اخبار کی وای سی پای نتورک

کسب درآمد از ایردراپ

آخرین اخبار کی وای سی پای نتورک

اخبار کی وای سی پای

راه حل اصلی KYC شبکه Pi با داشتن بیش از ۳۵ میلیون عضو جهانی در پلتفرم تلفن همراه، از فناوری بومی خود، ارز دیجیتال و جامعه خود برای اعتبارسنجی انسانی استفاده می کند. انتقال اصلی اعضای KYC’ed آن در حال انجام است.

برای آموزش و اطلاع از آخرین اخبار کی وای سی پای نتورک حتما پیگیر کانال اطلاع رسانی وبسایت دلاری در تلگرام یا روبیکا باشید :

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال (تلگرام – روبیکا ): @kasbe_bitcoin

پالو آلتو، کالیفرنیا، ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (GLOBE NEWSWIRE) – شبکه Pi، یک جامعه گسترده و باز که توسط گسترده ترین ارز رمزنگاری شده در جهان پشتیبانی می شود که دسترسی را ارائه می دهد و یک اکوسیستم قوی را برای اعضا، تجار و توسعه دهندگان به طور یکسان امکان پذیر می کند، امروز اعلام کرد که تأیید هویت بیش از ۱ میلیون نفر از اعضای آن با استفاده از راه حل بومی جدید خود یعنی Know Your Customer (KYC) یعنی Pi KYC تکمیل شده است.

کی وای سی پای نتورک ، یک رویکرد منحصر به فرد و اختصاصی است که اتوماسیون ماشین و تأیید انسانی ابرمحلی جمع‌سپاری شده را برای انجام KYC ایمن، دقیق و کارآمد ترکیب می‌کند. این از فقدان مقیاس پذیری، دسترسی مالی و دسترسی جهانی از دیگر راه حل های بازار شخص ثالث متولد شد.

در حالی که Pi KYC از جدیدترین اتوماسیون ماشینی پیشرفته استفاده می کند که وظایفی مانند پردازش تصویر و تشخیص شناسه جعلی را انجام می دهد، این فرآیند در هسته خود یک همکاری اجتماعی است. راستی‌آزمایی انسانی توسط افراد همتا و تایید شده انجام می‌شود که داده‌های ویرایش‌شده سایر اعضا را بررسی می‌کنند و از اعضای KYC از خود جامعه Pi تهیه می‌شوند. سیستم Pi KYC اکنون دارای نیروی کار معتبر و خودپایه انسانی در ۲۰۳ کشور و منطقه است – مناطقی که حدود ۹۲٫۶٪ از جمعیت جهان را تشکیل می دهند. این شبکه به طور مداوم در حال گسترش تعداد اعتبارسنجی‌های انسانی خود است و اخیراً از ۱۲۵۰۰۰ اعتبارسنجی فعال روزانه در سراسر جهان که برنامه‌های کاربردی KYC را تأیید می‌کنند، فراتر رفته است. این اعتباردهنده‌های KYC اکنون می‌توانند هویت اعضا را با نرخ بیش از ۹۰۰۰۰ نفر در روز تأیید کنند. همه در پی، ارز دیجیتال بومی جبران می شوند. این راه حل چند جانبه علاوه بر خدمت به اهداف تجاری سنتی KYC، با ایجاد حساب‌های جعلی، از احتکار Pi جلوگیری می‌کند و از اصول اصلی مکانیسم استخراج ارز دیجیتال Pi حمایت می‌کند: عدالت و شایسته‌سالاری.

«نیاز به KYC توسط بسیاری از برنامه‌های غیرمتمرکز و محصولات مرتبط با رمزنگاری و هزینه مالی آن در ارزهای فیات، موانعی برای ورود به Web3 و فضای رمزنگاری برای اکثریت قریب به اتفاق مردم عادی در سراسر جهان است. دکتر Chengdiao Fan، بنیانگذار و رئیس محصول در شبکه Pi، گفت: راه‌حل KYC Pi این مشکل را از طریق یک راه‌حل مقیاس‌پذیر، در دسترس و «در خانه» حل می‌کند. با توجه به جامعه منحصربه‌فرد و گسترده شبکه ارزهای دیجیتال ما، یک راه‌حل بومی KYC بدون هزینه فیات برای همه اعضا، یکی از تلاش‌های بزرگ ما برای تحقق وعده‌هایمان در مورد عدالت، فراگیر بودن و سودمندی است.»

برخلاف دیگر بلاک‌چین‌ها، شبکه Pi مدت‌ها قبل از راه‌اندازی عمومی بلاک‌چین Mainnet، در حال ایجاد و رشد جامعه خود بوده است. از مارس ۲۰۱۹، جامعه کمک های مختلفی به رشد و امنیت شبکه کرده است، و در این فرآیند، Pi را در تلفن های همراه خود از طریق یک مکانیسم استخراج جدید و سازگار با محیط زیست استخراج می کند. این شبکه اکنون در حال انتقال اعضای خود به بلاک چین اصلی است که تأیید KYC پیش نیاز آن است. انتقال تعادل Pi از برنامه تلفن همراه، جایی که در حال حاضر در آن ضبط می‌شود، به بلاک چین، در حالی که برنامه‌های مختلف نیز قرار است از شبکه آزمایشی به شبکه اصلی منتقل شوند، اکوسیستم همتا به همتا را قادر خواهد ساخت. این برنامه‌ها می‌توانند به شبکه بزرگی از کاربرانی که KYC را گذرانده‌اند و با ارزهای رمزنگاری‌شده آماده هستند تا برای خدمات مختلف خرج کنند، استفاده کنند.

دکتر Nicolas Kokkalis، موسس و رئیس، گفت: “Pi KYC یک نمایش کامل از نحوه عملکرد کل اکوسیستم Pi است: یک جامعه بومی و غیرمتمرکز که در آن نیروی کار مبادله می شود و ابزار واقعی برای ارز دیجیتال Pi ایجاد می شود و هیچ فیات در آن دخیل نیست.” فناوری در شبکه Pi. مقیاس‌پذیری راه‌حل KYC ما مطابق با طراحی آن عمل می‌کند. این سرعت فوق‌العاده و پوشش جغرافیایی گسترده قدرت پردازش KYC و همچنین مقیاس‌بندی سریع برای برآورده کردن نیازهای KYC، نشان‌دهنده قدرت غیرمتمرکز جمعیت جامعه جهانی Pi است.

با تلاش جمعی از کل شبکه، اعضا و اعتباردهندگان، راه حل Pi KYC شبکه Pi را قادر می سازد تا بزرگترین شبکه اجتماعی KYC’d و دارای رمزنگاری فعال در جهان را ایجاد کند و آن را به مجهزترین اکوسیستم اجتماعی برای عصر Web3 و آماده تبدیل کند. برای توسعه و استقرار خدمات مالی آینده و برنامه های کاربردی Web3.

درباره شبکه PI

Pi وعده واقعی بلاک چین را ارائه می دهد: یک جامعه گسترده و باز که توسط گسترده ترین ارز رمزنگاری شده در جهان توزیع شده است که دسترسی را ارائه می دهد و یک اکوسیستم قوی را برای اعضا، بازرگانان و توسعه دهندگان به طور یکسان امکان پذیر می کند. شبکه Pi که در سال ۲۰۱۸ توسط تیمی از مبتکران اولیه در بلاک چین و محاسبات اجتماعی، با مدرک دکترا از دانشگاه استنفورد تأسیس شد، یک اکوسیستم مبتنی بر ابزارهای کاربردی برای برنامه‌های شخص ثالث در یک پلت فرم وب تلفن همراه با توزیع توکن گسترده (و نه متمرکز) است. پلتفرم بلاک چین یک رویکرد ماینینگ اول تلفن همراه را با هزینه مالی کم و ردپای محیطی سبک در فضای کریپتو ارائه می دهد. این انجمن دارای بیش از ۳۵ میلیون عضو در بیش از ۲۳۰ کشور یا منطقه است.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز pi به مقاله های زیر مراجعه نمایید :

⇐  کسب درآمد با اپلیکیشن  Pi Network و ارز دیجیتال پی ( پای )

⇐ سوالات متداول در مورد رمزارز پای و نحوه افزایش درآمد

⇐ ترجمه سند رسمی یا وایت پیپر ارز PI

⇐ معرفی اجمالی اپلیکیشن و ارز دیجیتال PI NETWORK و نکات مهم در رابطه با آن

 پای نتوورک مارکت (Pi network market) یا فروشگاه پای چیست ؟

 آیا ارز دیجیتال پای نتوورک کلاهبرداری هست ؟

=================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار پای نتورک و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شوید :

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال : @kasbe_bitcoin

 

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari