Brainstorm پای نتورک

کسب درآمد از ایردراپ

طوفان فکری یا Brainstorm در پای نتورک چیست ؟

pi Brainstorm

 

این یک نمونه اولیه جدید است که در آن کااربران پای نتورک (Pioneers ) می‌توانند ایده‌های Pi Apps را برای آینده بلاک چین Pi پیشنهاد کنند، به پروژه‌ها بپیوندد و سایر Pioneers را برای پیوستن به پروژه‌ها درگیر کند.

کاربران تایید هویت شده ( KYC’ed Pioneers ) می توانند Pi را در حمایت از یک پروژه خاص منتشر شده اهدا کنند. Pi های اهدا شده تنها در صورتی توزیع می شود که پروژه ها به نتیجه برسند. برنامه Brainstorm در ابتدا پیشنهادهای پروژه را برای برنامه های اکوسیستم (نوع ۲) و بعداً برنامه های تجاری (نوع ۱) منتشر می کند.

هدف

هدف این برنامه گنجاندن تمام پیشگامان در ساختمان اکوسیستم برای Pi است. این برنامه امیدوار است خلاقیت، خرد جمعی، استعدادها و حمایت جامعه بزرگ ما با بیش از ۴۰ میلیون پیشگام را به سمت تولید برنامه های کاربردی واقعی، ایجاد ابزارهای کمکی و ساخت اکوسیستم هدایت کند که برای موفقیت پای نتورک بسیار مهم است.

پای نتورک Brainstorm چگونه کار می کند؟

همه پیشگامان می توانند یک پیشنهاد پروژه جدید ارسال کنند. پروژه های ارسالی به صورت خودکار منتشر نمی شوند. اول، ناظران چت Pi پیشنهادات را برای کیفیت و حذف هرزنامه/تکثیر مدیریت می‌کنند. دوم، تیم اصلی زیرمجموعه کوچکی از طرح‌های پیشنهادی پروژه را منتشر خواهد کرد که حاوی یک ایده خوب و یک طرح اجرایی اولیه با جزئیات کافی برای نشان دادن همسویی با اهداف اکوسیستم و امکان‌سنجی است. اگرچه پیشگامان می‌توانند ایده‌های خوبی را بدون نیاز به ساخت خودشان ارائه دهند، اما اولویت به پیشنهادهایی است که در آن خالق نیز به عنوان یکی از سازندگان پروژه متعهد می‌شود. سپس، همه پیشگامان می‌توانند همه پیشنهادهای پروژه منتشر شده را ببینند و به آن‌ها رأی موافق/مخالف بدهند که آیا این پروژه باید برای دستیابی به خدمات شهری و اهداف اکوسیستم ما ساخته شود.

KYC’ed Pioneers می تواند با اهدای Pi به عنوان انگیزه ای به سازندگان، از این پروژه حتی بیشتر حمایت کند. پیشگامان با استعداد و با انگیزه می توانند برای پیوستن به پروژه های خاص برای به ثمر نشستن آنها درخواست دهند

به خاطر داشته باشید که این یک نمونه اولیه اولیه است که ما آن را به صورت بتا منتشر می کنیم و انتظار داریم با شروع استفاده از آن توسط جامعه تغییراتی رخ دهد.

انواع پروژه های اپلیکیشن

دو نوع پروژه وجود دارد که Pioneers می توانند برای آنها پیشنهاد برنامه ارائه دهند:

نوع ۱: برنامه هایی با مدل کسب و کار. این برنامه‌ها می‌توانند Pi را از تراکنش‌های تجاری داخل برنامه‌هایشان به‌دست آورند، برای مثال هزینه‌های Pi برای تسهیل خرید کالا یا خدمات یا فروش مستقیم در Pi به Pioneers. این برنامه ها تصمیمات مستقل خود را در مورد محصول، فناوری و کسب و کار می گیرند، به عنوان مثال. چه ویژگی‌ها یا قابلیت‌هایی در برنامه گنجانده شود و چه مقدار شارژ شود.

نوع ۲: برنامه های اکوسیستم. برنامه های اکوسیستم برنامه هایی هستند که ممکن است مدل تجاری نداشته باشند اما برای زیرساخت اکوسیستم Pi ضروری هستند. هدف از چنین برنامه هایی تکمیل نارسایی ها، تسهیل رشد اکوسیستم و بهره مندی از منافع مشترک شبکه است. این برنامه‌ها می‌توانند توسط پایونیر توسعه داده شوند، تحت پشتیبانی و هدایت تیم اصلی خواهند بود و ممکن است بر روی زیرساخت سرور Core Team اجرا شوند. توسعه دهندگان چنین پروژه هایی در درجه اول توسط کمک های مالی جامعه حمایت می شوند. نمونه برنامه های نوع ۲: یک برنامه کیف پول جایگزین، یک برنامه KYC و غیره.

Pioneers می توانند هر دو نوع برنامه نوع ۱ و نوع ۲ را پیشنهاد دهند. به خاطر داشته باشید که تیم اصلی در ابتدا بر بررسی و انتشار برنامه‌های اکوسیستم پیشنهاد شده توسط افرادی که قصد ساخت آن‌ها را دارند، تمرکز خواهد کرد. همچنین، همانطور که قبلاً گفته شد، لطفاً از ارسال برنامه‌هایی که با قانون یا خط‌مشی‌های Pi مطابقت ندارند یا برنامه‌هایی که با اهداف اکوسیستم ما مطابقت ندارند، خودداری کنید. برنامه ها احتکار، برنامه های قمار یا کازینو را تسهیل می کنند.

نقش های پروژه

هر پروژه معمولاً شامل نقش های زیر است:
مدیران: برای پیشنهادات برنامه اکوسیستم، مدیران می‌توانند اعضای تیم را تأیید کرده و توضیحات پروژه را ویرایش کنند. برای برنامه های تجاری، نقش ادمین ها توسط رهبران پروژه بر عهده می گیرد.
کسب و کار: افرادی که مایلند در بخش تجاری پروژه مانند بازاریابی، عملیات، ارتباطات، مشارکت و پشتیبانی پیشگام و غیره مشارکت کنند.
توسعه دهندگان: افرادی که می خواهند مهارت های فنی را در ساخت پروژه مشارکت دهند، مانند مهندسان، طراحان و غیره.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز pi به مقاله های زیر مراجعه نمایید :

اعتبار پای نتورک چقدر است ؟

⇐ افزایش سرعت استخراج  پای نتورک

⇐ آینده ارز دیجیتال پای نتورک

⇐ فاز سوم پای نتورک

⇐ شبکه بلاکچین پای چگونه کار می کند ؟

⇐ خرید و فروش ارز پای

⇐ قیمت ارز دیجیتال پای Pi

 آموزش کیف پول پای نتورک

برای آموزش نحوه افزایش سرعت استخراج pi  با جذب زیرمجموعه و ریفرال مقاله های زیر را مطالعه بفرمایید :

⇐ رفرال ( Referral ) چیست و روش های جذب آن

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار ارز PI NETWORK  عضو کانال سایت دلاری شوید:

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال (تلگرام – روبیکا ): @kasbe_bitcoin

کانال روبیکا kanal-dolari