استخراج ارز پای pi network

کسب درآمد از ایردراپ

افزایش سرعت استخراج ارز پای نتورک با استفاده از استیک Lockup

استخراج پای

در صورتی که تا کنون اپلیکیشن pi network را نصب نکرده اید لطفا برای اطلاع از نحوه استخراج ارز دیجیتال پای به صفحه زیر مراجعه نمایید :

 آموزش استخراج ارز دیجیتال پای نتورک 

نحوه عملکرد Lockups

تیم اصلی پروژه pi network  قابلیت جدیدی به نام Locked up به اپلیکیشن pi اضافه کرده است که با استفاده از آن کاربران می توانند سرعت استخراج ارز پای خود را تا چندین برابر افزایش دهند.

پس از تأیید هویت (KYC)، می‌توانید به‌طور داوطلبانه بخشی از موجودی قابل انتقال خود را قفل کنید تا حق استخراج با نرخ بالاتر را کسب کنید.

تقویت ماینینگ بر اساس مقدار π قفل شده و مدت زمان قفل محاسبه می شود. برای جزئیات بیشتر، بخش مدل اقتصادی زیر را بخوانید.

اگر هویت خود را تأیید کرده باشید (KYC)، اولین انتقال Mainnet پس از راه اندازی Mainnet (فاز سوم پای نتورک ) انجام می شود. پس از آن، نقل و انتقالات به صورت دوره ای انجام می شود. هر به‌روزرسانی در پیکربندی قفل شما در انتقال موجودی Mainnet بعدی شما اعمال می‌شود.

شما می توانید تصمیم بگیرید که پیکربندی قفل خود را هر زمان که بخواهید به عنوان یک تنظیم کلی برای کل حساب در برنامه Pi تغییر دهید.

حتی می توانید این تنظیمات را قبل از اینکه KYC یا آماده انتقال به Mainnet شوید، از قبل انتخاب کنید. با عبور شما و تیم ارجاع/حلقه امنیتی شما از KYC و استخراج جدید، تعداد بیشتری از موجودی موبایل شما قابل انتقال خواهد بود.

در هر انتقال به Mainnet، این تنظیمات از پیش انتخاب شده مدت زمان قفل و درصد به طور خودکار روی مقدار موجودی منتقل شده اعمال می شود، که منجر به دو نوع موجودی در Mainnet می شود: تعادل قفل شده و موجودی آزاد، که هر دو در زنجیره بلاک Mainnet ثبت می شوند.

و در کیف پول غیر حضانت Pi خود اقامت داشته باشید. ارزهای قفل‌ شده پس از تایید نمی‌توانند آزاد شوند و به دلیل ماهیت بلاک چین باید برای تمام مدت زمان انتخابی قفل می شوند.

از آنجایی که مبلغ قفل شده با درصد موجودی انتقالی شما محاسبه می‌شود، باید همان درصد موجودی انتقال‌یافته جدید را قفل کنید تا همان افزایش استخراج lockup را حفظ کنید. این کار با ثابت نگه داشتن تنظیمات پیکربندی قفل برای هر انتقال تکراری به Mainnet به راحتی انجام می شود.

از طرف دیگر، اگر همان درصد π را در انتقالات بعدی خود به اندازه انتقال اولیه Mainnet قفل نکنید، افزایش استخراج lockup شما کاهش می یابد. اگر تغییری در تنظیمات قفل کردن حساب خود ایجاد کنید، این تغییر در انتقال بعدی موجودی شما به Mainnet اعمال خواهد شد.

این تنظیم قفل در سراسر حساب به شما امکان می دهد حداکثر ۱۰۰٪ موجودی قابل انتقال خود را قفل کنید. پس از راه‌اندازی Mainnet و شما می‌توانید موجودی‌های خود را انتقال دهید، می‌توانید Pi بیشتری را مستقیماً در Mainnet از طریق یک رابط قفل کمی متفاوت بعداً قفل کنید. در آن زمان، شما می توانید تا ۲۰۰٪ از موجودی Mainnet را که قبلاً منتقل شده از استخراج قبلی خود به دست آورده اند، قفل کنید. کمک هزینه قفل اضافی برای Pi بیشتر از استخراج جداگانه توسط Pioneer می‌تواند از تراکنش‌های برنامه‌های Pi مبتنی بر ابزار، یعنی ساختن Pi از فروش کالاها و خدمات باشد.

 

مدل اقتصادی استیک یا سپرده گذاری ارز پای (Lockup)

در Mainnet، پاداش lockup برای حمایت از یک اکوسیستم سالم و روان و ایجاد انگیزه در تعامل طولانی مدت با شبکه است، در حالی که شبکه اقتصاد را تقویت می کند و تقاضاها را ایجاد می کند.

این یک سازوکار مهم اقتصاد کلان غیرمتمرکز برای تعدیل عرضه در گردش در بازار است، به ویژه در سال‌های اولیه بازار آزاد که شرکت‌های توسعه دهنده پروژه در حال ایجاد هستند.

یکی از اهداف مهم شبکه Pi ایجاد یک اکوسیستم برنامه های مبتنی بر ابزار است. تراکنش‌های کالاها و خدمات واقعی در اکوسیستم، به‌جای تجارت سوداگرانه، برای تعیین سودمندی Pi هستند.

همانطور که فاز شبکه محصور Mainnet را راه اندازی می کنیم، یکی از حوزه های اصلی تمرکز، پشتیبانی و رشد جامعه توسعه دهندگان برنامه Pi و پرورش برنامه های بیشتر Pi برای رشد خواهد بود. در همین حال، پایونیرها می‌توانند Pi خود را قفل کنند تا به ایجاد یک محیط بازار باثبات برای رشد اکوسیستم و ظهور برنامه‌های Pi بیشتر کمک کنند و موارد استفاده قانع‌کننده‌ای را برای خرج کردن Pi ارائه دهند – تا در نهایت تقاضاهای ارگانیک از طریق ابزارهای تحت شبکه ایجاد شود.
فرمول پاداش قفل در اینجا دوباره چاپ می شود:
L(B) = Lt • Lp • log(N) • B، که در آن:

Lt ضریب دوره زمانی قفل B است.

۰ → Lt = 0

۲ هفته → Lt = 0.1

۶ ماه → Lt = 0.5

۱ سال → Lt = 1

۳ سال → Lt = 2

Lp ضریب Lockup Percentage B است، که در آن Lockup Percentage مقدار قفل شده بیش از Mainnet Balance است که از پاداش های استخراج قبلی فرد منتقل می شود.

ب) و ضریب Lockup Percentage به صورت زیر است.

۰% → Lp = 0

۲۵% → Lp = 0.25

۵۰% → Lp = 0.5

۹۰% → Lp = 0.9

۱۰۰٪ → Lp = 1.0

۱۵۰% → Lp = 1.5

۲۰۰% → Lp = 2

log(N) مقدار لگاریتمی تعداد کل جلسات استخراج قبلی (N) است.
B نرخ استخراج پایه است که بر اساس استخر موجود از π برای توزیع تنظیم می شود

پیشگامان این فرصت را خواهند داشت که به طور داوطلبانه Pi خود را قفل کنند تا حق استخراج با نرخ بالاتر را به دست آورند. اول از همه، پیش نیاز پاداش قفل این است که پایونیر باید فعالانه استخراج کند.

بدون ماینینگ در وهله اول، هیچ پاداش قفلی برای هر جلسه ماینینگ غیرفعال وجود نخواهد داشت، حتی اگر Pi قفل شده باشد. همانطور که در فرمول بالا بیان شد، تمام کاری که lockup انجام می‌دهد این است که برای B ضرب‌کننده‌هایی ارائه می‌کند، بنابراین اگر B صفر باشد (به این معنی که پایونیر ماینینگ نمی‌کند) هیچ پاداش قفلی وجود نخواهد داشت.

ثانیاً، پاداش قفل به طور مثبت با مشارکت در قفل، یعنی مدت دوره زمانی قفل (Lt) و مقدار قفل شده مرتبط است. با این حال، مقدار قفل توسط درصد کل Pi استخراج شده (Lp) پایونیر محاسبه می شود.

حداکثر Pi که یک پایونیر می‌تواند قفل کند، دو برابر موجودی Mainnet است که از استخراج قبلی آنها در برنامه تلفن همراه (Lb) منتقل شده است، یعنی ۲۰۰٪ پوند.

دلایل داشتن ۲ برابر حداکثر مقدار قفل از موجودی اصلی منتقل شده (Lb) عبارتند از:

۱) جلوگیری از بهره برداری از پاداش قفل و ۲) تشویق کمک های دیگر به اکوسیستم Pi، مانند تقویت بیشتر استخراج، اجرای گره ها و استفاده از برنامه ها. . این، به یک معنا، به نفع پیشگامانی است که ماین می کنند و انواع دیگری از مشارکت را در شبکه انجام می دهند.

ثالثاً، Log(N) برای پایونیرهایی که سابقه استخراج طولانی دارند و احتمالاً تعادل قابل انتقال زیادی برای قفل کردن دارند، انگیزه قفل بالاتری ارائه می دهد. در حالی که فرمول پاداش قفل به طور کلی با در نظر گرفتن مقدار مطلق، بلکه درصد موجودی انتقالی (Lp) برابری را ترجیح می دهد – که به حساب های کوچکتر با سابقه استخراج کوتاه اجازه می دهد تا مقادیر کوچک را قفل کنند و در عین حال همان ضریب پاداش قفل را به اندازه بزرگ دریافت کنند.

حساب‌ها – ما باید یک فاکتور Log(N) اضافه کنیم که برای استخراج‌کنندگان با سابقه استخراج طولانی‌مدت حساب می‌کند تا تعصب به نفع Pioneers با موجودی‌های کوچک را متعادل کنیم و انگیزه کافی برای پیشگامان با سابقه طولانی‌تر با موجودی‌های بزرگ‌تر فراهم کنیم.

با این حال، تأثیر تاریخچه استخراج بر پاداش‌های قفل نیز باید محدود شود. بنابراین، فرمول یک لگاریتمی را برای تعداد جلسات استخراج قبلی N اعمال می‌کند. برای مثال، اگر پایونیر در ۳ سال گذشته تقریباً هر روز ماین کرده باشد، مجموع جلسات استخراج قبلی (N) حدود ۱۰۰۰ خواهد بود.

در این سناریو، Log (1000) برابر با ۳ است، و یک ضرب کننده دیگر در پاداش قفل کردن آنها به B اضافه می کند. به خاطر داشته باشید که برای دستیابی به پاداش‌های قفل معنادار برای پیشگامان با سابقه استخراج، مقدار Pi که باید قفل کنید بسیار بیشتر از حساب‌های کوچکتر است.

چهارم، یک پایونیر می تواند به طور داوطلبانه چندین قفل در زمان های مختلف با مقادیر و مدت زمان های مختلف داشته باشد. محاسبه پاداش کل قفل برای این پایونیر با تعداد i قفل‌های مختلف برای یافتن ضریب پاداش کل قفل B است که در فرمول زیر بیان شده است.

فرمول زیر معادل فرمول پاداش قفل در بالا است، با تنها تفاوت این است که چندین قفل از همان Pioneer را برای محاسبه پاداش کل قفل آنها در نظر می گیرد، به عنوان مثال. مدت زمان های مختلف (Lti) و مقادیر مختلف (Lci) هر قفل در زمان های مختلف:

pi mining

هدف از این فرمول محاسبه پاداش کل قفل بر اساس مقدار هر قفل (Lc) بر کل موجودی شبکه اصلی استخراج قبلی (Lb) به عنوان وزن، ضرب در دوره زمانی قفل مربوطه (Lt) و Log(n) است. ).

به طوری که، با وجود اینکه چندین قفل از یک پایونیر وجود دارد، تعداد قفل‌های بیشتری با تنظیمات مختلف به تناسب به پاداش کل قفل آنها اضافه می‌شود. مقادیر Lt، Lc و log(N) برای هر قفل i محاسبه و ضرب می‌شوند و سپس در iهای مختلف جمع می‌شوند، که سپس بر مقدار Lb در یک جلسه استخراج معین تقسیم می‌شود.

به مقدار L(B) برای آن جلسه ماینینگ بریزید. این فرمول تضمین می‌کند که صرف‌نظر از Lb، تا زمانی که پایونیر درصد یکسانی از مقدار قفل را بیش از Lb خود حفظ کند، ضریب پاداش کل قفل ثابت باقی می‌ماند.

در نهایت، چه زمانی پایونیر می تواند Pi را قفل کند؟

پیشگامان می توانند مدت زمان قفل شدن و درصد قفل موجودی قابل انتقال خود را هر زمان که بخواهند به عنوان یک تنظیم کلی حساب در برنامه Pi تعیین کنند.

حتی می توانید این تنظیمات را قبل از اینکه KYC یا آماده انتقال به Mainnet شوید، از قبل انتخاب کنید. با عبور شما و تیم درآمد/حلقه امنیتی شما از KYC، تعداد بیشتری از موجودی موبایل آنها قابل انتقال خواهد بود. در لحظه انتقال موجودی قابل انتقال آنها به Mainnet، تنظیم از پیش انتخاب شده مدت زمان قفل و درصد به طور خودکار روی مقدار موجودی منتقل شده اعمال می شود، که منجر به دو نوع موجودی در Mainnet می شود:

موجودی قفل شده و موجودی آزاد، که هر دوی آنها هستند. در بلاک چین Mainnet ثبت می شود و در کیف پول Pi غیر حافظ پایونیر قرار می گیرد. بنابراین، کوینهای قفل شده پس از تایید نمی‌توانند آزاد شوند و به دلیل ماهیت بلاک‌چین باید برای تمام مدت زمان انتخابی قفل شوند.

هر گونه تغییر در تنظیمات قفل این Pioneer در انتقال موجودی بعدی آنها به Mainnet اعمال می شود.
این تنظیم قفل در سراسر حساب به پایونیر اجازه می دهد حداکثر ۱۰۰٪ موجودی قابل انتقال خود را قفل کند.

پس از راه‌اندازی Mainnet و انتقال موجودی‌های پایونیر، پایونیرها همچنین می‌توانند Pi بیشتری را مستقیماً در Mainnet از طریق یک رابط قفل کمی متفاوت در آینده قفل کنند.

در آن زمان، پایونیر می‌تواند تا ۲۰۰ درصد از موجودی Mainnet را که قبلاً منتقل شده از استخراج قبلی خود به دست آورده است، قفل کند.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز pi به مقاله های زیر مراجعه نمایید :

⇐ خرید و فروش ارز پای

⇐ قیمت ارز دیجیتال پای Pi

 آموزش کیف پول پای نتورک

برای آموزش نحوه افزایش سرعت استخراج pi  با جذب زیرمجموعه و ریفرال مقاله های زیر را مطالعه بفرمایید :

⇐ رفرال ( Referral ) چیست و روش های جذب آن

(آموزش روشهای حرفه ای جذب رفرال) :

⇐ آموزش کسب درآمد از اینترنت همراه با تبلیغات حرفه ای برای افزایش درآمد 

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار ارز PI NETWORK و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

⇐  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال (تلگرام – روبیکا ): @kasbe_bitcoin

کانال روبیکا kanal-dolari