قیمت ارز pi

کسب درآمد از ایردراپ

قیمت ارز pi network چقدر خواهد شد ؟

پیش بینی قیمت ارز پای

 چه چیزی قیمت ارز پای نتورک  را تعیین می کند؟ اجماع یا بازار ؟!

بیش از ۱۰۰۰۰ ارز دیجیتال در جهان وجود دارد و قیمت اولیه آنها، همه آنها به بازار یا نیروهای عرضه و تقاضا بستگی دارد. اما قیمت اولیه ارزpi به عرضه و تقاضا بستگی ندارد. بلکه بستگی به اجماع یا توافق جامعه پای نتورک دارد. چرا ؟!!!

دلیل آن این است: همه ارزهای دیجیتال به جز پای، عرضه سکه های آنها ابتدا قبل از ایجاد جامعه خود آغاز شد. در مورد پای، ابتدا یک جامعه بزرگ قبل از عرضه سکه پای ساخته شد.

اگر میلیاردها سکه ضرب کنید اما انجمنی برای خرید یا استفاده از آن ندارید، سکه های شما ارزشی نخواهند داشت. بنابراین باید از طریق تبلیغات تبلیغاتی ایجاد کنید تا مردم را برای خرید سکه های خود جذب کنید. بخش مهمی از استراتژی شما این است که سکه خود را با قیمت بسیار پایین ارائه دهید. این پیشنهاد اولیه سکه یا همان پیش فروش اولیه (ای سی او) نامیده می شود.

همه ارزهای رمزپایه با یک (ای سی او) تقریباً صفر یا بسیار کم شروع کردند. و در حالی که تقاضا رشد می کند، قیمت آنها رشد می کند زیرا عرضه این سکه ها به عمد محدود شده بود. بنابراین، درست است که برای همه این ارزهای دیجیتال، این بازار است که قیمت اولیه را دیکته می کند.

اما وقتی صحبت از پای به میان می آید، به دلیل اندازه و جمعیت شناسی جامعه از پیش ساخته شده آن، قضیه متفاوت است. در حال حاضر بیش از ۳۰ میلیون عضو شبکه پای وجود دارد و انتظار می رود به زودی دو برابر شود. همه انواع افراد در حال حاضر در این جامعه هستند مانند تولید کنندگان، تامین کنندگان، فروشندگان، فروشندگان مجدد، صاحبان لجستیک، ارائه دهندگان خدمات، متخصصان، مترجمان آزاد ماهر، و خریداران یا مصرف کنندگان.

همه آنها سکه پای را منبع ثروت می دانند. همه آنها می خواهند از سکه های پای برای خرید چیزهایی که آرزوی داشتن آنها را دارند استفاده کنند. آنها بسیار مایلند خدمات و محصولات خود را در ازای سکه های پی با یکدیگر ارائه دهند. در واقع، شرکت های بزرگی وجود دارند که محصولات خود را تبلیغ می کنند و پای را به عنوان پرداخت می پذیرند.

فروشنده ای که می خواهد سکه های pi او افزایش یابد زیرا می داند که ارزش آن به زودی افزایش خواهد یافت، از پذیرش سکه های پی به عنوان پرداخت برای محصولات یا خدمات خود هیجان زده است. البته، او همچنین می‌خواهد ارزش اولیه بیشتری برای سکه پای داشته باشد، زیرا او نیز خریدار یا مصرف‌کننده است.

یک خریدار همچنین قیمت اولیه بیشتری را برای پای می‌خواهد تا بتواند چیزهایی را که می‌خواهد بخرد و همچنین بتواند تجارتی را راه‌اندازی کند و با پای خالی نشود. این بدان معناست که در اصل، همه افراد در شبکه پای هم فروشنده هم ارائه‌دهنده خدمات و هم مصرف‌کننده هستند. همه آنها علاقه زیادی به پای دارند. همه آنها می خواهند با استفاده از پای با یکدیگر معامله کنند.

بنابراین، تنها کاری که آنها باید انجام دهند توافق بر سر قیمت اولیه پای است. آنها می توانند ۱۰۰ دلار، ۳۱۴ دلار یا ۱۰۰۰ دلار را انتخاب کنند. اگر به اجماع برسند هیچ چیز نمی تواند مانع آنها شود. بنابراین، پای نیازی به داشتن یک (ای سی او) ندارد.

اما باید قیمت اولیه ایده آل پای را نیز در نظر گرفت. زیرا اگر خیلی کم باشد، اقتصاد اکوسیستم جهانی آن را آغاز نخواهد کرد و پروژه شکست خواهد خورد. اگر خیلی زیاد باشد، مانعی برای ورود تازه واردان خواهد شد. به نظر من، قیمت ایده آل پای در زمان عرضه یک دلار  تا ۱۰  دلار است. در اینجا، بازار همچنان عاملی برای قیمت اولیه ایده آل است۰

پیش بینی قیمت ارز پای نتورک (توسط وبسایت دلاری)

طبق اعلام تیم اصلی ، تعداد کل عرضه کوین pi ، یکصد میلیارد عدد خواهد بود.

با برنامه هایی که تیم اصلی دارند از جمله سپرده گذاری یا همان Lockedup که در مقاله های قبلی بیان کردیم می توانند تا حد بسیار زیادی عرضه را کنترل کنند که این خود باعث افزایش قیمت خواهد شد و میتوان به راحتی قیمتهای بالای یک دلار? را هم برای این کوین متصور شد.

ارزش کل بازار یک ارز دیجیتال در زمان قیمتگذاری بر اساس فرمول ( تعداد عرضه در گردش ضربدر قیمت کوین ) مشخص میشود. با توجه به پیشرفت بسیار سریع این پروژه ، می توان انتظار داشت بعد از لیست شدن در صرافی ها به راحتی کوین pi در بین ۱۰ ارز برتر جهان قرار گیرد.

از طرفی طبق قائده و قانون سپرده گذاری یا همان Lockedup و طبق گفته تیم اصلی ، انتظار میرود هنگام  اتصال بلاکچین پای به صرافی ها ، تعداد عرضه در گردش یا Circulating Supply چیزی در حدود ۵ تا ۱۰ میلیارد عدد باشد.

در زمان به روز رسانی این مقاله (هفتم فبریه ۲۰۲۲)، با بررسی وضعیت میزان ارزش بازار ۵ ارز ریپل ، کاردانو ، bnb ، سولانا و  USD Coin که رتبه های ۴ تا ۸ بازار را داشته و ارزش بازار آنها تقریبا بین ۳۶ تا ۷۰ میلیارد دلار می باشد و در صورتی که تعداد عرضه اولیه کوین پای را حدود ۱۰ میلیارد عدد در نظر بگیریم می توان قیمت اولیه ۳٫۱۴ دلار را برای آن در نظر گرفت.

مبنای این عدد علاوه بر محاسبات بالا ،با توجه به اینکه عدد پای همان ۳٫۱۴ هست احتمال اینکه قیمت اولیه این ارز با توافق جمعی و تایید تیم اصلی پای نتورک عدد ۳٫۱۴ دلار شود هم زیاد است.

درست در لحظه ای که ارز pi شروع به معامله یا استفاده در معاملات می کند، نیروهای عرضه و تقاضا اثر می گذارند. بازار آزاد اکنون بر حرکات بعدی قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت. اما افزایش آن به دلیل اثرات شبکه آن تضمین شده است. در هنگام راه‌اندازی، اگر قیمت اولیه آن بالا باشد، شبکه پای تأثیر زیادی خواهد داشت زیرا افراد خارجی در نهایت ثروتی را که اعضای شبکه پای به دلیل سکه‌های پای که صبورانه استخراج کرده‌اند، خواهند دید.

طفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعتبار پروژه پای و همچنین لیست شدن ارز پای در صرافی بایننس و سایتهای معتبر تخصصی کریپتو در دنیا ، به مقاله زیر مراجعه نمایید :

 اعتبار ارز دیجیتال پای نتورک

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز pi به مقاله های زیر مراجعه نمایید :

⇐ خرید و فروش ارز پای

⇐ قیمت ارز دیجیتال پای Pi

 بلاکچین پای نتورک چگونه کار می کند ؟

برای آموزش نحوه افزایش سرعت استخراج pi  با جذب زیرمجموعه و ریفرال مقاله های زیر را مطالعه بفرمایید :

⇐ رفرال ( Referral ) چیست و روش های جذب آن

(آموزش روشهای حرفه ای جذب رفرال) :

⇐ آموزش کسب درآمد از اینترنت همراه با تبلیغات حرفه ای برای افزایش درآمد 

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار ارز PI NETWORK و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

⇐  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال (تلگرام – روبیکا ): @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari