کسب درآمد از طریق بازی در پای نتورک

کسب درآمد از ایردراپ

مرکز خرید PiChain بازی Pi-Snake را با قابلیت Play-to-Earn Pi Coin راه اندازی کرد.

pi-snake

اولین GameFi بازی برای کسب درآمد به سبک جنگی در اینجا از PiChain Mall است.
Beta PiSnake زنده است.

برای وروود به بازی باید سایت زیر را در پای بروزر (pi browser) باز نموده و سپس درخواست اتصال به اکانت پای نتورک خود را تایید کنید.

https://pcm.games/

مرکز خرید PiChain از راه اندازی بتا GameFi Play-to-Earn Pi-Snake خود برای شبکه Pi خبر داده است.

در یک توسعه مهیج برای کاربران شبکه Pi، بازار مورد اعتماد شبکه Pi، PiChain Mall، اولین بازی پولی پی سکه را در مجموعه پیشنهادات بازی خود عرضه کرده است. این بازی در حال حاضر فقط در حالت مرورگر Pi در دسترس است و حالت‌های بازی اضافی و به‌روزرسانی‌های روزانه انتظار می‌رود.

Pi-Snake اولین بازی جنگی است که در پلتفرم بازی PiChain Mall قرار گرفته است. اولین کاربرانی که در ماه اول وارد می شوند و بازی می کنند، واجد شرایط دریافت جوایز انحصاری، از جمله ارائه پوسته منحصر به فرد برای بهبود تجربه گیم پلی خود خواهند بود. تیم تأیید کرد که همه پوسته‌ها در قالب NFT خواهند بود و آنها را برای مالکیت کاربر و اقداماتی مانند فروش مجدد در دسترس قرار می‌دهد.

در بازی Pi-Snake  شما می توانید بدن خود را با استفاده از مار خود برای خوردن غذای روی نقشه رشد دهید، یا دشمن را از طریق برخورد شکست دهید تا اشیاء واقعی بیشتری برای رشد سریع بدست آورید! اعلامیه داخل بازی را می خواند. حالت های زیادی در بازی وجود دارد. به عنوان مثال، در حالت Bounty، می‌توانید دشمن را بکشید تا سکه‌های PI بالا به دست آورید، ثروت Pi را در حین سرگرمی، بازی‌های شاد جمع کنید!

تیم PiChain Mall همچنین تایید کرده است که با پروژه Pi-Snake GameFi در هکاتون شبکه Pi برای سه ماهه اول ۲۰۲۳ شرکت خواهد کرد. این تیم با پیشرفت هکاتون، جامعه خود را روزانه با به روز رسانی ها و اطلاعیه ها به روز می کند.

علیرغم اینکه هنوز در حالت بتا قرار دارد، برخی از کاربران در توییتر از ظاهر بازی و تاخیر عمومی در حالت مرورگر شکایت کردند. تیم PiChain Mall تایید کرد که کاربران می‌توانند باگ‌های بازی را از طریق تلگرام گزارش دهند تا از توسعه در آزمایش بتا پشتیبانی کنند.

BSC News تحولات پشت بازی Pi-Snake مرکز خرید PiChain را از نزدیک دنبال خواهد کرد.
شبکه Pi چیست:

شبکه Pi یک پروژه ماینینگ بلاک چین سیار است که هدف آن دسترسی همگان به انقلاب ارزهای دیجیتال است. این پروژه توسط تیمی از دکترای دانشگاه استنفورد تاسیس شد. نامزدهایی که یک الگوریتم استخراج بلاک چین سازگار با موبایل طراحی کردند.

شبکه Pi در طول سال ها تکامل یافته است و یک هکاتون را سازماندهی کرده است، چند برنامه کاربردی بلاک چین Pi ساخته است، و اکنون در آخرین مراحل انتقال به شبکه اصلی عمومی است.

 

 

کانال روبیکا kanal-dolari