pi apps چیست ؟

کسب درآمد از ایردراپ

pi apps در pi network چیست ؟

pi apps در pi network

pi apps در پروژه ارز دیجیتال pi network در واقع یک فروشگاه اپلیکیشنهای کاربردی موبایل شبیه به گوگل پلی یا اپ ستور می باشد.

در این فروشگاه اپلیکیشن ، ارز دیجیتال pi به عنوان پول رسمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و کاربران و توسعه دهندگان برای ارائه یا دریافت خدمات و حتی خرید و فروش کالا از پای استفاده خواهند نمود.

همانطور که در مقاله های قبلی سایت دلاری توضیح داده شده رمزارز پای اولین ارز دیجیتال جهان با امکان استخراج از طریق یک اپلیکیشن کاربردی بسیار ساده قابل نصب روی گوشی موبایل بدون نیاز به صرف هزینه و مصرف انرژی می باشد.

در صورت عدم آشنایی قبلی با این پروژه می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید :

pi network چیست ؟

پای اپس در حال حاضر در مرحله تست (فاز بتا ) قرار دارد و کسانی که توسعه دهنده و برنامه نویس اپلیکیشن هستند می توانند از طریق برنامه پای نتورک درخواست برای پذیرش اپ خود در این فروشگاه را به تیم اصلی ارسال نمایند تا پس از بررسی و تایید با استفاده ار مستندات فنی ارائه شده ، اپلیکیشن خود را به این فروشگاه اضافه نمایند.

ترجمه آخرین اطلاعیه تیم اصلی پروژه پای نتورک در مورد فروشگاه پای اپس به شرح ذیل می باشد :

راه اندازی پلتفرم Pi Apps برای توسعه دهندگان (نسخه بتا )

اقدامات انجام شده توسط تیم اصلی پروژه پای :

ارسال فرم درخواست برنامه نویس
از پلتفرم Pi Apps برای توسعه دهندگان بازدید کنید
از Pi SDK و مستندات بازدید کنید
برنامه شخصی خود را فقط در Pi Developer Sandbox بر روی دسکتاپ تست کنید.
ما خوشحالیم که پلتفرم Pi Apps را برای توسعه دهندگان در سراسر جهان به عنوان بتا راه اندازی کرده ایم ، از جمله :

۱) نسخه اول Pi SDK و مستندات آن

۲) یک Pi Apps Platform Sandbox برای برنامه نویسان برای تست و تجسم برنامه های خود.

این نسخه، همانطور که در استراتژی فاز ۲ پای نتورک وعده داده شده بود که تا پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ راه اندازی می شود، به توسعه دهندگان امکان می دهد ساخت اپلیکیشن هایی که ارز Pi را یکپارچه می کنند را آغاز کنند.

و از نظر فنی آماده بهره برداری در پلتفرم Pi Apps باشند که توسط میلیون ها پیشگام و کاربران پای در سراسر جهان قابل دسترسی است. این امر توسعه اکوسیستم Pi network را متمرکز خواهد کرد و از قدرت جامعه جهانی ما برای دستیابی به وسعت و مقیاس اقتصادهای سنتی، جایی که ارزش و ابزارهای واقعی ایجاد می شود ، بهره می برد.
یکی از اصول اصلی در Pi ایجاد تجربه کاربری ساده از طریق تمرکززدایی پیش رونده است، این امر همچنین در مورد نحوه تسهیل برنامه نویسان برای ساخت برنامه های Pi اعمال می شود. این دلیل اصلی پذیرش فن آوری های استاندارد صنعت مانند JavaScript ، HTML ، CSS و iframes برای توسعه دهندگان برای پیوستن به Pi است، به طوری که آنها می توانند بیشتر به جای دستیابی به فن آوری های پیچیده، بر روی ساخت برنامه های بسیار جذاب متمرکز شوند.

برنامه های شخص ثالث Pi در ابتدا در باطن Pi تاثیر می گذارند تا بتوانند طراحی های اپلیکیشن خود را تکرار کنند و موارد استفاده و مخاطبان خود (پایگاه های کاربر) را تعیین کنند. هنگامی که آنها آماده شدند و شبکه بلاکچین پای نتورک بطور زنده در دسترس قرار گرفت، پس زمینه آنها برای تاثیر گذاری در Testnet یا Mainnet پای سازگار خواهد بود و در نهایت به تمرکززدایی می رسیم. این امر باعث می شود توسعه ابزار و تمرکززدایی به موازات و نه در ادامه، درست مثل خود پاینتورک، انجام شود.
از نظر فنی، Pi SDK به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های خود را به هر زبان برنامه نویسی که خود ترجیح می دهند توسعه داده و با رابط کاربری پلتفرم پای از طریق Javascript ارائه دهند.

نسخه SDK امروز شامل دو عملکرد اصلی برای توسعه دهندگان است:

۱) تأیید اعتبار یک پایونیر (کاربر پای )

۲) درخواست پرداخت توسط پایونیرها.
برای تأیید اعتبار یک پایونیر، در حال حاضر، یک پایونیر تنها در صورت رضایت به اشتراک گذاری نام کاربری پای خود با یک برنامه خاص شخص ثالث پای، می تواند از یک برنامه شخص ثالث در Pi Platform استفاده کند. دلیل این امر این است که پلتفرم پای برای پردازش هرگونه انتقال پای بین برنامه شخص ثالث و پایونیر نیاز به تأیید هویت پایونیر دارد. در آینده روشی را برای پیش نمایش برنامه ها بدون تأیید اعتبار اولیه اضافه خواهیم کرد. درخواست پرداخت توسط پایونیرها ویژگی اصلی این نسخه Pi SDK است. به نظر می رسد که یک رابط کاربری ساده باشد، اما قابل توجه است زیرا این بدان معنی است که توسعه دهندگان می توانند با ارائه برنامه های مختلف به پایونیرها، Pi دریافت کنند و پایونیر های احراز هویت شده (KYC) می توانند Pi خود را در برنامه های مختلفی خرج کنند.
این ستون فقرات پلتفرم Pi Apps است که در آن Pi به یک ابزار تبدیل ارز، مانند کالاها و خدمات در نظر گرفته می شود. بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق پایلوت انتقال درون برنامه (IAT) که سه ماه گذشته منتشر کردیم، ابتدا روی تسهیل برنامه هایی که باعث افزایش خرج کردن پای های پایونیر ها می شود، متمرکز می شویم، زیرا آنها در اکوسیستم ما درخواست هایی برای Pi ایجاد می کنند.

نسخه های بعدی SDK شامل مراحل انتهایی خواهد بود که روش های متنوع تری برای انتقال Pi روی پلتفرم ارائه می دهد، به عنوان مثال. از یک برنامه به یک پایونیر و مواردی که باعث بهبود تجربه کاربر می شود، از جمله ارسال اعلان های فشار، ایجاد کانال های چت یا اجازه دادن به کاربران برای دعوت از دوستان خود برای پیوستن به برنامه پای.
تجسم چنین برنامه های شخص ثالث از طریق یک برنامه Demo (نمونه نمایشی) در Pi Developer Sandbox قابل دسترسی است. علاوه بر برنامه نمایشی ما، توسعه دهندگان می توانند با اتصال به Sandbox برنامه های خود را تست و تجسم کنند. آنها می توانند برنامه هایی را که در رایانه های محلی خود اجرا می شوند یا در وب سرور های خارجی میزبان هستند، آزمایش کنند. توجه داشته باشید که کلیه اطلاعات مربوط به کاربران متنی در Sandbox حالت ساختگی دارد و هیچ ارتباطی با داده های واقعی پایونیرها در محیط تولید پاینتورک ندارد.

ثبت یک برنامه آزمایشی درsandboxشامل تولید اپلیکیشنی برای اجرای برنامه شما نمیشود.
ما از توسعه دهندگان در سراسر جهان استقبال می کنیم تا برنامه های خود را بر روی Pi بسازند ، خواه از قبل پایونیر بوده باشند یا خیر، از جمله برنامه نویسان برنامه های غیرمتمرکز در سایر پلتفرم های بلاکچین یا برنامه نویسان که هنوز تجربه ای در دنیای غیرمتمرکز نداشته اند.

توسعه دهندگان می توانند برنامه های خود را از طریق فرم داخل اپلیکیشن پای (از قسمت pi apps ) ارسال کنند. در آینده، معیارهای انتخاب و فرآیند برنامه های شخص ثالث را اعلام خواهیم کرد. با استقرار در پلتفرم Pi Apps، توسعه دهندگان نه تنها در فرآیند ایجاد ارزش، به ساخت اکوسیستم Pi Network کمک می کنند، بلکه می توانند در جامعه بزرگ و متنوع Pi در سطح جهان و یکپارچه سازی ساده در اقتصاد غیرمتمرکز تاثیرگذار باشند که بخشی اجتناب ناپذیر از جهان آینده ما خواهد بود.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز pi به مقاله های زیر مراجعه نمایید :

  کسب درآمد با اپلیکیشن  Pi Network و ارز دیجیتال پی ( پای )

 سوالات متداول در مورد رمزارز پای و نحوه افزایش درآمد

 ترجمه سند رسمی یا وایت پیپر ارز PI

 معرفی اجمالی اپلیکیشن و ارز دیجیتال PI NETWORK و نکات مهم در رابطه با آن

 پای نتوورک مارکت (Pi network market) یا فروشگاه پای چیست ؟

آیا ارز دیجیتال پای نتوورک کلاهبرداری هست ؟

کانال روبیکا kanal-dolari