پیش بینی قیمت ارز پای نتورک

کسب درآمد از ایردراپ

پیش بینی قیمت ارز پای نتورک Pi network

پیش بینی قیمت ارز پای

قیمت ارز دیجیتال پای نتورک در سال ۲۰۲۲ چقدر خواهد بود ؟

استخراج ارزهای دیجیتال یک فرآیند محاسباتی پیچیده است که معمولاً برای استفاده از تجهیزات خاصی نیاز دارد. از کارت‌های ویدیویی قدرتمند برای استخراج اتریوم استفاده می‌شود، در حالی که بیت‌کوین با کمک ASIC که حتی گران‌تر هستند استخراج می‌شود. توسعه دهندگان شبکه  Pi network  تصمیم گرفتند تا ارز دیجیتال خود را در دسترس تر کنند. هر صاحب یک گوشی هوشمند می تواند به راحتی ارز دیجیتال PI را استخراج کند.

در حالی که رمزارز PI در بین کاربران بسیار محبوب شده است، و تعداد کاربران آن از مرز ۳۰ میلیون نفر عبور کرده است و با توجه به تیم توسعه دهنده حرفه ای آن که از اساتید دانشگاه استنفورد می باشند آینده ارز دیجیتال PI می تواند بسیار روشن باشد ولی در هر صورت فعلا پیش بینی قیمت ارز پای کمی سخت به نظر میرسد.

اگرچه Pi هنوز در صرافی ها لیست و قیمت گذاری نشده است، ما کار آن را دنبال می کنیم و سعی می کنیم در مورد آخرین اخبار پای در کانال وب سایت دلاری اطلاع رسانی کنیم.

(تلگرام – روبیکا ) : @kasbe_bitcoin

نام ارز pi در مهمترین وبسایتهای رمزارزی دنیا مانند کوین مارکت کپ و بزرگترین و معتبرترین صرافی جهان به نام بایننس درج شده است.

وارد شدن نام کوین pi درصرافی بزرگ بایننس :

https://www.binance.com/en/price/pinetwork

نکته : در هنگام به روزرسانی این لینک چون هنوز قیمت پای مشخص نشده ، در صرافی آنرا صفر نشان می دهد. (سایت بایننس باید با vpn باز شود.)

این مقاله شامل عنوان های زیر است :

ارزش بنیادی سکه PI
شهرت جامعه شبکه Pi
پیش بینی اینفلوئنسرها در شبکه Pi
نظرات در مورد شبکه Pi
پیش بینی قیمت ارز Pi

ارزش بنیادی ارز PI

هدف اصلی توسعه دهندگان ایجاد یک پلت فرم ساده و راحت برای ارزهای دیجیتال و قراردادهای هوشمند بود که بدون هزینه های جدی انرژی معمولی انجام نمی شد. این تیم یک اپلیکیشن ساده ایجاد کرده است که هم می تواند توکن جدید را استخراج کند و هم آن را ذخیره کند.

اپلیکیشن ماینینگ PI در ۱۴ مارس ۲۰۱۹ راه اندازی شد و در ژوئن تعداد کاربران فعال از ۱۰۰۰۰۰ فراتر رفت. بسیاری از کاربران آن را یک اپلیکیشن ساده و  ابزار استخراج بسیار راحت و بصری می دانند. همه چیز بسیار عمیق توضیح داده شده است، اما به شکل قابل درک، بنابراین کاربران با آن مشکلی ندارند.

مزایای اصلی رمزنگاری PI عبارتند از:

سادگی:

کاربری که تا به حال نام بیت کوین و ارز دیجیتال را نشنیده باشد، می تواند بدون هیچ مشکلی پول رمزنگاری PI را استخراج کند. ما راهنمای گام به گام نحوه استخراج ارز دیجیتال PI را داریم.

لطفا برای اطلاع از نحوه استخراج ارز دیجیتال پای به صفحه زیر مراجعه نمایید :

 آموزش استخراج ارز دیجیتال پای نتورک 


توزیع عادلانه :

تعداد سکه های استخراج شده به ظرفیت گوشی موبایل شما بستگی ندارد.
درآمد اضافی :

کاربرانی که به توسعه پلتفرم کمک می کنند پاداش دریافت می کنند.

از آنجایی که ارز دیجیتال شبکه Pi امکان استخراج بدون کمک به قدرت محاسباتی شما را فراهم می کند، این ارز ممکن است برای هر کسی که مایل به گسترش سبد رمزنگاری خود باشد جالب باشد. قدرت ماینینگ و ضرایب استخراج به تعداد کاربران ارجاع شده از جمله موارد دیگر بستگی دارد.

شبکه Pi چیست ؟ (بررسی ارز دیجیتال Pi)

برای کسب اطلاعات بیشتر و آموزش در مورد نحوه کارکرد شبکه بلاکچین پای می توانید به مقاله هایی که لینک آنها در پایین صفحه گذاشته شده است مراجعه نمایید.

سرعت استخراج برای ارجاعات فعال طبق فرمول محاسبه می شود:

X * 25٪ * (۰٫۳۹Pi/Hr + 0.39)، که در آن X تعداد ارجاعات است

بنابراین، برای ۱۰ معرفی فعال شما دریافت خواهید کرد:

۱۰ * ۲۵٪ * (۰٫۳۹Pi/Hr + 0.39) = 1.975 Pi/Hr (1.975 سکه Pi در ساعت)

شهرت جامعه شبکه Pi

ارز دیجیتال PI در بین ماینرها بسیار محبوب شده است: تعداد کاربران فعال در نوامبر ۲۰۱۹ به ۱ میلیون نفر رسید. تا ماه دسامبر ۲۰۲۱ تعداد کاربران آن از مرز ۲۹ میلیون نفر گذشت.

پیش بینی اینفلوئنسرها در شبکه Pi

لازم به ذکر است که شبکه پای بیشتر توسط خود کاربران تبلیغ می شود. آنها مزایای پلت فرم را توصیف می کنند و نام های ارجاعی را برای افزایش درآمد خود ارائه می دهند. به نظر می رسد این طرح کاملاً کار می کند.

این پروژه نسبتاً جوان اما امیدوارکننده است – کاربران که اصطلاحا پایونیر نامیده می شوند در پتانسیل آن تردید ندارند.

نظرات در مورد شبکه Pi

توسعه دهندگان و جامعه کریپتو نسبت به قیمت ارز دیجیتال PI در آینده بسیار خوشبین هستند.

پیش بینی قیمت ارز پای Pi

در زمان ارائه این مقاله قیمت ارز pi به صورت دقیق مشخص نیست زیرا هنوز فاز سوم pi network راه اندازی نشده است و توسعه دهندگان در حال برنامه ریزی برای ساخت بلاک چین و زیرساخت هستند.

البته بلاکچین و کیف پول پای تکمیل شده است و آخرین مراحل تست خود را با موفقیت طی کرده است.

آخرین مرحله وروود به فاز سوم یا مین نت (mainnet) و لیست شدن در صرافی های بین المللی و شروع معاملات خواهد بود. تنها پس از این اتفاقات، قیمت واقعی رخ خواهد داد.

اگرچه هیچ پیش‌بینی قیمت مشخصی در شبکه Pi  وجود ندارد، اما پیشنهاد می‌کنیم که قیمت PI در ابتدای سال ۲۰۲۲ حدود ۰٫۱۶ دلار یا ۱۶ سنت تا یک دلار $ باشد و در صورت  مطلوب بودن وضعیت کل بازار رمزارزها ، و رشد قیمت آن درحدود یک تا ۳ دلار باقی بماند. این برنامه در نسخه بتا است، بنابراین قیمت سکه احتمالاً در ماه های آینده تغییر خواهد کرد.

(این قیمتگذاری بر اساس محاسبات سایت چنجلی که یکی از معروفترین وبسایتهای ارز دیجیتال در جهان است صورت گرفته است)

قیمت اولیه بستگی زیادی به توتال ساپلای یا تعداد کل عرضه کوین پای و همچنین تعداد سکه در گردش یا Circulating Supply  می باشد که تعداد دقیق آن در mainnet مشخص خواهد شد.

قیمت نهایی به مقدار عرضه و تقاضا در بازار و همچنین به تعداد کاربران و صرافی هایی که کوین PI را قبول یا رد می کنند بستگی دارد.

در بهترین حالت، پیش‌بینی قیمت PI در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۰ دلار است – ارزش رمزنگاری شبکه Pi میزان کاربرد آن، باید افزایش یابد تا شرایطی برای رشد سالم ایجاد شود.

پیش بینی ارزش شبکه Pi در سال ۲۰۲۵ دشوار است زیرا این بسیار طولانی مدت است و پروژه بسیار جوان است. با این حال، اگر شبکه به درستی توسعه یابد، قیمت PI ممکن است به ۵۰ دلار و یا حتی بالاتر افزایش یابد. ارزهای دیجیتال با ویژگی‌ها و ارزش‌های منحصربه‌فرد همیشه موفق می‌شوند سهم عمده ای از بازار رمزارزها را به دست آورند.

پیش بینی قیمت ارز پای نتورک (توسط وبسایت دلاری)

طبق اعلام تیم اصلی ، تعداد کل عرضه کوین pi ، یکصد میلیارد عدد خواهد بود.

با برنامه هایی که تیم اصلی دارند از جمله سپرده گذاری یا همان Lockedup که در مقاله های قبلی بیان کردیم می توانند تا حد بسیار زیادی عرضه را کنترل کنند که این خود باعث افزایش قیمت خواهد شد و میتوان به راحتی قیمتهای بالای یک دلار? را هم برای این کوین متصور شد.

