کسب بیت کوین رایگان از coin club

کسب درآمد از ایردراپ

کسب بیت کوین رایگان از اپلیکیشن coin club

coinclub یک اپلیکیشن در زمینه ارزهای مجازی یا دیجیتال است که ظاهر و کارکردی شبیه اپلیکیشن pivot دارد.

با ثبت نام  و تکمیل پروفایل کاربری ، ارسال پست ، لایک و کامنت گذاشتن ، دیدن ویدئویهای تبلیغاتی و دعوت از دوستان خود میتوانید امتیاز جمع آوری نموده و آن را به بیتکوین یا ارز دیجیتال اتریوم  تبدیل کرده و کسب درآمد نمایید.

این اپلیکیشن به صورت ایردراپ شروع به کار کرد که ارز مجازی آن CCU نام داشته و طراحان آن ،  ارز دیجیتال ccu را بر اساس کارکرد و امتیاز کاربران بین آنها تقسیم می کنند.

ایر دراپ چیست ؟

شرکت در ایردراپ ها و دریافت ارزهای مجازی رایگان ، پس از آنکه ارز مورد نظر به بازار ارائه شده و قیمت گذاری شد ، درآمد بسیار خوبی برای شما خواهد داشت.

کوین کلاب برای تبلیغات اپ خود و تشویق کاربران چند وقت یک بار بیت کوین رایگان ، بر اساس امتیاز به دست آمده بین کاربران خود تقسیم می کند.

با لمس روی لینک نصب می توانید آنرا از گوگل پلی دانلود و نصب نمایید.

⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

   دانلود و نصب coinclub   

 

پس از دانلود و نصب برنامه با زدن روی آیکن گوگل از طریق جیمیل خود وارد برنامه شوید.

دریافت ۱۰۰ CCU رایگان

در زمان نگارش این مقاله ارزش هر ۱۰۰ CCU مبلغ ۰٫۶ دلار ( با دلار ۱۴۰۰۰ تومان ) حدود  ۸۴۰۰ تومان می باشد.  البته این مبلغ بستگی به قیمت بیت کوین و اتریوم نیز دارد. چون در حال حاضر ارز CCU قابلیت تبدیل به بیت کوین و اتریوم را دارد.

در صفحه اصلی برنامه کوین کلاب روی گزینه setting زده و سپس در قسمت your friends invition code کد معرف ( WS5D7O ) را بزنید تا ۱۰۰ CCU دریافت نمایید.

برای دریافت کد معرف خودتان در صفحه اصلی روی گزینه INVITION زده و بازدن روی گزینه COPY یک کد شبیه کد بالا به شما می دهد که با ارسال آن برای دوستان خود ، در صورتی که کد معرف شما را در برنامه ثبت کنند ۱۰۰ CCU به شما و ۱۰۰ CCU به دوست تان جایزه می دهد.

با زدن روی گزینه invite friends می توانید لینک نصب coin club را برای دیگران بفرستید. دقت کنید که فقط در صورتی ۱۰۰ ccu به شما و کسی که با لینک شما اپ را نصب کرد تعلق می گیرد که حتما کد دعوت را در برنامه ثبت کند.

در قسمت GAME با پیش بینی قیمت بیت کوین می توانید CCU بیشتری دریافت نمایید. البته توصیه نمی شود چون در صورتی که اشتباه پیش بینی کنید ۱۰۰ امتیاز از شما کسر می گردد.

برای برداشت طبق شکل زیر روی آیکن کیف پول در پایین صفحه زده و سپس می توانید از قسمت بالای صفحه کیف پول برنامه را انتخاب کنید و مقدار ارز ccu را به بیت کوین یا اتریوم تبدیل نموده و برداشت نمایید.

اپلیکیشن COIN CLUB

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari