کیف پول اینفینیتو Infinito

کسب درآمد از ایردراپ

معرفی و آموزش کیف پول Infinito 

infinito کیف پول

والت یا کیف‌پول‌های دیجیتالی به‌همراه سایر فناوری‌‌ های مرتبط با ارز‌های ‌‌دیجیتال تحول بزرگی در داد‌ و ‌ستد و سرمایه‌‌‌ گذاری اشخاص به‌ وجود آورده‌‌اند.

یک توصیه بسیار مهم برای کاربران رمزارزها ‌شده‌‌ این ‌است‌ که تنها بر روی یک ارز‌ ‌‌دیجیتال سرمایه‌ گذاری نکنند.

هنگامی که در مورد سکه‌‌‌ها (کوین ها )، صرافی‌‌ها یا کیف ‌پول‌‌‌های دیجیتالی صحبت می‌‌کنیم، تعداد زیادی از گزینه‌‌ها در ذهن ما وجود دارد.

به‌همین‌ دلیل زمانی که ارز رمزنگاری ‌شده‌‌‌‌ای به ‌دلیل کیفیت بالا، انعطاف‌‌ پذیری، و چشم‌‌ انداز هیجان ‌‌انگیز آن مورد توجه ما قرار می‌‌گیرد، آن ارز رمزنگاری‌ شده‌‌ از سایر ارزها در جایگاه بالاتری قرار خواهد گرفت.

والت Infinito  یک کیف پول جهانی برای نگهداری ارزهای دیجیتال است که می‌‌تواند انواع متعددی از رمز ارزها را بیش از سایر رقبا پوشش دهد. پس از راه‌اندازی شبکه اصلی EOS، کیف پول Infinito به اولین کیف‌ پول جهانی تبدیل شد که از مین‌نت (MainNet (Eos پشتیبانی می‌‌کند.

کیف پول Infinito چیست؟

والت Infinito راهی برای ذخیره تمامی ارزهای رمزنگار در یک کیف‌ پول است. این موضوع که می‌‌توان از آن برای ذخیره تمام  رمزارزها استفاده ‌کرد، امر مهمی تلقی می‌‌شود، چراکه در تاریخ ارز‌های ‌‌دیجیتال سرمایه‌گذاران معمولا مجبور بوده‌‌اند که از کیف‌ پول‌‌های گوناگونی استفاده کنند.

بعضی از کاربران همچنان از این روش استفاده می‌‌کنند. البته نگهداری و پیگیری چندین والت کار دشواری است که ما آن را به‌شما پیشنهاد نمی‌‌کنیم. بنابراین پیدا‌ کردن کیف ‌پولی که از طریق آن بتوان تمامی ارزهای دیجیتالی را ذخیره کرد بسیار جالب خواهد بود.

در حال حاضر Infinito می تواند رمزارزهای معروف و اصلی را از جمله:

بیت‌‌کوین(BTC)، اتریوم (ETH)، بیت ‌‌کوین ‌کش (BCH)، دوج ‌کوین (DOGE) ، دش (DASH)، نئو (NEO) و… بسیاری از ارزهای دیگر را پشتیبانی کند.

اکثر توکن‌‌‌هایی که از بلاکچین اتریوم استفاده می‌‌کنند نیز در این کیف‌پول قابلیت ذخیره‌‌سازی را دارند.

توکن‌های موجود بر بستر شبکه بلاکچین اتریوم بنام ERC-20 و توکن های بر بستر شبکه بایننس BEP2 شناخته می شوند. کیف پول اینفینیتو تمامی این توکن‌‌ها را پشتیبانی می‌‌کند. این موضوع قابلیت فوق‌‌العاده‌‌ای است.

اما این تنها قابلیت این کیف پول نیست. اینفینیتو همچنین از توکن‌های NEP-5 بلاکچین نئو نیز پشتیبانی می‌‌کند.

NEO ، اتریوم چینی است، یکی از بهترین پروژه‌‌های بلاکچین در جهان بوده و توکن‌‌های مرتبط با آن به‌سرعت درحال توسعه هستند. سکه‌‌های NEP-5 مانند آنتو‌‌لوژی (Ontology) در سال ۲۰۱۸ عملکرد بسیار خوبی داشته‌‌اند.

دانلود کیف پول Infinito:

یکی‌ از مهمترین قابلیت‌‌های اینفینیتو امکان نصب آن روی گوشی موبایل است، درحال‌‌حاضر هم نسخه اندروید و هم ios  موجود است.

پلت‌‌فرم این کیف پول ۸ زبان مختلف را پشتیبانی می‌کند و زبان‌‌های جدید نیز درحال اضافه‌شدن‌است.

⚠️ نکته: در حال حاضر که این والت مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و کشور ایران را ساپورت می کند ولی برای احتیاط بهتر است در هنگام نصب و نیز هنگام استفاده از این کیف پول و به طور کلی هر کیف پول دیگر از یک VPN با امکان عوض کردن IP استفاده کنید تا بعدا دچار دردسر تحریم ها نشوید.

⬇️ برای دانلود این کیف پول مطابق نسخه گوشی موبایل خود از طریق لینکهای زیر اقدام نمایید :

دانلود کیف پول infinito       دانلود کیف پول اینفینیتو

پس از دانلود و نصب برنامه، گزینه (Im a Beginner) را انتخاب نمایید.و اطلاعات ایمیل و رمز عبور را وارد کنید.

و سپس حتما گزینه ارسال کد فعال سازی به ایمیل را انتخاب کنید و با دریافت کد و وارد کردن در برنامه اکانت ایمیل خود را فعال نمایید تا در صورت فراموشی رمز عبور بتوانید حساب و دارایی خود را بازیابی نمایید.

تذکر بسیار مهم :

بک آپ گیری از کیف پول :

پس از نصب و تکمیل ثبت نام طبق عکس زیر از قسمت Account روی نام والت لمس نموده و با انتخاب گزینه Show Backup Passphrase عبارات بازیابی شما را نمایش می دهد.

infinito آموزش

آموزش کیف پول اینفینیتو

حتما این ۱۲ کلمه را در جای مطمئنی یادداشت نمایید تا در صورت مفقود شدن گوشی یا هر اتفاق غیر منتظره دیگری بتوانید به دارایی های خود دسترسی داشته باشید.

تاکید می کنیم که از گرفتن عکس پرهیز نمایید و آنها را در جایی غیر از گوشی خود ذخیره کنید.

امنیت والت INFINITO چگونه است؟

امنیت در دنیای رمز ارزها بیشتر به کاربر بستگی دارد و به‌ نوعی نسبی است. برای افزایش امنیت به صورت مطلق، یک کاربر ارزهای رمزنگار باید به‌ طور کامل سهولت استفاده را رها کند. اما برای استفاده از کوین ها بر اساس تقاضای کاربر، بعضی مواقع ناچار است با امنیت کمتری اقدام کند.

بنابراین همان ‌‌گونه که امنیت صددرصد یک کیف پول معمولی تقریبا غیرممکن است، کیف پول دیجیتالی نیز ممکن است با تهدیداتی مواجه باشد. البته این مسئله ماهیت طراحی کیف ‌پول دیجیتالی است و نقص آن محسوب نمی‌‌شود و بیشتر بستگی به امنیت گوشی کاربر دارد.

به شخصه توصیه می کنیم در صورت امکان یک گوشی جداگانه برای کار با رمزارزها به غیر از گوشی که برای کارهای روزانه استفاده می کنید داشته باشید. البته این کار برای افرادی که به صورت حرفه ای که در این زمینه فعالیت می کنند توصیه می شود.

ویژگی‌‌های امنیتی مانند قابلیت استفاده از تاچ آیدی (حسگر اثرانگشت)، یک استاندارد جدید برای کیف‌پول‌‌های موبایلی محسوب می‌‌شود. در واقع، باید گفت که این کیف‌پول یک سطح از سایر رقبای خود بالاتر است

کیف پول Infinito از جمله کیف پول‌‌هایی است که مرزی میان امنیت مطلق و امکان استفاده از امکانات محسوب می‌‌شود.

به طور کلی امنیت این کیف پول ارز دیجیتال در سطح بالایی قرار دارد. در اپلیکیشن موبایلی اینفینیتو رمز عبور شما یک رمز ترکیبی از کلمه عبور و اثرانگشت شماست. اگر به خوبی از موبایل خود محافظت کنید امکان ندارد که کسی بتواند به کیف پول شما نفوذ کند.

ویژگی جالب و بسیار مهم دیگر این کیف پول اینست که اگر به هر دلیلی موبایل شما دچار آسیب شد و دسترسی به کیف پولتان را از دست دادید میتوانید طی چند مرحله ساده تمام اطلاعات کیف پولتان را در دستگاه دیگری مثل دسکتاپ بازیابی کنید.

اطلاعات مهم کاربری و داده‌‌های مرتبط با ارزها (کلید عمومی و کلید خصوصی) در سرورهای متمرکز نگهداری نمی‌‌شوند، در حقیقت کیف‌پول اینفینیتو  یک کیف‌پول غیر متمرکز محسوب می شود.

علیرغم قابلیت‌‌های متعدد امنیتی Infinito برنامه‌‌های این کیف‌پول در‌خصوص ارتقای امنیت همچنان ادامه دارد و تیم Infinito برای اطمینان کاربران به صورت مداوم در تلاش هستند. همچنین کاربران قادرند که کوین های خود در فضای سرد (به‌صورت آفلاین) در کیف‌پول ذخیره‌‌سازی کنند، که این موضوع به امنیت بیش از پیش کاربران کمک خواهد کرد.

با داشتن برنامه‌‌ والت Infinito باید خوشحال بود. می توان گفت سرویسهایی که این ولت ارائه می‌‌‌‌دهد بیش از هر کیف‌ پول دیگری است. فهرست رمز ارهای ‌این والت هر روز بیشتر می‌‌شود. رابط کاربری Infinito نیز به‌‌ حق از سایر رقبا بهتر است. و از همه مهمتر استفاده از این کیف‌ پول رایگان است.

اضافه کردن ارزهای جدید به والت

در صفحه اول (My wallets)در قسمت بالای صفحه بر روی آیکون + (Add coins and tokens) بزنید.

در صورتی که رمزارز مورد نظر کوین می باشد (مانند بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و . . .) از قسمت coins و در صورتی که توکن می باشد (تحت یک شبکه دیگر مانند اتریوم ) است از قسمت tokens رمز ارز مورد نظر را انتخاب کرده و به لیست والت اضافه نمایید.

اضافه کردن ارز PVT به کیف پول Infinito 

این والت جزو اولین کیف پولهایی بود که رمزارز PVT را به لیست خود اضافه کرد.

همانطور که در مقاله های قبلی گفته شد در حال حاضر دو نوع PVT داریم. PVT هایی که تحت پروتکل ERC20 در بستر شبکه اتریوم می باشند و PVT هایی که تحت پروتکل BEP2 و در بستر شبکه بایننس هستند.

کیف پول pvt

همانطور که در تصویر بالا ? مشاهده می کنید این کیف پول هم اینک توکن PVT را در هر دو بستر ساپورت می کند. با جستجو PVT در قسمت سرچ این کیف پول می توانید این توکن را در هر دو بستر به آن اضافه کنید.

نکته بسیار مهم :

متاسفانه در شبکه اتریوم توکنهای تقلبی به اسم PVT وجود دارند که توسط اشخاص ناشناس (احتمالا برای کلاهبرداری ) ایجاد شده اند.برای تشخیص توکنهای PVT تقلبی باید به شماره قرارداد یا ( Contract address) آنها در در وبسایت www.etherscan.io دقت کرد. شماره قرارداد ارز پی وی تی اصلی این است :

۰x7869c4a1a3f6f8684fbcc422a21ad7abe3167834

وضعیت توکن pvt را می توانید در وبسایت www.etherscan.io مشاهده نمایید.

پس برای وارد نمودن PVT طبق عکس زیر به ارقام آخر شماره قرارداد دقت نمایید:

والت pvt

برای اضافه کردن pvt بایننسی BEP2 ابتدا باید بایننس کوین BNB را طبق شکل از از قسمت COINS اضافه نمایید. سپس از قسمت TOKENS توکن PVT را سرچ نموده و با توجه به شماره قرارداد آن اضافه نمایید:

pvt کیف پول

نکته دوم :

برای برداشت توکنهایی که تحت شبکه اتریوم هستند ( مانند PVT ) چون کارمزد برداشت از اتریوم کسر می گردد باید مقداری اتریوم ( حداقل به اندازه یک دلار ) در کیف پول خود داشته باشید.کارمزدها بسته به وضعیت شبکه و یا انتخاب مقدار کارمزد توسط خودتان می تواند از ۰٫۰۱ تا ۰٫۵ دلار یا حتی بیشتر باشند.

برای برداشت سعی کنید همیشه مقدار کارمزدی که خود برنامه پیشنهاد می کند انتخاب نمایید.

دریافت و ارسال رمزارزها

در کنار هر ارز دیجیتال قیمت آن موجود است و میزان دارایی شما در ستون Balance نمایش داده می شود. برای مثال برای دسترسی به کیف پول بیت کوین BTC را لمس کنید.

در قسمت Send می توانید مقدار ارز مورد نظر خود را به آدرس های مقصد ارسال کنید و پس از مشخص کردن مقدار ارسالی بر روی Next بزنید. اگر می خواهید از آدرس عمومی کیف پول خود (برای دریافت ارز ) مطلع شوید بر روی گزینه Receive لمس کنید تا آدرس عمومی کیف پول برایتان نمایش داده شود

همچنین برای مشاهده تاریخچه تراکنش هایتان و اطلاع از جزئیات آن می توانید روی Activity لمس کنید.

 

کانال روبیکا kanal-dolari