شبکه بلاکچین تایم استاپ

کسب درآمد از ایردراپ

نحوه کار شبکه بلاکچین تایم استاپ Time stope

آدرس اکسپلورر بلاکچین تایم استاپ :

https://explorer.timestope.com/

* شبکه اصلی FEE CHAIN چیست؟

?این FEE CHAIN نام شبکه اصلی تیم TIMESTOPE است. در حال حاضر در مرحله تست شبکه است، ابتدا شبکه آزمایشی منتشر خواهد شد و قرار است در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲ افتتاح شود و اگر توسعه زودتر تکمیل شود، ممکن است زودتر باز شود. سکه های شبکه اصلی FEE ، FEE CHAIN و TIME توکن (توکنیزینگ STIME) هستند.

* روش ماینینگ FEE CHAIN؟

?روش ماینینگ FEE CHAIN یک روش POS (اثبات سهام) است و با استیکینگ سکه های FEE پاداش دریافت می کنید. چرخه بلاک استخراج ۱۰ ثانیه است و هر سال ۱ ثانیه کاهش می یابد. هنگامی که چرخه بلاک در سال ۲۰۳۰ به ۱ ثانیه می رسد، وضعیت مورد قضاوت قرار می گیرد و پس از آن، هر سال ۰٫۱ ثانیه کاهش می یابد. هنگام انتقال ژتون های FEE و TIME ابتدا گس ۱۰FEE تعیین می شود و پس از آن با استفاده از سیستم docking با توجه به وضعیت بازار میزان گس تنظیم می شود.

?این FEE در کجا استفاده می شود؟

شبکه اصلی FEE CHAIN. برنامه ریزی شده است که برای استیکینگ گره در شبکه اصلی FEE CHAIN، به عنوان گس در هنگام انتقال توکن های TIME و برای توسعه NFT در TIMELAND استفاده شود.

?مجموع صدور FEE

* مجموع صدور ۴۰ میلیارد FEE است:
⬅️ ۲۰ میلیارد FEE – مقدار تبدیل دارایی های blood موجود.
⬅️ ۱۰ میلیارد FEE – حجم ایردراپ. (۱۰ اکتبر ۲۰۲۲، ۲۴ دسامبر ۲۰۲۲).
⬅️ ۱۰ میلیارد FEE – متعلق به شرکت.

سال جدید آغاز یک سفر قدرتمند با NFT ها خواهد بود، بنابراین ما دارایی جدیدی به نام cTime را اضافه می کنیم.

وب ۳٫۰ یک مفهوم سطح بالا است که متاورس، بلاک چین، هوش مصنوعی و چهارمین انقلاب صنعتی را در بر می گیرد.

نمی توانم نقشه راه خاصی را به شما بگویم، اما امسال Fee.chain قطعا در ۱۰ اکتبر آشکار می شود و کارهای قبلی برای NFT و Web3.0 قبل از آن انجام خواهد شد. اگر بتوان اینترنت فعلی را در یک فناوری با تجمیع ۲۸ سال کسب و کار فناوری اطلاعات و تجربه به عنوان مربی استاد نرم افزار خلاصه کرد، آن TCP/IP است. این جوهره اینترنت است، اساسی‌ترین رویکرد به فناوری مدرن IT، و نشان‌دهنده Web1.0 و Web2.0 است که بالاترین فناوری راس است که به بلاکچین نیز متصل است.

با شروع پروژه سنگ-کاغذ-قیچی (مدیرعامل مجله CD-ROM Metheus) در سال ۱۹۹۴، با برنامه ای به نام Macromedia Director آشنا و به تنهایی وارد برنامه شدن و اتفاقا برای نزدیک به ۳۰ سال، دنیای TCP/IP، ابتدایی ترین اینترنت، را به خود اختصاص داد. پس از ملاقات و داشتن تجربه عملی در آن و سپس درک عمیق تراکنش ها از طریق صورتحساب های مالیاتی الکترونیکی و همچنین تجربه توسعه موتورهای جستجو در ویتنام و پس از آن دریافت جایزه بزرگ Korea Venture Award با فناوری موبایل، دوره استادی نرم افزار در فرآیند پرورش استعدادهای بی شمار کره ای با فراخوان شدن توسط دولت به طراحی آن. از طریق آزمون و خطاهای فراوان، با انتقادات و سختی های فراوان، با تمرینات جسمی و روحی، دوستان زیادی در این راه به دست آوردم و تمام بدی های درونی نهفته در این فرآیند را از بین بردم. این روند در این فکر غوطه ور است که شاید دوره سختی از آموزش و آمادگی برای برنامه ریزی و تحقق Web3.0 فعلی بود. به زودی ثمر خواهد داد و سال ۲۰۲۱ پس از سربالایی طولانی و طاقت فرسایی که از آخرین تونل تاریک گذشت، احساس می‌کند که سرازیر شده است.

کمی پیچیده است، اما من فقط در مورد سایه‌های نقاشی‌هایی که می‌خواهیم از طریق داستان فناوری مرور کنیم صحبت خواهم کرد. موادی که سایه نیستند امسال خود را به وضوح و واضح برای شما آشکار می کنند و من قبلا به موفقیت نتایج متقاعد شده ام.

این TCP/IP هنوز در حال استفاده است و بزرگترین پایه نظری اینترنت است که ۲۰ سال پیش استفاده می شد. به طور خلاصه، ما امکان تحقق شبکه های بین رایانه های مختلف را از طریق اینترنت بر اساس IP و دامنه ها فراهم کرده ایم. این توسط ICANN به رهبری ایالات متحده متمرکز شده است که در اینترنت Root نامیده می شود. و دو کنترل کننده منتظر شاه سیم بزرگی هستند که به ریشه اینترنت متصل می شود و دروازه بزرگی که به شاخه عقب منتهی می شود. با Cloudflare نسخه ۱٫۱٫۱٫۱ و Google DNS 8.8.8.8 در یک کلام مانند یک تماس اطلاعاتی ۱۱۴ عمل می کند.
سرور از یک IP تشکیل شده است و ما از گوگل، حاکم جهان، یک دامنه می خواهیم و گوگل مکان دامنه را به ICANN می یابد و به ما تحویل می دهد. به عبارت دیگر، این اساسی ترین فناوری ریشه اینترنت TCP/IP نامیده می شود. بدون ریشه کن کردن اینترنت و کاشتن ریشه های جدید، Web3.0 (اینترنت غیرمتمرکز) ایده آلی است که تحقق آن دشوار است، بنابراین ایلان ماسک می گوید که Web3.0 یک توهم و کلاهبرداری است.

با این حال، اگر اصول اینترنت کنونی به گونه ای حفظ و دور زده شود که از پایه های جدید (۱٫۱٫۱٫۱ و ۸٫۸٫۸٫۸) عبور نکند، Web3.0 به اندازه کافی امکان پذیر است. در اینجا در مورد کیک های برنجی صحبت خواهیم کرد. برای اینکه بتوانیم آن را محقق کنیم، باید آن را تا حد امکان امن نگه داریم، و برای تحقق آن به زمان زیادی نیاز داریم.

علاوه بر این، مایلم این مقاله را با بیان خط مشی bTime به پایان برسانم.

نسخه ۱٫۷ شامل cTime خواهد بود. علاوه بر این، bTime، که تنها در اختیار درصد کمی از کاربران Timestope است، به cTime یک به یک تبدیل می شود. پس از تبدیل، bTime به دلیل مشکلات نگهداری و مدیریت ناپدید می شود.

در حال حاضر، دارایی قابل انتقال sTime است و محدودیت‌های انتقال برون مرزی و محدودیت‌های مقدار انتقال سالانه وجود دارد (این محدودیت بسته به امتیاز حضور افزایش می‌یابد). علاوه بر این، cTime قابل انتقال است.

این c در cTime به معنای Create، Connect، Crypto، Communication و Commerce است و دارایی است که ارزش آن برابر با تایم توکنیزه شده است، یعنی یک به یک با توکن مبادله می شود.

هنگامی که sTime با ضرب شاخص توکن تبدیل می شود، محدودیت مقدار انتقال قبلا اعمال شده است و از آنجایی که شاخص توکن اعمال شده است، cTime محدودیت انتقال مرزی ندارد و دارایی قابل انتقال بدون محدودیت انتقال است.
این نتیجه تفکر برای مدت طولانی است، اما تصور می شد که تحقق این امر نزدیک به اعلام شبکه اصلی است که من برای ترقی انتخاب کردم.

بسیاری از کارکنان (از جمله رهبران جهانی) به اشکال زدایی IOS کمک می کنند، و به لطف آن، در پایان دسامبر سال گذشته برای بازرسی در شرایطی که بسیار بهبود یافته است، درخواست دادم. بازرسی IOS هنوز در حال انجام است. اگرچه اپل با وارد کردن اجباری جنسیت و تاریخ تولد و گواهی KYC مشکل داشت و چندین بار برای آن توضیحات ارائه شد، اما بدون هیچ سوال دیگری در حال بررسی است و استعلام در مورد پاسخ وضعیت به صورت اتوماتیک نیست.

نیاز به یک اکانت غیر مرتبط با KYC در ابتدا توسط IOS خواسته شده است

بنابراین قصد داریم IOS جدید را بر اساس نسخه ۱٫۷ که به اکانت های با KYC و اکانت های بدون KYC تقسیم می شود، ادامه دهیم.
اکانت NON-KYC یا بدون KYC حاوی اطلاعاتی مانند نام، جنسیت، کشور، تاریخ تولد نیست، فقط شناسه کاربری، گذرواژه و آدرس ایمیل را داراست.

ما فقط اطلاعات ضروری را حفظ خواهیم کرد. ایمیل اجباری نیست، این یک اقدام اضافی برای محافظت از اکانت شما است.

اصل یک اکانت برای اکانت های با KYC اعمال می‌شود و اکانت های NON-KYC بدون در نظر گرفتن این موضوع حفظ می‌شوند، sTime را فقط می‌توان در اکانت های با KYC ایجاد کرد و NON–اکانتها از طریق cTime نگهداری می‌شوند. از آنجایی که تمام cTime در نهایت از sTime مشتق می شود، توسط اکانت ماینینگ تامین و نگهداری می شود و اکانت ماینینگ دارای طول عمر است و اکانت بدون KYC طول عمر ندارد.

همچنین، cTime را می توان آزادانه با gTime تبدیل کرد، برای بازی ها استفاده کرد، و cTime را می توان برای خرید کالا استفاده کرد. علاوه بر این، ارتباط با توسعه دهندگان دیگر را از طریق توسعه APIهای باز امکان پذیر خواهیم کرد.

اکانت های KYC موجود را می توان از Time به cTime تبدیل کرد و برای انجام بازی فقط از طریق یک حساب غیر KYC امکان پذیر است. این بدان معناست که همه بازی ها به صورت ناشناس انجام می شوند. بر این اساس، استفاده از Time در حساب KYC ممنوع است و در هنگام انتقال با استفاده از cTime، محدودیت انتقال سالانه اعمال می شود.
در اکانت NON-kyc، احراز هویت ایمیل برای انتقال cTime مورد نیاز است و شما باید یکی از دارایی های NFT شامل رنگ، مکعب، سلول، کواد و کد را داشته باشید.

دارایی bTime از Balachat Balaland موجود مشتق شده است و bTime هر روز مانند Timeland به صاحب Balaland پرداخت می شد. اکثر صاحبان Balaland متعلق به کاربران کره ای هستند، اما تعداد کمی از کاربران چینی و ویتنامی نیز مالک آن هستند. از آنجایی که نسبت ۲٫۹۳ برای کاربران کره ای اعمال می شود و فقط نسبت ۱ برای کاربران چینی و ویتنامی اعمال می شود، اگر در sTime یا lTime پرداخت شود، مشکل توزیع ناعادلانه رخ می دهد. اگر چنین باشد، نتیجه گیری می شود که جبران وضعیتی که ارزش زمین از ۲۰۰۰t در زمان پاداش اولیه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، اگر جبران خسارت با lbTime انجام شود، که فقط می تواند زمین را خریداری کند، مناسب نیست.

پلتفرم TimeStope یک شبکه بلاکچین کره جنوبی است که در حال جهانی شدن است. در نهایت، با انتقال bTime، تصویر شکست های گذشته را پاک می کنیم و به سمت آینده ای جدید حرکت می کنیم.

با محدود کردن تعداد کلی مالکیت لایه اول Time Land و مجموع حساب‌های KYC، سیاستی را برای تعدیل ارزش دارایی‌های Time اجرا می‌کنیم و با جمع‌آوری نظرات، مقدار کل تعیین می‌شود. به عنوان مثال، فرض می کنیم که محدود به ۱۰ میلیون سهم و ۱۰ میلیون اکانت است.
این امر در جهت تقویت ارزش Time پیش خواهد رفت.

به عنوان یک گزارش موقت در Fee.Chain، از سال گذشته، محتوای تئوری سیستم docking به طور کامل در عمل آزمایش شده است و می خواهم در اینجا به شما بگویم که ۴ شارد از طریق ۲۰ سرور در حال آزمایش است.

کانال روبیکا kanal-dolari