ارزش کل بازار یک ارز دیجیتال در زمان قیمتگذاری بر اساس فرمول ( تعداد عرضه در گردش ضربدر قیمت کوین ) مشخص میشود. با توجه به پیشرفت بسیار سریع این پروژه ، می توان انتظار داشت بعد از لیست شدن در صرافی ها به راحتی کوین pi در بین ۱۰ ارز برتر جهان قرار گیرد.

از طرفی طبق قائده و قانون سپرده گذاری یا همان Lockedup در برنامه pi و طبق گفته تیم اصلی ، انتظار میرود هنگام  اتصال بلاکچین پای به صرافی ها ، تعداد عرضه در گردش یا Circulating Supply چیزی در حدود ۵ تا ۱۰ میلیارد عدد باشد.

در زمان به روز رسانی این مقاله (هفتم فبریه ۲۰۲۲)، با بررسی وضعیت میزان ارزش بازار ۵ ارز ریپل ، کاردانو ، bnb ، سولانا و  USD Coin که رتبه های ۴ تا ۸ بازار را داشته و ارزش بازار آنها تقریبا بین ۳۶ تا ۷۰ میلیارد دلار می باشد و در صورتی که تعداد عرضه اولیه کوین پای را حدود ۱۰ میلیارد عدد در نظر بگیریم می توان قیمت اولیه ۳٫۱۴ دلار را برای آن در نظر گرفت.

مبنای این عدد علاوه بر محاسبات بالا ، به فلسفه وجودی کوین پای که همان عدد جادویی ۳٫۱۴ هست نیز بر می گردد و احتمال اینکه تیم اصلی چنین قیمتی را برای هر pi در نظر بگیرند زیاد می باشد.

با توجه به تعداد زیاد رمزارزها و رقابتی بودن بازار مهمترین عامل در پیشرفت یک پروژه رمزارزی ، کاربردی کردن آن ارز و به تبع آن جذب سرمایه گذاران بیشتر به پروژه می باشد که خوشبختانه تیم اصلی پروژه روی این مسئله بسیار مهم ، خوب کار کردند و با توجه به امکان اتصال اپلیکیشنهای کاربردی به شبکه پای ، همه کاربران این اپ ها و برنامه نویسان در سراسر جهان می توانند از کوین پای به عنوان یک پول و سکه با ارزش برای ارائه کالا یا خدمات خود در اپلیکیشنها یا سایتهای فروشگاهی استفاده نمایند.

و این مسئله قطعا به کاربردی شدن و جذب هرچه بیشتر کاربران در سراسر دنیا کمک خواهد کرد.

یکی از اتفاقاتی که می تواند به رشد قیمت یک ارز در بازار بسیار کمک کند لیست شدن آن در صرافی های معتبر دنیا از جمله بایننس می باشد. بعضی مواقع پیش آمده که با لیست شدن یک رمزارز در صرافی بایننس قیمت آن حتی تا چندصد درصد یا چندین برابر رشد کند.

با توجه به پیشرفت روز افزون این پروژه ورشد سریع کاربران و جامعه پای و  تیم توسعه دهنده قوی آن به احتمال زیاد بسیاری از صرافی ها از جمله بایننس، ارز pi را لیست خواهند نمود.

حتما مقاله زیر را که در مورد نحوه قیمت گذاری ارز pi می باشد مطالعه نمایید :

 ارز دیجیتال پای نتورک چگونه قیمت گذاری می شود ؟

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعتبار پروژه پای و همچنین لیست شدن ارز پای در صرافی بایننس و سایتهای معتبر تخصصی کریپتو در دنیا ، به مقاله زیر مراجعه نمایید :

 اعتبار ارز دیجیتال پای نتورک

همچنین بخوانید :

⇐  سوالات متداول در مورد رمزارز پای و نحوه افزایش درآمد

⇐  آیا ارز دیجیتال پای نتوورک کلاهبرداری هست ؟

⇐ افزایش سرعت استخراج  پای نتورک

آینده ارز دیجیتال پای نتورک

⇐ pi apps یا فروشگاه اپلیکیشنهای پای چیست ؟

⇐ فاز سوم پای نتورک

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه زیر مراجعه نمایید :

ترجمه سند رسمی یا وایت پیپر ارز PI

برای آموزش نحوه جذب زیرمجموعه و ریفرال مقاله زیر را مطالعه بفرمایید :

رفرال ( Referral ) چیست و روش های جذب آن

برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات روشهای افزایش سرعت ماینینگ ارز پای  و نحوه تشکیل حلقه امنیتی به صفحه زیر مراجعه نمایید :

ویدئوی کوتاه معرفی PI NETWORK

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار ارز pi network و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

⇐  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال (تلگرام – روبیکا ) : @kasbe_bitcoin

 

کانال روبیکا kanal-dolari