اخبار pi network

کسب درآمد از ایردراپ

آخرین اخبار پای نتورک ( به مناسبت روز جهانی PI NETWORK )

ترجمه آخرین اطلاعیه تیم اصلی در اپلیکیشن پای نتورک به مناسبت در روز جهانی  PI ( تاریخ ۳/۱۴ سال ۲۰۲۱ )

اخبار pi network

روز PI مبارک!

به مناسبت روز Pi ، تیم اصلی چند اطلاعیه و به روزرسانی مربوط به برنامه ها و موارد فنی پروژه ، ارائه می دهد که از نقاط عطف مهم پروژه هستند و پیشگامان به آنها اهمیت می دهند. روز Pi زمان آن است که ما در مورد آنچه که ساخته ایم و به دست آورده ایم ، تأمل کنیم و همچنین زمان انتظار است.

 کیف پول پای

ما امروز اعلام کردیم که Pi Wallet متصل به Pi Testnet در ۳۱ مارس ۲۰۲۱ به پایونیرها راه اندازی می شود.

همانطور که قبلاً در به روزرسانی کیف پول ذکر شد ، تیم مرکزی چند ماه گذشته را صرف طراحی ، توسعه و تکرار نسخه های مختلفی از کیف پول با ناظران و گره ها ، در پی دستیابی به کیف پول کاربردی ، مقیاس پذیر ، امیدوارم که با کاربردی آسان برای همه پایونیرها باشد.

Pi Wallet به پیشگامان امکان می دهد جفت کلید (کلیدهای عمومی و خصوصی) ایجاد کرده و کلیدهای خصوصی  را به روشی غیر حضوری با خیال راحت بر روی تلفن شما به صورت محلی ذخیره کنند.

در مرحله فعلی ، کیف پول Pi به Pi Testnet متصل می شود و توسط Test-Pi توسط شیر تستر Testnet آغاز می شود ، که این یک امکانات در Testnet برای توزیع رایگان Test-Pi است.

با استفاده از کیف پول ، Pioneers می تواند Test-Pi را روی Testnet ارسال و دریافت کند ، درست مثل اینکه چگونه در Pi’s Mainnet با Pi واقعی کار کند.

مطمئناً ، همان روند طراحی تکراری در مورد کیف پول ما اعمال خواهد شد که به معنی بهبودهایی است که در این راه پس از انتشار در تاریخ ۳۱ مارس ایجاد می شود و از بازخورد همه پایونیرها استقبال می شود.

ما می خواهیم تأکید کنیم که Test-Pi (یا test-π) Pi واقعی نیست!

Test-Pi صرفاً برای آزمایش تراکنش های Pi Testnet است و هیچ ارزشی ندارد. ممکن است تراز Test-Pi در کیف پول تنظیم شود زیرا Testnet بعنوان بخشی از آزمایش به صورت دوره ای تنظیم می شود.

لطفاً بخاطر داشته باشید که در حال حاضر خرید و فروش Pi غیرمجاز است و شرایط خدمات را نقض می کند ، که ممکن است منجر به مسدود شدن حساب شود.

به روزرسانی گره و Testnet

از آنجا که تیم مرکزی متعهد شده است Pi Mainnet را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ راه اندازی کند ، کار بر روی Node و Testnet برای این هدف بسیار مهم است.

طی چند ماه گذشته ، ما تلاش های زیادی برای پیشرفت در نرم افزار گره ، Testnet ، زیرساخت و مقیاس پذیری انجام داده ایم.

ما چندین نسخه از نرم افزار دسک تاپ Pi را منتشر کردیم که آخرین نسخه آن v0.4.3 است. در حال حاضر بیش از ۱۴۰،۰۰۰ نصب زنده از Pi Node هر روز فعال است.

براساس معیارهای در دسترس بودن و قابلیت اطمینان آنها ، ما حدود ۱۰،۰۰۰ متقاضی گره را برای دنبال کردن بلاکچین و اجرای پروتوکل اجماع Pi ثبت نام کرده ایم.

با حدود ۱۰ هزار گره  فعال ، Pi Testnet در حال حاضر یکی از بزرگترین شبکه های نظیر برای نظیر در جهان است.

این همچنین بدان معناست که ما یک گام جلوتر از مسیر خود هستیم تا Mainnet غیرمتمرکزتر باشد و هدف آن راه اندازی تا پایان سال جاری است.

همچنین کارهای زیادی برای زیرساخت ها انجام شده است. برای فعال کردن کیف پول Pi در معامله Test-Pi روی Testnet ، تیم Core شیر آب ایجاد کرده و اتصال کیف پول را با زنجیره بلوک Testnet برقرار کرد.

اعضای انجمن برای مشاهده بلاک چین و شبکه گره ها ، یک بلوک اکسپلورر و یک داشبورد شبکه گره به عنوان رابط کاربر پسند ایجاد کرده اند.

علاوه بر این ، همه موارد ذکر شده در بالا با توجه به اندازه شبکه ما ، کار زیادی در مورد مقیاس پذیری دارند.

کی وای سی KYC

ما به عنوان بخشی از جشن روز Pi اعلام کردیم که ۱۰۰۰۰۰ اسلات KYC رایگان توسط تیم مرکزی به پیشگامان منتخب در سراسر جهان برای راه اندازی اقتصاد Pi ارائه می شود.

علاوه بر این ، تیم هسته ای شروع به کار فنی و لجستیکی روی راه حل های جامعه محور KYC پیشنهادی در برنامه Brainstorm برای اکثریت انبوه پیشگامان کرده است ، به این امید که راه حل های کم هزینه و بدون هزینه ای برای همه پیشگامان واقعی انسانی بدست آورد.

بنابراین اگر هنوز اسلات KYC دریافت نکرده اید ، لطفاً صبور باشید.

بسترهای نرم افزاری Pi

تیم اصلی برنامه Brainstorm را به این امید راه اندازی کردند که Pioneers به ​​طور جمعی ایده های جدید Pi App را پیشنهاد می دهند و برای تحقق این ایده ها تیم هایی را تشکیل می دهند یا به آنها می پیوندند.

تاکنون ۳۳،۳۶۷ پیشنهاد Pi Apps دریافت کرده ایم. با توجه به تعداد زیاد پیشنهادها ، ما همچنین با کمک گروه های کوچکی از پیشگامان یک مکانیزم بررسی  دو مرحله ای را ارائه دادیم تا بهترین و پیشنهادهای عملی تر که برنامه های اجرایی مشخصی را ارائه می دهند.

در حال حاضر ، مرحله دوم بررسی  برای ارسال های قبلی به پایان رسیده است و پیشنهادات جدید می توانند ارسال شوند. به زودی ما انتخاب اولیه پیشنهادهای برنامه اکوسیستم را برای مشاهده ، پیوستن و پشتیبانی از کل جامعه منتشر خواهیم کرد.

علاوه بر بخش خدمات ، تیم Core همچنین در حال طراحی و توسعه رابط کاربری جدید و بازتری برای پلتفرم برنامه های Pi است که امیدواریم خدمات بهتری در ساخت اکوسیستم داشته باشد.

به روزرسانی های بیشتر در مورد سیستم عامل جدید متناسب با برنامه های کاربردی Pi و اکوسیستم در تاریخ ۳۱ مارس اعلام خواهد شد.

ویژگی های گپ (چت درون برنامه )

تیم هسته ای در حال کار بر روی بهبود چت ها برای رسیدگی به هرزنامه ها و ترول ها و تقویت مکالمات معنی دارتر در میان پیشگامان است.

امروز ما همچنین یک ویژگی گپ را برای چند گپ و موضوع خاص منتشر کردیم – تعدیل غیر متمرکز که به پیشگامان ارشد گپ اجازه می دهد تا هرزنامه هرزنامه را ارسال کرده و از اعضای جدیدتر استفاده کنند.

ربات های هرزنامه آستانه چنین پرچم هایی باعث از بین رفتن پیام از چت می شود و در صورت هرگونه علامت گذاری ناعادلانه ، فرستنده این پیام می تواند درخواست تجدید نظر کند.

درخواست تجدیدنظر توسط ناظران گپ تأیید یا رد می شود. در صورت تأیید درخواست تجدیدنظر از طرف ناظران ، علامت گذاری دروغین منجر به تعلیق توانایی پیشگام ارشد در پرچم گذاری پیام ها به عنوان اقدامی برای جلوگیری از پرچم گذاری مخرب پیام های خوب می شود. این ویژگی برای توانمندسازی بیشتر پیشگامان جهت کمک به محافظت و حفظ سلامت اتاق های گفتگوی ما است.

جمع بندی

این یک سال شگفت انگیز ، چالش برانگیز و پر از رضایت بود که ما از روز گذشته Pi با هم ساخت Pi را داشتیم.

از همه پیشگامان در سراسر جهان ، تیم مرکزی پروژه پای نتورک از اعتماد شما به پروژه و تیم علی رغم سر و صدا در جهان ، تلاش شما در رشد شبکه ما ، پشتیبانی از Testnet ، دفاع از پروژه و راه اندازی اقتصاد Pi ، مراقبت از پیشرفت پروژه ، سلامت جامعه و تیم هسته ای و خلاقیت در برنامه های Pi ، ساختمان اکوسیستم و هنر Pi سپاسگذاری می کند.

ما احساس خوشبختی می کنیم که شما را در این راه با ما پشت سر می گذاریم و یکی پس از دیگری بر مشکلات غلبه می کنیم. تیم مرکزی نمی تواند قول موفقیت را بدهد ، اما متعهد می شود که تمام تلاش خود را برای ساخت و هدایت پروژه همراه با همه پیشگامان در سراسر جهان به سمت چشم انداز خود – یک اقتصاد جهانی دیجیتال – انجام دهد.

کانال روبیکا kanal-dolari