شبکه بلاکچین ارز ساتوشی کور

کسب درآمد از ایردراپ

Mainnet در شبکه بلاکچین core dao راه اندازی شد

core

Core رسما اینجاست!

با راه اندازی شبکه اصلی، تمرکززدایی، سلامت و امنیت بیت کوین در نهایت می تواند مقیاس پذیری، قابلیت همکاری و ترکیب پذیری اتریوم را برآورده کند. اکنون برای اولین بار در تاریخ به طور رسمی زندگی می کند، اجماع ساتوشی پلاس ترکیبی از Proof of Work، Delegated Proof of Stake و یک مکانیسم انتخاباتی اعتباربخش کارآمد را برای ترکیب بهینه عناصر اصلی دنیای بلاک چین امکان پذیر می کند.

آموخته ها، پیشرفت و توسعه در صنعت بلاک چین در طول دهه گذشته به علاوه چیزی شگفت انگیز نبوده است. هدف در ایده Core این بود که یک بلاک چین را با در نظر گرفتن این آموخته ها در ذهن تصور کند، به گونه ای که گویی ساتوشی بیت کوین را در سال ۲۰۲۳ راه اندازی کرد. اکنون، یک بلاک چین کامل و سازگار با EVM تورینگ که به تدریج توسط قدرت هش استخراج بیت کوین سخت می شود، می تواند در هسته Web3 کار کند.

core-blockchain

احتراق شبکه اصلی

مانند سایر زنجیره های اثبات سهام (“PoS”)، Core با مشکل “مرغ یا تخم مرغ” روبرو است. اعتبارسنجی‌ها چگونه می‌توانند بدون اینکه قبلاً توکن‌های پاداش دریافت کرده باشند، سپرده‌گذاری را ارسال کنند؟ و چگونه می‌توان به نمایندگان بدون واگذاری به شبکه، به توکن‌ها پاداش داد؟ با پرداختن به این معضل، راه‌اندازی شبکه اصلی Core یک لحظه منحصر به فرد نبوده است، بلکه فرآیندی برای توزیع گسترده مسئولیت‌های شبکه است تا در نهایت منجر به مجموعه‌ای از اعتبار‌دهنده‌های غیرمتمرکز پایدار شود.

در چند روز گذشته، شبکه اصلی Core در مرحله احتراق قرار داشت. این دوره مقدماتی فعالیت اقتصادی زیادی نداشت. بلکه برای شروع تولید بلوک و معرفی توکن های CORE به اکوسیستم طراحی شده است تا تمرکززدایی را در راه اندازی شبکه اصلی Core در اولویت قرار دهد.

عدم تمرکز اعتبار دهنده

~ ۱۵ Genesis Validators که به طور خاص برای حل معضل PoS “مرغ یا تخم مرغ” طراحی شده است، چند روز پیش شروع به اضافه کردن بلوک به زنجیره کردند و در این فرآیند پاداش های توکن CORE را به دست آوردند. Genesis Validators توکن‌های CORE را بین اعتبارسنجی‌های جدید و غیر Genesis توزیع کردند تا این اعتبارسنجی‌های جدید بتوانند در حد نصاب انتخاب شوند. این حد نصاب تازه منتخب Validators اکنون بلوک هایی را در ارتباط با قوانین اجماع ایجاد می کند. با شرکت Validators جدید در فرآیند اجماع و زنده کردن شبکه، ساتوشی پلاس رسما متولد شد!

زمانی که Validators جدید در حد نصاب انتخاب شدند، Genesis Validators تبدیل به DAO Validators شدند که تحت قوانینی مشابه سایر اعتباردهنده ها عمل می کنند. همانطور که توکن‌های CORE اضافی وارد گردش می‌شوند و اعتبارسنجی‌های بیشتری فعال می‌شوند، احتمالاً اقتصادی از اعتبارسنجی‌ها ظاهر می‌شود که برای تفویض اختیار رقابت می‌کنند. تمام اعتبار نویسان از طریق فرآیند انتخابات اعتبار سنجی که در کتاب سفید اصلی توضیح داده شده است، انتخاب خواهند شد.

فقط آغاز شبکه

راه اندازی Mainnet پایان سفر Core نیست. اولین قدم است. اکنون، مؤمنان Core می توانند مستقیماً در اکسپدیشن جسورانه Core شرکت کنند. همانطور که در Why Stake توضیح داده شد، شرط بندی یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای مشارکت مستقیم در آینده Core است. عمل تفویض اختیار Staked Core به مجموعه وسیعی از اعتباردهنده ها، یک عملکرد ضروری برای امنیت شبکه و تمرکززدایی است. عصر جدید بلاک چین تازه شروع شده است.

علاوه بر ایمن سازی و غیرمتمرکز کردن شبکه از طریق استیکینگ، تلاش های Core DAO به طور فزاینده ای بر تقویت شبکه Core در کنار جامعه استخراج بیت کوین متمرکز خواهد شد. با فعال بودن عنصر اثبات کار ساتوشی پلاس در ابتدا، Core آماده است تا ماینرهای بیت کوین را وارد کند. فرآیند واگذاری قدرت هش به شبکه Core فوق‌العاده سبک است و ماینرهای اولیه می‌توانند واجد شرایط دریافت پاداش‌های تشویقی اضافی باشند.

هدف شبکه Core حفظ شبکه بیت کوین با عمل کردن به عنوان پاداش بلاک دوم BTC است. هنگامی که پاداش های بلاک بیت کوین در سال ۲۰۴۰ تمام شود، شبکه Core در آنجا خواهد بود تا برای استخراج کنندگان بیت کوین جوایزی را فراهم کند، همانطور که برای Core انجام می دهند.

رویکرد اصولی و صبورانه Core تاکنون یک ابرقدرت بوده است و به Core اجازه می‌دهد از مصالحه در مورد امنیت، مقیاس‌پذیری و به‌ویژه تمرکززدایی اجتناب کند. در آینده، صبر همچنان یک اصل اصلی خواهد بود زیرا Core برای مدت طولانی در آن است. تمرکز سازش ناپذیر بر عناصر اصلی بلاک چین نیازمند دید بلندمدت است. بنابراین، گام‌های زیادی برای جامعه هسته‌ای در پیش است. این تنها آغاز است.

Airdrop ساتوشی کور

اکنون که شبکه اصلی راه اندازی شده است، اکنون تمرکز می تواند به اجرای اولین airdrop عمومی توکن های CORE معطوف شود. امنیت و ممیزی airdrop همان برنامه ریزی و اجرای دقیق راه اندازی شبکه اصلی را تضمین می کند و این کار بلافاصله در هماهنگی با همکار ما Satoshi App آغاز خواهد شد. برخی از محترم ترین افراد در دانشکده های مربوطه خود در سطح جهان در این مرحله بعدی همکاری می کنند. با توجه به این سطح مراقبت، ایردراپ در اسرع وقت آغاز می شود، اما ممکن است تا ۶۰ روز طول بکشد.

همانطور که در Airdrop Incoming معرفی شد، ۲۵٪ از تعداد توکن های CORE که قرار است ایردراپ شوند در زمان پیدایش airdrop در دسترس کاربران قرار می گیرد و ۷۵٪ باقیمانده قرار است ماهانه در یک دوره دو ساله باز شود. تا زمانی که توکن‌های CORE باز نشوند، عملکردهای شبکه پشتیبانی نمی‌شوند. برای حفظ تمرکززدایی، توکن‌ها در یک قرارداد هوشمند نگهداری می‌شوند که توسط هیچ نهاد متمرکزی کنترل نمی‌شود، اما در عوض تنها با کد اعمال می‌شود تا بلاک چین‌های غیرمتمرکز فعال شوند.

حافظه هسته

راه اندازی Mainnet یک نقطه عطف مهم است که فراموش نخواهد شد. حیاتی است که جامعه Core به طور مداوم به خاطر بیاورد که چرا Core اینجاست. همانطور که در کتاب سفید Core به درستی توضیح داده شده است:

ما یک دیگ ذوب کریپتو هستیم که با هدف ساده و اصلی ما امکان پذیر شده است: ارز دیجیتال امن، مقیاس پذیر و غیرمتمرکز برای اینترنت مبتنی بر آزادی، شفافیت و حاکمیت شخصی. همه خوش آمدید

سلب مسئولیت

شرایط و جزئیات مندرج در اینجا ممکن است در هر زمان با یا بدون اطلاع قبلی تغییر کنند. نمی توان اطمینان داشت که شبکه همانطور که توضیح داده شد فعال می شود یا اصلاً فعال می شود یا هر یک از موارد مربوط به شبکه همانطور که توضیح داده شده رخ می دهد یا اصلاً رخ می دهد. به همین ترتیب، هیچ اطمینانی وجود ندارد که شبکه یا هر یک از موارد مرتبط با شبکه همانطور که توضیح داده شده است، بدون خرابی های قابل توجه یا بدون عواقب نامطلوب کار می کند یا اصلاً کار می کند. Core و همه طرف‌های مرتبط و شرکت‌های وابسته از هرگونه مسئولیت احتمالی در قبال چنین شکست‌ها، رویدادهای نامطلوب یا هر رویداد مرتبط دیگر خودداری می‌کنند. ایردراپ پیشنهادی برای فروش یا درخواست پیشنهاد برای خرید سرمایه گذاری نیست.

کانال روبیکا kanal-dolari