فایل کوین چیست ؟

کسب درآمد از ایردراپ

ارز دیجیتال فایل کوین File coin چیست ؟

Filecoin و رمزارز FIL چه هستند و بلاک چین آن چه کابردهایی دارد؟ 

فایل کوین (Filecoin)  یک سیستم ارائه دهنده فضای ذخیره سازی اطلاعات به صورت غیرمتمرکز (تحت شبکه بلاکچین ) و رمزنگاری شده است.

امنیت اطلاعات و حریم خصوصی یکی از بزرگترین دغدغه های دنیای اطلاعات و کاربران اینترنت در سراسر جهان می باشد.

هر ساله  در اثر دسترسی غیر مجاز و هک شدن یا از بین رفتن اطلاعات ، میلیاردها دلار خسارت به کاربران اینترنت در سراسر دنیا وارد می شود.خساراتی که بعضی مواقع جبران ناپذیر است.

از طرفی شرکتهای بزرگ و غول دنیا مانند گوگل که از بزرگترین خدمات دهندگان سرویسهای اینترنتی در سراسر جهان هستند دسترسی کامل به اطلاعات کاربران دارند وهر موقع بخواهند می توانند حتی بدون اطلاع کاربران خود از اطلاعات آنها استفاده های تجاری یا حتی سوء استفاده کنند.

نقض حریم خصوصی مردم در دنیای اطلاعات و شبکه اینترنت  یکی از بزرگترین معضلات و دغدغه های افراد می باشد.

کمپانی هایی همچون دراپ باکس، گوگل کلود و… فضای بسیار بزرگ ذخیره سازی را برای کنترل نیاز کاربران ارائه داده اند. زمانی که شما اطلاعات خود را بر روی سرورهای چنین شرکتهایی آپلود می کنید، اطلاعات شما به عنوان دارایی های آن شرکت به حساب می آیند.

اگر فرد و یا افرادی در پشت این سیستم های های ذخیره سازی باشند، محرمانه بودن اطلاعات شما دیگر امنیت صددرصدی ندارند و هر لحظه امکان دارد به دست فردی یا افرادی فاش شود. همانطور که گفتیم فایل کوین یک سیستم غیر متمرکز است و دیگر این موضوع در فایل کوین صدق نمی کند. همانطور که گفته شد شما می توانید به راحتی یک فضای ذخیره سازی تهیه کنید و اطلاعات خود را در آن نگهداری کنید.

به جای اینکه به یک شرکت متمرکز و سرورهایش اعتماد کنید شما می توانید از طریق شبکه فایل کوین اسناد و مدارک خود را در کامپیوترهای مختلف تقسیم و به صورت رمزنگاری شده ذخیره کنید.

 

کانال روبیکا kanal-dolari