کیف پول safepal

کسب درآمد از ایردراپ

کسب درآمد از طریق کیف پول safepal

کیف پول safepal

 SafePal یک پروژه معتبر هست که همزمان یک والت سخت افزاری و نرم افزاری تولید کرده است که  بیش از ده هزار ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند و در حال حاضر تنها کیف پول سخت افزاری ، نرم افزاری هست که توسط صرافی بزرگ بایننس سرمایه گذاری و پشتیبانی شده است.

کیف پول سیف پال طبق گفته توسعه دهندگان آن از لحاظ امنیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در بسیاری از کشورها از جمله ایران دارای نمایندگی فروش رسمی  می باشد.

کیف پول سخت افزاری SafePal یک گزینه نسبتاً جدید در بین والت‌های سخت‌افزاری محسوب می‌شود و قطعاً یک محصول کاملاً منحصربفرد است.

SafePal با داشتن پشتیبانی Binance Labs، Trust Wallet، Litecoin Foundation و غیره یک گزینه مقرون به صرفه و قابل حمل برای ذخیره دارایی‌ رمزارزی  با سیستم ذخیره سازی سرد است.

توکن والت safepal به نام SFP است که توکن مدیریتی و نیروی محرکه مجموعه سیف پل خواهد بود . توکن SFP تحت شبکه بایننس و تعداد کل (توتال ساپلای ) آن ۵۰۰ میلیون عدد می باشد.

درزمان ارائه این مقاله ارز SFP قیمت گذاری نشده است ولی قطعا پس از قیمت گذاری مانند توکن TWT که متعلق به تراست والت است ارزشمند خواهد شد. و با توجه به اینکه این کیف پول نیز متعلق به صرافی بایننس است به احتمال زیاد در این صرافی لیست خواهد شد و افزایش قیمت زیادی پیدا خواهد کرد.

این والت توکن خود را به صورت ایردراپ و محدود بین کاربران این کیف پول توزیع می کند . راند اول ایردراپ به اتمام رسیده و در راند دوم کاربران با نصب آن و انجام تسک هایی می توانند این توکن را به صورت رایگان دریافت کنند.

از طریق لینک  زیر می توانید والت رو بسته به سیستم عامل مورد نظرتان (اندروید ، ویندوز … ) دانلود کنید:

https://www.safepal.io/download

?️برنامه را نصب نموده و یک پسورد انتخاب کنید و کلمات بکاپ را حتما یاداشت کنید.

?️  به بخش Dapp واقع در نوار پایینی ( یا نوار بالای برنامه ) رفته و بر روی “Claim SFP” کلید کنید

گزینه زیر توییتر
۱۰% Share
?️ روی
” SafePal super Referral program”
کلیک کنید.
و بعدش کد زیر رو وارد و تایید کنید ( با وارد کردن این کد ۰٫۲ (از کل دریافتی شما )  توکن اضافی بهتون تعلق خواهد گرفت )

Y3NQNM

از این قسمت می توانید کد رفرال خودتان را دریافت نموده و در صورتی که دیگران این کیف پول را با کد معرف شما نصب نموده و حداقل یکی از فعالیتهای اعلام شده را انجام دهند ۱۰% درصد از درآمد آنها برای شما واریز می گردد.

تذکر مهم :

برای دریافت پاداش (توکنها ) باید حتما حداقل یکی از تسکهای اعلام شده در قسمت ایردراپ را انجام دهید و مقدار مشخصی از ارزهایی که در قسمت ایردراپ اعلام کرده حداقل به مدت ۷ روز در والت چنج و نگهداری کنید.

موارد گفته شده شامل چنج ارزهای اعلام شده ( به مقدار حداقل تعیین شده ) از قسمت SWAP در برنامه انجام می شود.

?️ فعالیت های دیگر مثل دنبال کردن توییتر ( در صورت انجام این تسک مقدار ۰٫۲۵ به پاداش شما در صورت انجام سایر تسک ها اضافه می گردد.)

زمان اتمام راند دوم این ایردراپ تا پایان ژانویه ۲۰۲۱ می باشد.

یکی از تسکهای اعلام شده واریز حداقل ۱۰۰۰ عدد توکن TWT به کیف پول و نگهداری حداقل به مدت ۷ روز است.

در این قسمت از مقاله ، نحوه انجام این کار توضیح داده می شود:

دو نوع TWT داریم. TWT هایی که تحت شبکه بایننس یا پروتکل BEP2 هستند و TWT هایی که تحت شبکه بایننس سمارت چین (BINANCE SMART CHAIN) یا پروتکل BEP20 هستند.

آدرسهای شبکه بایننس با BNB شروع میشود و آدرسهای شبکه بایننس چین شبیه آدرسهای اتریومی هستند و با OX شروع می شوند. (حتما به آدرسها دقت کنید که اشتباه نکنید).

قابل ذکر است که هر دو این شبکه ها متعلق به بایننس هستند و توکنهای تحت این دوشبکه از لحاظ ارزش و قیمت تفاوتی ندارند فقط پروتکل ارتباطی آنها متفاوت است. هدف شبکه بایننس چین برقراری ارتباط بین قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم با شبکه بایننس هستش.

برای انتقال توکنهای TWT به والت safepal ابتدا باید توکنهای Bep2 را به توکنهای Bep20  تبدیل نمود.

این تبدیل به نسبت ۱:۱ ( یک به یک ) انجام می گیرد یعنی هر توکن پروتکل Bep2 تبدیل به یک توکن Bep20  می شود و بالعکس و همانطور که گفته شد ارزش هر دو نوع یکی می باشد.

نحوه تبدیل توکنها :

برای این کار باید حداقل به میزان ۰٫۰۲ ارز bnb حدودا معادل بیست هزار تومان (جهت کارمزد تراکنشها ) در کیف پول تراست داشته باشید.

ابتدا باید حداقل مقدار ۰٫۰۰۵ bnb  را تبدیل به ۰٫۰۰۵ bnb بایننس چین نمایید.( جهت برداشت توکنها از کیف پول تراست و واریز به والت safepal.

 ارز bnb را انتخاب نموده و در قسمت واریز و برداشت ( send & recive ) کنار گزینه COPY گزینه more را انتخاب نموده و سپس گزینه SWAP TO SMART CHAIN را لمس نمایید.

والت سیف پل

در قسمت YOU PAY حداقل ۰٫۰۰۵ را وارد نموده و سپس روی دکمه SWAP بزنید و تایید نمایید تا تبدیل توکنها پس از چند ثانیه انجام شود. ( حدود  BNB 0.003 ) کارمزد کسر می گردد.

دقیقا همین کار را برای تبدیل توکنهای TWT انجام دهید. در قسمت YOU PAY  حداقل مقدار ۱۰۰۰ عدد TWT وارد نمایید.

پس از تبدیل می توانید توکنهای TWT را به والت safepal واریز نمایید.

برای این کار ابتدا twt را در قسمت جستجوی والت safepal وارد کنید و می توانید هر دو نوع توکن TWT را ( Bep2 , Bep20 ) اضافه نمایید.

در کپی نمودن آدرسها دقت کنید. همانطور که بیان شد آدرس توکنهای Bep20  با ۰x شروع می شود.

والت safepal

پس از واریز توکنها مجددا وارد قسمت ایردارپ ( SPF Airdrop Round 2) شده و در لیست تسکها 

TWT 1 share 

را انتخاب نموده و  گزینه join را بزنید تا مرحله آخر تکمیل گردد.

کیف پول سیف پل

 

 

 

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari