ارز دیجیتال پای نتورک چیست ؟

کسب درآمد از ایردراپ

ارز دیجیتال پای نتورک (pi network) چیست ؟

قیمت ارز pi

شبکه Pi یک رمزارز جدید و پلتفرم توسعه‌دهنده است که :

(۱) به کاربران تلفن همراه اجازه می‌دهد تا سکه‌های Pi را بدون تخلیه باتری دستگاه استخراج کنند، تأثیرات زیست‌محیطی دستگاه را کاهش دهد، و

(۲) در دسترس‌ترین و فراگیرترین پلتفرم برنامه‌های جهان را تقویت کند، جایی که توسعه‌دهندگان بتوانند به کاربران واقعی پیشنهاد دهند. خدمات و محصولات واقعی را در ازای سکه های pi ارائه دهند.

ارز دیجیتال Pi network با بیش از ۳۰ میلیون کاربر درگیر (از دسامبر ۲۰۲۱) که به هر کسی اجازه می‌دهد مستقیماً از تلفن هوشمند خود رمزارز استخراج کند، تلاش می‌کند قدرت اقتصادی واقعی را به توده‌ها بازگرداند. بلاک چین پای نتورک نه تنها تراکنش های اقتصادی را از طریق یک سیستم شایسته سالاری تلفن همراه ایمن می کند، بلکه یک تجربه کامل وب ۳٫۰ را نیز تضمین می کند که در آن توسعه دهندگان جامعه می توانند برنامه های غیرمتمرکز (dApps) را برای میلیون ها کاربر بسازند.

چه کسی شبکه Pi را توسعه داد؟

شبکه Pi توسط دکتر Nicolas Kokkalis و دکتر Chengdiao Fan – دو دکترای استنفورد در مهندسی محاسبات و علوم اجتماعی تأسیس شده است.

دکتر کوکالیس، علاوه بر توسعه/تاسیس چندین استارت‌آپ و فناوری‌های انسان محور در گذشته، در کلاس علوم کامپیوتر دانشگاه استنفورد در مورد برنامه‌های غیرمتمرکز در بلاک چین تدریس می‌کند.

دکتر فن که دکترای خود را در انسان‌شناسی محاسباتی دریافت کرده است، همچنین به‌عنوان بنیان‌گذار توسعه‌دهنده چندین استارت‌آپ و پروژه‌ای پیرامون مقیاس‌بندی ارتباطات اجتماعی و نمایاندن سرمایه اجتماعی دست‌نخورده برای مردم در همه جا کار کرده است.

هر دو معتقد قوی و طولانی مدت به پتانسیل فنی، مالی و اجتماعی ارزهای دیجیتال هستند، اما از محدودیت های فعلی خود ناامید شده اند. برای رفع کاستی‌های بلاک چین‌های سنتی، آن‌ها از یک فلسفه طراحی کاربر محور استفاده می‌کنند که روند توسعه بلاک چین‌های جدید را متحول می‌کند.

چه چیزی شبکه پای نتورک  را منحصر به فرد می کند؟

بلاک چین Pi از اقتباسی از پروتکل اجماع ستاره‌ای (SCP) – نمونه‌ای از توافقنامه فدرال بیزانس – برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها استفاده می‌کند.

در مقایسه با روش‌های استخراج بلاک چین سنتی مانند اثبات کار یا سهام، پروتکل Pi به طور منحصربه‌فردی کنترل غیرمتمرکز، تأخیر کم، اعتماد انعطاف‌پذیر و امنیت مجانبی را با کسری از هزینه‌های محیطی ارائه می‌کند. به طور خلاصه، تحمل خطا از طریق یک شبکه غیرمتمرکز از گره‌ها به دست می‌آید که از طریق شبکه اعتمادی از کاربران تلفن همراه به اجماع می‌رسند که حضور روزانه خود را تأیید می‌کنند و اعتبار دیگران را در شبکه برای کسب Pi تضمین می‌کنند. تأثیرات زیست‌محیطی به‌شدت کاهش می‌یابد زیرا این روش برای استخراج به سخت‌افزار انرژی‌بر نیاز ندارد.

طراحی اقتصادی قوی شبکه Pi بر اساس یک مدل بصری و شفاف ساخته شده است، و سکه های Pi را به عنوان یک وسیله مبادله بدون تمرکز نشانه تسهیل می کند. اصول کلیدی شامل توزیع منصفانه (هر کاربر نرخ استخراج پایه یکسانی دارد)، کمبود (نرخ استخراج با پیوستن افراد بیشتر کاهش می‌یابد) و شایسته سالاری (جوایز بر اساس مشارکت در شبکه توزیع می‌شود).

پلت فرم توسعه دهندگان شبکه Pi نیز ویژگی های متعددی را ارائه می دهد که ممکن است توسعه دهندگان را مورد علاقه خود قرار دهد. شبکه Pi به عنوان بزرگترین پایگاه کاربر تأیید هویت شده در جهان، زیرساخت های از پیش ساخته شده مانند کیف پول رمزنگاری، تأیید اعتبار کاربر، اعلان ها، پیوند عمیق، قابلیت همکاری برنامه ها و بسیاری از قابلیت های دیگر را در برنامه کاری خود دارد.

App Engine آن از سیستم عاملی مشابه iOS اپل با یک جزء امن بلاک چین استفاده می کند. توسعه‌دهندگان انجمن می‌توانند SDK Pi’s و اقدامات احراز هویت کاربر را در برنامه‌های خود بگنجانند، و به Pioneers این امکان را می‌دهند که به‌طور یکپارچه در اکوسیستم Pi ادغام شوند و بدون ورود جداگانه به سیستم یا ارائه اطلاعات تماس دیگر، بین برنامه‌های قابل همکاری مختلف به جلو و عقب حرکت کنند.

آیا سکه های pi برای فروش موجود است؟

شبکه Pi در حال حاضر از Testnet به Mainnet در حال انتقال است، جایی که سکه های Pi در نهایت برای فروش عمومی در دسترس خواهند بود. این شبکه هیچ گونه ICO یا هر نوع سرمایه گذاری جمعی ندارد و هرگونه فروش Pi غیرمجاز است و هیچ وابستگی به شبکه Pi ندارد. کسانی که مایل به پیوستن به شبکه Pi هستند، می توانند اپلیکیشن موبایل را از فروشگاه گوگل پلی یا اپل اپ استور دانلود کرده و شروع به استخراج کنند.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز pi به مقاله های زیر مراجعه نمایید :

⇐ خرید و فروش ارز پای

⇐ قیمت ارز دیجیتال پای Pi

 بلاکچین پای نتورک چگونه کار می کند ؟

برای آموزش نحوه افزایش سرعت استخراج pi  با جذب زیرمجموعه و ریفرال مقاله های زیر را مطالعه بفرمایید :

⇐ رفرال ( Referral ) چیست و روش های جذب آن

(آموزش روشهای حرفه ای جذب رفرال) :

⇐ آموزش کسب درآمد از اینترنت همراه با تبلیغات حرفه ای برای افزایش درآمد 

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار ارز PI NETWORK و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

⇐  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال (تلگرام – روبیکا ): @kasbe_bitcoin

کانال روبیکا kanal-dolari