یک استفاده کند و همزمان کاستی‌های مربوط به آنها را بهبود بخشد، در حالی که بلاک چین شبکه Pi از مکانیزم اجماع استفاده می‌کند. به عنوان پروتکل اجماع ستاره ای شناخته می شود، که در اصل برای بلاک چین Stellar (XLM) شناخته می شود.

۳٫ شبکه Pi توسط Nicolas Kokkalis و Chengdiao Fan تأسیس شده است در حالی که تیم توسعه Core DAO شناخته شده نیست زیرا گفته می شود آنها به دنبال شهرت نیستند.

علی‌رغم گمانه‌زنی‌ها برای راه‌اندازی شبکه اصلی Core DAO، شبکه Pi همچنان امیدوارکننده‌ترین پروژه رمزنگاری در زمان‌های اخیر است.
شبکه Pi به کاربران اجازه می دهد با استفاده از دارایی های خود با dApps تعامل داشته باشند
مجموعه جدید NFT در Core DAO. Moondogs همکاری خود را با YoungParrot اعلام کرده است

LFGSwap به اکوسیستم Core DAO می پیوندد. هدف آن ایجاد یک DEX غالب در بازار DeFi است.

شبکه  پای نتورک  و کور دائو 

آنها بهترین و قدرتمندترین پروژه ها برای ارزهای دیجیتال و وب ۳هستند. در آینده رهبران تحول دیجیتال در جهان هستند

با پروژه ها و اهداف متفاوت پای و کور، اما در واقع آنها بزرگترین پروژه های عصر مدرن تحول دیجیتال و سیستم مالی جدید جهانی هستند.

شبکه PI

ارزی برای تسویه حساب های بین المللی و مبادله کالاها، محصولات، کالاها، خدمات و دارایی های استراتژیک بین افراد، دولت ها و کشورها و به زودی می تواند جایگزینی  برای دلار آمریکا باشد.

core dao

ارز سفته بازی و پلتفرم های جدید پاک و جایگزین قانونی بیت کوین که برای وجود ترازهای بین المللی و سرمایه گذاری های سرمایه ای و شرکت های غول پیکر در بورس های جهانی در جهان می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari