اخبار پای نتورک

کسب درآمد از ایردراپ

آخرین اخبار پای نتورک همراه با آموزشها و نکات مهم در مورد ارز دیجیتال pi

اخبار پای نتورک

پروژه ارز دیجیتال پای نتورک که در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی توسط سه تن از اساتید دانشگاه استنفورد به دنیای رمزارزها معرفی گشت و هم اکنون حدود دو سال از شروع این پروژه گذشته است بسیار پیشرفت کرده و روز به روز در دنیا در حال معروفتر شدن است.

هرچند وقت یک بار اخبار جدید پای نتورک از طریق اپلیکیشن آن به کاربران این برنامه که اصطلاحا پایونیر گفته می شود اطلاع رسانی می گردد.

از آنجا که اخبار pi network  و موارد ارائه شده از طرف تیم اصلی پروژه به زبان انگلیسی هست ، برای راحتی کاربران گرامی ، موارد مهم همراه با توضیحات تکمیلی ( در صورت نیاز ) را در این صفحه به صورت تیتر وار قرار می دهیم.

از همان اوایل شروع این پروژه ،  مقاله های آموزشی و اطلاع رسانی در مورد آن در سایت دلاری قرار داده می شد. در تعدادی از وبسایتهای ایرانی به صورت کپی وار این پروژه مورد نقد قرار گرفته شد که به همه موارد گفته شده در وبسایتهای منتقد در سایت دلاری جواب داده شده است و هر روز که می گذرد نکات مبهم و اشکالاتی که منتقدان در مورد این پروژه بیان می کردند رفع شده و آینده ارز پای روشن تر می گردد.

اگر کاربر Pi network باشید ، همانطور که می دانید تعداد اعضای شبکه پای در سراسر جهان از ۳۰ میلیون نفر عبور کرد.

طبق آخرین اطلاعیه و تصمیم تیم اصلی پای ، سرعت استخراج  پای نتورک در شبکه بعد از ده میلیون نفر به نصف کاهش پیدا کرد. ولی همچنان امکان استخراج یا ماین ارز پای ارز طریق گوشی تا رسیدن کل اعضای شبکه به ۱۰۰ میلیون نفر ادامه دارد.

شبکه بلاکچین پای در حال تکمیل است و تستهای اولیه توسط Node های pi با موفقیت انجام شده و در سال ۲۰۲۱ با وروود به ( مین نت ) یا فاز سوم پای نتورک  سرعت استخراج ارز پای مجددا نصف خواهد شد.

بر طبق آخرین اخبار و آمار گرفته شده از وبسایت الکسا ، در اواخر سال میلادی ۲۰۲۰ ، بیشترین کاربران pi network از کشورهای ژاپن ، هند ، روسیه و آمریکا هستند.

جالبه بدانید در تعدادی از وبسایتهایی که در مورد کلاهبرداری پای نتورک سخن می گفتند بیان شده ، چنین پروژه هایی فقط در کشورهای جهان سومی مثل ایران طرفدار دارند !!!

با توجه به تعداد زیاد رمزارزها و رقابتی بودن بازار مهمترین عامل در پیشرفت یک پروژه رمزارزی ، کاربردی کردن آن ارز و به تبع آن جذب سرمایه گذاران بیشتر به پروژه می باشد که خوشبختانه تیم اصلی پروژه در مدت حدود ۳ سال گذشته روی این مسئله بسیار مهم خوب کار کردند و با توجه به امکان اتصال اپلیکیشنهای کاربردی به شبکه pi network ، همه کاربران این اپ ها و برنامه نویسان در سراسر جهان می توانند از کوین پای به عنوان یک پول و سکه با ارزش در اپلیکیشنها استفاده نمایند.

و این مسئله قطعا به کاربردی شدن و جذب هرچه بیشتر کاربران در سراسر دنیا کمک خواهد کرد.

همانطور که در کانال و سایت دلاری اعلام نمودیم خوشبختانه فاز سوم پای نتورک با موفقیت شروع شده است.

برای کاربران محترمی که با برنامه پای کار می کنند در این قسمت همه مطالب و آموزشها و همچنین جدید ترین اخبار پای نتورک که در وبسایت دلاری ارائه شده به صورت لینک صفحه گذاشته شده است که با کلیک روی لینک هر  خبر یا مقاله می توانید وارد صفحه مربوطه شده و مطالب مورد نظر را مطالعه بفرمایید:

==========================================

 وروود به فاز سوم پای نتورک

آموزش دانلود و نصب کیف پول یا والت ارز pi

 روشهای جدید برای تایید هویت یا کی وای سی در پای نتورک

 برنامه و ارز دیجیتال  پای نتورک Pi Network چیست ؟

 توضیحات مدیر تیم پای در مورد کیف پول پای نتورک (pi network)

⇐ آموزش تایید هویت یا کی وای سی (kyc) در pi network

⇐ افزایش سرعت پای نتورک

⇐  سوالات متداول در مورد رمزارز پای و نحوه افزایش درآمد

⇐ تجزیه و تحلیل ارز pi network و بررسی اهداف رمز ارز پای PI

⇐  آیا ارز دیجیتال پای نتوورک کلاهبرداری هست ؟

⇐ افزایش سرعت استخراج  پای نتورک

⇐ آینده ارز دیجیتال پای نتورک

⇐ pi apps یا فروشگاه اپلیکیشنهای پای چیست ؟

⇐  ترجمه سند رسمی یا وایت پیپر ارز PI

ویدئوی کوتاه معرفی PI NETWORK

⇐ قیمت ارز دیجیتال پای Pi

⇐ پای نتوورک مارکت (Pi network market) یا فروشگاه پای چیست ؟

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار ارز PI NETWORK و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari